Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212516 Під’їзд до смт Березівка км 0+000 - км 5+800 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance С212516 Entrance to the town of Berezivka km 0 + 000 - km 5 + 800 (separate sections) in the Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
94 835 938,92 UAH
UA-2020-03-04-004295-a 84996e1ef42f4ba5acd8714966ea531e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

+380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 березня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 15:35
Очікувана вартість: 94 835 938,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 948 359,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 948350 UAH
Publication date: 04 березня 2020 17:36
Enquiries until: 27 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 02 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 94 835 939 UAH including VAT
Minimal lowering step: 948 359 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212516 Під’їзд до смт Березівка км 0+000 - км 5+800 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance С212516 Entrance to the town of Berezivka km 0 + 000 - km 5 + 800 (separate sections) in the Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів."та пункту 5.8. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування" Пiсляоплата 30 Робочі 0.524
Надання послуг пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів."та пункту 5.8. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ позитивного висновку експертної організації, що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі." Пiсляоплата 30 Робочі 0.787
Дата подання заявки пункт 5.37. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 29.607
Надання послуг пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 69.082

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-004295-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП РОМАНОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3185009175
Дата подання: 04 березня 2020 18:21
Дискріманаційні вимоги закупівлі
Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Вимагаємо виключити вимогу щодо надання інформації про субпідрядника з тендерної документації, так як це суперечить нормам ст. 22 вказаного Закону з огляду на те, що ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПВЛІ є ПОСЛУГИ!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 16:00
Частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» визначається, що Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Стаття 19 Закону «Про публічні закупівлі» містить обов’язковий склад інформації, який повинен зазначатися замовниками у звіті про результати проведення процедури закупівлі, в тому числі абзац 11 частини 1 статті 19 Закону «Про публічні закупівлі» обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг – повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Крім того, Наказом Міністерства економічного розвідку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13 квітня 2016 року №680 визначено що, зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником, а листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06, чітко визначено що у разі закупівлі робіт або послуг замовник у тендерній документації зазначає вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Приймаючи до уваги зазначене вище, Замовник не порушив вимоги діючого законодавства та правомірно встановив вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від суми пропозиції. Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення Вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-004295-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГОЛДЕН КОНСТРАКТ", Код ЄДРПОУ:39763605
Дата подання: 12 березня 2020 14:55
Вимога щодо усунення порушень Замовником
Шановний Замовнику!
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте всупереч вищезазначеному, Вами в тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначеного пунктом 3 додатку 2 тендерної документації, а саме:
«Під аналогічним договором на ІІ етапі необхідно розуміти договір (ри) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору.
Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше:
- Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 40 660,0 м2;
- Улаштування вирівнюючих шарів основи асфальтоукладальником із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом – 29 500,0 м2;
- Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 9 758,4 т;
- Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 40 660,0 м2».
Враховуючи наведене, взяти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають досвід з виконання усіх наведених вище робіт в наведених Замовником обсягах та за відповідними видами робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Стаття 16 Закону та інші його норми в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не встановлюють кваліфікаційні критерії щодо видів наданих послуг (видів виконаних робіт), обсягів виконаних робіт та періоди в яких повинні були виконуватися дані роботи.
Зазначеними вище умовами Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо видів та обсягів робіт/послуг, що мали бути виконані учасниками за аналогічним договором в певному періоді.
Таким чином Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо видів та обсягів аналогічних робіт. Вказані положення Документації штучно звужують конкуренцію, призводять до дискримінації потенційних учасників.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо від Замовника усунення наведених порушеннь законодавства, шляхом внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 10:07
Тендерна документація Замовника розроблена відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону) та до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи вимоги п.29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється і затверджується Замовником. Тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону. Ч.2. ст.16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріплених у ст.3 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на цю закупівлю прийнято Замовником на підставі положень законодавства, державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього та капітального ремонтів, будівництві та реконструкції автомобільних доріг загального користування, а саме:
- ст.8 ЗУ «Про Автомобільні дороги», автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в частині видів робіт, які виконуються при поточному середньому ремонті;
- СОУ 42.1-37641918-128:2019 «Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування» і ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво».
Визначення «аналогічного договору», тільки виходячи із назви предмета договору, є безпідставним, оскільки в даному випадку Замовник повинен буде вважати аналогічним договором і договір з поточного середнього ремонту, наприклад, де виконувались тільки роботи з організації та безпеки руху, при цьому не передбачались будь-які роботи з ремонту земляного полотна та дорожнього одягу. Перелік робіт, що виконується при поточному середньому ремонті, визначений пунктом 6.3.1 -6.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонту та перелік робіт» та складається із робіт по ремонту конструктивних елементів дороги, зокрема: земляного полотна і водовідведення, дорожнього одягу і покриття, штучних споруд, дорожніх пристроїв та облаштування, організації та безпеки дорожнього руху, а також науково-дослідних та інших супутніх робіт. При цьому ГБН Г.1-218-182:2011 передбачає конкретний перелік робіт за кожним конструктивним елементом дороги.
Таким чином, встановлення в тендерній документації вимоги щодо досвіду виконання аналогічного договору в части обсягів основних робіт/послуг в натуральних величинах, необхідна для підтвердження спроможності Учасника виконати роботи/ надати послуги за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток №4 до тендерної документації).
Таким чином відсутні законодавчі підстави щодо задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-004295-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 18 березня 2020 11:20
Вимога щодо внесення змін до умов ТД
Шановний Замовнику, повідомляємо, що для виконання робіт (у випадку перемоги у даній процедурі закупівлі) наше підприємство планує використовувати мобільний асфальтобетонний завод.
Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ.
Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту).
ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що:
«Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин….
Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей:
З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км.
З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км.
В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км.
Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску.
Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт.
Однак в ТД Замовник вимагає, щоб обмеження у відстані стосувались не перевезення асфальтобетонних сумішей під час виконання робіт, а відстані від фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції до об’єкту надання послуг/виконання робіт.
Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу.
Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі.
Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим.
Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки.
Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо).
Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо).
Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі.
Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації.
Враховуючи вищевикладене, умова «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці №3» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Вимагаємо:
1. Виключити вимогу щодо розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції.
2. Передбачити у тендерній документації можливість використання учасником мобільного заводу.
3. Передбачити у тендерній документації можливість розрахунку відстані транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС з місця, де планується розташування АБЗ на момент виконання робіт за договором.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 березня 2020 20:08
Причина: У зв'язку із втратою інтересу до участі у даній процедурі закупівлі.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 квітня 2020
UA-2020-03-04-004295-a84996e1ef42f4ba5acd8714966ea531e
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ ЛЕГІОНБУД Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 09:53
Електронний підпис
06 квітня 2020 09:25
Електронний підпис
06 квітня 2020 09:24
17970 Легіонбуд p7s.7z
06 квітня 2020 09:24
22Документ_ЄДР_1006490241.zip
06 квітня 2020 09:24
СТАТУТ_ЛЕГІОНБУД.pdf
06 квітня 2020 09:24
Опис 21.03.19 ЛЕГІОНБУД.pdf
06 квітня 2020 09:24
Довідка ПУМБ рахунок.pdf
06 квітня 2020 09:24
ОСВ 2020.pdf
06 квітня 2020 09:24
Лист-погодження.pdf
06 квітня 2020 09:24
12Накази кадрові.pdf
06 квітня 2020 09:23
Копії сертифікатів.pdf
06 квітня 2020 09:23
Витяг з реєстру ПДВ 2020.pdf
06 квітня 2020 09:23
АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА.pdf
06 квітня 2020 09:23
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 11:19
Електронний підпис
17 квітня 2020 11:18
Довідка податкова.pdf
17 квітня 2020 11:18
Довідка МВС.rar
06 квітня 2020 09:15
Електронний підпис
06 квітня 2020 09:15
Електронний підпис
06 квітня 2020 09:14
технічне завдання.pdf
06 квітня 2020 09:14
субпідрядники.PDF
06 квітня 2020 09:14
Статут.pdf
06 квітня 2020 09:14
ст 17.pdf
06 квітня 2020 09:14
проект договору.pdf
06 квітня 2020 09:14
працівники.pdf
06 квітня 2020 09:14
повноваження підпису.pdf
06 квітня 2020 09:14
Механізм.pdf
06 квітня 2020 09:14
Ліцензія.pdf
06 квітня 2020 09:14
Залучена лабораторія.pdf
06 квітня 2020 09:14
Договор 8.pdf
06 квітня 2020 09:14
Договор 3.pdf
06 квітня 2020 09:13
договор 15.pdf
06 квітня 2020 09:13
Договор 11.pdf
06 квітня 2020 09:13
Договір 5.pdf
06 квітня 2020 09:13
договір 10.pdf
06 квітня 2020 09:13
Довідки.pdf
06 квітня 2020 09:13
Довідка субпідрядники.pdf
06 квітня 2020 09:13
Довідка механізми.pdf
06 квітня 2020 09:13
Грошове покриття.pdf
06 квітня 2020 09:13
гарантійний лист.pdf
06 квітня 2020 09:13
витяг ПДВ.pdf
06 квітня 2020 09:13
АБЗ.pdf
06 квітня 2020 09:13
6903.rar

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛЕГІОНБУД

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 90 094 142,00
UAH з ПДВ
88 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 92 900 000,00
UAH з ПДВ
89 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 11:19
Електронний підпис
17 квітня 2020 11:18
Довідка податкова.pdf
17 квітня 2020 11:18
Довідка МВС.rar
06 квітня 2020 09:15
Електронний підпис
06 квітня 2020 09:15
Електронний підпис
06 квітня 2020 09:14
технічне завдання.pdf
06 квітня 2020 09:14
субпідрядники.PDF
06 квітня 2020 09:14
Статут.pdf
06 квітня 2020 09:14
ст 17.pdf
06 квітня 2020 09:14
проект договору.pdf
06 квітня 2020 09:14
працівники.pdf
06 квітня 2020 09:14
повноваження підпису.pdf
06 квітня 2020 09:14
Механізм.pdf
06 квітня 2020 09:14
Ліцензія.pdf
06 квітня 2020 09:14
Залучена лабораторія.pdf
06 квітня 2020 09:14
Договор 8.pdf
06 квітня 2020 09:14
Договор 3.pdf
06 квітня 2020 09:13
договор 15.pdf
06 квітня 2020 09:13
Договор 11.pdf
06 квітня 2020 09:13
Договір 5.pdf
06 квітня 2020 09:13
договір 10.pdf
06 квітня 2020 09:13
Довідки.pdf
06 квітня 2020 09:13
Довідка субпідрядники.pdf
06 квітня 2020 09:13
Довідка механізми.pdf
06 квітня 2020 09:13
Грошове покриття.pdf
06 квітня 2020 09:13
гарантійний лист.pdf
06 квітня 2020 09:13
витяг ПДВ.pdf
06 квітня 2020 09:13
АБЗ.pdf
06 квітня 2020 09:13
6903.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК ЄВРОДОР"
#36256287
Переможець 88 999 999,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 08:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 08:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР"
#36256287
88 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:20
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 08:23
ДУ №6 до Договору №12-04-20 (1).pdf зміни до договору
09 липня 2021 08:22
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 07:53
ДУ №5 до Договору №12-04-20 (1).pdf зміни до договору
18 березня 2021 07:51
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 09:56
ДУ №4 до Договору №12-04-20 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 09:55
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 14:20
ДУ №3 до договору №12-04-20 (1).pdf зміни до договору
29 липня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 08:29
ДУ №2 до Договору №12-04-20 (1).pdf зміни до договору
24 червня 2020 08:28
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 12:22
ДУ№1 (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 11:03
№12-04-20.pdf укладений
30 квітня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 12/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4 чинного Договору уклали додаткову уго про наступне: Додаток №1 до Договору - "Договірна ціна" та Додаток №2 до Договору "Календарний план надання послуг" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 12/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ВІдповідно до обсягів фінансування в 2020 році
Номер договору про закупівлю: 12/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до обсягів фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 12/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.14.4 чинного ДОГОВОРУ №12/04-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 30 квітня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору, розділ 14 Договору, Додаток №3 до Договору "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 12/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 14.4 та підпунктом 14.9.4. пункту 14.9 чинного ДОГОВОРУ №12/04-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 30 квітня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: Пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору, Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 12/04-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 65 340 965,11
UAH (в тому числі ПДВ 10 890 160,85 UAH)