Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Imipenem and cilastatin, Meropenem, Cefotaxime, Amikacin, Colistin
Очікувана вартість
140 322,00 UAH
UA-2020-03-05-003736-b 43e9f13e35034547b43ed463eca28310
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нижник Дмитро Петрович

+380432511342 goldsystem.market@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 05484161
Вебсайт: http://prco.com.ua/
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Контактна особа: Нижник Дмитро Петрович
+380432511342
goldsystem.market@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 11:50
Очікувана вартість: 140 322,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 701,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 флакон
Imipenem and cilastatin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Imipenem and cilastatin
150 флакон
Meropenem
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meropenem
2000 флакон
Cefotaxime
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Cefotaxime
200 флакон
Amikacin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Amikacin
10 флакон
Colistin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Colistin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Фінансування відбувається за рахунок місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 17:05
ТД антибіотики.doc
05 березня 2020 17:05
Додаток 3.docx
05 березня 2020 17:05
Додаток 2.docx
05 березня 2020 17:05
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-05-003736-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 10 березня 2020 15:25
Вимога UA-2020-03-05-003736-b
Вимога стосовно прописування Гарантійного листа від виробника в Тендерній документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2020 13:32
Доброго дня!

Тендерний комітет ознайомився з Вашою вимогою внести зміни в тендерну документацію та повідомляємо наступне.
Відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника ((уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, визначені цією документацією та пропозицією Учасника.
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, дилером, дистриб’ютором.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у кількості та якості , визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання тендерним комітетом вимог діючого законодавства.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 136 960,00
UAH з ПДВ
136 960,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 139 943,60
UAH з ПДВ
139 943,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 15:29
Електронний підпис
24 березня 2020 15:29
Документи переможця.pdf
19 березня 2020 19:40
Електронний підпис
19 березня 2020 19:40
Технічна частина.pdf
19 березня 2020 19:40
Кваліфікаційна частина.pdf
19 березня 2020 19:40
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 13:47
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 136 960,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 13:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
136 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 17:14
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 17:25
ДУ5 10.02.21 дог 136-ФАРМА 06.04.20.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 17:19
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:42
ДУ 4 136-Фарма АТ-Фарма 06.04.20.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:37
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 12:19
ДУ 3 до дог 136 ФАРМА.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 12:28
ДУ2-136 АТ-Ф.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 11:02
Підписаний договір укладений
06 квітня 2020 11:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 5,6 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції закону до 19.04.2020 року) сума договору складає 133547.50 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 136/ФАРМА
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 5 та 6 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 136/ФАРМА
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції до 19.04.2020 року
Номер договору про закупівлю: 136/ФАРМА
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції до 19.04.2020 року
Номер договору про закупівлю: 136/ФАРМА
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 26 193,60
UAH (в тому числі ПДВ 4 365,60 UAH)