Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні та теслярні роботи (демонтаж вікон та монтаж металопластикових вікон з додатковими конструкційними матеріалами)
Очікувана вартість
620 000,00 UAH
UA-2020-03-06-000200-a b2143dd377034aec8eefd9be9d30c754
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мовчан Оксана Володимирівна

+380442250255 oksanam.2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут загальної та неорганічної хімії ім. В.І.Вернадського НАН України
Код ЄДРПОУ: 05417383
Місцезнаходження: 03142, Україна , Київська обл., Київ, проспект Академіка Палладіна, 32/34
Контактна особа: Мовчан Оксана Володимирівна
+380442250255
oksanam.2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 09:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 24 березня 2020 14:26
Очікувана вартість: 620 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
257.355 м.кв
Столярні та теслярні роботи (демонтаж вікон та монтаж металопластикових вікон з додатковими конструкційними матеріалами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03142, Україна, Київська область, м Київ, пр-т Академіка Палладіна 32/34 та б-р Академіка Вернадського 38-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 09:15
ТХ.doc
06 березня 2020 09:15
Тендерна документація_вікна_ІЗНХ_2020.doc
06 березня 2020 09:15
Проект договора.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-28-000055 ● 91fe339517134195a0278682af911264
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 16:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


06.05.2020 № 71

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-03-06-000200-a 06.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-05-08 12:11:48

Пояснення з власної ініціативи

Відповідно до абз. 2 ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Враховуючи проведення моніторингу закупівлі UA-2020-03-06-000200-a та користуючись своїм правом, Інститут загальної та неорганічної хімії ім. В.І. Вернадського НАН України надає пояснення з власної ініціативи.
Інститутом загальної та неорганічної хімії ім. В.І. Вернадського НАН України 06.03.020 було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг за предметом ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (демонтаж вікон та монтаж металопластикових вікон з додатковими конструкційними матеріалами) (оголошення UA-2020-03-06-000200-a).
Процедуру відкритих торгів оголошено як закупівлю на послуги, про що свідчать:
зазначення в оголошенні процедури КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних);
процедура проводилась як відкриті торги, а не допорогові (згідно із Законом «Про публічні закупівлі» вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень);
у затвердженій тендерним комітетом і опублікованій в електронній системі закупівель тендерній документації (зокрема, п. 4.3 розділу І «Загальні положення») зазначено про закупівлю послуг;
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» поточний ремонт є послугою.
У зв’язку з вищевикладеним, розмір забезпечення тендерної пропозиції визначений відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і не перевищує 3% від очікуваної вартості закупівлі послуг. В оголошенні про проведення процедури закупівлі допущена механічна помилка при зазначенні виду предмету закупівлі як робіт.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інститут загальної та неорганічної хімії ім. В.І. Вернадського НАН України розглянув висновок Північного офісу Держаудитслужби стосовно здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень та повідомляє наступне. Зазначене порушення усунено шляхом розірвання договору. Додаткова угода про розірвання договору додається.

2020-05-20 11:38:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-07-07 14:33:55

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 608 000,00
UAH з ПДВ
608 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БУРЛАЧЕНКО МАРИНА МИКОЛАЇВНА 620 000,00
UAH з ПДВ
620 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 15:02
Судимість 10.03.2020..pdf
24 березня 2020 15:02
податкова.pdf
23 березня 2020 11:21
Електронний підпис
23 березня 2020 10:58
кошторис.pdf
23 березня 2020 10:58
тех.характеристика.pdf
20 березня 2020 16:14
додаток 1 цінова.pdf
20 березня 2020 16:14
додаток 2.pdf
20 березня 2020 15:00
гарантія ст.17.pdf
20 березня 2020 15:00
витяг.pdf
20 березня 2020 15:00
відомості про учасника.pdf
20 березня 2020 15:00
WDS -5S.rar
20 березня 2020 15:00
довідка про досвід.pdf
20 березня 2020 15:00
ГЛАС ТРЬОШ iAr40Ari.rar
20 березня 2020 15:00
Ліцензія.zip
20 березня 2020 15:00
технічний паспорт.pdf
20 березня 2020 15:00
гарантія вивозу сміття.pdf
20 березня 2020 15:00
вказівки з експлуатації.pdf
20 березня 2020 15:00
МТБ.rar
20 березня 2020 15:00
гарантия 18309.zip
20 березня 2020 15:00
опис завір.pdf
20 березня 2020 15:00
прописка Каріс.pdf
20 березня 2020 15:00
Трудові книги.rar
20 березня 2020 15:00
довідка МТБ.pdf
20 березня 2020 15:00
тех.характеристика.pdf
20 березня 2020 15:00
Тростянчик оригінали.rar
20 березня 2020 15:00
армір.rar
20 березня 2020 15:00
Аргон СЕС.pdf
20 березня 2020 15:00
СЕС герметик.pdf
20 березня 2020 15:00
Аргон.pdf
20 березня 2020 15:00
гарантія 5 років.pdf
20 березня 2020 15:00
статистичні розрахунки.pdf
20 березня 2020 15:00
VIKONDA.rar
20 березня 2020 15:00
витяг зі статуту.pdf
20 березня 2020 15:00
Виписка з ЄДР _копія_.pdf
20 березня 2020 15:00
паспорт Каріс завір.pdf
20 березня 2020 15:00
Довіреність 30.7z
20 березня 2020 15:00
акт огляду.pdf
20 березня 2020 15:00
WDS 6S.rar
20 березня 2020 15:00
код Каріс.pdf
20 березня 2020 15:00
Мариуполь роддом.rar
20 березня 2020 15:00
Winkhaus.rar
20 березня 2020 15:00
додаток 5 обробка даних.pdf
20 березня 2020 15:00
проект договору.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 18:35
паспорт Бурлаченко.pdf
19 березня 2020 18:35
цінова.pdf
19 березня 2020 18:35
ІПН Бурлаченко.pdf
19 березня 2020 18:35
витяг Бурлаченко.pdf
19 березня 2020 18:35
договір Бурлаченко М.pdf
19 березня 2020 18:35
виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ФОП БУРЛАЧЕНКО МАРИНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Переможець 608 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
608 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 10:46
Додаткова угод №3 укладений
20 травня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 17:10
Дод уг _2 Окна.pdf зміни до договору
19 травня 2020 17:08
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 14:04
Дод _1 Окна.pdf зміни до договору
19 травня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 15:34
Договір укладений
14 квітня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення розмірів конструкцій
Номер договору про закупівлю: 2204/20ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2204/20ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 523 271,47
UAH (в тому числі ПДВ 87 211,91 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірван за згодою сторін