Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля обладнання для надання медичних послуг із застосуванням телемедицини для закладів КНП "Ужгородський районний центр ПМСД Ужгородської районної ради"
Очікувана вартість
1 823 000,00 UAH
UA-2020-03-05-002779-c 1ae049d063d245baae9eb70f4a68c9cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фрінцко Анатолій Васильович

380506624844 P-MSD@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги Ужгородської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 38466531
Місцезнаходження: 89452, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський р-н., смт.Середнє, Лікарняна, 6А
Контактна особа: Фрінцко Анатолій Васильович
380506624844
P-MSD@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 21:50
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2020 22:00
Очікувана вартість: 1 823 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Закупівля обладнання для надання медичних послуг із застосуванням телемедицини для закладів КНП "Ужгородський районний центр ПМСД Ужгородської районної ради"

Тендерна документація

17 квітня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 18:10
тд з змінами 17 04 2020.pdf
17 квітня 2020 18:10
перелік змін 17 04 2020.pdf
30 березня 2020 11:56
ТД зі змінами.pdf
30 березня 2020 11:55
Перелік змін.pdf
05 березня 2020 22:48
TD_ tel.med.pdf
17 квітня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 22:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 18:10
тд з змінами 17 04 2020.pdf
17 квітня 2020 18:10
перелік змін 17 04 2020.pdf
30 березня 2020 11:56
ТД зі змінами.pdf
30 березня 2020 11:55
Перелік змін.pdf
05 березня 2020 22:48
TD_ tel.med.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-05-002779-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР", Код ЄДРПОУ:36746304
Дата подання: 17 березня 2020 10:05
Скаргу
Шановний Замовнику! Згідно вимог, викладених в Додатку 6 до тендерної документації встановлено рік випуску моделі не раніше 2019 року. Однак, технічним вимогам, викладеним далі, відповідають також моделі, раніших років випуску, що пройшли вже випробування в процесі використання та позитивно себе зарекомендували на ринку надання медичних (лікувальних) послуг. Для максимального забезпечення принципів закупівель, встановлених статтею 3 Закону, просимо скасувати дискримінаційну вимогу та розширити діапазон випуску моделей обладнання, встановивши його «2015-2020 роки».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 20.03.2020 № 5329.pdf
Дата публікації: 20 березня 2020 17:25
Номер скарги: UA-2020-03-05-002779-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:42328579
Дата подання: 18 березня 2020 18:25
СКАРГА на дискримінаційні умови викладені у тендерній документації
Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги Ужгородської районної ради" оголошено відкриті торги з предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 33120000-7 – Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Система для вибіркового контролю фізіологічних показників, для домашнього використання). В Тендерній документації, затвердженій протоколом тендерного комітету Замовника, а саме в Додатку №6 до тендерної документації «Технічне завдання» (лоти №№1 та 2) встановлено дискримінаційні вимоги, що свідчать про складання технічного завдання під одного конкретного учасника. Це полягає в наступному. 1. Предметом закупівлі даного тендеру є «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс». Основою та обґрунтуванням для здійснення закупівлі обладнання за предметом закупівлі є наказ Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу». Уточнення та роз’яснення щодо складу Програмно-апаратного комплексу для телеметрії та телемедичного консультування, в якості якого Замовник закуповує «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс», викладені в листі Міністерства охорони здоров’я від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864. Деякі додаткові пояснення щодо цього комплекту апаратури містяться в листі Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 від 14.02.2019. Згідно зазначених нормативних документів, в рамках яких має діяти Замовник, до складу Програмно-апаратного комплексу для телеметрії та телемедичного консультування (назва в редакції Замовника - «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс») мають бути включені: - загальна оглядова цифрова камера; - дерматоскоп; - монітор життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія); - 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом; - спірометр. З метою використання вказаного обладнання як телеметричного та для проведення телемедичного консультування має застосовуватись спеціальне програмне забезпечення, встановлене на планшетний ПК. Однак, технічна частина Документації передбачає вимоги іншого переліку та характеру, ніж встановлено наказами Міністерства охорони здоров’я України та листами, якими роз’яснено та підтверджено застосування певного виду обладнання, що обов’язково повинно бути в наявності в амбулаторіях. В цей же час Замовник, в супереч чітко передбачених вимог, здійснює закупівлю іншого комплекту обладнання для телеметрії та телемедичного консультування, без зазначення які саме прилади та обладнання планується закупити. Така «розмитість» у відсутності визначення чіткого переліку закупованого обладнання дозволяє маніпулювати нормативними вимогами наказу Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148, та закуповувати товари значно нижчої якості, та нецільового використання бюджетних коштів. Згідно до с. 22 Закону, «Тендерна документація повинна містити … інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», але ця вимога Закону порушена Замовником, тому що перелік комплектації обладнання фактично відсутній, а дані щодо складу предмету торгів містяться в тексті технічних вимог в неявному вигляді. Такі дії Замовника вносять невизначеність у документацію і створюють складність для потенційних учасників торгів з вибором конкретного переліку комплектації медичного обладнання. Фактично, Замовником запланована закупівля двох медичних приладів (головного модулю ПАК та цифрового термометру), замість двох інших приладів (монітору життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом та 12-канального електрокардіографа з цифровим інтерфейсом), що мають бути включені до складу комплексу згідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» та листів Міністерства охорони здоров’я від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 від 14.02.2019. Документація, оприлюднена Замовником, не містить вимог до монітору життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія) та 12-канального електрокардіографа з цифровим інтерфейсом. Замість них розміщені вимоги до головного модулю ПАК та цифрового термометру. Таким чином, Замовник проводить закупівлю медичного обладнання, що не відповідає Табелю матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу, вимогам та роз’ясненням згідно листів Міністерства охорони здоров’я України від 24.01.2019 №25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2019 №7/19.7/2431-19. Ці факти є свідченням можливого нецільового витрачання Замовником фінансових коштів, що грубо порушує основний принцип відкритих торгів, визначений ч. 1 ст. 3 Закону «…максимальна економія та ефективність…». Крім того. своїми діями Замовник порушує права інших потенційних учасників торгів, які підготували пропозиції по оснащенню медичних закладів, що надають первинну медичну допомогу, у повній відповідності до вимог наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» та листів-роз’яснень Міністерства охорони здоров’я і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, вказаних вище, внаслідок того, що перелік обладнання, що збирається закуповувати Замовник, відрізняється від затвердженого вказаними вище документами, обов’язковими до виконання. Вимагаємо від Замовника торгів привести перелік медичних виробів, що закуповуються, у відповідність до вимог Закону, табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу, та двох наведених вище листів МОЗ від 24.01.2019 № 25.5.1-138/1864 і Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №7/19.7/2431-19 от 14.02.2019 р., та внести у текст тендерної документації наступні зміни: • внести в перелік товарів, що закуповуються, монітор життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія) та 12-канальний електрокардіограф з цифровим інтерфейсом; • внести відповідні зміни в перелік технічних вимог до медичних виробів з урахуванням вказаних вище двох змін. 2. Вся продукція, що об’єднана у єдиний предмет закупівлі «Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання - Портативний телемедичний діагностичний комплекс» фактично відповідає по сукупності технічних вимог до обладнання та програмного забезпечення продукції єдиного виробника – комплексу IDIS7500 від ТОВ «НМТ» (виробництво – CONTEC Medical Systems Ltd., Китай) - https://nmt-ltd.uaprom.net/p755375878-mobilnij-diagnostichnij-kompleks.html, інтегрованому з МІС «Медстар» https://medstar.ua/idis/ и «порталом телемедицини https://telemed24.net/, що розроблені ТОВ “МЕДСТАР СОЛЮШЕНС”. Брошури та рекламні проспекти з описами та технічними характеристиками містяться на вказаних сайтах. З цих характеристик випливає повна та безумовна відповідність всіх характеристик вказаної продукції сукупності технічних вимог, що передбачені документацією Замовника. Будь-яка інша продукція, вироблена вітчизняними або закордонними виробниками, заздалегідь не відповідає вимогам технічної документації Замовника у їх сукупності. Зазначене свідчить про дискримінаційні умови Документації, що направлені на проведення торгів для заздалегідь відомого переможця незалежно від ціни пропозиції чи характеристик, які, можливо, будуть більш точно відповідати потребам галузі, а також нормативним документам, на підставі яких здійснюється закупівля. Вимагаємо від Замовника торгів внести зміни до тендерної документації, що надали б можливість іншим учасникам торгів надати свої пропозиції та виключили б умисну дискримінацію учасників на користь тандему ТОВ «НМТ» – ТОВ “МЕДСТАР СОЛЮШЕНС” та/або ТОВ «ОРТОІМПЕКС» 3. Одним із предметів закупівлі даного тендеру згідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу». мав би стати 12-канальний електрокардіограф, що підпадає під вимоги діючих в Україні стандартів ДСТУ EN 60601-2-51:2015 та ДСТУ EN60601-2-25:2015. Використання в Україні електрокардіографів, що не відповідає вимогам цих стандартів, законодавчо заборонене. 4. Дискримінаційні вимоги, що не дозволяють взяти участь у конкурсі іншим учасникам Головний модуль ПАКта вимоги до програмного забезпечення і хмарного середовища: • Наявність вимірювальних портів: порт ЕКГ, порт SpO2, порт вимірювання артеріального тиску • Габаритні розміри: • Довжина х ширина х товщина, мм, не більше: 280х230х80 • Кольоровий сенсорний РК-дисплей, наявність Ці вимоги є дискримінаційними, оскільки тільки один виробник має таку архітектуру, розміри і систему електроживлення – Медстар, система IDIS, китайського виробництва. Функції ПАК: «Дослідження функцій зовнішнього дихання (спірометр)» При цьому знову ж однозначно вказаний тип джерела живлення і його наявність «Джерело живлення, літієва акумуляторна батарея, наявність» а також навіщось вимагається можливість внесення даних саме в спірограф а саме «Можливість внесення антропометричних даних та даних про шкідливі звички пацієнта: стать, вага, зріст, вік, національність, куріння, наркоманія, відповідність» Адже це є не функцією самого приладу, а функцією медичної інформаційної системи або бази даних спеціалізованого програмного забезпечення спірографії Знову ж вказані розміри: «Розміри: 100 мм (довжина) × 90 мм (ширина) × 40 мм (висота), не більше. Вага: не більше 160 г» Все це є звичайною дискримінацією по одному виробнику – система IDIS, китайського виробництва Вимоги до програмного забезпечення головного модуля ПАК: «Можливість взаємодії хмарного сервісу з інформаційно-телекомунікаційними системами (ІТС) або телемедичною мережею, які використовує медичний заклад для телемедичних консультацій та через API сховища, який має бути доступним через мережу Інтернет та розташовуватись на інтернет-ресурсі, підкріпленому TLS сертифікатом версії 1.2 або вище» Інтеграція з МІС вимагає додаткових витрат, так як здійснюється тільки при взаємодії з хмарним сховищем через спеціалізований протокол запитів, що не реалізоване в більшості МІС і додатково примушує використовувати МІС Медстар в якій реалізований саме такий принцип Так само дискримінаційними є вимоги щодо функцій робочого процесу оператора ПАК 5. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи Товариство з обмеженою відповідальністю «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» має намір взяти участь у відкритих торгах за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Портативний телемедичний діагностичний комплекс). Водночас, встановлення Замовником дискримінаційних умов у Технічному завданні – Додаток №6 до тендерної документації, унеможливлює подання тендерної пропозиції ТОВ «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» у відповідній процедурі. Адже аналіз медико-технічних вимог на обладнання, що планується закупити, показує, що замовник встановив завідомо дискримінаційні медико-технічні вимоги, котрі надають переваги продукції конкретного виробника компанії – система IDIS, китайського виробництва. Тим самим Замовник порушив принцип недискримінації учасників (ст. З Закону) та унеможливив реальність права на подання пропозицій іншими учасниками. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 5 Закон)). а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст. 22 Закону). Вважаємо що вище приведені основні моменти, та дуже детальне описування хмарного сервісу та можливостей програмно апаратного комплексу (ПАК) та відсутність будь якого програного забезпечення для проведення аналізу, автоматичного опису та вимірювання даних дозволяють визначити що ці технічні вимоги є цілком виписані під єдиного постачальника рішень. Тобто медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення. Очевидно, Замовник має домовленості про «нестандартну» комплектність з конкретним постачальником. Відповідні дії Замовника створюють умови для недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених у статті 3 Закону, зокрема, «добросовісна конкуренція серед учасників: недискримінація учасників», законодавство передбачає виділення окремих частин предмета закупівлі лоти чи застосування окремої процедури закупівлі, для дотримання принципу максимальної економії та ефективності, оскільки здійснення закупівлі різних товарів «однією закупівлею» призводить до звуження потенційного кола учасників процедури закупівлі, що своєю чергою призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмета закупівлі. До такого ж висновку неодноразово приходила Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України (рішення № 1647-р/пк-пз від 23.11.2016. № 1237-р/пк-пз від 12.02.2018. № 2959-р/пк-пз від 30.03.2018 тощо). Все це не сприяє ефективному та прозорому здійсненню закупівлі, створенню конкурентного середовища, розвитку добросовісної конкуренції, та унеможливлює участь у торгах добросовісних учасників з реальними пропозиціями вітчизняного виробництва, зокрема ТОВ «КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ», та ефективному впровадженню урядової медичної реформи у сільській місцевості. На підставі зазначено вище, керуючись ст. 3. 5, 18. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника документально підтвердити, що продукція щонайменше двох виробників відповідає всім зазначеним в тендерній документації медико-технічним вимогам 3. Визнати дискримінаційними умови, зазначені в Додаток №6 «Технічному завданні» (лоти №№1 та 2) до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (Протокол тендерного комітету від протокол від „05” березня 2020 року №32/20). 4. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, зазначені в Додаток №6 «Технічному завданні» (лоти №№1 та 2) до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету (Протокол тендерного комітету від протокол від „05” березня 2020 року №32/20).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2020 20:51
рішення від 23.03.2020 № 5439 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 березня 2020 20:51
рішення від 08.04.2020 № 6732.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 22:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання РІШЕННЯ Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6732-р/пк-пз від 08.04.2020, Замовник повідомляє Колегію, що ним враховані зауваження, викладені у мотивувальній частині вищезазначеного рішення, внесені зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення та для забезпечення відповідності не менш двох аналогічних видів продукції, які б відповідали всім у сукупності вимогам тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 17 квітня 2020 18:25

Документи подані скаржником

17 березня 2020 10:05
АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

20 березня 2020 17:25
рішення від 20.03.2020 № 5329.pdf

Документи подані скаржником

18 березня 2020 18:25
АМК МИТО (ужгород)
18 березня 2020 18:25
АМК скарга (ужгород)

Документи подані замовником

17 квітня 2020 18:03
перелік змін 17 04 2020.pdf
17 квітня 2020 18:03
тд з змінами 17 04 2020.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2 - Комплект телемедичного обладнання (без електрокардіографа)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 63 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 315,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Обладнання для надання медичних послуг із застосуванням телемедицини
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 48040 — Система для вибіркового контролю фізіологічних показників, для домашнього використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул.Минайська, буд.71
Дата доставки: 27 травня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються у безготівковій формі Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
24 квітня 2020 22:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій