Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Omeprazole, Drotaverine, Naloxone, Atropine, Neostigmine, Insulin (human), Heparin, Nadroparin, Enoxaparin, Dexamethasone, Prednisolone, Hydrocortisone, Methylprednisolone, Diclofenac, Metoclopramide, Furosemide
Очікувана вартість
399 610,37 UAH
UA-2020-03-05-004042-b 6cb928b1252d49fe9c0f08b9888eed91
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нижник Дмитро Петрович

+380432511342 goldsystem.market@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 05484161
Вебсайт: http://prco.com.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Контактна особа: Нижник Дмитро Петрович
+380432511342
goldsystem.market@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 19:00
Очікувана вартість: 399 610,37 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

05 березня 2020 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 18:35
ТД ліки (2 лота).doc
05 березня 2020 18:35
Додаток 3.docx
05 березня 2020 18:35
Додаток 2.docx
05 березня 2020 18:35
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-05-004042-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 10 березня 2020 08:55
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2020 13:34
Доброго дня!

Тендерний комітет ознайомився з Вашою вимогою внести зміни в тендерну документацію та повідомляємо наступне.
Відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, визначеній цією документацією та пропозицією Учасника, (Лот 1 - Гарантійний лист повинен включати: назву Учасника, номер оголошення, одиницю виміру, кількість та назву Замовника торгів. Дана вимога стосується позицій вартість яких перевищує 50 000 грн.; Лот 2 . Гарантійний лист повинен включати: назву Учасника, номер оголошення, одиницю виміру, кількість та назву Замовника торгів. Дана вимога стосується позицій кількість яких більше або дорівнює 500 одиниць.)
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, дилером, дистриб’ютором.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у кількості та якості , визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання тендерним комітетом вимог діючого законодавства.

Документи подані скаржником

10 березня 2020 08:55
лист -вимога.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Omeprazole, Drotaverine, Naloxone, Atropine, Neostigmine
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 199 812,35 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 999,06 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 березня 2020 11:11
Закінчення: 23 березня 2020 11:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

660 флак
Omeprazole
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Omeprazole
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
Дата доставки: 31 грудня 2020
250 амп
Drotaverine
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Drotaverine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
Дата доставки: 31 грудня 2020
1000 амп
Naloxone
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Naloxone
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
Дата доставки: 31 грудня 2020
6000 амп
Аtropine
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atropine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
Дата доставки: 31 грудня 2020
6000 амп
Neostigmine
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Neostigmine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 84
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" 198 238,79
UAH з ПДВ
198 238,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВОРВАРТС ФАРМА" 199 570,19
UAH з ПДВ
199 570,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 18:52
Цінова лот 1.pdf
17 березня 2020 18:52
Уставні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА"

ТОВ "ВОРВАРТС ФАРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА"
#42979027
Переможець 198 238,79
UAH з ПДВ
24 березня 2020 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА"
#42979027
198 238,79
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:02
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 17:11
ДУ 1 від 29.04.2020 до Договору 198 від 06.04.2020 (Укрера).pdf зміни до договору
29 квітня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 11:17
Підписаний договір укладений
06 квітня 2020 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 6 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 198/УКРЕРА
Договір:
Номер додаткової угоди: А1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 198 238,79
UAH (в тому числі ПДВ 12 968,89 UAH)