Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу та пуско-наладки пожежної сигналізації та системи оповіщення в суспільно-побутовому блоці
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-03-05-002502-b ● 56026a94abd045719050f67f7fce0bf3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський професійний енергетичний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 05536768 |
Місцезнаходження: | 04078, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Білицька, 38-Б |
Контактна особа: |
Роман Поліщук +380683865718 kpel.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2020 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 13:19 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Послуги з монтажу та пуско-наладки пожежної сигналізації та системи оповіщення в суспільно-побутовому блоці Київського професійного енергетичного ліцею за адресою : м. Київ вул. Білицька 38-Б.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу та пуско-наладки пожежної сигналізації та системи оповіщення в суспільно-побутовому блоці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04078, Україна, м. Київ, Київ, Білицька 38Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2020
—
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплату після підписання актів наданих послуг Замовник може відстрочити до 30 днів. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2020 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2020 14:48 |
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
05 березня 2020 14:48 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx | |
05 березня 2020 14:48 |
Додаток до технічного завдання.pdf | |
05 березня 2020 14:48 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
05 березня 2020 14:48 |
Додаток 5 Лист-гарантія.docx | |
05 березня 2020 14:48 |
ТД пожежна сигналізація.docx | |
05 березня 2020 14:47 |
Додаток 6 Лист-згода.docx | |
05 березня 2020 14:47 |
Оголошення_ВТ.docx | |
05 березня 2020 14:47 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний досвід
Дата подання: 17 березня 2020 15:57
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:17
У тендерній документації міститься вимога надати: Довідку, складену в довільній формі і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше ніж 2)*.
З огляду на специфіку об’єкту та інформацію, яка зазначена у проекті у даному випадку аналогічними договорами будуть виступати виконані в повному обсязі договори на встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу класу наслідків не менше СС2 та системи оповіщення класу не менше СО3, з актами вводу експлуатації або актом перевірки відповідності системи або іншим документом, підписаним комісією у складі якої є представники Державної служби з надзвичайних ситуації або іншим державним органом. (надати підтвердження).
Відповідно до ст. 16 п. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто законодавством не передбачено право Замовника вимагати два та більше аналогічних договори, а також висувати якісь додаткові вимоги.
У зв'язку з чим, просимо внести зміни у тендерну документацію та змінити дискримінаційні вимоги. (вказавши надати аналогічний предмету закупівлі договір).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання, повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 16 п. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Тобто у Законі не має чіткого зазначення, що достатнього одного договору чи двух чи трьох для підтвердження досвіду, тому наша вимога не може бути розцінена, як дискримінаційна, до того ж відповідно до п. 1 ст. 16 та частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити будь-яку іншу інформацію, яку Замовник вважає за потрібним включити до неї. Щодо нашої вимоги, то ми керуємось загальноприйнятим поняттям «досвіду», який означає здобуття навичок впродовж певного часового відрізку, які засновані на підставі здобутого чи пережитого. Додатково маємо нагадати, що об'єкт, згідно з предметом даної закупівлі є об'єктом соціальної сфери з високим рівнем щоденного і тривалого перебування людей (більш ніж 360 осіб), а після трагічних подій в навчальних закладах, ми маємо бути впевнені, що послуги були надані досвідченими Виконавцями, які вже мають досвід встановлення та програмування адресної протипожежної системи. До того ж Ви можете надати будь який аналогічний договір, з будь якою юридичною особою, це не забороняється.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-05-002502-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л", Код ЄДРПОУ:42441853
Дата подання: 10 березня 2020 16:45
дискримінаційні вимоги
Доброго дня. У тендерній документації встановлені вимоги надання Сертифікат ISO 9001:2015 ("Системи управління якістю"). Застосування даного сертифікату носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим. Це також підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України №357-р/пк-ск від 15.03.2013 року, в якому зазначається, що застосування вище наведеного сертифікату порушує один з принципів здійснення державних закупіведь, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація учасників, та даним рішенням АМКУ зобовязало Замовника привести умови документації конкурсних торгів у відповідність до вимог Закону шляхом внесення до неї відповідних змін. Виходячи з цього прецедентного рішення АМКУ, просимо внести зміни в тендерну документацію та прибрати всі дискримінуючі вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 13:05
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо наступне. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2008 гарантує якість надання послуг, а після трагічних подій у Одесі ми зобов’язані дбати про якість наданих послуг. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація будь яких форм власності, без обмежень, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, згідно з яким, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною. Постанова № 852 від 23 листопада 2016 р. не є єдиним законодавчим документам, який регламентує усілякі дії стосовно надання послуг протипожежного призначення, є і стандарти ДСТУ, ДБН, інші інструкції та постанови, тому спиратись лише на єдиний документ ми не можемо. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими і задоволенню не підлягають.
Номер вимоги: UA-2020-03-05-002502-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Інженерно-технічний центр "Сигнал", Код ЄДРПОУ:30867069
Дата подання: 06 квітня 2020 11:14
Порушення умов тендерної документації ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ"
Ми, ТОВ «Інженерно-технічний центр «Сигнал» просимо розглянути вимогу, щодо результату закупівлі та вжити заходів стосовно виявлених нами недоліків в документації ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ". Нами були виявлені наступні порушення:
1. Відповідно до пункту 1.2 Додатку № 2 Тендерної документації необхідно надати Копію декларації (відповідно до порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів устаткування підвищеної небезпеки (постанова КМУ №1107 від 26 жовтня 2011р.) п.6 додатку 6 дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Дана декларація повинна враховувати зварювальні роботи та роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В, а також виконання робіт на висоті, ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" не надає такої декларації, та й взагалі не надає жодного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
2. Відповідно до 6.2 Додатку № 3 Тендерної документації необхідно надати Сертифікат ІSO (9001:2015) з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі, ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ», не надає даного сертифікату.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до пункту 1.2 Додатку № 2 Тендерної документації необхідно надати Копію декларації (відповідно до порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів устаткування підвищеної небезпеки (постанова КМУ №1107 від 26 жовтня 2011р.) п.6 додатку 6 дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Дана декларація повинна враховувати зварювальні роботи та роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В, а також виконання робіт на висоті, ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" не надає такої декларації, та й взагалі не надає жодного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
2. Відповідно до 6.2 Додатку № 3 Тендерної документації необхідно надати Сертифікат ІSO (9001:2015) з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі, ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ», не надає даного сертифікату.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 11:01
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» не порушило вимог тендерної документації, тому що усі вказані Вами документи надані, а саме:
п. 1 (декларація або дозвіл) надані у файлі «Інформація щодо наявності матеріально-технічної бази» (49-51 аркуш);
п. 2. (Сертифікат ІSO) надані у файлі «Технічна частина» (12 аркуш)
На підставі вищезгаданого, Ми вважаємо Вашу вимогу безпідставну та таку, яка не підлягає задоволенню.
п. 1 (декларація або дозвіл) надані у файлі «Інформація щодо наявності матеріально-технічної бази» (49-51 аркуш);
п. 2. (Сертифікат ІSO) надані у файлі «Технічна частина» (12 аркуш)
На підставі вищезгаданого, Ми вважаємо Вашу вимогу безпідставну та таку, яка не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2020 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" |
542 207,98
UAH з ПДВ
|
535 707,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інженерно-технічний центр "Сигнал" |
585 860,34
UAH з ПДВ
|
540 228,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТД Ліверпуль |
650 000,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" #38143880 |
Переможець |
535 707,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:48
|
Пожежна сигналізація ЗВІТ.pdf | укладений |
04 січня 2021 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2020 11:35
|
1.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2020 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2020 11:06
|
договір 145.pdf | укладений |
15 квітня 2020 11:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) після технічного нагляду. |
Номер договору про закупівлю: | 145 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |