Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут загальної та неорганічної хімії ім. В.І.Вернадського НАН України |
Код ЄДРПОУ: | 05417383 |
Місцезнаходження: | 03142, Україна , Київська обл., Київ, проспект Академіка Палладіна, 32/34 |
Контактна особа: |
Мовчан Оксана Володимирівна +380442250255 oksanam.2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2020 09:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2020 14:26 |
Очікувана вартість: | 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2020 11:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2020 09:15 |
ТХ.doc | |
06 березня 2020 09:15 |
Тендерна документація_вікна_ІЗНХ_2020.doc | |
06 березня 2020 09:15 |
Проект договора.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-28-000055 ● 91fe339517134195a0278682af911264
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2020 № 71
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-03-06-000200-a 06.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-05-08 12:11:48
Пояснення з власної ініціативи
Відповідно до абз. 2 ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Враховуючи проведення моніторингу закупівлі UA-2020-03-06-000200-a та користуючись своїм правом, Інститут загальної та неорганічної хімії ім. В.І. Вернадського НАН України надає пояснення з власної ініціативи.
Інститутом загальної та неорганічної хімії ім. В.І. Вернадського НАН України 06.03.020 було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг за предметом ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи (демонтаж вікон та монтаж металопластикових вікон з додатковими конструкційними матеріалами) (оголошення UA-2020-03-06-000200-a).
Процедуру відкритих торгів оголошено як закупівлю на послуги, про що свідчать:
зазначення в оголошенні процедури КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних);
процедура проводилась як відкриті торги, а не допорогові (згідно із Законом «Про публічні закупівлі» вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень);
у затвердженій тендерним комітетом і опублікованій в електронній системі закупівель тендерній документації (зокрема, п. 4.3 розділу І «Загальні положення») зазначено про закупівлю послуг;
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» поточний ремонт є послугою.
У зв’язку з вищевикладеним, розмір забезпечення тендерної пропозиції визначений відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і не перевищує 3% від очікуваної вартості закупівлі послуг. В оголошенні про проведення процедури закупівлі допущена механічна помилка при зазначенні виду предмету закупівлі як робіт.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інститут загальної та неорганічної хімії ім. В.І. Вернадського НАН України розглянув висновок Північного офісу Держаудитслужби стосовно здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень та повідомляє наступне. Зазначене порушення усунено шляхом розірвання договору. Додаткова угода про розірвання договору додається.
2020-05-20 11:38:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-07-07 14:33:55
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2020 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
608 000,00
UAH з ПДВ
|
608 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БУРЛАЧЕНКО МАРИНА МИКОЛАЇВНА |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
620 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" #40207010 |
Переможець |
608 000,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 10:46
|
Додаткова угод №3 | укладений |
20 травня 2020 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 17:10
|
Дод уг _2 Окна.pdf | зміни до договору |
19 травня 2020 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 14:04
|
Дод _1 Окна.pdf | зміни до договору |
19 травня 2020 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 15:34
|
Договір | укладений |
14 квітня 2020 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення розмірів конструкцій |
Номер договору про закупівлю: | 2204/20ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 2204/20ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |