Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби різні (гель для УЗД)
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2020-03-05-002360-b ● 9579f1e3f1a047da867c4e5ed64b478d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01994942 |
Місцезнаходження: | 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 2/5 |
Контактна особа: |
Вікторія Миколаївна Перепьолкіна +380522553334 kol_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2020 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 14:50 |
Очікувана вартість: | 84 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 упаковка
Гель для УЗД (5 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25030, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, проспект Університетський, 2/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться в безготівковому порядку шляхом оплати Покупцем фактично поставленого товару згідно накладної протягом 30 календарних днів, у разі отримання Платником бюджетних коштів (надходження фінансування). Поставка товарів проводиться узгодженими партіями протягом 2020 року, на протязі трьох робочих днів після отримання заявки | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2020 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2020 14:31 |
Тендерна документація гель.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-05-002360-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2528913197
Дата подання: 26 березня 2020 16:54
лист претензія
лист претензія
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 13:35
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації була встановлена вимога до Учасників:
«1. Довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, а саме: власних або орендованих приміщень або власних виробничих потужностей (для виробників) та транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі (з документальним підтвердженням права власності та/або права користування).»
ТОВ "МК МЕДГРУПП" було надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази для поставки товару що закуповується (ст.22 тендерної пропозиції Учасника, файл «документи пропозиції»). На підтвердження поданих даних у Довідці Учасником надано як документальне підтвердження договір позички нерухомого майна №1 від 26.04.2016 р. та акту приймання-передачі нерухомого майна №1 від 26.04.2016р., а також договір перевезення вантажів з автотранспортною компанією ТОВ «САТ» №20854 від 05.10.2016 р. (ст..23-33 тендерної пропозиції Учасника, файл «документи пропозиції»). Всі вказані документи є чинними та підтверджують право користування майном.
Щодо наданої Вами накладної, хочемо зазначити, що так як вона була подана не в форматі .pdf, як вимагалось п.1 р.ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а в форматі .jpeg, у нас не було технічної можливості відкрити файл. Але враховуючи навіть наявність даної накладної, пропозиція Учасника ФОП Репало Юрій Миколайович не відповідає іншим вимогам Тендерної Документації Замовника, про що було викладено в Протоколі відхилення №128 від 26.03.2020р.
Також хочемо наголосити, що Замовник в своїй діяльності дотримується принципів здійснення закупівель передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та неупереджено підходить до розгляду тендерних пропозицій Учасників. Будемо раді співпрацювати в майбутньому.
«1. Довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, а саме: власних або орендованих приміщень або власних виробничих потужностей (для виробників) та транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі (з документальним підтвердженням права власності та/або права користування).»
ТОВ "МК МЕДГРУПП" було надано Довідку про наявність матеріально-технічної бази для поставки товару що закуповується (ст.22 тендерної пропозиції Учасника, файл «документи пропозиції»). На підтвердження поданих даних у Довідці Учасником надано як документальне підтвердження договір позички нерухомого майна №1 від 26.04.2016 р. та акту приймання-передачі нерухомого майна №1 від 26.04.2016р., а також договір перевезення вантажів з автотранспортною компанією ТОВ «САТ» №20854 від 05.10.2016 р. (ст..23-33 тендерної пропозиції Учасника, файл «документи пропозиції»). Всі вказані документи є чинними та підтверджують право користування майном.
Щодо наданої Вами накладної, хочемо зазначити, що так як вона була подана не в форматі .pdf, як вимагалось п.1 р.ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а в форматі .jpeg, у нас не було технічної можливості відкрити файл. Але враховуючи навіть наявність даної накладної, пропозиція Учасника ФОП Репало Юрій Миколайович не відповідає іншим вимогам Тендерної Документації Замовника, про що було викладено в Протоколі відхилення №128 від 26.03.2020р.
Також хочемо наголосити, що Замовник в своїй діяльності дотримується принципів здійснення закупівель передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та неупереджено підходить до розгляду тендерних пропозицій Учасників. Будемо раді співпрацювати в майбутньому.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
75 600,00
UAH з ПДВ
|
75 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВЕЛ" |
80 892,00
UAH з ПДВ
|
80 892,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"МК МЕДГРУПП" ТОВ |
82 600,00
UAH з ПДВ
|
82 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2528913197 |
Відхилено |
75 600,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 16:23
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВЕЛ" #33574560 |
Відхилено |
80 892,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 16:30
|
|
"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211 |
Переможець |
82 600,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 16:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2021 08:53
|
ДУ 3 34-ТР20.pdf | зміни до договору |
05 березня 2021 08:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 11:42
|
ДУ 2 34-ТР20.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 08:23
|
ДУ 1 34-ТР20.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 08:22
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 14:19
|
34-ТР20.pdf | укладений |
08 квітня 2020 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання |
Номер договору про закупівлю: | 34-ТР/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми |
Номер договору про закупівлю: | 34-ТР/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, |
Номер договору про закупівлю: | 34-ТР/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |