Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (монітори, багатофункціональні пристрої, картриджі)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-03-05-001777-b 346eae04ed44413c87b0318bff313873
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Молошний

+380567457480
+380677443697
+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26510514
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Сергій Молошний
+380567457480,+380677443697,+380567450735
s.moloshnyi@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 11:19
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
20 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
31 штуки
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, за умови своєчасного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-05-001777-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 06 березня 2020 12:39
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Учасник надає довідку у довільній формі про наявність власного центру сервісної та технічної підтримки у м. Дніпро..»

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, прописавши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.


Крім того присутня наступна вимога: «1.5 Досвід роботи Учасника повинен бути не менше 3-х років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань.»


Таке положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають успішний досвід роботи на ринку постачання комп'ютерного обладнання менше 3 років, що призводить до значного зменшення конкуренції та нерівних умов для учасників ринку.
Вами, як Замовником не доведено, що саме така кількість років роботи на ринку постачання комп’ютерної техніки забезпечить належне виконання договору потенційним переможцем закупівлі. Ми, як потенційний Учасник торгів, не відмовляємося від надання аналогічних договорів постачання товару, що є предметом закупівлі. На нашу думку, цього достатньо для підтвердження можливості виконання поставки якісного товару відповідно до умов договору.

Таким чином, вважаємо, що встановлення положення щодо конкретної кількості років роботи на ринку постачання є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання

Подібної думки дотримується і АМКУ. Звертаємо увагу на рішення АМКУ № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018. За результатами розгляду скарги Антимонопольний комітет дійшов висновку, що замовник не довів необхідності встановлення такої вимоги. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають досвід роботи на ринку не менше 3 років, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання.

Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати вимогу щодо обов’язкової наявності досвіду не менше 3 років.

Усунення вищезазначених вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2020 15:08
Відповідно до ваших вимог внесено зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ" 344 781,60
UAH з ПДВ
344 781,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 349 653,60
UAH з ПДВ
349 653,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 11:14
Dovidka_20077535680820712413.pdf.p7s
31 березня 2020 13:21
Довідка_ДФС.pdf
31 березня 2020 12:48
Корупія.PDF
31 березня 2020 12:48
Dovidka_20077535680820712413-2.pdf
24 березня 2020 09:15
ОстаточнаПропозиція.PDF
19 березня 2020 10:59
WF-M5690_4.pdf
19 березня 2020 10:59
WF-M5690_3.pdf
19 березня 2020 10:59
WF-M5690_2.pdf
19 березня 2020 10:59
WF-M5690_1.pdf
19 березня 2020 10:59
sert5.PDF
19 березня 2020 10:59
sert4.PDF
19 березня 2020 10:59
sert3.PDF
19 березня 2020 10:59
sert2.PDF
19 березня 2020 10:59
Sert1.PDF
19 березня 2020 10:59
Epson_WF-C5790DWF.pdf
19 березня 2020 10:59
ТЗ.PDF
19 березня 2020 10:59
Статут2019.PDF
19 березня 2020 10:59
СТ17.PDF
19 березня 2020 10:59
ПротоколСтатут.PDF
19 березня 2020 10:59
Протокол Зборів.pdf
19 березня 2020 10:59
Пропозиція.PDF
19 березня 2020 10:59
Працівники.PDF
19 березня 2020 10:59
Наказ. про призначення.pdf
19 березня 2020 10:59
МатБаза.PDF
19 березня 2020 10:59
ЛистТЗ5.PDF
19 березня 2020 10:59
ЛистТЗ4.PDF
19 березня 2020 10:59
ЛистТЗ3.PDF
19 березня 2020 10:59
ЛистТЗ2.PDF
19 березня 2020 10:59
ЛистТЗ1.PDF
19 березня 2020 10:59
Досвід.PDF
19 березня 2020 10:59
Договір2.PDF
19 березня 2020 10:59
Договір1.PDF
19 березня 2020 10:59
ВідповідністьСТ17.PDF
19 березня 2020 10:59
Виписка_Нова.PDF

Публічні документи

20 березня 2020 11:58
Електронний підпис
20 березня 2020 11:54
ВВМ _Довідка МВС.pdf
20 березня 2020 11:54
ВВМ ( UA-2020-03-05-001777-b ).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ"
#36295263
Переможець 344 781,60
UAH з ПДВ
30 березня 2020 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ"
#36295263
344 781,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 13:02
Договір 4-04 13.04.2020.pdf укладений
13 квітня 2020 12:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 344 781,60
UAH (в тому числі ПДВ 57 463,60 UAH)