Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

засіб для боротьби з амброзією
Очікувана вартість
3 450 000,00 UAH
UA-2020-03-05-001110-c cef219bfde544b0da75aa95491c56a56
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сілаєв Сергій Миколайович

+380502985324 tkdekorkultur@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Декоративні культури" Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03351970
Місцезнаходження: 36009, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця 9 Січня, 2
Контактна особа: Сілаєв Сергій Миколайович
+380502985324
tkdekorkultur@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 11:04
Очікувана вартість: 3 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160000 літр
засіб для боротьби з амброзією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36009, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.9 Січня, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких Товарів протягом 15 банківських днів з моменту отримання товарів Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 12:45
Проект договору.docx
05 березня 2020 12:45
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно розяснень ТД
Дата подання: 10 березня 2020 20:49
Дата відповіді: 13 березня 2020 17:05
Просимо розтлумачити будь-ласка поняття "боротьба" з амброзією, що саме розуміється під цією функцією в розрізі даного тендеру? Просимо розтлумачити будь-ласка більш детально поняття Анало́гія і Аналогічний договір, за яким критерієм обирається аналогічний договір з аналогічним засобом? Чи можлива закупка засобу грутопокращуваного з єф *** амброзії в даному тендері? Чи не звужує поняття "боротьба" в даному тендері можливість закупівлі іншого засобу з аналогічною функцією, проте іншою назвою? В даному тендері визначена ціна в розмірі 3500000 та кількість засобу в розмірі 160000 літрів. Якщо поділити вартість на кількість виходить 21 грн. 87 коп., чим зумовлена саме така вартість на даний продукт? Чи є порівняння цін інших виробників при закупівлі даного засобу при визначенні ціни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашим запитанням повідомляє наступне:
Метою здійснення даної закупівлі є придбання засобу (товару), застосування якого буде здійснюватись у якості дієвого заходу, спрямованого на ліквідацію амброзії полинолистої, як карантинної рослини (бур’яну). До поняття боротьби із даним видом карантинної рослини відноситься зокрема пряма (контактна) дія засобу, яка гнітюче впливає на процеси росту і розвитку рослин, та подальшу її загибель. При цьому засіб не повинен завдавати шкоди здоров'ю осіб, які безпосередньо працюють із таким засобом, населенню, яке перебуває на території, що обробляється даним засобом, а також не забруднювати навколишне природне середовище.
Щодо поняття «аналогія», відносно до встановлених умов у тендерній документації відноситься подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо. Тобто у разі якщо учасником надається пропозиція, щодо постачання засобу, який має за своїми технічними та якісними характеристиками подібність до товару, що був предметом фактичного продажу за аналогічними властивостями предмета, пропозиція такого учасника в частині технічних характеристик визначених у тендерній документації та аналогії предмета виконаного договору (за аналогічним предметом), відповідатиме кваліфікаційним вимогам визначеним умовами даної закупівлі.
Встановлені технічні характеристики ніяким чином не звужують та не несуть дискримінаційних умов, щодо постачання засобу, який за своїми властивостями та цільовим призначенням буде відповідати меті, що визначена вище. При цьому зауважуємо, що будь-які побічні фактори дії засобу що пропонуються до закупівлі, не виключаються, при цьому вони не повинні бути шкідливими та псувати ґрунт.
Згідно до вимог п.1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VII закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Сума визначена у річному плані закупівлі та в оголошенні про проведення процедури закупівлі визначається замовником із урахуванням можливості надання найбільшої кількості пропозицій від учасників для забезпечення відкритого конкурентного відбору найбільш економічно вигідних пропозицій, та із врахуванням фактичного фінансування видатків на дану закупівлю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-05-001110-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ЕКОМРІЯ", Код ЄДРПОУ:42768074
Дата подання: 10 березня 2020 20:45
Просимо усунути дискримінаційні вимоги
Просимо усунути дискримінаційні вимоги встановлені в Тендерній документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2020 17:07
Шановний учасник процедури закупівлі, звертаючи увагу на Ваше звернення, яке надається у вигляді вимог щодо умов визначених даною закупівлею повідомляємо наступне:
1. Згідно до інформації що оприлюднена в системі Prozorro в річному плані, в оголошенні та тендерній документації визначено предмет закупівлі – «засіб для боротьби з амброзією». Посилання на яке ви звертаєте увагу – «неорганічний», не є частиною предмета, або його технічними вимогами чи будь-яким інших критерієм, який визначає таку класифікацію. Окрім того у річному плані, в оголошенні та тендерній документації вживається вираз «Основні неорганічні хімічні речовини», який є найменування коду Єдиного закупівельного словника (класифікатор ДК 021:2015).
Згідно до другого абзаца пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
17.03.2016 № 454, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Інших, найбільш пристосованих до даного предмета закупівлі, кодів зазначеного класифікатору немає. Тому замовником визначено зазначений код за показником 4 знака.
У зв’язку з цим, та керуючись умовами встановленими замовником, не встановлюється поняття неорганічного засобу відносно даного предмета в рамках проведення даної закупівлі.
Щодо другого та третього питання: Відповідно до ст. 9 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та абз. 14 пп. 12 п. 4 Положення про Міністерство охорони здоров’я України наказом Міністерства охорони здоров’я України від 09.02.2018 № 224 затверджено Перелік установ та організацій, які проводять роботи з гігієнічної регламентації небезпечних факторів (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 лютого 2018 р. за N 239/31691).
Акредитація установ, які проводять роботи з гігієнічної регламентації небезпечних факторів - є офіційне визнання відповідності заявленої сфери акредитації профілю діяльності установи, досвіду, компетентності фахівців та наявності можливостей щодо виконання встановлених вимог при здійсненні досліджень та наукового обґрунтування відповідних гігієнічних нормативів та регламентів (ГДК, МДР, ГДР тощо).
До переліку досліджень, які проводяться установами відповідної акредитації зокрема входить проведення санітарно-хімічних, токсикологічних, фізико-хімічних, радіологічних, мікробіологічних та інших досліджень.
До Переліку установ та організацій, які проводять роботи з гігієнічної регламентації небезпечних факторів, який затверджений Наказом Міністерства охорони
здоров’я України від 09.02.2018 № 224 входять 15 (п’ятнадцять) установ, які мають відповідну акредитацію, та мають можливість забезпечити відповідні дослідження.
Тому з метою дотримання з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення та вимог чинного законодавства, замовником вимагається документальне підтвердження відповідності засобу встановленим вимогам щодо його безпечності, не порушуючи прав потенційних учасників процедури закупівлі.
4. Поняття «аналогія», відносно до встановлених умов у тендерній документації відноситься подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо. Тобто у разі якщо учасником надається пропозиція, щодо постачання засобу, який має за своїми технічними та якісними характеристиками подібність до товару, що був предметом фактичного продажу за аналогічними властивостями предмета, пропозиція такого учасника в частині технічних характеристик визначених у тендерній документації та аналогії предмета виконаного договору (за аналогічним предметом), відповідатиме кваліфікаційним вимогам визначеним умовами даної закупівлі. У зв’язку з тим, що ринок і різноманітність засобів, які можуть застосовуватись для виконання визначеної мети не контролюється і має характер зміни кон’юнктури, замовник не може встановлювати будь-яких обмежень, що стосуються найменувань (товарних назв), які можуть встановлювати дискримінаційний характер для потенційних учасників. Тому аналогією може вважатись такий засіб, який за своїм призначенням має на меті схожу дію, яка гнітюче впливає на процеси росту і розвитку амброзії полинолистої, та подальшу її загибель.
5. Згідно до частини 3 статті 11 ЗУ "Про пестициди і агрохімікати" від 18.03.2004 № 1628-IV - Особи, діяльність яких пов'язана з транспортуванням, зберіганням, застосуванням пестицидів і агрохімікатів та торгівлею ними, повинні мати допуск (посвідчення) на право роботи із зазначеними пестицидами і агрохімікатами. Порядок одержання такого допуску визначається Кабінетом Міністрів України.
Згідно до пункту 7.5. проекту договору, що пропонується учасникам у додатку 4 тендерної документації, встановлено наступне - Особа(и), якою(ими) буде здійснюватись транспортування, зберігання, застосування Товару повинна(і) мати допуск(и) (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з відповідними видами діяльності. Відповідні допуски (посвідчення) повинні відповідати вимогам Постанови КМУ від 18 вересня 1995 р. N 746 «Про затвердження Порядку одержання допуску (посвідчення) на право роботи, пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами». У разі відсутності чинного допуску (посвідчення) у відповідного працівника відповідальність за наслідки, які можуть бути спричинені таким фактом, покладаються на Постачальника.
У зв’язку з чим наявність даного документу перевіряється замовником в ході виконання зобов’язань за договором.
Вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» обов’язку надання учасниками документу, який зазначається у ваші вимозі не передбачається, а тому замовник не може порушувати вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель, які зазначаються в цьому контексті.
6. Згідно до умов визначених проектом договору, що пропонується учасникам у додатку 4 тендерної документації, на постачальника покладається обов’язок здійснення Замовнику поставки товару, якість яких відповідає чинним стандартам, або які зазначені у нормативній технічній документації виробника, а товар, який є предметом закупівлі та підтверджується нормативними документами, які встановлені чинним законодавством України для такого виду товару. При цьому. якщо протягом дії договору товар виявиться не належної якості або таким, що не відповідає умовам цього договору, Постачальник зобов’язаний виконати відповідні дії щодо покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. Всі витрати, пов’язані із заміною або покращення якості несе Постачальник.
В свою чергу, Замовник зобов'язаний приймати поставлені товари, у разі дотримання відповідності якісних умов предмету закупівлі Постачальником.
За наявності визначних вимог у технічному завданні та зобов’язань, які покладаються на учасника-переможця (постачальника), замовник самостійно контролює якість товару, що постачається, як в частині документального підтвердження відповідності засобу так і практичними (наочними) та методологічними спостереженнями за дією засобу, що є предметом закупівлі.
У зв’язку з тим, що замовник та інші компетентні органи не можуть прогнозувати обсяги поширення або розповсюдження шкідливої рослини (амброзії полинолистої) на території міста Полтава в період росту рослини в 2020 році, а методи застосування різних засобів боротьби зі шкідливою рослиною, які пропонуватимуться різними учасники не надають можливості встановити вимоги, на яких ви акцентуєте увагу. До того, якшо встановлювати такі вимоги, то вони, скоріше за все, матимуть дискримінаційний характер, відносно тих учасників, та засобів, які матимуть інший метод обробки насаджень бур’яну на ділянках ґрунту.
У зв’язку з вище викладеним, та керуючись описаним Вами, задовільнити вимогу щодо внесення змін до тендерної документації не має підстав, тому у задоволенні вимоги відмовлено.

Документи подані скаржником

10 березня 2020 20:45
Вимоги

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-05-001110-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНТЕХНОЛОДЖИ", Код ЄДРПОУ:39534696
Дата подання: 01 квітня 2020 19:53
Скарга на рішення тендерного комітету Комунального підприємства "Декоративні культури" Полтавської міської ради від 25.03.2020 р. № 35, яким визначено ТОВ "БІШОФІТ МД" переможцем закупівлі
Замовник всупереч встановленим в тендерній документації вимогам та з порушенням норм ЗУ "Про публічні закупівлі" визначив переможцем учасника ТОВ "БІШОФІТ МД", хоча повинен був відхилити його пропозицію. Більш детальний опис міститься в скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2020 22:07
Рішення від 03.04.2020 № 6444.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 22:07
Рішення від 22.04.2020 № 7701.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 21:46

Документи подані скаржником

01 квітня 2020 19:53
додатки до скарги.pdf
01 квітня 2020 19:53
Скарга .pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2020 22:07
Рішення від 03.04.2020 № 6444.pdf
27 квітня 2020 21:46
Рішення від 22.04.2020 № 7701.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНТЕХНОЛОДЖИ" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІШОФІТ МД" 3 292 800,00
UAH з ПДВ
3 014 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗІГРІВАЙ" 3 440 640,00
UAH з ПДВ
3 440 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВСВ ПЛЮС" 3 446 400,00
UAH з ПДВ
3 446 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 12:52
тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 12:52
статут (27).pdf
20 березня 2020 12:52
ст 17.pdf
20 березня 2020 12:52
проект договору.pdf
20 березня 2020 12:52
про санкції.pdf
20 березня 2020 12:52
Препарат.pdf
20 березня 2020 12:52
витяг ПДВ.pdf
20 березня 2020 12:52
витяг ПДВ (20).pdf
20 березня 2020 12:52
виписка з ЄДРЮФОП.pdf
20 березня 2020 12:52
виписка з ЄДРЮФОП (4).pdf
20 березня 2020 12:52
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 20:28
Пропозиція.pdf
19 березня 2020 20:28
Приказ.pdf
19 березня 2020 20:28
ПДФ.pdf
19 березня 2020 20:28
Лист-8.pdf
19 березня 2020 20:28
Лист-7.pdf
19 березня 2020 20:28
Лист-6.pdf
19 березня 2020 20:28
Лист-4.pdf
19 березня 2020 20:28
Лист-3.pdf
19 березня 2020 20:28
Лист-2.pdf
19 березня 2020 20:28
Лист-1.pdf
19 березня 2020 20:28
Дог-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНТЕХНОЛОДЖИ"

ТОВ "БІШОФІТ МД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗІГРІВАЙ"

ПП "ВСВ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНТЕХНОЛОДЖИ"
#39534696
Відхилено 2 400 000,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 17:07
ТОВ "БІШОФІТ МД"
#41976554
Переможець 3 014 400,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІШОФІТ МД"
#41976554
3 014 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 11:00
Договір.pdf укладений
30 квітня 2020 10:57