Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні вікон та дверей з улаштуванням укосів за адресою вул.Ближня,31,
Очікувана вартість
81 724,00 UAH
UA-2020-03-05-002941-b 4677398363ea43a18f38efeeabdb67ae
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виктория Михайловна

+380567222183
+380987005090
buxtsentr6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37899736
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31
Контактна особа: Виктория Михайловна
+380567222183,+380987005090
buxtsentr6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:46
Очікувана вартість: 81 724,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 408,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні вікон та дверей з улаштуванням укосів за адресою вул.Ближня,31
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  20 квітня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги
Дата подання: 10 березня 2020 14:54
Дата відповіді: 10 березня 2020 15:58
Доброго дня. Скільки камер повинно бути в профільній системі вікон та дверей? Який склопакет та вкажіть кількість дверей. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Профіль вікон - 5-ти камерний, склопакет вікон - 3 скла, 2 з них енергозберігаючі та третє сатін(непрозоре), кількість вікон 5 шт. Кількість дверей - 5 шт., металопластикові, верх скло сатін, низ - "сендвіч"
Формирование проемов
Дата подання: 10 березня 2020 16:45
Дата відповіді: 11 березня 2020 10:01
Добрий день. Подскажите нужно ли демонтировать старые двери, расширять дверные проемы, формировать проемы.
Відповідь: Добрий день! Опис цієї інформації у дефектному акті, файл додаток 1 технічне завдання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-05-002941-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМАЛС", Код ЄДРПОУ:42467190
Дата подання: 19 березня 2020 13:18
Відповідність дотримання Державних Будівельних Норм
До уваги тендерного комітету. Учасник ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" в своєї пропозиції не урахував додаткові роботи, які обумовленні Державними Будівельними Нормами, а саме:
1. Розбирання цегляних перегородок - 0,363 м3,
2. Мурування окремих дiлянок внутрiшнiх стiн iз цегли - 0,258 м3,
3. Монтаж дрiбних металоконструкцiй вагою до 0,1 т - 0,0145 т.
Роботи з мурування окремих дiлянок внутрiшнiх стiн iз цегли та розбирання цегляних перегородок обумовлені необхідністю перенесення дверного пройому у зв'язку з тім, що він заважає евакуаціі (у разі виникнення пожежі) з сусіднього приміщення, на вимогу норм ДБН-В.1.1-7-2016 "Пожежна безпека обєктів будівництва".
Розміри дверей, на вимогу норм ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд", потрібно робити з врахуванням користування ними людьми з інвалідністю на кріслах-колясках та іншими маломобільними групами населення та повинні мати ширину дверного прорізу в світу 900 мм. Це обумовлює необхідність розширення існуючих дверних прорізів та укріплення верхної частини прорізу (перемички) та застосування додаткових робіт з розбирання цегляних перегородок та монтажу дрiбних металоконструкцiй. (В штаті ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" немає працівників належної кваліфікації, а самє електрогазозварника, з підтвердженням його кваліфікації).
Також ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" не надали:

1. Підтвердження наявності програмного забезпечення та ліцензії на нього(тендерна пропозиція повинна бути виконана за допомогою ліцензійного програмного кошторисного комплексу).
2. Не надали підтвердження трудових відношень з сертифікованим спеціалістом кошторисником (договір ЦПХ, трудова книжка)
3. Інформація на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі, викладених у Додатку 1 оголошення про проведення допорогової закупівлі (не має специфікації виробів та технічні характеристики).
4 . В штаті - Документи, які підтверджують наявність кваліфікованого персоналу (трудові книжки, договора ЦПХ, протоколи перевірки знань з охорони праці та інші). Не дані не всіх працівників.
У зв’язку з цим просимо відхилити пропозицію ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2020 15:33
пропозиція ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" не відповідає вимогам Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-03-05-002941-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41045252
Дата подання: 19 березня 2020 14:46
Пояснення. Необгрунтованість вимог.
Розглянувши вимогу по тендеру ТОВ «Європласт ЛТД» вважає за необхідним надати пояснення.
1. Додатком 3 до оголошення про проведення закупівлі розділом 5 зазначено, що «Тендерна пропозиція повинна бути виконана за допомогою ліцензійного програмного кошторисного комплексу, сертифікованим спеціалістом кошторисником, згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва.» ТОВ «Європласт ЛТД» надав тендерну пропозицію згідно вказаних вище вимог та обсягу робіт згідно дефектного акту якій додано до тендеру замовником. Скаржник посилається на ті роботи які не вказані в закупівлі та викладеної до неї документації, тому ця вимога незрозуміла.
2. Вимога що, до «В штаті ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" немає працівників належної кваліфікації, а самє електрогазозварника» є безпідставної тому, що тендерною документацією не було передбачено зварювальних робіт та необхідність зварювальника, тому як що у процесі виконання робіт у ТОВ «Європласт ЛТД» виникне потреба ТОВ «Європласт ЛТД» на роботу зварювальника.
3. Вимога що, до «Підтвердження наявності програмного забезпечення та ліцензії на нього» є безпідставною жодної вимоги в тендерної документації про це немає. Крім того, ТОВ «Європласт ЛТД» надало повний пакет документів виготовлених сертифікованим спеціалістом кошторисником в програмі АВК яка є платною ліцензійною програмою. Надання ліцензії для використання цієї програми тендерною документацією не передбочалося. Сертифікати кошторисника ТОВ «Європласт ЛТД» надало.
4. Вимога що, до «Не надали підтвердження трудових відношень з сертифікованим спеціалістом кошторисником (договір ЦПХ, трудова книжка)» Тендерною документацією додатком 3 розділом 8 передбачено, що «Документи, які підтверджують наявність кваліфікованого персоналу (трудові книжки, договора ЦПХ, протоколи перевірки знань з охорони праці та інші)» перелік персоналу не було вказано, тому ТОВ «Європласт ЛТД» надало тільки тих працівників які офіційно оформлені на ТОВ «Європласт ЛТД». Кошторисник працює на нашому підприємстві по трудової угоді в разі необхідності ТОВ «Європласт ЛТД» може надати копію договору.
5. Вимога, що до «В штаті - Документи, які підтверджують наявність кваліфікованого персоналу (трудові книжки, договора ЦПХ, протоколи перевірки знань з охорони праці та інші). Не дані не всіх працівників. У зв’язку з цим просимо відхилити пропозицію ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД".» хочему зауважити на тому, що додатком 3 розділом 8 тендерної документації немає чіткого переліка які самі працівники на думку скаржника павині пройти охорону праці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2020 15:31
надані ТОВ «Європласт ЛТД» пояснення враховані при розгляді пропозиції. Протокол розгляду додається

Документи

20 березня 2020 15:33
протокол.pdf

Документи

20 березня 2020 15:31
протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 75 864,00
UAH з ПДВ
75 455,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" 76 000,00
UAH з ПДВ
75 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМАЛС" 81 596,60
UAH з ПДВ
81 596,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2020 14:20
Аналогичные договора.zip
14 березня 2020 14:20
Сертификаты и СЭС.rar
14 березня 2020 14:20
Док.rar
14 березня 2020 14:20
Договора 2019.rar
14 березня 2020 14:20
ВИПРОБУВАННЯ.pdf
14 березня 2020 14:20
Додаток 2 «Оголошення».pdf
14 березня 2020 14:20
Акт огляду.jpg
14 березня 2020 14:20
r_220_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
14 березня 2020 14:20
r_220_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
14 березня 2020 14:20
r_220_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
14 березня 2020 14:20
r_220_ДЦ_ДЦ_ПЗ.pdf
14 березня 2020 14:20
r_220_ДЦ_ДЦ.pdf
14 березня 2020 14:20
r_220_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf

Публічні документи

14 березня 2020 16:53
Електронний підпис
14 березня 2020 16:39
ДЦ.pdf
14 березня 2020 16:39
Договор.pdf
14 березня 2020 16:04
Сертефикат.rar
14 березня 2020 16:04
Тендер.rar

Публічні документи

14 березня 2020 13:38
Електронний підпис
14 березня 2020 13:37
Сертифікати.rar
14 березня 2020 13:37
25 Договора оренди.pdf
14 березня 2020 13:37
31 Статут.pdf
14 березня 2020 13:37
47 Договір сміття.pdf
14 березня 2020 13:36
23 Листи відгуки.pdf
14 березня 2020 13:36
5 Наказ директор.pdf
14 березня 2020 13:36
44 Ліцензія АВК_5.pdf
14 березня 2020 13:36
50 Довідка щодо дозволу.pdf
14 березня 2020 13:36
13 Проект договору.pdf
14 березня 2020 13:36
41 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
14 березня 2020 13:36
17 Довідка досвід.pdf
14 березня 2020 13:36
33 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
14 березня 2020 13:36
38 Будівельна ліцензія.pdf
14 березня 2020 13:36
16 Технічне завдання.pdf
14 березня 2020 13:36
35 Опис та код.pdf
14 березня 2020 13:36
15 Акт огляду.pdf
14 березня 2020 13:36
0 Реєстр документів.pdf
14 березня 2020 13:36
2 Кошторис.pdf
14 березня 2020 13:36
14 Довідка з банку.pdf
14 березня 2020 13:36
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМАЛС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
Відхилено 75 455,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 11:52
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"
#41045252
Відхилено 75 590,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 15:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМАЛС"
#42467190
Переможець 81 596,60
UAH з ПДВ
25 березня 2020 16:15

Документи

19 березня 2020 11:52
Електронний підпис
19 березня 2020 11:51
протокол.pdf

Документи

20 березня 2020 15:27
Електронний підпис
20 березня 2020 15:27
протокол.pdf

Документи

25 березня 2020 16:15
Електронний підпис
25 березня 2020 16:13
протокол пер.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМАЛС"
#42467190
81 596,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2020 16:15
Електронний підпис
25 березня 2020 16:13
протокол пер.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 09:01
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 09:46
Д 1-0204 на 81596,6.pdf укладений
02 квітня 2020 09:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 81 596,60
UAH