Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2020 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 15:25 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2020 11:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2020 11:58 |
Додаток № 6.doc | |
05 березня 2020 11:58 |
Додаток № 5.doc | |
05 березня 2020 11:57 |
Додаток № 4.doc | |
05 березня 2020 11:57 |
Додаток № 4.doc | |
05 березня 2020 11:57 |
Додаток № 3.doc | |
05 березня 2020 11:57 |
Додаток № 2.doc | |
05 березня 2020 11:57 |
Додаток № 1.doc | |
05 березня 2020 11:56 |
ТД_ кап.ремонт фасаду ЗЗСО № 62.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі –
UA-2020-03-05-000925-c
Вимога про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» як учасник відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» по закупівлі робіт «Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)».
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від «30» березня 2020 року №430 є неправомірним, оскільки, пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан» відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, а саме:
- Відповідно до першої підстави відхилення – «Учасником надано копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану Управлінням Держпраці у Рівненській області, що не відповідає вимогам п. 1.3. Додатку №1 до Тендерної документації», повідомляємо, що вимогами пункту 1.3. Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що учасники у складі пропозиції повинні зокрема надати - скан-копію оригіналу дозволу на проведення робіт що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, дійсного на момент подання тендерних пропозицій, та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану Головним управлінням Держпраці, учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі пропозиції було надано – Оригінал Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, зареєстрована в Управлінні Держпраці у Рівненській області «05» липня 2019 року за №128 (файл – 08_декларація_КБ.pdf*), чим повністю виконало умови Тендерної документації Замовника, вважаємо відхилення пропозиції є неправомірними та незаконними діями Замовника.
- Відповідно до другої підстави відхилення – «Учасником надано копії аналогічних договорів, що не відповідає вимогам п.1.3. Додатку №1 до тендерної документації», повідомляємо, що вимогами підпункту 1.3. пункту 3 Додатку №1 Тендерної документації Замовником вимагалося надання учасниками підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію – досвіду виконання аналогічних робіт, а саме вимагалося надання, зокрема - «3.1. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є виконання робіт, по предмету закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати скан-копію оригіналу договору, і скан-копію оригіналу листа- відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі», у складі пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» надало – скан-копії договорів на виконання робіт із «Капітальний ремонт (утеплення фасадів) ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Українській, 47 в м. Шумськ Тернопільської області» та «Капітальний ремонт будівлі адміністративно-побутового корпусу по вул. Будівельників, 1 в м. Рівне, для розміщення центру соціально-психологічної допомоги комунального закладу «Рівненський центр соціально-психологічної допомоги» Рівненської обласної ради», а також скан-копії усіх актів виконаних робіт за даними договорами форми КБ2в та довідок про вартість виконаних робіт та витрати форми КБ3, а також оригінали із листів-відгуків від Замовників, які належн7им чином оформлені та містять усю інформацію що вимагалася відповідно до підпункту 1.3. пункту 3 Додатку №1 Тендерної документації. Вважаємо, що повністю підтвердили наданими документами у тендерній пропозиції – кваліфікаційний критерій «досвід виконання аналогічних робіт», вважаємо підставу відхилення стосовно надання скан-копії договору замість оригіналу – формальною, оформлення тендерної пропозиції у такий спосіб ніяким чином не впливає на сам зміст тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан». Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, отже підстава відхилення є незаконною та неправомірною.
Аналогічної практики щодо такої позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у рішеннях: №17726-р/пк-пз від 29.11.2019 р. (пункт 3), №11133-р/пк-пз від 13.08.2019 р .(пункт 1), №7309-р/пк-пз від 20.07.2018 р. (пункт 1, 2, 3), тощо
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення;
- переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)».
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того в п. 3.1. Додатку № 1 до тендерної документації чітко вказано «Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу договору». Учасником надано копії аналогічних договорів, що не відповідає вимогам п. 3.1. Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Проте, ТОВ "Компанія Барбакан" не скористався правом наданим частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вищезазначене, свідчить про наявність обґрунтованих підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан".
Скарги до процедури
Дата подання: 17 квітня 2020 23:32
Дата подання: 25 травня 2020 18:58
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-09-000069 ● 95e4a268fc844d5bbf4ef9316d3a80d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2020 № 62
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2020 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-03-05-000925-c 05.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-24 14:14:41
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2020 № 63
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-03-05-000925-c.b2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-05-000925-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 5 березня 2020 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 17 квітня 2020 року № 62 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-22 15:52:27
аргументовані заперечення
Директору Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель
С. ЧЕРНЕЗІ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2020-04-09-000069 від 18.05.2020 щодо закупівлі Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), надаємо пояснення:
У відповідності до п.5 ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. В п. 4.3. тендерної документації замовником чітко зазначено місце виконання робіт та їх обсяги: заклад загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва. Детально обсяги виконання робіт зазначені в Додатку № 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» на Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»). Відповідно, Замовником дотримано вимоги п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до вимог п.3 ч.1 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону. Тендерна документація в частині п. 5 розділу ІІІ чітко визначає що «Відповідно до статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Крім того п. 1 розділу V тендерної документації зазначено що «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» у відповідності до ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того п. 3. розділу V «Відхилення тендерних пропозицій» зазначено що: Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
- учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація Замовника відповідає вимогам ч.1 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі» та чітко зазначає можливість відхилення учасника у випадку наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно, у Замовника відсутні зазначені в рішенні моніторингу порушення та відсутня необхідність відміняти торги.
До того ж, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» у відповідності до ч. 1 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі» а саме: учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Учасник ТОВ "Компанія Барбакан" не виконав вимогу замовника щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану Головним управлінням Держпраці, в свою чергу учасником надано копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану Управлінням Держпраці у Рівненській області, що не відповідає вимогам п. 1.3. Додатку № 1 до тендерної документації.
Крім того в п. 3.1. Додатку № 1 до тендерної документації чітко вказано «Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу договору». Учасником надано копії аналогічних договорів, що не відповідає вимогам п. 3.1. Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Проте, ТОВ "Компанія Барбакан" не скористався правом наданим частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вищезазначене, свідчить про те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан".
Поряд з тим у відповідності до вимог тендерної документації «Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації». Тендерна пропозиція ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» надана у відповідності до вимог Додатку № 3 та Додатку № 4 тендерної документації з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, а саме: по зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва. Крім того учасником ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс», у відповідності до вимог Додатку № 3 тендерної документації, надано розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання, у складі: Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%); Дефектний Акт; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів.
Таким чином Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» в повній мірі відповідає умовам тендерної документації Замовника. Отже, Замовником не було порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» при визначенні ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» переможцем.
Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги для здійснення заходів щодо усунення зазначених порушень в установленому законодавством порядку безпідставні.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Директору Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕЗІ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2020-04-09-000069 від 18.05.2020 щодо закупівлі Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), надаємо пояснення: У відповідності до п.5 ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. В п. 4.3. тендерної документації замовником чітко зазначено місце виконання робіт та їх обсяги: заклад загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва. Детально обсяги виконання робіт зазначені в Додатку № 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)» на Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»). Відповідно, Замовником дотримано вимоги п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до вимог п.3 ч.1 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону. Тендерна документація в частині п. 5 розділу ІІІ чітко визначає що «Відповідно до статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; 4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"; 10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Крім того п. 1 розділу V тендерної документації зазначено що «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» у відповідності до ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того п. 3. розділу V «Відхилення тендерних пропозицій» зазначено що: Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, тендерна документація Замовника відповідає вимогам ч.1 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі» та чітко зазначає можливість відхилення учасника у випадку наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно, у Замовника відсутні зазначені в рішенні моніторингу порушення та відсутня необхідність відміняти торги. До того ж, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» у відповідності до ч. 1 ст. 30 закону України «Про публічні закупівлі» а саме: учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Учасник ТОВ "Компанія Барбакан" не виконав вимогу замовника щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану Головним управлінням Держпраці, в свою чергу учасником надано копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану Управлінням Держпраці у Рівненській області, що не відповідає вимогам п. 1.3. Додатку № 1 до тендерної документації. Крім того в п. 3.1. Додатку № 1 до тендерної документації чітко вказано «Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу договору». Учасником надано копії аналогічних договорів, що не відповідає вимогам п. 3.1. Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Проте, ТОВ "Компанія Барбакан" не скористався правом наданим частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Вищезазначене, свідчить про те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та наявні обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Компанія Барбакан". Поряд з тим у відповідності до вимог тендерної документації «Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації». Тендерна пропозиція ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» надана у відповідності до вимог Додатку № 3 та Додатку № 4 тендерної документації з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, а саме: по зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва. Крім того учасником ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс», у відповідності до вимог Додатку № 3 тендерної документації, надано розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання, у складі: Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації); Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та витратами на технічний нагляд 1,5%); Дефектний Акт; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів. Таким чином Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» в повній мірі відповідає умовам тендерної документації Замовника. Отже, Замовником не було порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» при визначенні ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» переможцем. Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги для здійснення заходів щодо усунення зазначених порушень в установленому законодавством порядку безпідставні.
2020-05-22 15:53:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
торги відмінено
2020-06-01 11:37:04
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Барбакан" |
1 266 890,40
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" |
1 499 551,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" |
1 383 520,00
UAH з ПДВ
|
1 121 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс" |
1 496 089,00
UAH з ПДВ
|
1 496 089,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Рішення скасоване |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2020 17:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" #41513998 |
Рішення скасоване |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2020 17:43
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" #41620490 |
Рішення скасоване |
1 121 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2020 17:43
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс" #40277670 |
Рішення скасоване |
1 496 089,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2020 17:43
|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Відхилено |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2020 18:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" #41513998 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2020 18:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВБК "КИЇВБУД" #41620490 |
Відхилено |
1 121 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2020 18:26
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс" #40277670 |
Переможець |
1 496 089,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2020 18:29
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 травня 2020 18:29
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс" #40277670 |
1 496 089,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 29 травня 2020 15:04 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») з підстави, що передбачена ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: про неможливості усунення порушень, що виникла через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
29 травня 2020 15:03
|
Протокол 976.PDF |