Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 40+000 - км 46+000 (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 40+000 - km 46+000 (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
104 506 673,00 UAH
UA-2020-03-04-004421-a 1d6b28d9af6942b7bc32ea29c8e875aa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тендерно договірний відділ

380522378943 sadko_tender_y@meta.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа: Тендерно договірний відділ
380522378943
sadko_tender_y@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine
National ID: 24718432
Contact point: Tender and contracting department
380522378943
sadko_tender_y@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 12:56
Очікувана вартість: 104 506 673,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 135 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 104 506,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 04 березня 2020 19:00
Enquiries until: 30 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 05 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 104 506 673 UAH including VAT
Minimal lowering step: 104 507 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 3 135 200,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 40+000 - км 46+000 (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 40+000 - km 46+000 (45233142-6 Road-repair works)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 40+000 - км 46+000 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, автомобільна дорога Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя, ділянка км 40+000 - км 46+000
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-23 — Кропивницький - Кривий Ріг - Запоріжжя

Current average repair of the highway H-23 Kropyvnytskyi-Kryvyi Rih-Zaporizhzhia on the section km 40+000 - km 46+000 (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3) Пiсляоплата 10 Робочі 70
Дата подання заявки За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на не бюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби України, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. Аванс 5 Робочі 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

01 квітня 2020 15:04
Електронний цифровий підпис
29 березня 2020 12:14
Електронний цифровий підпис
19 березня 2020 14:29
Електронний цифровий підпис
04 березня 2020 19:01
Електронний цифровий підпис
01 квітня 2020 15:03
Перелік змін 3 до ТД ПСР Н-23 40-46.docx
01 квітня 2020 15:02
Додатки 1-8 до ТД ПСР Н-23 40-46 (Нова редакція 3).docx
29 березня 2020 12:13
Додатки 1-8 до ТД ПСР Н-23 40-46 (Нова редакція 2).docx
19 березня 2020 14:28
Додатки 1-8 до ТД ПСР Н-23 40-46 (Нова редакція 1).docx
04 березня 2020 19:01
Додатки 1-8 до ТД ПСР Н-23 40-46.docx
01 квітня 2020 15:02
Додаток 9 до ТД ПСР Н-23 40-46 (Нова редакція 3).rar
29 березня 2020 12:12
Додаток 9 до ТД ПСР Н-23 40-46 (Нова редакція 2).rar
19 березня 2020 14:27
Додаток 9 до ТД ПСР Н-23 40-46 (Нова редакція 1).rar
04 березня 2020 19:00
Додаток 9 до ТД ПСР Н-23 40-46.rar
01 квітня 2020 15:01
ТД ПСР Н-23 40-46 (Нова редакція 3).docx
29 березня 2020 12:12
ТД ПСР Н-23 40-46 (Нова редакція 2).docx
19 березня 2020 14:27
ТД ПСР Н-23 40-46 (Нова редакція 1).docx
04 березня 2020 19:00
ТД ПСР Н-23 40-46.docx
29 березня 2020 12:13
Перелік змін 2 до ТД ПСР Н-23 40-46.docx
19 березня 2020 14:28
Перелік змін 1 до ТД ПСР Н-23 40-46.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-004421-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 19 березня 2020 18:24
умови закупівлі
Відповідно до додатку №9 Тендерної документації в локальному кошторисі на підготовку території будівництва вказані шифри норм збірника ДСТУ Б Д.2.2-1:2012 «Земляні роботи». У розділі 6 тендерної документації даний збірник не вказано.
1) Чи можна робити заміну вказаних робіт на роботи аналогічні з наявними у підрядної організації механізми.
2) Чи можна зробити заміну викорчовувача-збирача на трактору потужністю 79 кВт на наявні механізми в підрядній організації.
3) Чи буде вважатися порушення Додатку №1 до тендерної документації не пред’явлення саме викорчовувача-збирача на трактору потужністю 79 кВт у зв’язку із заміною ресурсу на аналогічний (наприклад бульдозер).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 березня 2020 10:24
У зв’язку з наданням роз’яснення, визнати вимогу задоволеною.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-004421-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 19 березня 2020 18:25
умови закупівлі
Відповідно Додатку №1 до тендерної документації Учаснику в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше вказаної в таблиці
Замовником торгів передбачено Перелік та кількість техніки та обладнання, необхідні для виконання робіт.
У тендерній документації містяться формулювання, які незрозумілі та дискримінують потенційних Учасників, та можуть призвести до необґрунтованого оскарження і відхилення тендерних пропозицій Учасників.
Зокрема:
1. Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 3 т.
2. Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 5 т
3. Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 10 т
4. Автоцементовози, вантажопiдйомнiсть 13 т
5. Трактори на пневмоколiсному ходу, потужнiсть 59 кВт [80 к.с.]
6. Машини суспензійно-змішувальні продуктивність 1000 л/год
7. інше
Пунктом 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"
Застосування незрозумілих вимог при визначенні вимог до основного обладнання для виконання робіт, а саме конкретних характеристик «59 кВт [80 к.с.]», «10 т», «3 т.» являється дискримінаційним, та таким що не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та зумовлюють неоднакове тлумачення положень тендерної документації.
Враховуючи вищевказане просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема із зазначенням виразів – «не менше 59 кВт [80 к.с.]», «не менше 3 т.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2020 09:03
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-004421-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 19 березня 2020 18:25
умови закупівлі
Розділом 6 тендерною документацією передбачено керуватися при визначенні вартості робіт відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918- 085:2018.
Пунктом 6.6.4 СОУ передбачено застосування наявних у підрядної організації машин та механізмів, що не передбачені в інвесторській документації.
Враховуючи наведене вище, просимо роз’яснити, чи буде вважатися пред’явлення одного крану вантажопідйомністю 25 т порушенням вимог документації замість Пiдiймача щоглового будiвельного, вантажопiдйомнiсть 0,5 т, оскільки нормативними документами передбачено законна замінна на аналогічні механізми.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 березня 2020 09:45
У зв’язку з наданням роз’яснення визнати вимогу задоволеною.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-004421-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 19 березня 2020 18:26
розрахунки договірної ціни
Просимо роз’яснити яким чином можна використовувати в роботі нормативний документ з розділу 6 тендерної документації якщо він втратив чинність (ДСТУ Б Д.2.2-27:2012)
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 березня 2020 10:00
У зв’язку з наданням роз’яснення, запропоновано визнати вимогу задоволеною.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-004421-a.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Makyol İnşaat Sanayi Turizm ve Ticaret Anonim Şirketi, Код ЄДРПОУ:0610-0038-9930-0149
Дата подання: 24 березня 2020 10:02
Шановний Замовник
Відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України (далі – ГК України) визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою.
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Для участі у процедурах закупівель учасники подають інформацію про їх відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним в тендерній документації, таким як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
З метою недискримінації учасників, конкретизації вимог та способів надання підтвердження кваліфікаційним критеріям консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму вимагаємо внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 08:31
Визнати вимогу, такою що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-004421-a.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 26 березня 2020 15:14
Дискримінаційні вимоги щодо наявності техніки
Відповідно Додатку №1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше вказаної в таблиці та документальне підтвердження її наявності.
Так, в переліку механізмів обов’язковою має бути в наявності машина суспензійно-змішувальна продуктивністю 1000 л/год. Даний механізм використовується виключно під час регенерації контруктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг та необхідний для приготування водно-цементної суспензії та внесення її в стабілізуючий шар.
Згідно з переліком робіт, які передбачені на об’єкті, регенерація конструктивних шарів відбувається з додаванням в’яжучих, а саме бітумної емульсії та цементу. На даний час існує декілька технологій, які відрізняються способами внесення в’яжучих в стабілізуючий шар.
Таким чином, цемент може вноситися за допомогою суспензійно-змішувальної машини WIRTGEN WM 1000 або розсипатися перед ресайклером за допомогою цементорозподілювача.
В нашій будівельній організації використовується метод розподілу цементу перед ресайклером за допомогою цементорозподілювача. Даний метод був використаний нами на багатьох об’ектах та довів свою ефективність. При цьому якість стабілізуючих шарів повністю відповідала існуючим нормам та стандартам у будівництві доріг, що було підтверджено лабораторними дослідженнями. Даний метод не передбачає наявності суспензійно-змішувальної машини в складі з ресайклером.
Враховуючи вище зазначене, встановлена Замовником вимога щодо наявності у учасника суспензійно-змішувальної машини продуктивністю 1000 л/год є дискримінаційною по відношенню до нашої компанії, яка обмежує конкуренцію, та звужує коло учасників.
Тому, вимагаємо від Замовника виключити з переліку техніки суспензійно-змішувальну машину продуктивністю 1000 л/год або внести наступні зміни у тендерну документацію:
«У разі, якщо учасник планує виконувати роботи, відповідно до проектної документації, за технологією, яка не передбачає залучення будь-якої техніки (машини чи механізму) з переліку зазначеного у додатку 1 до тендерної документації, такий учасник надає лист з описом технології та обґрунтуванням щодо не залучення відповідної техніки (машини чи механізму)».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 10:09
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-004421-a.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ", Код ЄДРПОУ:41421108
Дата подання: 26 березня 2020 22:20
Щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
ВИМОГА
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
 
Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
 
До таких вимог слід віднести:
1. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період протягом останніх 5-ти років) в обсязі не менше ніж 100% від об’ємів.
Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не обсягів виконання видів робіт за таким договором. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договори в менших обсягах.
Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні поточного середнього ремонту дороги є однаковими без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт. Єдиною відмінністю є кількість машин/механізмів та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за час встановлений Замовником. Відносно машин та механізмів, які повинен мати учасник, Замовник встановив окремі вимоги щодо мінімальної кількості та видів необхідної спеціальної техніки у Додатку №1 до тендерної документації. Учасник, який матиме необхідну кількість машин та механізмів і досвід виконання аналогічного договору зможе виконати роботи, передбачені технічним завданням, без залежності від того, в яких обсягах в натуральних величинах учасником надавались послуги за аналогічним договором.
Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши кількісні обмеження щодо обсягів виконаних аналогічних робіт, що є дискримінаційною вимогою, які дозволяють прийняти участь у тендері обмеженій кількості учасників.
 
2. Технічне завдання до тендерної документації передбачає виконання робіт, вказаних у вимогах щодо підтвердження досвіду. А саме: 1) земляні роботи; 2) регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг; 3) влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші; 4) влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із ЩМА – 20 асфальтоукладачем; 5) влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком. Встановлення вимог щодо підтвердження виконання деяких з цих видів робіт є дискримінаційним, з огляду на наступне:
 
регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг
технологія холодного ресайклінгу – передбачає одночасне знімання шару дорожнього покриття, змішування та додавання цементу та емульсії. Водночас, зняття дорожнього покриття та роботи з додаванням цементу та емульсії можна здійснювати й іншими способами, зокрема шляхом холодного фрезерування дорожнього покриття чи розпушування дорожнього покриття з додаванням матеріалів за допомогою розподільників. Встановлення вимоги підтвердження досвіду виконання робіт за технологією холодного ресайклінгу є дискримінаційною та антиконкурентною умовою, оскільки суттєво звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі.
 
влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із ЩМА – 20 асфальтоукладачем
Незрозумілим є встановлення такої дискримінаційної вимоги. Чому на підтвердження влаштування верхнього шару покриття необхідно лише влаштування покриття з ЩМА, а не розширено на інші види асфальтобетонної суміші. Незалежно від того яка асфальтобетонна суміш (ЩМА, дрібнозерниста чи крупнозерниста асфальтобетонна суміш) буде використовуватися для влаштування верхнього шару покриття, технологія його влаштування є однаковою.
 
влаштування горизонтальної розмітки холодним пластиком
Найбільш поширеною технологією нанесення дорожньої розмітки є нанесення дорожньої розмітки фарбою. Такий досвід є у більшості компаній, які займаються дорожнім будівництвом. Технологія нанесення розмітки холодним пластиком є менш поширеною, тому виконанням цих робіт займаються вузькоспеціалізовані компанії.
Вимогами тендерної документації не передбачено можливості врахування досвіду субпідрядної організації, яку в майбутньому планує залучати Учасник до виконання вищезгаданих робіт. Таким чином, вважаємо, що вимога нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком є дискримінаційною та антиконкурентною умовою, що значно звужує коло потенційних учасників.
 
3. Замовником встановлена Вимога щодо виконання аналогічного договору не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Ця вимога також є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у даній закупівлі багатьох потенційних учасників, адже аналогічний договір може знаходитись на стадії виконання і бути виконаним менше ніж на 85% від загальної ціни договору. Тим не менше, учасником уже було виконано ряд робіт у достатніх обсягах. Окрім цього, поширеними є випадки, коли під час оголошення закупівель, а також під час виконання договору у Замовників не було достатніх бюджетних призначень на всю (загальну) суму договору, а виключно на суму наявних у Замовників бюджетних призначень, про що сторонами укладаються відповідні зміни і доповнення до договорів, погоджуються строки і обсяги їх виконання.
Таким чином у договорах, які є значними за їх сумою, Замовники, як правило, встановлюють загальну суму договору повну (на суму ремонту усієї дороги), однак фактично доручають підрядникам виконувати роботи виключно в межах сум наявних бюджетних призначень (про що безпосередньо вказується у відповідних договорах), а не на загальну суму укладених договорів, а відповідно підрядники зобов’язані і виконують такі договори в меншій сумі (ніж загальна сума договору), не з власної вини, а виключно згідно вказівок Замовників та у відповідності до вимог чинного бюджетного законодавства України.
 
4. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період протягом останніх 5-ти років) в обсязі не менше ніж 100% від об’ємів.
 
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування саме державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії є дискримінаційною, оскільки види робіт, які передбачені технічним завданням тендерної документації, виконуються не тільки на дорогах державного значення, але і на дорогах місцевого значення. Технологія виконання робіт, як і на дорогах державного значення, так і на дорогах місцевого значення, здійснюється згідно існуючих в Україні норм, правил та стандартів, та не буде відрізнятись.
 
 
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема:
1. Усунути вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених в тендерній документації в натуральних величинах;
2. Усунути вимоги щодо виконання конкретних видів робіт за аналогічним договором;
3. Усунути вимогу щодо відсотку виконання аналогічних договорів у розмірі від загальної ціни договору;
4. Усунути вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування саме державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2020 10:08
Визнати вимогу такою, що підлягає частковому задоволенню.
Визнати вимогу такою, що підлягає частковому задоволенню.

Документи

24 березня 2020 10:24
Вимоги ПСР Н-23 (ВИТЯГ).docx

Документи

24 березня 2020 09:03
Вимоги ПСР Н-23 (ВИТЯГ).docx

Документи

24 березня 2020 09:44
Вимоги ПСР Н-23 (ВИТЯГ).docx

Документи

24 березня 2020 10:00
Вимоги ПСР Н-23 (ВИТЯГ).docx

Документи

Документи

31 березня 2020 10:08
Вимоги Н-23 0-76 (витяг).docx

Документи

31 березня 2020 10:07
Вимоги ПСР Н-23 0-76 (ВИТЯГ).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-04-004421-a.b8
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА", Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 31 березня 2020 20:24
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Зміст Скарги на дискримінаційні вимоги тендерної документації наведено у дозавантажених файлах
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2020 19:47
рішення від 03.04.2020 № 6341 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 19:47
рішення від 17.04.2020 № 7460.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2020 15:45

Документи подані скаржником

31 березня 2020 20:24
Скарга
31 березня 2020 20:24
Додаток

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

21 квітня 2020 15:45
рішення від 17.04.2020 № 7460.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 квітня 2020 21:13
Коментар щодо відміни: П.2ч.1ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Актуальні тендери

До пошуку