Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 296+000 – км 307+000
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2020-03-05-002192-c 8e68aa4119af40728fb22d6ce8d7e87e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 13:29
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 296+000 – км 307+000 (джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 0, Україна, 2, Відповідно до документації, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 3.1 Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 60
Iнша подія 3.5 Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 16:19
Електронний підпис
17 березня 2020 16:19
перелік змін ПКД М-05 296-307+.doc
17 березня 2020 16:19
проект договору ПКД зі змінами+.doc
17 березня 2020 16:19
ЗТД ПКД М-05 296-307+.docx
17 березня 2020 16:19
Електронний підпис
05 березня 2020 16:08
Електронний підпис
17 березня 2020 16:19
перелік змін ПКД М-05 296-307+.doc
17 березня 2020 16:19
проект договору ПКД зі змінами+.doc
05 березня 2020 16:08
проект договору (1).doc
17 березня 2020 16:19
ЗТД ПКД М-05 296-307+.docx
05 березня 2020 16:08
ТД ПКД М-05 296-307 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-05-002192-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 10 березня 2020 16:50
Визначення предмету закупівлі
Вимагаємо, з посиланням на відповідні нормативні документи, однозначного визначення предмету закупівлі - "роботи" чи "послуги" , зокрема: в оголошенні зазначено вид предмету закупівлі "роботи", а в назві предмету закупівлі - "ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування".
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2020 16:44
Предмет закупівлі з проектування капітального ремонту відноситься до «робіт», оскільки відповідно до абз. 22, част 1, ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», роботи це - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Відповідно до частини ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженного наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Номер вимоги: UA-2020-03-05-002192-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 11 березня 2020 12:38
Уточнення даних
Для оформлення забезпечення тендерної пропозиції, просимо доповнити тендерну документацію інформацією про номер і дату протоколу, яким вона була затверджена, а також платіжні реквізити замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2020 13:52
Банківська гарантія оформляється відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Пунктом 19 частини ІІ Положення передбачено, які саме реквізити має містити заява про надання гарантії. Платіжні/банківські реквізити Замовника в переліку відсутні. З огляду на це, внесення змін до тендерної документації, з метою її доповнення реквізитами не передбачається.
Разом з цим, якщо у вас постала потреба в зазначені платіжних реквізитів Замовника, надаємо їх у форматі відповді на вимогу:
Служба автомобільних доріг в Одеській області
код ЄДРПОУ:25829550
р/р UA838201720355169004000008577 в ГУДКСУ в Одеській області.

Тендерна документація затверджена протоколом №2 від 05.03.2020р.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП НВФ "Мостопроект" 7 620 000,00
UAH з ПДВ
7 620 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 7 790 000,00
UAH з ПДВ
7 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 14:36
Лист орендодавця.pdf
24 березня 2020 14:36
Довідка про ГІП.pdf
24 березня 2020 14:36
Довідка від ГПа.pdf
24 березня 2020 14:36
Гарантійний лист.pdf
24 березня 2020 14:36
Протокол_наказ.pdf
24 березня 2020 14:36
Інфрмація про оренду.pdf
24 березня 2020 14:36
Довідки санкцій.pdf
24 березня 2020 14:36
Довідка про субпідряд.pdf
24 березня 2020 14:36
Довідка про працівників.pdf
24 березня 2020 14:36
Довідка про ліцензію.pdf
24 березня 2020 14:36
Довідка про довкілля.pdf
24 березня 2020 14:36
Довідка МТБ.pdf
24 березня 2020 14:36
Витяг платника ПДВ.pdf
24 березня 2020 14:36
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП НВФ "Мостопроект"

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП НВФ "Мостопроект"
#30604691
Відхилено 7 620 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 11:09
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"
#32376542
Переможець 7 790 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"
#32376542
7 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 квітня 2020 13:53
Коментар щодо відміни: неможливість виправлення виявлених порушень постала необхідність у відміні вказаних процедур закупівель, відповідно до абз.2, част. 1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі- Закон)
Документи:
29 квітня 2020 13:53
ПР відміни М-05 ПКД.doc