Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони приміщення та майна, громадської безпеки та правопорядку за адресою: м. Кременчук вул.Соборна, 14/23
Очікувана вартість
388 800,00 UAH
UA-2020-03-04-004391-a 3d9b1f44e7f048f1ab50d4430efd0d8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кременчуцька рада районна

380536742391 22543942@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцька районна рада
Код ЄДРПОУ: 22543942
Вебсайт: http://kremrada.pl.ua
Місцезнаходження: 39760, Україна , Полтавська обл., с. Білецьківка, вул. Центральна, 231
Контактна особа: Кременчуцька рада районна
380536742391
22543942@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 17:15
Початок аукціону: 23 березня 2020 15:31
Очікувана вартість: 388 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 944,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з фізичної охорони приміщення та майна, громадської безпеки та правопорядку за адресою: м. Кременчук, вул. Соборна, 14/23).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з фізичної охорони приміщення та майна, громадської безпеки та правопорядку за адресою: м. Кременчук, вул. Соборна, 14/23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, Соборна 14/23
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, м. Кременчук, вул. Соборна, 14/23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником на підставі щомісячних актів здачі-приймання наданих послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2020 19:05
Додаток 8.doc
04 березня 2020 18:59
тенд.докум.-охорона 2020.doc
04 березня 2020 18:58
Додаток 6.docx
04 березня 2020 18:58
Додаток 3.docx
04 березня 2020 18:58
Додаток 2.doc
04 березня 2020 18:58
Додаток 1.doc
04 березня 2020 18:58
Додаток 5.docx
04 березня 2020 18:58
Додаток 4.docx
04 березня 2020 18:58
Додаток 7.docx
12 березня 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2020 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2020 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2020 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2020 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2020 19:05
Додаток 8.doc
04 березня 2020 18:58
Додаток 8.doc
04 березня 2020 18:59
тенд.докум.-охорона 2020.doc
04 березня 2020 18:58
Додаток 6.docx
04 березня 2020 18:58
Додаток 3.docx
04 березня 2020 18:58
Додаток 2.doc
04 березня 2020 18:58
Додаток 1.doc
04 березня 2020 18:58
Додаток 5.docx
04 березня 2020 18:58
Додаток 4.docx
04 березня 2020 18:58
Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення графіку надання послуг
Дата подання: 06 березня 2020 16:20
Дата відповіді: 09 березня 2020 08:34
Доброго дня! У Вас в проекті термін надання послуг - З 02.04.2020р. до 31.12.2020р. 6576 год, а в Тендерній пропозиції - з 06.04.2020р. до 31.12.2020р. 6480. год. При подачі пропозиції, за якими даними робити розрахунок? Просимо надати ро'зяснення та внести зміни до ТД у разі необхідності. З повагою!
Відповідь: Доброго дня. Технічна помилка слід вважати з 06.04.2020р. згідно тендерної документації. Помилка буде виправлена.
Графік
Дата подання: 06 березня 2020 16:24
Дата відповіді: 09 березня 2020 08:34
В тех. умовах з 06 квітня 2020 по 31 грудня 2020 року. теж термін надання послуг з 06 квітня 2020 по 31 грудня 2020 року, Кількість – 1 послуга, яка включає в себе 1 стаціонарний цілодобовий пост та 1 цілодобовий рухомий пост на об’єкті Замовника у кількості 6480 годин. В проекті зазначені інші дані. Чим керуватися при наданні розрахунку.
Відповідь: Доброго дня. Технічна помилка слід вважати з 06.04.2020р. згідно тендерної документації. Помилка буде виправлена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-004391-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 10 березня 2020 15:09
Меморандум/договір про співпрацю ГО чи з УПО
Шановний Замовник!
Згідно Додатку 3 і Технічних вимог тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен підтвердити кваліфікацію:
«надати Сканкопії меморандумів, або договорів щодо співпраці з громадськими формуваннями у сфері охорони громадського порядку, громадської безпеки та правопорядку та/або з органами національної поліції за місцем надання послуг на термін дії договору. (ст.18 ЗУ «Про охорону діяльність», ст..3 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» та «Залучення на договірних засадах не менше 10 осіб з громадських формувань з охорони громадського порядку та/або органів національної поліції щодо здійсненням контролю громадського порядку, громадської безпеки та правопорядку під час сесій, мітингів та інших громадських заходів за місцем надання послуг»). Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного:
Вимога щодо надання меморандумів чи договорів про співпрацю з громадськими формуваннями у сфері охорони громадського порядку та/або поліцією не є обов’язковим. (1)Стаття 18 ЗУ «Про охорону діяльність» встановлює ПРАВО, а не ОБО’ВЯЗОК щодо співпраці з поліцією. Ми розуміємо, що кожен Замовник прагне, щоб послуги з охорони задовольняли його потреби, були виконані свєчасно та якісно, з надійною охороною. Також у нас не виникає питань щодо встановлення додаткових критеріїв на власний розсуд Замовника. Це ваше право. Однак, Учасник, і так взаємодіє з органами поліції при винекненні надзвичайної ситуації. І для цього не потрібен окремий договір з правоохоронними органами.
(2) Стаття 3 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» вказує про співпрацю саме поліції з громадськими формуваннями. Відповідно до цього, інші -приватні охоронні компанії просто не зможуть взяти участь, бо не є громадськими формуваннями з охорони громадського порядку і державного кордону. Це дискримінує інших учасників, і надасть змогу взяти участь у проведенні тендерної процедури (торгів) лише поліції, бо тільки вони зможуть відповідати данному критерію через те, що громадські формування «не мають права займатися підприємницькою або іншою діяльністю з метою одержання прибутку» (абз. 4 ст. 3 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону»), а поліція організовує, спрямовує і контролює діяльність таких громадських формувань. Тому, дана вимога є прямою дискримінацією!

Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо, вимоги: «надати Сканкопії меморандумів, або договорів щодо співпраці з громадськими формуваннями у сфері охорони громадського порядку, громадської безпеки та правопорядку та/або з органами національної поліції за місцем надання послуг на термін дії договору. (ст.18 ЗУ «Про охорону діяльність», ст..3 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» та «Залучення на договірних засадах не менше 10 осіб з громадських формувань з охорони громадського порядку та/або органів національної поліції щодо здійсненням контролю громадського порядку, громадської безпеки та правопорядку під час сесій, мітингів та інших громадських заходів за місцем надання послуг») - ВИКЛЮЧИТИ з тендерної документації.
У випадку незадоволення нашої вимоги, вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, з метою ініціювання перевірки проведення тендеру на віповідність нормам чинного законодавства (ЗУ «Про публічні закупівлі»), яке регулює процедуру проведення публічних закупівель.

З повагою!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2020 13:54
відповідно до п.18 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі (тобто відповідно до його потреб, без ділення предмету закупівлі), щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Так, згідно Додатку 2 Тендерної документації на виконання п.3 ч.2 ст.22 вказаного Закону Замовник в тендерній документації визначив інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмету закупівлі мають детальний опис послуг, що закуповуються (посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами).
Відповідно до ст.5 ЗУ «Про охорону діяльність» охорону громадського порядку, громадської безпеки - не віднесено до видів охоронних послуг. Послуги з охорони громадського порядку та громадської безпеки надаються органами національної поліції чи громадськими формуваннями, що здійснюють діяльність у сфері охорони громадського порядку (абз.4 ст.3 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону») виключно на безоплатній основі.
Згідно з ч.3 ст.5, ч.4 ст.22, ч.2 ст.7 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Але, згідно із ст.18 «Про охорону діяльність», ст.3 ЗУ «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону» охороним організаціям не заборонено укладати договори/меморандуми з іншими суб’єктами, що здійснюють діяльність у сфері охорони громадського порядку саме на безоплатній основі.
Без договірних засад щодо профілактичних заходів, правоохоронні органи та громадські формування не залучають до охорони громадського порядку своїх осіб в необхідній кількості за негайним викликом, або постійній основі, який не було заздалегідь погоджено, крім вже після подій, що сталися. Реагування правоохоронних органів та громадських формувань здійснюється вільними людськими ресурсами вже після порушення громадського порядку.
Слід зазначити, що навіть при заздалегідь вжитих заходів з охорони громадського порядку, за подіями в м. Нові Санжари Полтавської області під час евакуації громадян України з Китаю, у повному обсязі забезпечити громадський порядок не виявилось можливим. На даний час на території Кременчуцького району – соціально напружені питання - медична реформа, децентралізація, тарифи та вибори…
Таким чином, саме з метою придбання охоронних послуг без ділення на інші предмети закупівлі в рамках однієї процедури та залучення розширеного кола учасників (крім правоохоронних органів), тендерним комітетом було прийнято рішення допустити до участі в публічній закупівлі охороні організації які співпрацюють з уповноваженими органами у сфері забезпечення громадського порядку на договірних засадах, що дозволить надати саме ту послугу в тій якості та обсязі, щодо якої у Замовника існує суттєва потреба.
Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний вимагати у учасника документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, саме тим послугам що закуповуються.
Враховуючи викладене, вимога № UA-2020-03-04-004391-a.a1 заявлена безпідставно та не підлягає задоволенню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сокіл Гард 2019" 356 400,00
UAH з ПДВ
349 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОЛТАВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ" 360 300,00
UAH з ПДВ
360 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2020 12:28
Пилипенко несудимість 2.PDF
27 березня 2020 12:28
Пилипенко несудимість.PDF
27 березня 2020 12:28
file (19).pdf
19 березня 2020 16:21
Статут.PDF
19 березня 2020 16:21
Договори оренди авто.PDF
19 березня 2020 16:21
Гончаров Ю.І..PDF
19 березня 2020 16:21
Смоленський В.М..PDF
19 березня 2020 16:21
Договір ФОП Шурбура.PDF
19 березня 2020 16:21
Договір Бізнес Букет.PDF
19 березня 2020 16:21
Приймак І.Д..PDF
19 березня 2020 16:21
Литовченко І.П..PDF
19 березня 2020 16:21
Радченко О.О..PDF
19 березня 2020 16:21
39 Проект договору.PDF
19 березня 2020 16:21
Рошенець М.І..PDF
19 березня 2020 16:21
Шевченко С.Ю..PDF
19 березня 2020 16:21
Шквир В.В..PDF
19 березня 2020 16:21
Приймак М.П..PDF
19 березня 2020 16:21
Городченко Л.Я..PDF
19 березня 2020 16:21
Кацун В.Б..PDF
19 березня 2020 16:21
Гладирь В.О..PDF
19 березня 2020 16:21
Бушуєв М.В..PDF
19 березня 2020 16:21
Валіївець В.К.PDF
19 березня 2020 16:21
Левченко В.О..PDF
19 березня 2020 16:21
Корнукій В.Я.PDF
19 березня 2020 16:21
Паспорт Пилипенко.PDF
19 березня 2020 16:21
Третяк А.В..PDF
19 березня 2020 16:21
Фото транспорту.PDF
19 березня 2020 16:21
Договір оренди пульт.PDF
19 березня 2020 16:21
Технічні паспорти.PDF
19 березня 2020 16:21
Волошин О.В..PDF
19 березня 2020 16:21
Бочарнік А.В..PDF
19 березня 2020 16:21
Захаров М.С..PDF
19 березня 2020 16:21
Наказ Ліцензія.PDF
19 березня 2020 16:21
Наказ Пилипенко.PDF
19 березня 2020 16:21
Виписка ЄДР.PDF
19 березня 2020 16:21
ІПН Пилипенко.PDF
19 березня 2020 16:21
Відгуки.PDF
19 березня 2020 16:21
34 Інші документи.PDF
19 березня 2020 16:21
35 Лист про Ліцензію.PDF
19 березня 2020 16:21
37 Довідка по печатку.PDF
19 березня 2020 16:21
32 п.5 ч.1 ст. 17.PDF
19 березня 2020 16:21
33 ч. 2 ст. 17.PDF
19 березня 2020 16:21
21 Тендерна пропозиція.PDF
19 березня 2020 16:21
31 п.6 ч.1 ст.17.PDF
19 березня 2020 16:21
20 Зміст.PDF
19 березня 2020 16:21
30 п.4 ч.1 ст.17.PDF
19 березня 2020 16:21
29 п.2 ч.1 ст. 17.PDF
19 березня 2020 16:21
26 Довідка одяг.PDF
19 березня 2020 16:21
23 Довідка про МТБ.PDF
19 березня 2020 16:21
25 Довіддка про пульт.PDF
19 березня 2020 16:21
24 Довідка про транспорт.PDF

Публічні документи

19 березня 2020 17:05
ч.1, 2 ст. 17.PDF
19 березня 2020 17:05
Спецояг.PDF
19 березня 2020 17:05
Реквізити Укрексімбанк.docx
19 березня 2020 17:05
Пульт.PDF
19 березня 2020 17:05
Постачання.PDF
19 березня 2020 17:05
положення філії.pdf
19 березня 2020 17:05
Податки та збори.PDF
19 березня 2020 17:05
Підстави відхилення.PDF
19 березня 2020 17:05
Печатка.PDF
19 березня 2020 17:05
ПДВ НОВ 04.jpg
19 березня 2020 17:05
Охоронники перелік.PDF
19 березня 2020 17:05
МТБ.PDF
19 березня 2020 17:05
Ліцензія ОСН Нова 1 лист.pdf
19 березня 2020 17:05
Ліцензійні умови.PDF
19 березня 2020 17:05
Лист.jpg
19 березня 2020 17:05
Кількісні якісні.PDF
19 березня 2020 17:05
Істотні умови.PDF
19 березня 2020 17:05
Зміст.PDF
19 березня 2020 17:05
ЄДРПОУ ПФ2.pdf
19 березня 2020 17:05
Документи додатку 6.PDF
19 березня 2020 17:05
Документи до додатку 6.PDF
19 березня 2020 17:05
Довкілля.PDF
19 березня 2020 17:05
Довідка ст.17 .PDF
19 березня 2020 17:05
Витяг з ЄДР 2015.pdf
19 березня 2020 17:05
Аналогічні договори.PDF
19 березня 2020 17:05
Автомобілі.PDF
19 березня 2020 17:05
3.jpeg
19 березня 2020 17:05
2.jpeg
19 березня 2020 17:05
1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сокіл Гард 2019"

ПОЛТАВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сокіл Гард 2019"
#43054824
Переможець 349 920,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сокіл Гард 2019"
#43054824
349 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:47
Протокол № 2.pdf укладений
05 січня 2021 17:45
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 11:57
Договір Сокіл Гард 06.04.20.pdf укладений
06 квітня 2020 11:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 349 920,00
UAH