Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Очікувана вартість
17 162,58 UAH
UA-2020-03-05-000840-c ● 717aba659ff744b79149f3fec51737c7
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
05 березня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького" |
Код ЄДРПОУ: | 38802559 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22 |
Контактна особа: |
Долиняк Яніна Вікторівна 380507363651 kzmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
(Ручка масл - 235 шт; Стержень масл - 235 шт; Ручка куль черв - 15 шт; Клей ПВА 200 мл - 77 шт; Клей ПВА 50 мл - 3 шт; Клей олівець - 48 шт; Степлер - 7 шт; Ск4оби №10 -20 шт; Скоби №24/6 - 5 шт; Олівець графітовий НВ з гумкою - 160 шт; Папір газ А4 - 14 пач; Скріпка нікельов - 35 пак; Скріпка 28 мм - 35 пач; Канц. зошит А5 /18 арк- 30 шт; Канц зошит А5/24 арк- 25 шт; Канц зошит А5/36 арк - 40 шт; Канц зошит А5/96 арк - 36 шт; Папка швидкозш з проз верхом А4 - 180 шт; Швидкозшивач пласт - 10 шт; Папка швидкозш А4 з пруж - 30 шт; Маркер перманентний 2 мм -24 шт;Маркер перм кругл - 11 шт; Книга амб А5 -2 шт; Папір для нотаток білий - 6 шт;Папка швидкозш для докум А4 - 20 шт; Чинка з контейнером пласт - 2 шт; Ніж канц 9 мм - 10 шт; Діркопробивач метал - 4 шт; Книга амб А4 96 арк - 13 шт; Папка реєстратор А4 - 15 шт;Папка конверт А4 проз - 48 шт; Папка файл пласт - 32 шт; Ножиці - 15 шт; Скотч проз - 41 шт; Скотч 24*30 - 36 шт; Стрічка клеюча пакув жовт - 5 шт; Стрічка клеюча пакув зелена - 5 шт; Стрічка клеюча пакув червона - 5 шт; Стрічка клеюча пакув синя - 5 шт; Коректор водний - 70 шт; Коректор з метал кінчиком - 14 шт; Калькулятор бухг - 2 шт; Гумка - 7 шт;Фарба штемп - 13 шт; Лінійка - 6 шт; Лоток для док-в 3 від-ня - 3 шт; Лоток горизонт - 3 шт; Кнопки кольорові - 2 шт; Гумки для грошей - - 7 шт)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1666 штуки
Канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар проводиться безготівковим розрахунком протягом 30 календарних днів після отримання товару по мірі надходження бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
05 березня 2020 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лимар Віктор Олександрович #2710710891 |
Переможець |
17 162,58
UAH
|
05 березня 2020 11:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 11:46
|
Договір 26_2020.pdf | укладений |
05 березня 2020 11:45
|