Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Очікувана вартість
17 162,58 UAH
UA-2020-03-05-000840-c 717aba659ff744b79149f3fec51737c7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долиняк Яніна Вікторівна

380507363651 kzmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 38802559
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Контактна особа: Долиняк Яніна Вікторівна
380507363651
kzmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


(Ручка масл - 235 шт; Стержень масл - 235 шт; Ручка куль черв - 15 шт; Клей ПВА 200 мл - 77 шт; Клей ПВА 50 мл - 3 шт; Клей олівець - 48 шт; Степлер - 7 шт; Ск4оби №10 -20 шт; Скоби №24/6 - 5 шт; Олівець графітовий НВ з гумкою - 160 шт; Папір газ А4 - 14 пач; Скріпка нікельов - 35 пак; Скріпка 28 мм - 35 пач; Канц. зошит А5 /18 арк- 30 шт; Канц зошит А5/24 арк- 25 шт; Канц зошит А5/36 арк - 40 шт; Канц зошит А5/96 арк - 36 шт; Папка швидкозш з проз верхом А4 - 180 шт; Швидкозшивач пласт - 10 шт; Папка швидкозш А4 з пруж - 30 шт; Маркер перманентний 2 мм -24 шт;Маркер перм кругл - 11 шт; Книга амб А5 -2 шт; Папір для нотаток білий - 6 шт;Папка швидкозш для докум А4 - 20 шт; Чинка з контейнером пласт - 2 шт; Ніж канц 9 мм - 10 шт; Діркопробивач метал - 4 шт; Книга амб А4 96 арк - 13 шт; Папка реєстратор А4 - 15 шт;Папка конверт А4 проз - 48 шт; Папка файл пласт - 32 шт; Ножиці - 15 шт; Скотч проз - 41 шт; Скотч 24*30 - 36 шт; Стрічка клеюча пакув жовт - 5 шт; Стрічка клеюча пакув зелена - 5 шт; Стрічка клеюча пакув червона - 5 шт; Стрічка клеюча пакув синя - 5 шт; Коректор водний - 70 шт; Коректор з метал кінчиком - 14 шт; Калькулятор бухг - 2 шт; Гумка - 7 шт;Фарба штемп - 13 шт; Лінійка - 6 шт; Лоток для док-в 3 від-ня - 3 шт; Лоток горизонт - 3 шт; Кнопки кольорові - 2 шт; Гумки для грошей - - 7 шт)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1666 штуки
Канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться безготівковим розрахунком протягом 30 календарних днів після отримання товару по мірі надходження бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 березня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лимар Віктор Олександрович
#2710710891
Переможець 17 162,58
UAH
05 березня 2020 11:43

Документи

05 березня 2020 11:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 11:46
Договір 26_2020.pdf укладений
05 березня 2020 11:45