Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання і сухого чищення (Виконання побутових послуг з прання і прасування білизни)
Очікувана вартість
402 307,80 UAH
UA-2020-03-06-000434-c 31c5220668cf425684944c0bc0c882b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Алла Олексіївна

380502321637 superfinanci@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ’ЯНСЬК»
Код ЄДРПОУ: 01991122
Місцезнаходження: 84115, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16
Контактна особа: Полякова Алла Олексіївна
380502321637
superfinanci@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 08:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 13:37
Очікувана вартість: 402 307,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 011,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прання і сухого чищення (Виконання побутових послуг з прання і прасування білизни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Кільцева,1, Нарвська,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 10:41
СПЕЦИФІКАЦІЯ-ДОДАТОК 4.xls
06 березня 2020 10:40
Додаток 4-технічний опис предмету.doc
06 березня 2020 10:40
Додаток3-проект договору.doc
06 березня 2020 10:40
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ СЛОВ'ЯНСЬК.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАНЮХНО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" 358 476,60
UAH з ПДВ
313 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "НОВА ВІТА КРАМАТОРСЬК" 360 042,00
UAH з ПДВ
313 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИДІЧ МАРИНА ЮРІЇВНА 402 307,80
UAH з ПДВ
400 296,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 09:39
Електронний підпис
02 квітня 2020 09:38
пропозиція 2.docx
30 березня 2020 14:44
Електронний підпис
30 березня 2020 14:41
Dovidka_20070649120340189312.pdf.p7s
30 березня 2020 14:41
Dovidka_20070649120340189312.pdf
30 березня 2020 14:41
Довідка.zip
30 березня 2020 14:41
довидканалог.JPG
30 березня 2020 14:41
довидка нало.JPG
12 березня 2020 13:50
Електронний підпис
12 березня 2020 13:41
технічні хар.pdf
12 березня 2020 13:41
пропозиція.pdf
12 березня 2020 13:41
підписант.pdf
12 березня 2020 13:41
Довідка.zip
12 березня 2020 13:41
довідка ст 17.pdf
12 березня 2020 13:41
Довідка банкрутство.pdf
12 березня 2020 13:41
Довідка антікорупція.pdf
12 березня 2020 13:41
Підписаний договір СЛАВ.rar
12 березня 2020 13:41
Scan20200218104127_002.pdf
12 березня 2020 13:41
Scan20200218104127_001.pdf
12 березня 2020 13:41
серт перкар.pdf
12 березня 2020 13:41
сви-во 2.pdf
12 березня 2020 13:41
сви-во 1.pdf
12 березня 2020 13:41
паспорт5.jpg
12 березня 2020 13:41
паспорт4.jpg
12 березня 2020 13:41
паспорт 3.pdf
12 березня 2020 13:41
паспорт 2.pdf
12 березня 2020 13:41
паспорт 1.pdf
12 березня 2020 13:41
контрагенти.pdf
12 березня 2020 13:41
инн.pdf
12 березня 2020 13:41
ед податок.pdf
12 березня 2020 13:41
договор 3.pdf
12 березня 2020 13:41
договор 2.pdf
12 березня 2020 13:41
дог3госп18.pdf
12 березня 2020 13:41
дог2госп18.pdf
12 березня 2020 13:41
дог.госп18.pdf
12 березня 2020 13:41
дог п-т1.pdf
12 березня 2020 13:41
дог п-т 2.pdf
12 березня 2020 13:41
дог ади 2.pdf
12 березня 2020 13:41
дог ади 1.pdf
12 березня 2020 13:41
довідка.pdf
12 березня 2020 13:41
довідка МТБ.pdf
12 березня 2020 13:41
госп2019.pdf
12 березня 2020 13:41
госп3 2017.pdf
12 березня 2020 13:41
госп 2 2017.pdf
12 березня 2020 13:41
госп 1 2017.pdf
12 березня 2020 13:41
выписка 2.pdf
12 березня 2020 13:41
выписка 1.pdf
12 березня 2020 13:41
витяг 2.pdf
12 березня 2020 13:41
витяг 1.pdf
12 березня 2020 13:41
ARIEL.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 17:39
Електронний підпис
11 березня 2020 17:26
Статут
11 березня 2020 17:26
сертифікат 2
11 березня 2020 17:26
сертифікат 1
11 березня 2020 17:26
Проект -Договір
11 березня 2020 17:26
Про невідмову згідно ст 17
11 березня 2020 17:26
Тендерна пропозиція
11 березня 2020 17:26
Лист відгук
11 березня 2020 17:26
Виписка

Публічні документи

27 березня 2020 01:14
Проект договору ст.6.jpg
27 березня 2020 01:14
Проект договору ст.5.jpg
27 березня 2020 01:14
Проект договору ст.4.jpg
27 березня 2020 01:13
Проект договору ст.3.jpg
27 березня 2020 01:13
Проект договору ст.2.jpg
27 березня 2020 01:13
Проект договору ст.1.jpg
27 березня 2020 00:30
іпн.jpg
27 березня 2020 00:30
паспорт ст.10-11.jpg
27 березня 2020 00:30
паспорт 4-5.jpeg
27 березня 2020 00:29
паспорт 2-3.jpeg
27 березня 2020 00:29
паспорт ст.1.jpg
27 березня 2020 00:08
Витяг Єдиний податок.pdf
26 березня 2020 23:24
Тендерна пропозиція.pdf
26 березня 2020 23:23
Наказ _1.pdf
26 березня 2020 23:22
Наказ _1 2020.pdf
26 березня 2020 23:21
Довідка ст.17 .pdf
23 березня 2020 23:19
File0003.PDF
23 березня 2020 23:19
Scanitto_2016-04-06_001_1.jpg
23 березня 2020 23:19
File0005.PDF
23 березня 2020 23:19
File0002.PDF
23 березня 2020 23:19
File0004.PDF
23 березня 2020 23:19
File0006.PDF
23 березня 2020 23:19
File0001.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАНЮХНО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Приватне підприємство "НОВА ВІТА КРАМАТОРСЬК"

ФОП СИДІЧ МАРИНА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАНЮХНО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2722404052
Переможець 313 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 12:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 12:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАНЮХНО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2722404052
313 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 14:08
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 14:40
ДУ 20% №2 від 25.01.2021 к дог 786.pdf зміни до договору
25 січня 2021 14:39
2 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
25 січня 2021 14:32
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:55
ду№1 від 22.12.2020 про подовження строку.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:53
1 повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
22 грудня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 08:58
договір №786 Панюхно Р.В..pdf укладений
13 квітня 2020 08:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 5 статті 36 (в новій редакції частиною 6 статті 41) «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору № 786 від « 13 » квітня 2020 року (далі Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме - до 01.04.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. 2. Внести до Договору такі зміни: а) доповнити абзац 3 пункт 3.1 текстом такого змісту: «Сума цього договору з 01.01.2021року по 01.04.2021 р. не перевищує 20% загальної суми Договору за 2020 рік»; б) доповнити абзац 10 пунктом 10.4 текстом такого змісту: «Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 01.04.2021 р., а в частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків;
Номер договору про закупівлю: 786
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 5 статті 36 (в новій редакції частиною 6 статті 41) «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України, Сторони погодились внести до Договору такі зміни: а) абзаци 3, пункт 3.1 викласти в такій редакції: «Загальна сума договору за 2020р. становила 313000,00 грн (Триста тринадцять тисяч гривень 00 коп.), без ПДВ. Сума цього договору з 01.01.2021 р. по 01.04.2021 р. не перевищує 20% загальної суми договору за 2020 рік та становить 62 604,00 грн (Шістдесят дві тисячі шістсот чотири гривні 00 коп), без ПДВ. Усього за договором: 375 604,00 грн (Триста сімдесят п’ять тисяч шістсот чотири гривні 00 коп.), без ПДВ». б) доповнити абзац 1 пунктом 1.5. Викласти в такій редакції: «Фактичний обсяг надання послуг з прання і прасування білизни за 2020 рік – 9106 кг. Обсяг надання послуг з прання і прасування білизни з 01.01.2021 р. по 01.04.2021 р. 3131 кг», в) доповнити договір Специфікацією №2 до Договору № 786 від « 13 » квітня 2020 року, викласти її в наступній редакції, що додається. Специфікація № 2 № з/п Найменування товару Одиниця виміру Розрахункова ціна, грн. без ПДВ Розрахункова ціна, грн.(у тому числі ПДВ) Розрахункова кількість Розрахункова сума без ПДВ, грн Розрахункова сума( у тому числі ПДВ), грн 1 Виконання побутових послуг з прання і прасування білизни (кг) 19,994889485 19,994889485 3131 62604,00 62604,00
Номер договору про закупівлю: 786
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 244 617,65
UAH