Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу та пуско-наладки пожежної сигналізації та системи оповіщення в суспільно-побутовому блоці
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-03-05-002502-b 56026a94abd045719050f67f7fce0bf3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Поліщук

+380683865718 kpel.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський професійний енергетичний ліцей
Код ЄДРПОУ: 05536768
Місцезнаходження: 04078, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Білицька, 38-Б
Контактна особа: Роман Поліщук
+380683865718
kpel.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 13:19
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Послуги з монтажу та пуско-наладки пожежної сигналізації та системи оповіщення в суспільно-побутовому блоці Київського професійного енергетичного ліцею за адресою : м. Київ вул. Білицька 38-Б.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу та пуско-наладки пожежної сигналізації та системи оповіщення в суспільно-побутовому блоці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04078, Україна, м. Київ, Київ, Білицька 38Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплату після підписання актів наданих послуг Замовник може відстрочити до 30 днів. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 14:48
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.docx
05 березня 2020 14:48
Додаток 3 Технічне завдання.docx
05 березня 2020 14:48
Додаток до технічного завдання.pdf
05 березня 2020 14:48
Додаток 4 Проект договору.docx
05 березня 2020 14:48
Додаток 5 Лист-гарантія.docx
05 березня 2020 14:48
ТД пожежна сигналізація.docx
05 березня 2020 14:47
Додаток 6 Лист-згода.docx
05 березня 2020 14:47
Оголошення_ВТ.docx
05 березня 2020 14:47
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 17 березня 2020 15:57
Дата відповіді: 18 березня 2020 11:17
У тендерній документації міститься вимога надати: Довідку, складену в довільній формі і скріплену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше ніж 2)*. З огляду на специфіку об’єкту та інформацію, яка зазначена у проекті у даному випадку аналогічними договорами будуть виступати виконані в повному обсязі договори на встановлення пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу класу наслідків не менше СС2 та системи оповіщення класу не менше СО3, з актами вводу експлуатації або актом перевірки відповідності системи або іншим документом, підписаним комісією у складі якої є представники Державної служби з надзвичайних ситуації або іншим державним органом. (надати підтвердження). Відповідно до ст. 16 п. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто законодавством не передбачено право Замовника вимагати два та більше аналогічних договори, а також висувати якісь додаткові вимоги. У зв'язку з чим, просимо внести зміни у тендерну документацію та змінити дискримінаційні вимоги. (вказавши надати аналогічний предмету закупівлі договір).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання, повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 16 п. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв. Тобто у Законі не має чіткого зазначення, що достатнього одного договору чи двух чи трьох для підтвердження досвіду, тому наша вимога не може бути розцінена, як дискримінаційна, до того ж відповідно до п. 1 ст. 16 та частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація може містити будь-яку іншу інформацію, яку Замовник вважає за потрібним включити до неї. Щодо нашої вимоги, то ми керуємось загальноприйнятим поняттям «досвіду», який означає здобуття навичок впродовж певного часового відрізку, які засновані на підставі здобутого чи пережитого. Додатково маємо нагадати, що об'єкт, згідно з предметом даної закупівлі є об'єктом соціальної сфери з високим рівнем щоденного і тривалого перебування людей (більш ніж 360 осіб), а після трагічних подій в навчальних закладах, ми маємо бути впевнені, що послуги були надані досвідченими Виконавцями, які вже мають досвід встановлення та програмування адресної протипожежної системи. До того ж Ви можете надати будь який аналогічний договір, з будь якою юридичною особою, це не забороняється.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-05-002502-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л", Код ЄДРПОУ:42441853
Дата подання: 10 березня 2020 16:45
дискримінаційні вимоги
Доброго дня. У тендерній документації встановлені вимоги надання Сертифікат ISO 9001:2015 ("Системи управління якістю"). Застосування даного сертифікату носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов'язковим. Це також підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України №357-р/пк-ск від 15.03.2013 року, в якому зазначається, що застосування вище наведеного сертифікату порушує один з принципів здійснення державних закупіведь, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінація учасників, та даним рішенням АМКУ зобовязало Замовника привести умови документації конкурсних торгів у відповідність до вимог Закону шляхом внесення до неї відповідних змін. Виходячи з цього прецедентного рішення АМКУ, просимо внести зміни в тендерну документацію та прибрати всі дискримінуючі вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 13:05
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо наступне. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2008 гарантує якість надання послуг, а після трагічних подій у Одесі ми зобов’язані дбати про якість наданих послуг. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація будь яких форм власності, без обмежень, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, згідно з яким, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною. Постанова № 852 від 23 листопада 2016 р. не є єдиним законодавчим документам, який регламентує усілякі дії стосовно надання послуг протипожежного призначення, є і стандарти ДСТУ, ДБН, інші інструкції та постанови, тому спиратись лише на єдиний документ ми не можемо. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими і задоволенню не підлягають.
Номер вимоги: UA-2020-03-05-002502-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Інженерно-технічний центр "Сигнал", Код ЄДРПОУ:30867069
Дата подання: 06 квітня 2020 11:14
Порушення умов тендерної документації ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ"
Ми, ТОВ «Інженерно-технічний центр «Сигнал» просимо розглянути вимогу, щодо результату закупівлі та вжити заходів стосовно виявлених нами недоліків в документації ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ". Нами були виявлені наступні порушення:
1. Відповідно до пункту 1.2 Додатку № 2 Тендерної документації необхідно надати Копію декларації (відповідно до порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів устаткування підвищеної небезпеки (постанова КМУ №1107 від 26 жовтня 2011р.) п.6 додатку 6 дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Дана декларація повинна враховувати зварювальні роботи та роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000В, а також виконання робіт на висоті, ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" не надає такої декларації, та й взагалі не надає жодного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
2. Відповідно до 6.2 Додатку № 3 Тендерної документації необхідно надати Сертифікат ІSO (9001:2015) з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі, ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ», не надає даного сертифікату.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 11:01
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне: ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» не порушило вимог тендерної документації, тому що усі вказані Вами документи надані, а саме:
п. 1 (декларація або дозвіл) надані у файлі «Інформація щодо наявності матеріально-технічної бази» (49-51 аркуш);
п. 2. (Сертифікат ІSO) надані у файлі «Технічна частина» (12 аркуш)
На підставі вищезгаданого, Ми вважаємо Вашу вимогу безпідставну та таку, яка не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" 542 207,98
UAH з ПДВ
535 707,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інженерно-технічний центр "Сигнал" 585 860,34
UAH з ПДВ
540 228,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД Ліверпуль 650 000,00
UAH з ПДВ
650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 15:47
Електронний підпис
06 квітня 2020 13:26
Кошторис (аукціон).rar
06 квітня 2020 13:26
Dovidka_20078549970390725154.pdf
06 квітня 2020 13:26
Довідка ДФС.rar
30 березня 2020 14:18
Електронний підпис
24 березня 2020 14:02
Електронний підпис
24 березня 2020 13:10
Кошторис.zip
24 березня 2020 11:05
Цінова пропозиція.pdf
24 березня 2020 11:05
Установчі документи.pdf
24 березня 2020 11:05
Технічна частина.pdf
24 березня 2020 11:05
ст. 17.pdf
24 березня 2020 11:05
Сертифікати 2.pdf
24 березня 2020 11:05
Сертифікати.pdf
24 березня 2020 11:05
Проект договору.pdf
24 березня 2020 11:05
Перша допомога.pdf
24 березня 2020 11:05
Відомість.pdf
24 березня 2020 11:05
Акт обстеження.pdf
24 березня 2020 11:05
Кошторис.zip

Публічні документи

27 березня 2020 15:57
Електронний підпис
27 березня 2020 15:43
Акт Волиньхолдінг.PDF
27 березня 2020 15:43
Штатний розпис.PDF
27 березня 2020 15:43
Технічне завдання.PDF
27 березня 2020 15:43
Статут.PDF
27 березня 2020 15:43
протокол про призн.PDF
27 березня 2020 15:43
Проект договору.PDF
27 березня 2020 15:43
пр.на підпис конк.PDF
27 березня 2020 15:43
Пояснювальна записка.PDF
27 березня 2020 15:43
Накази сумісники.PDF
27 березня 2020 15:43
Накази з охорони праці.PDF
27 березня 2020 15:43
наказ на призначен.PDF
27 березня 2020 15:43
Інформація про учасника.PDF
27 березня 2020 15:43
Дозвіл 2019.PDF
27 березня 2020 15:43
Договір Разом.PDF
27 березня 2020 15:43
Договір оренди Меридіан.PDF
27 березня 2020 15:43
Довідка про субпідряд.PDF
27 березня 2020 15:43
Довідка мат. тех база.PDF
27 березня 2020 15:43
Д-ка працівники.PDF
27 березня 2020 15:43
Гарантійний лист .PDF
27 березня 2020 15:43
Відгук.pdf
27 березня 2020 15:43
Витяг.PDF
27 березня 2020 15:43
Витяг Платники податку.pdf
27 березня 2020 15:43
Буд ліцензія.JPG
27 березня 2020 15:43
Акт обстеження системи.pdf
27 березня 2020 15:43
ISO 14001.PDF
27 березня 2020 15:43
ISO 9001.PDF
27 березня 2020 15:43
Трудова Шаповал.PDF
27 березня 2020 15:43
Трудова Лобур.PDF
27 березня 2020 15:43
Трудова Латишов П.П.PDF
27 березня 2020 15:43
Трудова Латишов Д.С.PDF
27 березня 2020 15:43
Трудова Дзюбак В.В.PDF
27 березня 2020 15:43
Трудова Главник.PDF
27 березня 2020 15:43
Трудова Гапчій.PDF
27 березня 2020 15:43
Навчання пож.безпека.PDF
27 березня 2020 15:43
Цінова пропозиція.PDF
27 березня 2020 15:43
Пояснювальна записка.PDF
27 березня 2020 15:43
Локальний кошторис 2-1-1.PDF
27 березня 2020 15:43
Договірна ціна.PDF
27 березня 2020 15:43
Дефектний акт.PDF
27 березня 2020 15:43
Відомість ресурсів.PDF

Публічні документи

25 березня 2020 12:17
цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ"

ТОВ "Інженерно-технічний центр "Сигнал"

ТОВ ТД Ліверпуль

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ"
#38143880
Переможець 535 707,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ"
#38143880
535 707,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:48
Пожежна сигналізація ЗВІТ.pdf укладений
04 січня 2021 11:48
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 11:35
1.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 11:06
договір 145.pdf укладений
15 квітня 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) після технічного нагляду.
Номер договору про закупівлю: 145
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 486 317,81
UAH (в тому числі ПДВ 81 052,97 UAH)