Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОЛІМПІЙСЬКИЙ КОЛЕДЖ ІМЕНІ ІВАНА ПІДДУБНОГО |
Код ЄДРПОУ: | 02125315 |
Вебсайт: | http://www.olimpko.com/ |
Місцезнаходження: | 02156, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛ. МАТЕЮКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Оксана Левочкіна +380930313797 OKIP.TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2020 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 11:23 |
Очікувана вартість: | 1 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 41700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2020 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2020 13:26 |
Перелік змін до тендерної документації на закупівлю сирів твердих.pdf | |
10 березня 2020 13:26 |
ТД сири тверді зі змінами, 2020, відкриті торги.pdf | |
05 березня 2020 17:49 |
Додатки 2,4.docx |
10 березня 2020 13:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 березня 2020 13:26 |
Перелік змін до тендерної документації на закупівлю сирів твердих.pdf
|
|||
10 березня 2020 13:26 |
ТД сири тверді зі змінами, 2020, відкриті торги.pdf
|
|||
05 березня 2020 17:49 |
Додатки 2,4.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-01-000010 ● 8ec2485120344d02bd4190313712dd05
- Статус: вирішено ● Дата: 23 липня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.05.2020 № 141
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-03-05-001224-a 05.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-04 18:15:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі сирів твердих (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2020-03-05-001224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-08 21:32:45
Відповідь на запит Держаудитслужби України щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості сирів твердих (ID UA-2020-03-05-001224-а)
Керуючись:
- Законом України «Про публічні закупівлі»,
- Наказом № 275 від 18.02.2020, «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»,
- Постановою Кабінету Міністрів України №1591 від 22.11.2004 (остання редакція 04.03.2020) «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (норми харчування у закладах спеціалізованої освіти спортивного профілю із специфічними умовами навчання)
для розрахунку та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме сирів твердих (далі товар) були виконані наступні дії:
1. Визначено повну назву товару.
2. Визначено кількість товару з урахуванням кількості учнів, норм харчування, статистичних даних закупівлі товару закладом за попередній період.
Прогнозована кількість учнів - 450 чол
Денна норма, кг - 0,070 кг
Прогнозована кількість днів до кінця 2020 р, - 225 дн
Прогнозована денна потреба, - 31,5 кг
Прогнозована потреба на рік, - 7087,5 кг
3. Сформовано технічні та якісні характеристики товару.
4. Визначено та враховано умови поставки (доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника) та оплати товару (розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти банківських днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін).
5. Враховано статистичні дані середніх споживчих цін по м. Київ у січні 2020.
6. Взято до уваги ціни на продукти, індекс споживчих цін та індекс цін реалізації сільськогосподарської продукції https://index.minfin.com.ua/.
7. Проаналізовано ринкові ціни на підставі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в Інтернет-мережі у відкритому доступі у т.ч. в системі електронних закупівель ProZorro, майданчик zakaz.ua та ін. і визначена їх середня вартість відповідно до здійсненого моніторингу.
8. Враховано індекс можливої інфляції 8-10% через сезонні коливання цін на складові предмету закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
у зв’язку з виявленням порушення за результатом моніторингу процедури закупівлі № UA-2020-03-05-001224-а, договір розірвано
2020-06-25 14:12:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2020-07-23 16:07:41
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" #42312621 |
Переможець |
1 143 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 11:27
|
ДУ1 до договору 077 від 13.04.2020, розірвання, 1143000 грн, сири тверді, ТОВ Пі (1).pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2020 17:06
|
Договір 077 від 13.04.2020, 1143000 грн, сири тверді, ТОВ Пікор Плюс.pdf | укладений |
13 квітня 2020 17:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання договору у зв'язку з виявленням порушення за результатом моніторингу |
Номер договору про закупівлю: | 077 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |