Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з твердими побутовими відходами ТПВ та ВГВ
Очікувана вартість
322 440,00 UAH
UA-2020-03-05-004240-b f9a6b746bee147b6aecfc699029c4e80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Пелих

+380487298529 tender@ogasa.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська державна академія будівництва та архітектури
Код ЄДРПОУ: 02071033
Вебсайт: http://www.ogasa.org.ua/
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дідріхсона, 4
Контактна особа: Ольга Пелих
+380487298529
tender@ogasa.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 22:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 12:26
Очікувана вартість: 322 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 612,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Послуги з поводження з твердими побутовими відходами ТПВ та ВГВ - 2731,7 куб. м.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2603.7 метр кубічний
Послуги з поводження з твердими побутовими відходами ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 4; вул. Дігтярна, 22, Гуртожиток №3; вул. Дача Ковалевського, 138; вул. Балківська, 57 (Гуртожиток №6); вул. Пішонівська,18.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
128 метр кубічний
Послуги з поводження з твердими побутовими відходами ВГВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 4; вул. Дігтярна, 22, Гуртожиток №3; вул. Дача Ковалевського, 138; вул. Балківська, 57 (Гуртожиток №6); вул. Пішонівська,18.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється поетапно у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником необхідних платежів на поточний рахунок Виконавця за реквізитами, вказаними у Розділі «Реквізити Сторін» цього договору, після пред'явлення Виконавцем акту про надані послуги у термін до 20 робочих днів після підписання Сторонами відповідного акта. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 22:09
ТД_Утилізація_сміття ТПВ та ВГВ_.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-05-004240-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 06 квітня 2020 14:34
Обжалование определения победителя
Скарга на рішення тендерного комітету Одеської державної академії будівництва та архітектури про визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2020 19:26
рішення від 09.04.2020 №6771+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 19:26
рішення від 27.04.2020 №8034 .pdf
Дата публікації: 30 квітня 2020 22:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання РІШЕННЯ Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) №8034 -р/пк-пз від 27.04.2020 тендерний комітет прийняв рішення скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Магло Олени Миколаївна переможцем процедури закупівлі – "Послуги з поводження з твердими побутовими відходами ТПВ та ВГВ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-03-05-004240-b
Дата виконання рішення замовником: 12 травня 2020 16:55

Документи подані скаржником

06 квітня 2020 14:34
Скарга.pdf
06 квітня 2020 14:34
Відгук КП Перспектива.pdf
06 квітня 2020 14:34
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

12 травня 2020 16:55
Протокол 3 послуги ТПВ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" 232 224,53
UAH з ПДВ
232 224,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" 258 559,68
UAH з ПДВ
258 559,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" 306 988,50
UAH з ПДВ
306 988,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 10:49
file(2).pdf
31 березня 2020 10:49
Dovidka_20049368460610001314.pdf
20 березня 2020 10:55
Електронний підпис
20 березня 2020 10:54
Технічна частина.rar
20 березня 2020 10:54
Комерційна частина.rar

Публічні документи

20 травня 2020 21:17
Електронний підпис
17 травня 2020 15:20
Електронний підпис
20 березня 2020 13:49
Електронний підпис
20 березня 2020 13:48
24-Договір оренди-ВН6142ІТ.pdf
20 березня 2020 13:48
24-Договір оренди-ВН4348ІХ.pdf
20 березня 2020 13:48
24-Договір оренди-ВН2625АН.pdf
20 березня 2020 13:48
24-Договір оренди ВН2781ІХ.pdf
20 березня 2020 13:48
18-Паспорт Бордюжа Л.С..pdf
20 березня 2020 13:48
13-Копія Статуту.pdf
20 березня 2020 13:48
3-Проект договору.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 11:43
Електронний підпис
19 березня 2020 09:58
30.Бухгалтерська довідка.PDF
19 березня 2020 09:58
5.Довідка про МТБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"

ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
#2234403187
Рішення скасоване 232 224,53
UAH з ПДВ
12 травня 2020 16:56
ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
#2234403187
Відхилено 232 224,53
UAH з ПДВ
12 травня 2020 16:58
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"
#40539205
Переможець 258 559,68
UAH з ПДВ
15 травня 2020 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"
#40539205
258 559,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 13:18
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 17:12
Додаткова угода 4_107_20.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 17:09
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:15
Додаткова угода 3_107_20.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 13:58
Додаткова угода 2_107_20.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 13:51
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 12:08
Додаткова угода 1 до 107_20.pdf укладений
02 червня 2020 12:07
Додаткова угода 1 до 107_20.pdf зміни до договору
02 червня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 19:41
Договір 107_20.pdf укладений
01 червня 2020 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України від 25.12.2015 N922-VIII «Про публічні закупівлі», п.1 ч.5 ст.41 Закону України N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX), Сторони, за взаємною згодою, домовились внести зміни до п. 3.2, 3.3 розділу 3. «Вимірювання обсягу і ціни розрахунків» Договору та зменшити вивіз ТПВ на 756,8 куб.м. (688 спорожнень) і загальну суму на 65 387 грн. 52 коп.
Номер договору про закупівлю: 107/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України від 25.12.2015 N922-VIII «Про публічні закупівлі», п.1 ч.5 ст.41 Закону України N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX), Сторони, за взаємною згодою, домовились внести зміни до п. 3.2, 3.3 розділу 3 Договору та зменшити вивіз відходів ВГВ на 64куб.м. і загальну суму на 16800 грн. 00 коп. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 107/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно до ч.5 ст.36 Закону України від 25.12.2015 N922-VIII «Про публічні закупівлі», до ч. 6 ст.41 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX) дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 107/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно до ч.5 ст.36 Закону України від 25.12.2015 N922-VIII «Про публічні закупівлі», до ч. 6 ст.41 Закону України від 25.12.2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX) дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 107/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 211 536,96
UAH (в тому числі ПДВ 35 256,16 UAH)