Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Електромонтажні роботи" за кодом ДК 021:2015 45310000-3 (Монтаж та комплекс пусконалагоджувальних робіт системи охоронно-тривожної сигналізації)
Очікувана вартість
9 096,60 UAH
UA-2020-03-06-000168-b a66de397617942b085762f93123f9ed1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Рукицька

380487759026 IRYNA.RUKYTSKA@USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ ПРЕДСТАВНИЦТВО ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38728381
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Приморський район, ВУЛИЦЯ ЛАНЖЕРОНІВСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Ірина Рукицька
380487759026
IRYNA.RUKYTSKA@USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Відповідно до розділу 8 договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
Монтаж та комплекс пусконалагоджувальних робіт системи охоронно-тривожної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, Контрактова площа, буд. 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата за цим Договором здійснюється Замовником в гривні у безготівковому порядку, шляхом перерахування 30 (тридцять) відсотків від ціни Договору, зазначеної в п. 2.1. Договору. Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня укладання даного Договору Замовник сплачує Виконавцю попередню оплату. Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Остаточний розрахунок здійснюється Замовником протягом 15 (пятнадцяти) банківських днів з дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг (виконаних робіт) відповідної суми грошових коштів на рахунок Виконавця та на підставі отриманого Замоником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

06 березня 2020 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 10:04
15-В-ГП ДП АМПУ-20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Центр систем безпеки поліції охорони
#35828684
Переможець 9 096,60
UAH з ПДВ
06 березня 2020 10:23

Документи

06 березня 2020 10:23
Електронний підпис
06 березня 2020 10:23
15-В-ГП ДП АМПУ-20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 10:31
15-В-ГП ДП АМПУ-20.pdf укладений
06 березня 2020 10:30