Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 457+078 – км 466+578
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2020-03-05-000936-a 3835e4f2627944eca224865e4ebb7fb5
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 11:58
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 457+078 – км 466+578 (джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 3.1 Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 60
Iнша подія 3.5 Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 15:27
перелік змін ПКД М-05 457-466+.doc
17 березня 2020 15:27
ЗТД ПКД М-05 457-466+.docx
17 березня 2020 15:27
проект договору ПКД зі змінами+.doc
17 березня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 15:27
перелік змін ПКД М-05 457-466+.doc
17 березня 2020 15:27
ЗТД ПКД М-05 457-466+.docx
05 березня 2020 15:44
ТД ПКД М-05 457-466.docx
17 березня 2020 15:27
проект договору ПКД зі змінами+.doc
05 березня 2020 15:44
проект договору (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2020 16:43
Дата відповіді: 13 березня 2020 19:29
У тендерній документації не вказано платіжні реквізити бенефіціара для оформлення банківської гарантіїт по сплаті забезпечення тендерної пропозиції. Вкажіть інформацію, якої бракує.
Відповідь: У тендерній документації не вказано платіжні реквізити бенефіціара тому, що банківська гарантія оформлюється відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Пунктом 19 частини ІІ Положення передбачено, які саме реквізити має містити заява про надання гарантії. Платіжні/банківські реквізити Замовника в переліку відсутні!
Разом з цим, якщо у вас постала потреба в зазначені платіжних реквізитів Замовника, надаємо їх у форматі відповіді на питання:
Служба автомобільних доріг в Одеській області
код ЄДРПОУ:25829550
р/р UA838201720355169004000008577 в ГУДКСУ в Одеській області.
Забезпечення договору
Дата подання: 11 березня 2020 16:44
Дата відповіді: 13 березня 2020 19:32
У тендерній документації не вказано платіжні реквізити бенефіціара для оформлення банківської гарантіїт по сплаті забезпечення договору. Вкажіть інформацію, якої бракує.
Відповідь: Банківська гарантія оформляється відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Пунктом 19 частини ІІ Положення передбачено, які саме реквізити має містити заява про надання гарантії. Платіжні/банківські реквізити Замовника в переліку відсутні.
Проте, якщо постане потреба в зазначені банківських/платіжних реквізитів під час оформлення банківської гарантії для забезпечення виконання умов договору, вони будуть надані переможцю процедури закупівлі, після прийняття відповідного рішення.
Вартість закупівлі
Дата подання: 12 березня 2020 15:22
Дата відповіді: 17 березня 2020 11:33
Виходячи з яких розрахунків Замовником була визначена вартість закупівлі?
Відповідь: Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1 - 7:2013 (зі змінами), очікувану вартість обраховано на підставі показників об’єктів-аналогів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-05-000936-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, Код ЄДРПОУ:05416892
Дата подання: 24 квітня 2020 16:58
Щодо відхилення пропозиції ДП "Укрдіпродор" та рішення вибору переможця торгів
Вимога Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства "Укрдіпродор" розглянувши матеріали про прийняття рішення щодо визнання переможця за процедурою закупівлі: «Коригування проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса на ділянці км 386+491 –км 405+078 (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» (далі – Процедура закупівлі), звертається до тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Одеській області (далі – Тендерний комітет) з наступним.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (далі – Закону) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Крім того, у відповідності до норм ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами вивчення змісту тендерної документації Процедури закупівлі, ДП "Укрдіпродор" дійшов висновку, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників процедури, а отже суперечать вимогам частини 4 ст. 22 Закону та порушують законні інтереси скаржника. У відповідності до розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, та завантажується файл який повинен містити: - інформація та документи, що підтверджують відповідальність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з переліком додатку №2). У п. 1.2.1. додатку № 2 до тендерної документації визначено чіткий перелік працівників, які необхідні для виконання робіт за Предметом закупівлі відповідно до технічної специфікації – Завдання (додаток №4).
Згідно Протоколу, тендерна пропозиція Учасника Державного підприємства – Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» не відповідає вимогам тендерної документації відповідно по пунктам:
1) Відповідно до пункту п.11. Розділу 1. УВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерної документації (далі ТД) вказано, що для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу. Всупереч цьому не надано підтвердження, щодо обладнання вказаного в пунктах 11,12 довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Також частково не вказані інвентарні номери.
2) Відповідно до п 1.2. розділу 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку №3 ТД вимагалась наявність інженера- проектувальника (інженера-геодезиста) (напрямок-інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років – 1 особа також працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми.


На підставі чого Тендерний комітет вирішив відхилити тендерну пропозицію Учасника ДП «Укрдіпродор». ДП «Укрдіпродор» не погоджується з вищевказаним висновком Тендерного комітету, щодо невідповідності тендерної пропозиції ДП «Укрдіпродор» вимогам тендерної документації.

Тендерна пропозиція ДП «Укрдіпродор» була підготовлена та надана у повній відповідності до вимог тендерної документації, зокрема, надано та весь перелік документів що вимагалось в Тендерній документації. В документації ДП «Укрдіпродор» присутня неформальна помилка, що не призводять до значного спотворення інформації. Помилки очевидно допущені не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та за умови, що при комплексному розгляді документів (інформації) можливо встановлення інформації, яка відповідає дійсності, а саме довідка Наявність обладнання. Також в тендерній пропозиції наявні спеціалісти для виконання робіт, ДП «Укрдіпродор» що підтверджується наданими сертифікатами: №010911, №015130 інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань.
Додатково зазначаємо, що19.04.2020 року в силу вступив Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», згідно з вимогами ч. 16 статті № 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій, визначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Таким чином, в разі відхилення пропозиції ДП «Укрдіпродор» Тендерний комітет був мав можливість направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у зв’язку з тим, що невідповідність є не суттєвою та не впливає на зміст пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, Протокол №5 від 21.04.2020 засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Одеській області щодо розгляду пропозицій Учасників процедури відкритих торгів на закупівлю «Коригування проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса на ділянці км 386+491 –км 405+078 (71320000-7 Послуги з інженерного проектування) складено з суттєвими порушеннями вимог тендерної документації, що ставить під сумнів неупередженість та об’єктивність членів тендерного комітету, яки приймали участь у його складанні.
Враховуючи суттєве порушення тендерним комітетом вимог тендерної документації, а також керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол №5 від 21.04.2020 засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Одеській області щодо розгляду пропозицій Учасників процедури відкритих торгів на закупівлю «Коригування проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ-Одеса на ділянці км 386+491 –км 405+078 (71320000-7 Послуги з інженерного проектування).
2. Завершити процедуру у встановленому законом порядку.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 7 942 563,00
UAH з ПДВ
7 942 563,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 7 980 000,00
UAH з ПДВ
7 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 18:18
Тендерна пропозиція 457-466.7z
24 березня 2020 18:18
Банківська гарантія 457-466.7z

Публічні документи

23 квітня 2020 22:42
Електронний підпис
23 квітня 2020 22:41
Документи переможця.rar
24 березня 2020 22:07
Електронний підпис
24 березня 2020 21:54
2 Відомості про Учасника.pdf
24 березня 2020 21:54
3 Довідка МТБ.pdf
24 березня 2020 21:53
5 Довідка працівники.pdf
24 березня 2020 21:53
6 Довідка ГІП.pdf
24 березня 2020 21:53
7 Накази на працівників.pdf
24 березня 2020 21:53
10 Звіт 1.pdf
24 березня 2020 21:53
11 Звіт 2.pdf
24 березня 2020 21:53
12 Довідка ст.17.pdf
24 березня 2020 21:53
14 Свідоцтов ПДВ.PDF
24 березня 2020 21:53
16 Довідка субпідрядника.pdf
24 березня 2020 21:53
17 Довідка санкції.pdf
24 березня 2020 21:52
18 Довідка довкілля.pdf
24 березня 2020 21:52
20 Наказ про призначення.pdf
24 березня 2020 21:52
21 Статут.PDF
24 березня 2020 21:52
23 Гарантійний лист.pdf
24 березня 2020 21:03
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Відхилено 7 942 563,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 11:23
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
Переможець 7 980 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
7 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 квітня 2020 14:03
Коментар щодо відміни: через неможливість виправлення виявлених порушень постала необхідність у відміні вказаних процедур закупівель, відповідно до абз.2, част. 1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі- Закон)
Документи:
29 квітня 2020 14:03
ПР відміни М-05 ПКД.doc