Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repairs of the public road H-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section of km 0 + 000 - km 12 + 300, Cherkasy region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена 380688011444 TENDERCK@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko Olena 380688011444 TENDERCK@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2020 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 11:42 |
Очікувана вартість: | 247 344 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 473 441,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7420324.8 UAH |
Publication date: | 05 березня 2020 13:19 |
Enquiries until: | 25 березня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 31 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 квітня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 247 344 160 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 473 442 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки. | Аванс | 90 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2020 18:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2020 18:57 |
Перелік змін 24.03.20.docx | |
24 березня 2020 18:57 |
ТД Н-16 км 0+000-км 12+300 24.03.20.docx |
24 березня 2020 18:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2020 18:57 |
Перелік змін 24.03.20.docx
|
|||
24 березня 2020 18:57 |
ТД Н-16 км 0+000-км 12+300 24.03.20.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
2) просимо вказати чіткі характеристики п. 261 Акумуляторна батарея???
3)просимо вказати параметри (креслення) п. 257 Конструкцiї металевi
4) яким чином дотримуватися вимог примітки до технічного завдання ". При взаєморозрахунках за обсяги наданих робіт вартість матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель і споруд та придатних для подальшого використання, залишаються на обліку у Підрядника та передаються відповідно акту приймання - передачі, а Замовнику повертається їх вартість зворотними сумами при підписанні форм КБ-2В у звітному періоді. При наявності матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно виконанню робіт, оформляється акт визначення обсягів та вартості вищевказаних матеріалів за підписами комісії відповідно до МВ 03450778-736:2014." якщо технічним завданням передбачено п. 6 Брухт металевий (зворотнi матерiали) т 25,683. При твердій договірній ціні зміна обсягів робіт не можлива
2. Чіткі технічні характеристики акумуляторної батареї для освітлення пішохідних переходів проектом не уточняються;
3. Конструкції металеві, що використовуються для кріплення світильників, проектом не уточняються;
4. Пунктом 5.4.16 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що у тих випадках, коли відповідно до проектних рішень здійснюється розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев’яних тощо), знесення будівель та споруд, внаслідок чого виникає можливість одержання конструкцій, виробів та матеріалів, придатних для повторного застосування, за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи довідково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів. Фактичні обсяги та вартість матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно виконанню робіт, визначається актом визначення обсягів відповідно до МВ 03450778-736:2014.
1. Умовами документації встановлені неправомірні та дискримінаційні вимоги щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, які обмежують участь у закупівлі компаній, які планують використовувати мобільні асфальтобетонні заводи. П. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» не передбачено, що відстань транспортування асфальтобетонних сумішей потрібно обраховувати від фактичного місцезнаходження АБЗ на момент подання Пропозиції, а саме така умова прописана в тендерній документації.
Наше підприємство має кілька мобільних сучасних асфальтобетонних заводів, які ми плануємо перемістити в разі потреби до місця укладання асфальтобетонних сумішей. Але, здійснювати таке перебазування до перемоги у торгах та укладання договору економічно недоцільно і необґрунтовано.
В зв’язку з вищенаведеним, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, якими передбачити використання мобільних асфальтобетонних заводів для виконання робіт по даній закупівлі.
Зазначаємо, що значна кількість Cлужб автомобільних доріг в інших областях в умовах тендерних документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки.
Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки». Див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо. Аналогічне положення у своїй документації прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури № UA-2019-11-07-001196-с, UA-2019-11-13-000748а тощо).
Крім того, є численна практика рішень Антимонопольного комітету України щодо даного питання, які зобов’язують замовника внести зміни до умов тендерної документації, зокрема, для прикладу:
• Рішення №4780-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с.
• Рішення №4773-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с.
• Рішення №2489-р/пк-пз від 10.02.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2019-12-28-000446-с
2. Згідно Додатку 2.7 до тендерної документації учасник має надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Зазначаємо, що встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору протягом останніх 3-х років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори укладені більше, ніж протягом 3-х років від дати оголошення закупівлі, зокрема 7, 9 чи 10 років до дати оголошення.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 3-річний термін до оголошення про проведення закупівлі.
Також, обмеження щодо відсотку виконання договору на рівні 85%, встановлені Замовником, значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно необґрунтованими та дискримінаційними.
Знову ж таки, скарги щодо даного питання подавалися учасниками закупівель до Антимонопольного комітету України і були задоволені, зокрема, для прикладу, Рішення №4773-р/пк-пз від 12.03.2020 року щодо процедури закупівлі UA-2020-01-31-001529-с.
Тому просимо Вас встановити збільшити термін укладення аналогічних договорів до 10 років, і зменшити поріг виконання аналогічного договору до 50 %.
3. В умовах тендерної документації чітко вказано, що «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії». При цьому в додатку № 2.7 перераховано основні (ключові) види робіт/послуг, зокрема:
• Встановлення бортових каменів на цементобетонну суміш з влаштуванням земляного корита
• Установлення опор з металевих труб
• Влаштування однобічного металевого бар'єрного огородження
Включення даних видів робіт до переліку основних, враховуючи обов’язкову вимогу їх виконання саме на автомобільних дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії вважаємо дискримінаційною умовою, що значно звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Дані види робіт, по-перше, ніяк не можна віднести до основних. По-друге дані види робіт досить рідко виконуються на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії між населеними пунктами. В нашого підприємства є значний досвід виконання вищевказаних видів робіт саме в межах населених пунктів, на вулицях міст, що ніяк не підпадає під діючі умови тендерної документації, саме на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорії.
В зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до тендерної документації таким чином, щоб досвід виконання основних видів робіт можливо було підтверджувати саме по видам робіт, без врахування категорії дороги, на якій вони виконувались, так як технологія виконання даних робіт нічим не відрізняється на дорогах І, ІІ чи ІІІ категорій від виконання робіт на вулицях населених пунктів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-09-000003 ● 9f3b939735ff4d35b2a42f8a77ba07ff
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2021 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.02.2021 Одеса № 89
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.02.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.02.2021 № 89
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2020-03-05-000555-a 05.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
246 300 500,00
UAH з ПДВ
|
243 827 058,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
246 592 158,00
UAH з ПДВ
|
243 879 645,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" #40148165 |
Переможець |
243 827 058,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 13:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 10:26
|
ДУ №8 до дог. 88.1-02 від 02.08.21 (1).pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2021 10:30
|
ДУ №7 до дог. 88.1-02 від 26.07.21 (1).pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 19:26
|
ДУ №6 до дог. 88.1-02 від 10.03.21 (1).pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 19:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 16:06
|
ДУ №5 до дог. 88.1-02 від 29.12.20 (1).pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 10:30
|
ДУ №4 до дог. 88.1-02 від 16.12.20 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2020 18:45
|
ДУ №1 до дог. 88.1-02 від 14.07.20 (1).pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 18:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2020 14:56
|
Дог. №88.1-02 від 30.04.2020.pdf | укладений |
30 квітня 2020 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 р. №539 «Порядок використання коштів, виділених для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», керуючись пунктами 5.7., 5.8., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 88/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 р. №539 «Порядок використання коштів, виділених для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 р. №36 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), керуючись пунктом 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 88/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа Підрядника від 04.12.2020 № 1066 (вх. №1409/01-14 від 07.12.2020), керуючись пунктами 5.8., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 88/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства», керуючись п. 5.8., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 88/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до листа Підрядника від 01.07.2021 № 833/1 (вх. №754/01-14/1 від 01.07.2021), керуючись п. 5.5., 5.8., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 88/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи зменшення обсягів послуг, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 3.5., 17.8. Договору, Сторони вирішили: 1. Викласти пункт 3.1 Договору, у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 241 405 344,87 грн. (двісті сорок один мільйон чотириста п’ять тисяч триста сорок чотири гривні 87 коп.) з ПДВ. Ціна Договору без ПДВ становить 201 159 472,72 грн. (двісті один мільйон сто п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сімдесят дві гривні 72 коп.) ПДВ (для платників) – 40 245 872,15 грн. (сорок мільйонів двісті сорок п’ять тисяч вісімсот сімдесят дві гривні 15 коп.). В тому числі у 2020 році за рахунок загального фонду державного бюджету 212 812 337,51 грн. з урахуванням ПДВ, за рахунок спеціального фонду державного бюджету 24 275 438,74 грн. з урахуванням ПДВ, у 2021 році за рахунок спеціального фонду державного бюджету 4 317 568,62 грн. з урахуванням ПДВ. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного/місцевого бюджету відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (нормативних актів Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій, райдержадміністрацій, тощо), що буде визначатися додатковими угодами. Договірна ціна є твердою.». |
Номер договору про закупівлю: | 88/1-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |