Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2020-03-05-003922-b 51683b5fc1c0493bb393a68f8167ba14
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ромена Мотреску

+380976614721 anatolii-pitul@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чудейська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04416683
Місцезнаходження: 59024, Україна , Чернівецька обл., с. Чудей, вул. Карпатська, буд. 2
Контактна особа: Ромена Мотреску
+380976614721
anatolii-pitul@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 13:22
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59024, Україна, Чернівецька область, с.Чудей, Карпатська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристики проектора
Дата подання: 10 березня 2020 13:45
Дата відповіді: 11 березня 2020 17:17
Уточніть, будь ласка, чи будете Ви розглядати проектори, які мають функцію Wi-Fi опціонально?
Відповідь: Добрий день. Тендерний комітет Чудейської сільської ради вирішив внести зміни до Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та викласти його в новій редакції. Протокол рішення завантажено до тендерної документації.
Щодо проектору
Дата подання: 10 березня 2020 13:47
Дата відповіді: 11 березня 2020 17:17
Чи будуть прийматися пропозиції Учасників, які запропонують проектор без Wi-Fi?
Відповідь: Добрий день. Тендерний комітет Чудейської сільської ради вирішив внести зміни до Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та викласти його в новій редакції. Протокол рішення завантажено до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-05-003922-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 10 березня 2020 10:29
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".

Крім того, у разі якщо програмне забезпечення встановлено виробником та було імпортовано в складі пристрою обладнання, то учасник повинен надати підтвердження цього, а саме: вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. У такому разі просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний листпідтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.


Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2020 17:17
Добрий день. Тендерний комітет Чудейської сільської ради вирішив внести зміни до Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та викласти його в новій редакції. Протокол рішення завантажено до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-05-003922-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 10 березня 2020 13:42
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 2 Тендерної документації опис технічних характеристик Мультимедійного проектору містить вимогу щодо наявності Wi-Fi. Враховуючи те, що Ви закуповуєте обладнання у комплексі (інтерактивна дошка + проектор + ноутбук) зазначена функція (Wi-Fi) є не потрібною, оскільки проектор підключається до ноутбука. Крім цього, такі проектори мають більшу вартість, що призведе до марного витрачання Ваших коштів. Тому, просимо Вас внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та прибрати вимогу щодо наявності Wi-Fi у проекторі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2020 17:17
Добрий день. Тендерний комітет Чудейської сільської ради вирішив внести зміни до Додатку 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та викласти його в новій редакції. Протокол рішення завантажено до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-05-003922-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 03 квітня 2020 16:20
Неправомірне визнання переможцем Учасника
Щодо фактичних обставин по справі:

За оголошеною Вами процедурою закупівлі інтерактивного обладнання (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-05-003922-b) 30.03.2020 року після розкриття та розгляду тендерних пропозицій було дискваліфіковано учасника ФОП Дика Наталія Григорівна, наразі обрано переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС".
У ході аналізу вказаної тендерної пропозиції (ТП) просимо Вас звернути увагу на наступне.
1. Так, серед умов, визначених Замовником в ТД, зазначено, що учасники мають надати:
- гарантійні талони на все обладнання, що планується постачатися.
Однак ТОВ “ІНТЕР СІСТЕМС “ у складі своєї ТП не надав гарантійний талон на компʼютерну мишку, яка є одним із вказівних , відноситься до класу складних технічних виробів і також має термін гарантії.
2. Окрім того, у складі ТД зазначено, що кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні". Крім того, у разі якщо програмне забезпечення встановлено виробником та було імпортовано в складі пристрою обладнання, то учасник повинен надати підтвердження цього, а саме: вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Однак учасник ТОВ “ІНТЕР СІСТЕМС” вищезазначеного підтвердження не надав, як це вимагалося Замовником.
3. Також умовами ТД визначено надання копія чинної декларації про відповідність технічному регламенту радіобладнання і телекомунікаційного кінцевого термінального обладнання на портативний компʹютер (ноутбук).
Проте учасник ТОВ “ІНТЕР СІСТЕМС” даної декларації у складі своєї ТП не надав. Надано було декларацію зовсім на інші моделі копʼютерного обладнання, ну ні як не на ноутбуки, що запропонував даний Учасник.

Щодо правового обгрунтування

Відповідно до п.п. 15, 30 ч. 1 ст. 1 Закону:
- переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації
- тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації
Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного просимо Вас у ході розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ “ІНТЕР СІСТЕМС” звернути увагу на вищезазначені невідповідності вимогам тендерної документації та прийняти правомірне рішення відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме відмінити кваліфікацію переможця ТОВ “ІНТЕР СІСТЕМС”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2020 17:02
Шановний Учаснику, Тендерний комітет Чудейська сільська рада розглянувши Вашу вимогу від 03.04.2020 року надає детальну відповідь у протоколі № 62 від 06.04.2020 року, який завантажено до електронної системи.

Документи подані скаржником

Документи

06 квітня 2020 17:02
протокол 62 від 06.04.2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дика Наталія Григорівна 440 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 418 176,00
UAH з ПДВ
399 228,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 425 510,00
UAH з ПДВ
399 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" 438 000,00
UAH з ПДВ
405 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОЙХМАН ДАВИД ГЕРШКОВИЧ" 429 600,00
UAH з ПДВ
418 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 09:10
Витяг єдиний податок.pdf
25 березня 2020 09:10
Лист згода.pdf
25 березня 2020 09:10
Виписка 2.pdf
25 березня 2020 09:10
Проек Договору.pdf
25 березня 2020 09:10
Стаття 17.pdf
25 березня 2020 09:10
Опис.pdf
25 березня 2020 09:10
Відомість про учасника.pdf
25 березня 2020 09:10
Виписка 1.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 11:21
sign.p7s
03 квітня 2020 11:21
Довідка податкова.pdf
30 березня 2020 16:39
sign.p7s
18 березня 2020 17:17
sign.p7s
18 березня 2020 17:17
Технічні вимоги згода.pdf
18 березня 2020 17:17
Таблиця відповідності.pdf
18 березня 2020 17:15
sign.p7s
18 березня 2020 17:15
Технічні вимоги згода.pdf
18 березня 2020 17:15
Таблиця відповідності.pdf
17 березня 2020 19:00
sign.p7s
17 березня 2020 19:00
Установчі документи.pdf
17 березня 2020 19:00
Уповноважена особа.pdf
17 березня 2020 19:00
Технічні вимоги згода.pdf
17 березня 2020 19:00
Тендерна пропозиція.pdf
17 березня 2020 19:00
Таблиця відповідності.pdf
17 березня 2020 19:00
Проект договору.pdf
17 березня 2020 19:00
Лист щодо сертифікації.pdf
17 березня 2020 19:00
Інструкція флешка.pdf
17 березня 2020 19:00
Інструкція проектор.pdf
17 березня 2020 19:00
Інструкція ноутбук.pdf
17 березня 2020 19:00
Інструкція дошка.pdf
17 березня 2020 18:59
Інструкція акустика.pdf
17 березня 2020 18:59
Згода на обробку ПД.pdf
17 березня 2020 18:59
Документи якості копії.pdf
17 березня 2020 18:59
Довідка стаття 17.pdf
17 березня 2020 18:59
Довідка санкції.pdf
17 березня 2020 18:59
Довідка ПЗ на ноутбук.pdf
17 березня 2020 18:59
Довідка МТБ.pdf
17 березня 2020 18:59
Довідка ліцензування.pdf
17 березня 2020 18:59
Довідка досвід.pdf
17 березня 2020 18:59
Довідка довкілля.pdf
17 березня 2020 18:59
Гарантія.pdf
17 березня 2020 18:59
Гарантійний лист.pdf
17 березня 2020 18:59
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 17:59
35.СЕС ПРОЕКТОР (1).pdf
25 березня 2020 17:51
36. ЦІнова пропозиція.pdf
25 березня 2020 17:51
35. Проект договору.pdf
25 березня 2020 17:51
32. СВІДОЦТВО МОН OPTOMA.pdf
25 березня 2020 17:51
30. Погодження Додатку 2.pdf
25 березня 2020 17:51
28. Лист-пояснення.pdf
25 березня 2020 17:51
26. Сертифікат спікера.pdf
25 березня 2020 17:51
17. Лист-пояснення.pdf
25 березня 2020 17:51
8. Довідка - Про санкції.pdf
25 березня 2020 17:51
6. Копія Протоколу.pdf

Публічні документи

24 березня 2020 16:21
sign.p7s
24 березня 2020 15:56
sign.p7s
24 березня 2020 15:55
2.9 Сертифікати.pdf
24 березня 2020 15:55
3.1 Проект договору.pdf
24 березня 2020 15:55
1.2 Довідки Ст. 17.pdf
24 березня 2020 15:55
1.4 Витяг з ЄДР.PDF
24 березня 2020 15:55
1.6 Довідка щодо санкцій.pdf
24 березня 2020 15:55
1.5 Витяг ПДВ.PDF
24 березня 2020 15:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 17:51
sign.p7s
25 березня 2020 17:48
РЕЄСТЕР.pdf
25 березня 2020 17:48
9_ЛИСТ ВІДГУК 1_2.pdf
25 березня 2020 17:48
2ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дика Наталія Григорівна
#3172020121
Відхилено 350 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2020 15:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 399 228,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 08:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
399 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 квітня 2020 09:49
IMG_0004.jpg укладений
17 квітня 2020 09:48
IMG_0010.jpg укладений
17 квітня 2020 09:47
IMG_0005.jpg укладений
17 квітня 2020 09:47
IMG_0012.jpg укладений
17 квітня 2020 09:47
IMG_0007.jpg укладений
17 квітня 2020 09:47
IMG_0008.jpg укладений
17 квітня 2020 09:47
IMG_0009.jpg укладений
17 квітня 2020 09:47
IMG_0006.jpg укладений
17 квітня 2020 09:47
IMG_0003.jpg укладений
17 квітня 2020 09:47
IMG_0011.jpg укладений
17 квітня 2020 09:47
IMG_0001.jpg укладений
17 квітня 2020 09:47
IMG_0002.jpg укладений
17 квітня 2020 09:47
sign.p7s зміни до договору
12 травня 2020 15:30
IMG_0005.jpg зміни до договору
12 травня 2020 15:27
IMG_0004.jpg зміни до договору
12 травня 2020 15:27
IMG_0003.jpg зміни до договору
12 травня 2020 15:27
IMG_0002.jpg зміни до договору
12 травня 2020 15:27
IMG_0001.jpg зміни до договору
12 травня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі портативного комп’ютера (ноутбук) Dell Vostro 3590 (N2060VN3590EMEA01_2005_RAIL-08), наявність оптичного приводу DVD±RW, та покращення якості предмета закупівлі, акустична системи зовнішня за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі згідно ст.36 ч. 4 п.3.
Номер договору про закупівлю: 414
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку