Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 296+000 – км 307+000
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2020-03-05-002192-c ● 8e68aa4119af40728fb22d6ce8d7e87e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2020 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2020 13:29 |
Очікувана вартість: | 8 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,25% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 296+000 – км 307+000 (джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | 3.1 Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 60 |
Iнша подія | 3.5 Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 40 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2020 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2020 16:19 |
перелік змін ПКД М-05 296-307+.doc | |
17 березня 2020 16:19 |
проект договору ПКД зі змінами+.doc | |
17 березня 2020 16:19 |
ЗТД ПКД М-05 296-307+.docx |
17 березня 2020 16:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2020 16:19 |
перелік змін ПКД М-05 296-307+.doc
|
|||
17 березня 2020 16:19 |
проект договору ПКД зі змінами+.doc
|
|||
17 березня 2020 16:19 |
ЗТД ПКД М-05 296-307+.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-05-002192-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 10 березня 2020 16:50
Визначення предмету закупівлі
Вимагаємо, з посиланням на відповідні нормативні документи, однозначного визначення предмету закупівлі - "роботи" чи "послуги" , зокрема: в оголошенні зазначено вид предмету закупівлі "роботи", а в назві предмету закупівлі - "ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування".
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2020 16:44
Предмет закупівлі з проектування капітального ремонту відноситься до «робіт», оскільки відповідно до абз. 22, част 1, ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», роботи це - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Відповідно до частини ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженного наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до частини ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженного наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Номер вимоги: UA-2020-03-05-002192-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 11 березня 2020 12:38
Уточнення даних
Для оформлення забезпечення тендерної пропозиції, просимо доповнити тендерну документацію інформацією про номер і дату протоколу, яким вона була затверджена, а також платіжні реквізити замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2020 13:52
Банківська гарантія оформляється відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Пунктом 19 частини ІІ Положення передбачено, які саме реквізити має містити заява про надання гарантії. Платіжні/банківські реквізити Замовника в переліку відсутні. З огляду на це, внесення змін до тендерної документації, з метою її доповнення реквізитами не передбачається.
Разом з цим, якщо у вас постала потреба в зазначені платіжних реквізитів Замовника, надаємо їх у форматі відповді на вимогу:
Служба автомобільних доріг в Одеській області
код ЄДРПОУ:25829550
р/р UA838201720355169004000008577 в ГУДКСУ в Одеській області.
Тендерна документація затверджена протоколом №2 від 05.03.2020р.
Разом з цим, якщо у вас постала потреба в зазначені платіжних реквізитів Замовника, надаємо їх у форматі відповді на вимогу:
Служба автомобільних доріг в Одеській області
код ЄДРПОУ:25829550
р/р UA838201720355169004000008577 в ГУДКСУ в Одеській області.
Тендерна документація затверджена протоколом №2 від 05.03.2020р.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП НВФ "Мостопроект" #30604691 |
Відхилено |
7 620 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 11:09
|
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" #32376542 |
Переможець |
7 790 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2020 11:10
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 29 квітня 2020 13:53 |
Коментар щодо відміни: | неможливість виправлення виявлених порушень постала необхідність у відміні вказаних процедур закупівель, відповідно до абз.2, част. 1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) |
Документи:
29 квітня 2020 13:53
|
ПР відміни М-05 ПКД.doc |