Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 (талонами)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-03-05-000572-a bf04fcb212d841b8aabc1faf4bb78947
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокін Олександр Анатолійович

+380433242722 vin_zhmerinka_cpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Жмеринський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Жмеринської районної ради
Код ЄДРПОУ: 37261811
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Контактна особа: Сорокін Олександр Анатолійович
+380433242722
vin_zhmerinka_cpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2020 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2020 13:33
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2020 13:33
Початок аукціону: 23 березня 2020 13:55
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12250 літр
Бензин А-92 (талонами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м.Жмеринка, вул.Добролюбова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Бензин А-92 (талонами) Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 13:28
Додаток 5_ Проект_договору.docx
05 березня 2020 13:28
Додаток 4_перс_дані.doc
05 березня 2020 13:28
Додаток 3 (тендерна пропозиція).doc
05 березня 2020 13:28
Додаток 2 тех вимоги.docx
05 березня 2020 13:28
Додаток 1_ст16_17.doc
05 березня 2020 13:28
ТД_бензин_2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-21-000064 ● 5d8b483d5abb46ddba7c3a19a032bad7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.04.2020 №17
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.04.2020 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-03-05-000572-a 05.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 09:29:11

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 (талонами) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-05-000572-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовник виконав вимоги частини четвертої статті 28 Закону щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Лівайн торг» протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-24 09:41:15

Пояснення

Пояснення.
На запит Управління Північного офісу ДАСУ від 21.04.2020 року, наданого в рамках проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 (талонами), ID закупівлі UA-2020-03-05-000572-a, пояснюю наступне.
Згідно з частиною першою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пропозиції щодо предмету закупівлі під час аукціону, що відбувся 23.03.2020 р., було надано двома учасниками – ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», яке запропонувало цінову пропозицію – 287 875 грн. 00 коп. та ТОВ «Кондор Логістик» – 267 540 грн.00коп.
Під час вивчення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Кондор Логістик», яке надало найбільш економічно вигідну пропозицію, встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, зокрема п.4.3., у якому визначено місце поставки бензину – мережа АЗС в м.Жмеринка Вінницької області, які у цього учасника були відсутні.
Відповідно до вимог пункту 4 ч.1 ст. 30 Закону тендерну пропозицію ТОВ «Кондор Логістик», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, Замовника, було відхилено (протокол № 18 від 25.03.2020р.). Прийняте уповноваженою особою протокольне рішення було оприлюднено в установленому Законом порядку.
Після цього в ЕСЗ (авторизований майданчик «Держзакупівлі онлайн») з’явилося вікно з інформацією про початок періоду оскарження рішення про дискваліфікацію учасника (до 06.04.2020р.). Зазначене обумовило обставини того, що тендерну пропозицію ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» було розглянуто 06.04.2020р. після спливу терміну оскарження та, з урахуванням відповідності умовам тендерної документації Замовника його визнано переможцем відкритих торгів із закупівлі бензину А-92 (протокол № 23 від 06.04.2020р.).
Формально уповноваженою особою Замовника не дотримано вимоги ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Водночас такими діями було попереджено ситуацію, коли дискваліфікований Учасник (ТОВ «Кондор Логістик») міг скористатися правом оскарження прийнятого рішення. Скарг від учасників торгів, у т.ч. від ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» стосовно перевищення строку встановленого законом терміну визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, не надходило.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-05 18:08:03

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 (талонами) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-05-000572-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник торгів ТОВ «Лівайн торг», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 06.04.2020 №23) обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації щодо надання інформації:
- копії відгуку від замовника із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного договору, зазначеного у довідці, яка надається на вимогу пп.2.1. п.2 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації (п.2.3 Таблиці 1 Додатку №1 тендерної документації).
- гарантійний лист на фірмовому бланку, що при поставці товару учасником будуть надаватися копії або оригінали сертифікатів якості виробника на товар, який закуповується (пп.3.9 п.3 Додатку №1 тендерної документації).
- гарантійний лист щодо терміну придатності товару, зареєстрований учасником згідно чинного законодавства. Залишковий термін на момент постачання повинен складати не менш ніж 85% від загального терміну їх зберігання, визначеного виробником даного товару (пп.3.11 п.3 Додатку №1 тендерної документації).
- лист-дозвіл про виправлення формальних (несуттєвих) помилок (пп.3.15 п.3 Додатку №1 тендерної документації).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-07 11:29:31

Відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області

На Ваш запит від 05.05.2020 року повідомляємо наступне: Учасник торгів ТОВ «Лівайн торг», якого відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол від 06.04.2020 №23) було обрано переможцем торгів, на виконання вимог тендерної документації надав через електронний майданчик у системі Prozorro у складі своєї пропозиції копії аналогічних договорів шляхом завантаження відповідних файлів. Замовник, користуючись своїми правами згідно з п.5.7 тендерної документації, для отримання достовірної інформації щодо якості виконання умов договору звернувся до керівництва КНП «Авторемонтна база закладів охорони здоров’я» Вінницької ОДА та отримав схвальні відгуки щодо співпраці з Учасником.
У файлі з назвою «ТВ», завантаженому у складі тендерної пропозиції, у листі на фірмовому бланку Учасник гарантує дотримання технічних вимог Замовника, у т.ч. що стосуються якості продукції та терміну придатності товару. У складі файлу «Довідки, що підтверджують кваліфікацію учасника» (ZIP-архів) містяться:
гарантійний лист щодо обов’язку контролю за якістю товару (Довідка щодо якості);
копії сертифікатів продукції (сертифікати паспорти).
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Лівайн Торг» було встановлено відсутність серед наданих учасником документів листа-дозволу про виправлення формальних (несуттєвих) помилок.
Враховуючи відповідь МЕРТУ на запит №660/2017 Товариства з обмеженою відповідальністю "Родина", згоду Учасника надіслати такий лист на паперовому носії разом з іншими документами, нагальну потребу підприємства у ПММ для забезпечення проведення заходів з надання населенню медичної допомоги, у т.ч. з протидії пандемії, неподання листа-дозволу про виправлення формальних (несуттєвих) помилок визнано таким, що не впливає на зміст пропозиції ТОВ «Лівайн Торг», про що уповноваженою особою складено протокол № 22-1 від 06.04.2020р.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Під час моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області закупівлі КНП «Жмеринський РМЦ ПМСД» бензину А-92 ( UA-2020-03-05-000572-a) установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Лівайн торг», якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону та вимогам тендерної документації в частині відсутності: - копії відгуків від замовника із позитивним характером, за результатом повного виконання умов з боку учасника аналогічного договору, зазначеного у довідці, яка надається на вимогу п.2.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації (п.2.3 Таблиці 1 Додатку №1 тендерної документації); - гарантійного листа на фірмовому бланку, що при поставці товару учасником будуть надаватися копії або оригінали сертифікатів якості виробника на товар, який закуповується (п.3.9 розд.3 «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації); - гарантійного листа щодо терміну придатності товару, зареєстрованого учасником згідно чинного законодавства. (п.3.11 розд.3 «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації); - листа-дозволу про виправлення формальних (несуттєвих) помилок (п.3.15 розд.3 «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації). Окрім того, .тендерна пропозиція учасника ТОВ «Лівайн торг» розглядалась з 26 березня по 06 квітня 2020 року, тобто 8 робочих днів, чим порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону.

2020-05-15 13:43:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 21 квітня 2020 року №125, додатковою угодою від 15 травня 2020 року №1.

2020-05-15 14:26:15

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 267 540,00
UAH з ПДВ
267 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 287 875,00
UAH з ПДВ
287 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2020 15:30
оновлена цінова
23 березня 2020 15:13
оновлена цінова
20 березня 2020 17:59
Електронний підпис
20 березня 2020 16:16
чисті активи 2020.PDF
20 березня 2020 16:16
контрагент ВОГ КАРД.PDF
20 березня 2020 16:16
ст 17.pdf
20 березня 2020 16:16
Ліцензія.rar
20 березня 2020 16:16
АЗС.pdf
20 березня 2020 16:16
Інтеркард (оригінал).rar
20 березня 2020 16:16
Інтеркард (копія).rar
20 березня 2020 16:16
паливна картка Вог Кард.rar
20 березня 2020 16:16
Вог.rar
20 березня 2020 16:16
статут та опис (копія).pdf
20 березня 2020 16:16
Установчі.rar
20 березня 2020 16:16
SKM_C30820031912320.jpg

Публічні документи

01 квітня 2020 12:28
Електронний підпис
01 квітня 2020 12:28
Dovidka_20087369910530159869.pdf
31 березня 2020 15:36
Електронний підпис
31 березня 2020 15:36
Довідка.zip
31 березня 2020 15:36
довідки_кваліфікація.pdf
31 березня 2020 15:36
Справка_ГНИ_ЛТ_20200324.pdf
20 березня 2020 16:08
Електронний підпис
20 березня 2020 16:07
ЦП.pdf
20 березня 2020 16:07
ТВ.pdf
20 березня 2020 16:07
проект договору.pdf
20 березня 2020 16:07
Установчі документи.zip
20 березня 2020 16:07
Справка_ГНИ_ЛТ_20200302.pdf
20 березня 2020 16:07
Витяг_20200218.rtf
20 березня 2020 16:07
видаткові.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК
#39046990
Відхилено 267 540,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 10:13
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
Переможець 287 875,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2020 10:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2020 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"
#41449359
287 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 09:19
Договір укладений
21 квітня 2020 09:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 287 875,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 979,17 UAH)
Причини розірвання договору: Договір розірвано у звязку з неможливістю усунення порушень ЗУ "Про публічні закупівлі", виявлених під час моніторингу співробітниками Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (додаткова угода №1 від 14.05.2020р.)