Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12 |
Контактна особа: |
Літвінова Наталія Миколаївна +380412474379 odaguba@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2020 20:17 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Попередня оплата є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
05 березня 2020 20:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-21-000035 ● f7c8ea9946a6472ca6d67a82d79262a1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2020
№ 25
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2020 № 25.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2020-03-05-004146-b від 05.03.2020 – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-27 17:10:18
Про внесення змін до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2020 № 25
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.04.2020 № 26
Житомир
Про внесення змін до наказу
від 21.04.2020 № 25
Відповідно до підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, у зв’язку із технічною помилкою
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни в наказ від 21.04.2020 № 25 «Про початок моніторингу закупівель» та викласти преамбулу до нього у наступній редакції:
«Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18.
2. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Людмила КОСТЮК
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-30 13:41:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція футбольного поля та благоустрій території центрального стадіону по вул. Фещенка-Чопівського, 18 в м. Житомирі» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-05-004146-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
1. Відповідно до ч. 1. ст. 16 Закону, замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Поряд з тим, відповідно ч. 3 ст. 16 Закону визначено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Отже, поясніть чи установлювались Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) кваліфікаційні критерії до учасника, згідно зі статтею 16 Закону, якщо так то надайте документ яким установлювались кваліфікаційні критерії до учасника та підтверджуючу інформацію щодо відповідності ПП «Елітбуд-1» встановленим кваліфікаційним критеріям?
2. Відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Отже, поясніть чи перевірялись Замовником відповідність пропозиції переможця технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції переможця за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, та надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій технічного завдання (в т.ч. з локальними кошторисами) по даному предмету закупівлі та розрахунку ПП «Елітбуд-1» до неї (договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими, за статтями витрат договірної ціни з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями матеріалів та обладнання які включають види та обсяги робіт), яка подана Замовнику.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-06 19:18:48
відповідь на запит на моніторинг
Відповідно до запиту від 30.04.2020 року надаємо наступну інформацію.
Замовником в Запрошенні для участі в переговорах № 05-864 від 05.03.2020 р. установлювались кваліфікаційні критерії до учасника, згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник ПП «Елітбуд-1» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надав наступну підтверджуючу інформацію:
- Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази вих. № ТЗ/03-20/01 від 05.03.2020 р.;
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № ТЗ/03-20/02 від 05.03.2020 р.;
- Довідка про досвід виконання аналогічного договору вих. № ТЗ/03-20/03 від 05.03.2020 р.;
- Відомості про учасника вих. № ТЗ/03-20/04 від 05.03.2020 р.;
- Гарантійний лист вих. № ТЗ/03-20/05 від 05.03.2020 р.
- Три договори
Технічним критеріям:
- Кошторис;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-07 12:08:13
Запит про надання пояснень
Запит про наданняпояснень
У межахпроведеннямоніторингузакупівлі по предмету «Реконструкція футбольного поля та благоустрійтериторії центрального стадіону по вул. Фещенка-Чопівського, 18 в м. Житомирі» (інформаціюоприлюднено в інформаційно-телекомунікаційнійсистемі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-05-004146-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частинип’ятоїстатті 8 Закону України «Про публічнізакупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманніпояснення до наступнихпитань та копійдокументів.
1. Яким документом учасникупереговорноїпроцедури закупівель доведена інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівель (обсяги, перелікробіт, вимоги до розрахункупропозиції)? При цьому прошу завантажитиданий документ.
2. Надативсіпротоколизасідань тендерного комітету/уповноваженої особи, якіскладалися для (при) проведення (нні) вищевказаноїпроцедуризакупівлі.
3. Відповідно до обгрунтуваннязастусуванняпроцедури закупівель зазначенонаступне: «…Тому до проектноїдокументаціївнесенізміни і відкоригованийробочий проект по вищевказаномуоб’єктуотримавпозитивнийекспертнийзвітвід 16.12.2019р. № 2584/е/19, щосвідчить про те, щороботи, яківнесені у відкоригованийробочий проект є продовженнямробіт з будівництваоб’єкту: «Реконструкція футбольного поля та благоустрійтериторії центрального стадіону по вул.Фещенка-Чопівського,18 в м. Житомирі» (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктамизавершеногочинезавершеногобудівництва та об’єктівцивільногобудівництва) та становлятьневід’ємнучастинуповного комплексу робітвідпервісного проекту, тобто є продовженням ряду виконанихробітпопереднімвиконавцемробіт ПП «Елітбуд-1», щопідтвердженогенеральнимпроектувальником ТОВ ПРОСПЕКТ-ПРОЕКТ» (лист обгрунтуваннявід 12.12.2019р. №36). Як наслідоквиникає потреба здійснитидодатковузакупівлю в того самого виконавцяробіт з метою уніфікації, стандартизації та забезпеченнясумісності з виконанимироботами….». Враховуючизазначене, надатилист обгрунтуваннявід 12.12.2019р. №36 виданого ТОВ ПРОСПЕКТ-ПРОЕКТ».
4. Прошу пояснити, чому при попередньопроведенійпереговорнійпроцедурізакупівлі по даному предмету закупівель (UA-2019-12-16-001821-c,договірпо якомурозірваний за результатом проведеннямоніторингузакупівліУправліннямПівнічногоофісуДержаудитслужби в Житомирськійобласті)застосовувався п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону (необхідністьпроведеннядодатковихбудівельнихробіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачуваніобставининеобхідними для виконання проекту за сукупностітаких умов: договір буде укладено з попереднімвиконавцемцихробіт, такіроботитехнічночиекономічнопов’язані з головним (первинним) договором; загальнавартістьдодатковихробіт не перевищує 50 відсотківвартості головного (первинного) договору) при наявностів замовника листа ТОВ ПРОСПЕКТ-ПРОЕКТ»,зазначеного в пункті 3 даногозапиту, з можливістюзастосування для їїпроведенняпідставизазначної вп. 5 ч. 2 ст. 35 Закону?
Пояснення та документинеобхіднонадати через електронну систему закупівель протягомтрьохробочихднів з дня оприлюдненняцьогозапиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-12 18:30:21
Відповідь на зипит
1) Замовником учаснику переговорної процедури закупівель доведена інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмету переговорної процедури шляхом отримання ним технічного завдання з виконання робіт по вказаному об’єкту, що складене на підставі затвердженої в установленому порядку кошторисної документації. Копія надається.
2) Надаємо копії протоколів:
№ 21 від 04.03.2020 року;
№ 25 від 05.03.2020 року.
3) Надаємо копію листа ТОВ «Проспект –Проект» вих. № 36 від 12.12.2019 року.
4) Лист ТОВ «Проспект – Проект» вих. № 36 від 12.12.2019 року, містить всю необхідну інформацію щодо підстав проведення процедури закупівлі UA -2020-03-05-004146-в відповідно до п.5 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказана процедура закупівлі була проведена в рамках чинного законодавства .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство «Елітбуд-1» #33555092 |
Переможець |
14 900 294,77
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 20:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 09:56
|
Додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2020 17:59
|
договір _ 4-20 від 25.03.2020.pdf | укладений |
25 березня 2020 17:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція футбольного поля та благоустрій території центрального стадіону по вул.Фещенка-Чопівського,18 в м.Житомирі» (додаткові роботи) | 1 | роб |
14 900 294,77
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №1 "Договірна ціна" до Договору викласти в новій редакції,що додається. |
Номер договору про закупівлю: | № 4-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція футбольного поля та благоустрій території центрального стадіону по вул.Фещенка-Чопівського,18 в м.Житомирі» (додаткові роботи) | 1 | роб |
14 900 294,77
UAH з ПДВ
|