Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Очікувана вартість
251 000,00 UAH
UA-2020-03-04-004268-a a64d8b7ca3594ad6bc7c86157c137455
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полудень Ольга Володимирівна

+380472382008 gu_pfu_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 21366538
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23
Контактна особа: Полудень Ольга Володимирівна
+380472382008
gu_pfu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 17:28
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 17:28
Початок аукціону: 20 березня 2020 12:11
Очікувана вартість: 251 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20251, Україна, Черкаська область, м. Ватутіне, просп. Дружби, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
150 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19500, Україна, Черкаська область, м. Городище, вул. Миру, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
110 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19800, Україна, Черкаська область, смт. Драбів, вул. Центральна, 63/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
220 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20202, Україна, Черкаська область, м. Звенигородка, вул. С. Терещенка, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
110 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19200, Україна, Черкаська область, м. Жашків, вул. Лікарняна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
220 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19702, Україна, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Черкаська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
110 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20801, Україна, Черкаська область, м. Кам"янка, вул. Декабристів, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
150 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. 206 Дивізії,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
100 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20501, Україна, Черкаська область, смт. Катеринопіль, вул. Соборна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
120 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Шевченка, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
100 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19301, Україна, Черкаська область, смт. Лисянка, вул. Гетьманський шлях, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
100 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20100, Україна, Черкаська область, смт. Маньківка, вул. Соборна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
100 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19100, Україна, Черкаська область, м. Монастирище, вул. Соборна, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
260 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Незалежності, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
110 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20401, Україна, Черкаська область, м. Тальне, вул. Соборна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
260 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Волонтерів, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
100 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20001, Україна, Черкаська область, м. Христинівка, вул. Соборна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
230 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18008, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Вернигори, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
150 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, м. Чигирин, вул. П. Дорошенка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
110 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19900, Україна, Черкаська область, смт. Чорнобай, вул. Центральна, 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
110 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, м. Шпола, вул. Лозуватська, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
150 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18018, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, просп. Хіміків, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
434 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
300 послуга
Заправка та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 17:24
Тендерна_документація_заправка картридж.rtf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-04-004268-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ", Код ЄДРПОУ:41912883
Дата подання: 08 квітня 2020 17:38
Скарга рішення тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області про відхилення переможця у відкритих торгах за номером UA-2020-03-04-006069-a від 03.04.2020
04.03.2020 Головним управлінням Пенсійного фонду в Черкаській області було оголошено тендер на закупівлю «Заправка та відновлення картриджів до принтерів» код ДК 021:2015:50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» № UA-2020-03-04-004268-a. Згідно протоколу тендерного комітету від 20.03.2020 № 05/2020 прийнято рішення про визнання ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» переможцем у процедурі закупівлі з ціновою пропозицією 150 000,00 грн. та про намір укласти договір, оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Під час замовлення ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» електронної послуги на сайті сервісного центру МВС було зазначено, що згiдно вимог Постанови КМУ вiд 11.032020 №211 «Про запобiгання поширенню на території України коронавiрусу COVID-19» з 19.03-03.04.2020р. в сервiсних центрах в перiод карантину, термiн опрацювання електронних запитiв може бути збільшений. Враховуючи відсутність довідки МВС станом на 25.03.2020 у зв’язку із тривалим розглядом електронного запиту сервісним центром (незалежних від ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» підстав), 25.03.2020 ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» було розміщено довідку в довільній формі про підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. 30.03.2020 ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» (після отримання довідки від сервісного центру МВС) було розміщено на сайті закупівлі довідку МВС про відсутність судимості від 29.03.2020 № 20084521670560507084 (оскільки 29.03.2020 – це вихідний день неділя, довідку було розміщено в понеділок 30.03.2020) та Довідку ДФС про відсутність заборгованості з податків та зборів від 23.03.2020 № 34642. Відповідно до протоколу тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області про відхилення переможця у відкритих торгах за номером UA-2020-03-04-006069-a від 03.04.2020 вирішено відхилити переможця у відкритих торгах за предметом закупівлі UA-2020-03-04-006069-a ТОВ «МАЙСЕТР ПРИНТ» як такого, що не відповідає тендерній документації. Станом на момент прийняття рішення 03.04.2020 про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙСЕТР ПРИНТ» у Замовника були всі передбачені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті (розміщені ще 30.03.2020). ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» не може погодитись з результатами відкритих торгів, а саме з рішенням тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області про відхилення переможця у відкритих торгах за номером UA-2020-03-04-006069-a від 03.04.2020 з огляду на наступне. І. Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Рішення замовника Головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області про відхилення переможця у відкритих торгах за номером UA-2020-03-04-006069-a від 03.04.2020 пов’язане саме з невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» тендерній документації Замовника. Рішення прийнято 03.04.2020, отже строк оскарження до 08.04.2020 до 18.00 години. Відповідно до абзацу дев’ятого пункту 2 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, робочий час - проміжок часу з понеділка по п’ятницю з 8 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин (крім вихідних та святкових днів). ІІ. Щодо протиправного прийняття рішення тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області про відхилення переможця у відкритих торгах за предметом закупівлі UA-2020-03-04-006069-a ТОВ «МАЙСЕТР ПРИНТ» як такого, що не відповідає тендерній документації слід зазначити наступне. 1. Відповідно до протоколу від 20.03.2020 № 05/2020 тендерним комітетом Головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області прийнято рішення про визнання ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» переможцем у процедурі закупівлі з ціновою пропозицією 150 000,00 грн. та про намір укласти договір, опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до пункту 15 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі Таким чином, ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» є переможцем, а Замовником визначено, що тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації. Отже, визначивши ТОВ «МАЙСЕТР ПРИНТ» переможцем тендерний комітет автоматично визнав те, що тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації і Замовник (Головне управління Пенсійного фонду в Черкаській області) не мав права в подальшому відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (тобто відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»). Визначивши переможцем ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» Замовник мав право відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» лише на підставі п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», яка зазначає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Але в рішенні Замовника про відхилення переможця у відкритих торгах за предметом закупівлі UA-2020-03-04-006069-a ТОВ «МАЙСЕТР ПРИНТ» в пункті «ВИРІШИЛИ» зазначено, що його відхилено як такого, що не відповідає тендерній документації (тобто на підставі ч. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», яка вже не може бути застосована до переможця торгів.) Дане твердження також підтверджується частиною 3 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», яка зазначає, що у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Тобто після визначення переможця торгів Замовник мав право відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» лише на підставі п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а ні в я кому разі не на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Крім того, формулювання рішення Замовника таке як «відхилити переможця у відкритих торгах» не дає чіткого розуміння про прийняте рішення, не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки стаття 30 Закону зазначає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таке рішення як «відхилити переможця» не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». Рішення тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області в такому формулюванні як «відхилити переможця у відкритих торгах» прийнято не в межах повноважень тендерного комітету та не у спосіб, що передбачений законом України «Про публічні закупівлі». 3. Слід також звернути увагу на наступне. На момент прийняття рішення Замовником 03.04.2020 про відхилення переможця у відкритих торгах за предметом закупівлі UA-2020-03-04-006069-a ТОВ «МАЙСЕТР ПРИНТ» як такого, що не відповідає тендерній документації, на сайті https://zakupki.prom.ua/ ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» було завантажено всі передбачені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, а саме довідку МВС про відсутність судимості від 29.03.2020 № 20084521670560507084 та Довідку ДФС про відсутність заборгованості з податків та зборів від 23.03.2020 № 34642, які завантажені 30.03.2020, тобто за 4 дня до прийняття рішення. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право відхилити тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 цього Закону. Але станом на момент прийняття рішення про відхилення переможця 03.04.2020 переможцем ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» було надано та завантажено на сайт всі документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. А пункт 2 частини 1 статті 30 Закону дослівно зазначає, що пропозиція може бути відхилена якщо переможець не надав документи, тобто таке формулювання статті не дає право Замовнику відхиляти тендерну пропозицію, якщо минув строк подання визначених документів. Тобто, наприклад, якби тендерний комітет Головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області прийняв рішення про відхилення пропозиції переможця ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» до завантаження переможцем в систему всіх необхідних документів (а у них був час аж 5 днів з 26.03.2020 по 30.03.2020), наприклад, 27.03.2020, а не після завантаження документів (03.04.2020), можливо це і не було б порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Підставою відхилення тендерної пропозиції позивача як переможця було ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому на момент прийняття рішення про відхилення конкурсної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ», всі необхідні документи були надані ЗАМОВНИКУ, в зв'язку з чим приймаючи спірне рішення Замовником не враховано наявність у нього документів від ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ», що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що спричинило протиправне прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» з підстав відсутності документів, передбачених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Така сама позиція зазначена в рішенні Господарського суду м. Києві від 22.05.2018 у справі № 910/1975/18. Таким чином, рішення тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області про відхилення переможця у відкритих торгах за предметом закупівлі UA-2020-03-04-006069-a ТОВ «МАЙСЕТР ПРИНТ» як такого, що не відповідає тендерній документації, є протиправним, прийнятим з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, керуючись ст. 17, 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: 1. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі, що виражається у протиправному відхиленні пропозиції ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» як переможця відкритих торгів. 2. Зобов’язати замовника Головне управління Пенсійного фонду в Черкаській області скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Матковську Галину Анатоліївну у відкритих торгах Заправка та відновлення картриджів до принтерів (код ДК 021:2015(CPV)50310000-1) Технічне обслуговування та ремонт комп’ютерної техніки № UA-2020-03-04-004268-a, яке оформлено протоколом № 14/20 від 08.04.2020. 3. Зобов’язати замовника Головне управління Пенсійного фонду в Черкаській області скасувати рішення про відхилення переможця у відкритих торгах за предметом закупівлі UA-2020-03-04-006069-a (UA-2020-03-04-004268-a) ТОВ «МАЙСЕТР ПРИНТ» як такого, що не відповідає тендерній документації, яке оформлено протоколом від 03.04.2020. Додатки: 1. Платіжне доручення про оплату за подання скарги. Директор ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» Н.С. Сухарькова (Козловськ
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 13.04.2020 №6946.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2020 17:14

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 17:38
Скарга.pdf
08 квітня 2020 17:38
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

13 квітня 2020 17:14
Рішення від 13.04.2020 №6946.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" 209 020,00
UAH з ПДВ
153 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА 215 376,00
UAH з ПДВ
153 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛАДКИХ ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА 238 600,00
UAH з ПДВ
215 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2020 14:53
Довідка що до МВС.pdf
25 березня 2020 14:53
Довідка що до ДФС.pdf
25 березня 2020 14:32
Довідка що до МВС.pdf
25 березня 2020 14:32
Довідка що до ДФС .pdf
25 березня 2020 14:32
Ціннова пропозиція.pdf
17 березня 2020 16:35
ГАРАНТЫЙНИЙ ЛИСТ.pdf
17 березня 2020 16:35
Аналогічний договір.pdf
17 березня 2020 16:35
Ціннова пропозиція.pdf
17 березня 2020 16:35
ВИТЯГ ВІД 18.10.2019.pdf
17 березня 2020 16:35
Витяг з ПДВ.pdf
17 березня 2020 16:35
Копія Статуту, Опис.pdf
17 березня 2020 16:35
Статья 17.pdf
17 березня 2020 16:35
Довідка про працівників.pdf
17 березня 2020 16:35
Сертифікати+автор.лист.pdf
17 березня 2020 16:35
Довідка про мат-тех.базу.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 17:41
Scan20200403173855.pdf
03 квітня 2020 17:40
Scan20200403173855.pdf
18 березня 2020 10:51
Scan.pdf
18 березня 2020 10:51
Scan0001.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 15:45
Електронний підпис
19 березня 2020 15:44
08_тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2020 15:44
11_довідка неплатник ПДВ.pdf
19 березня 2020 15:44
10_працiвники.pdf
19 березня 2020 15:44
09_обладнання.pdf
19 березня 2020 15:44
07_довкiлля.pdf
19 березня 2020 15:44
06_довiдка про санкції.pdf
19 березня 2020 15:44
паспорт4.pdf
19 березня 2020 15:44
паспорт3.pdf
19 березня 2020 15:44
паспорт2.pdf
19 березня 2020 15:44
паспорт1.pdf
19 березня 2020 15:44
код.pdf
19 березня 2020 15:44
витяг3.pdf
19 березня 2020 15:44
витяг2.pdf
19 березня 2020 15:44
витяг1.pdf
19 березня 2020 15:44
виписка2.pdf
19 березня 2020 15:44
виписка1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛАДКИХ ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
Рішення скасоване 153 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 10:06
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
Відхилено 153 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 10:17
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
Переможець 153 840,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 12:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

03 квітня 2020 10:17
Електронний підпис
03 квітня 2020 10:13
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА #2283203183

№ рішення у справі

63/45-р/к

Дата рішення у справі

20.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА
#2283203183
153 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 квітня 2020 10:25
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Документи:
10 квітня 2020 10:25
протокол відміни.pdf