Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сири тверді
Очікувана вартість
1 390 000,00 UAH
UA-2020-03-05-001224-a 995ba6bc7ee2487f9afe828213bab45b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Левочкіна

+380930313797 OKIP.TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОЛІМПІЙСЬКИЙ КОЛЕДЖ ІМЕНІ ІВАНА ПІДДУБНОГО
Код ЄДРПОУ: 02125315
Вебсайт: http://www.olimpko.com/
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛ. МАТЕЮКА, будинок 4
Контактна особа: Оксана Левочкіна
+380930313797
OKIP.TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 11:23
Очікувана вартість: 1 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кг
Сир Сметанковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
2500 кг
Сир Голландський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1000 кг
Сир Фета
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1000 кг
Сир Моцарелла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000010 ● 8ec2485120344d02bd4190313712dd05
  • Статус: вирішено ● Дата: 23 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-03-05-001224-a 05.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 18:15:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі сирів твердих (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2020-03-05-001224-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-08 21:32:45

Відповідь на запит Держаудитслужби України щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості сирів твердих (ID UA-2020-03-05-001224-а)

Керуючись:
- Законом України «Про публічні закупівлі»,
- Наказом № 275 від 18.02.2020, «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»,
- Постановою Кабінету Міністрів України №1591 від 22.11.2004 (остання редакція 04.03.2020) «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (норми харчування у закладах спеціалізованої освіти спортивного профілю із специфічними умовами навчання)

для розрахунку та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме сирів твердих (далі товар) були виконані наступні дії:

1. Визначено повну назву товару.
2. Визначено кількість товару з урахуванням кількості учнів, норм харчування, статистичних даних закупівлі товару закладом за попередній період.

Прогнозована кількість учнів - 450 чол
Денна норма, кг - 0,070 кг
Прогнозована кількість днів до кінця 2020 р, - 225 дн
Прогнозована денна потреба, - 31,5 кг
Прогнозована потреба на рік, - 7087,5 кг

3. Сформовано технічні та якісні характеристики товару.
4. Визначено та враховано умови поставки (доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника) та оплати товару (розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти банківських днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін).
5. Враховано статистичні дані середніх споживчих цін по м. Київ у січні 2020.
6. Взято до уваги ціни на продукти, індекс споживчих цін та індекс цін реалізації сільськогосподарської продукції https://index.minfin.com.ua/.
7. Проаналізовано ринкові ціни на підставі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в Інтернет-мережі у відкритому доступі у т.ч. в системі електронних закупівель ProZorro, майданчик zakaz.ua та ін. і визначена їх середня вартість відповідно до здійсненого моніторингу.
8. Враховано індекс можливої інфляції 8-10% через сезонні коливання цін на складові предмету закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

у зв’язку з виявленням порушення за результатом моніторингу процедури закупівлі № UA-2020-03-05-001224-а, договір розірвано

2020-06-25 14:12:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю

2020-07-23 16:07:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" 1 143 000,00
UAH з ПДВ
1 143 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 1 389 500,00
UAH з ПДВ
1 389 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 15:53
Електронний підпис
01 квітня 2020 15:53
Довідка (2).pdf
27 березня 2020 18:44
Електронний підпис
27 березня 2020 18:43
Фінальна цінова сири.pdf
27 березня 2020 15:35
Електронний підпис
27 березня 2020 15:30
Довідка про корупцію.pdf
27 березня 2020 15:20
Довідка МВС 10.03.pdf
27 березня 2020 15:19
Довідка (10).zip
27 березня 2020 15:19
Довідка (9).zip
27 березня 2020 15:19
Податкова.rar
20 березня 2020 17:45
Електронний підпис
20 березня 2020 17:43
Накладні Васильків сири.pdf
20 березня 2020 17:43
ISO 9001 ПІКОР.pdf
20 березня 2020 17:43
Статут новий.pdf
20 березня 2020 17:43
Акти і платіжки склад.pdf
20 березня 2020 17:43
Довідки ст.17.pdf
20 березня 2020 17:43
Звіт ISO.PDF
20 березня 2020 17:43
потужність пікор.pdf
20 березня 2020 17:43
Технічні вимоги сири.pdf
20 березня 2020 17:43
Якісні сири.pdf
20 березня 2020 17:43
Цінова сири.pdf
20 березня 2020 17:43
Довідка про транспорт__.pdf
20 березня 2020 17:43
Довідка про працівників.pdf
20 березня 2020 17:43
Довідка про склад.pdf
20 березня 2020 17:43
витяг ПДВ.pdf
20 березня 2020 17:43
Наказ директор оригінал.pdf
20 березня 2020 17:43
Витяг з ЄДР 21.12. оригінал.pdf
20 березня 2020 17:43
Рішення 08.10.18р. ор.pdf
20 березня 2020 17:43
Лист щодо звітів.pdf
20 березня 2020 17:43
ISO 22000 ПІКОР зберігання.PDF
20 березня 2020 17:43
ISO 22000 ПІКОР реалізація.PDF
20 березня 2020 17:43
Протокол уст. зборів ор..pdf
20 березня 2020 17:43
Протокол уст. зборів ор..pdf

Публічні документи

18 березня 2020 11:17
Електронний підпис
18 березня 2020 11:13
Лист-згода.PDF
18 березня 2020 11:13
4-2 Додаток до Атестату.pdf
18 березня 2020 11:13
4-1 Атестат лабораторії.PDF
18 березня 2020 11:13
3 Акт ЗВТ перелік 2020 р.pdf
18 березня 2020 11:13
1-1 Лист-гарант. ст.17 ЗУ.PDF
18 березня 2020 11:13
1-1 Довідка ст.17 ЗУ.pdf
18 березня 2020 11:13
15 Водійські посвідчення.pdf
18 березня 2020 11:13
13 Медичні книги працівн..pdf
18 березня 2020 11:13
1 Довідка МТБ.pdf
18 березня 2020 11:13
9 Д-ти про уповн.предст..pdf
18 березня 2020 11:13
8 Довідка банк-11.03.2020.pdf
18 березня 2020 11:13
7 Довідка 4-ОПП.PDF
18 березня 2020 11:13
6 Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 березня 2020 11:13
5 Довідка ПДВ.PDF
18 березня 2020 11:13
4 Св-во про держ.р.pdf
18 березня 2020 11:13
3 Витяг- 24.02.2020.PDF
18 березня 2020 11:13
2 Виписка.PDF
18 березня 2020 11:13
1 Статут 2019.pdf
18 березня 2020 11:13
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІКОР ПЛЮС"

ТОВ "Руол Стандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІКОР ПЛЮС"
#42312621
Переможець 1 143 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 17:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 17:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІКОР ПЛЮС"
#42312621
1 143 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 11:35
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 11:27
ДУ1 до договору 077 від 13.04.2020, розірвання, 1143000 грн, сири тверді, ТОВ Пі (1).pdf зміни до договору
25 червня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 17:06
Договір 077 від 13.04.2020, 1143000 грн, сири тверді, ТОВ Пікор Плюс.pdf укладений
13 квітня 2020 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору у зв'язку з виявленням порушення за результатом моніторингу
Номер договору про закупівлю: 077
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвання договору у зв'язку з виявленням порушення за результатом моніторингу