Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картопля свіжа
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2020-03-05-002955-b 00078bfcdbd446749df26687b688ac98
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Бойчук

+380506466383 marinkaosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02142690
Місцезнаходження: 85600, Україна , Донецька обл., місто Мар'їнка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 20
Контактна особа: Максим Бойчук
+380506466383
marinkaosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
26.01.2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі картоплі свіжої для потреб шкільних їдалень через відкриті торги та оголошено закупівлю «UA-2020-01-26-000051-b». Проте станом на 13.02.2020 00:00 року торги були відмінені в зв’язку з відсутністю достатньої кількості пропозицій, про що складено протокол засідання ТК №167_20 від 14.02.2020 р. .
17.02.2020р оку замовником було прийнято рішення про повторне проведення процедури відкритих торгів та оголошено закупівлю «UA-2020-02-17-000001-a». Проте знову ж таки станом на 03.03.2020 року торги були відмінені через відсутність достатньої кількості пропозицій, дане рішення затверджено протоколом засідання ТК №182-20 від 05.03 2020 р.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «картопля свіжа», показник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15310000-4 Картопля та картопляні вироби через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2020 09:11
Оскарження наміру укласти договір: 12 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15310000-4: Картопля та картопляні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25000 кілограми
артопля свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, Загальноосвітні навчальні заклади Мар'їнського району, Загальноосвітні навчальні заклади Мар'їнського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15310000-4 — Картопля та картопляні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 березня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2680904152
Переможець 351 250,00
UAH
06 березня 2020 09:11

Документи

06 березня 2020 09:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 09:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2680904152
351 250,00
UAH
Документи

Документи

06 березня 2020 09:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 14:53
припинення дії.pdf укладений
24 лютого 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:14
ду 3 до дог 28 подовження картопля.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:21
ду 2 до дог 28 картопля.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 13:40
ду 1 від 06.11 до дог 28 від 18.03.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 13:37
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 22:14
Договір картопля.pdf укладений
18 березня 2020 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі та суми договору
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору на 58859,66
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження дыъ договору до 31.03.2021
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 142 392,54
UAH
Причини розірвання договору: На підставі Розпорядження голови райержадміністрації керівника районної ВЦА від 06.01.2021 №3/1, згідно з яким припиняється діяльність відділу освіти Мар’їнської РДА – юридичної особи з 19 січня 2021 року у зв’язку з реорганізацією Мар’їнської районної державної адміністрації Донецької області шляхом приєднання до Покровської районної державної адміністрації Дон. обл.відділу освіти Мар’їнської РДА, Сторони вирішили припинити дію Договору №28 від 18.03.2020 за взаємною згодою Сторін з 24.02.2021 року.