Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єктів
Очікувана вартість
722 500,00 UAH
UA-2020-03-04-004015-a 4f88c74e38414f8285c463e3cca30852
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гевак Марія Ігорівна

380672623469 natalya.osadchuk@city-adm.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26526811
Місцезнаходження: 79040, Україна , Львівська обл., Львів, Городоцька, 299
Контактна особа: Гевак Марія Ігорівна
380672623469
natalya.osadchuk@city-adm.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 12:09
Очікувана вартість: 722 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).Оплата здійснюється Замовником у безготівковій формі на підставі рахунків та актів наданих Послуг, шляхом перерахування суми за фактично надані Послуги на банківський рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 16:37
Проект договору.docx
04 березня 2020 16:37
Технічні вимоги.docx
04 березня 2020 16:37
ДКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-004015-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП В.І.Б.-СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39345044
Дата подання: 04 квітня 2020 16:25
оскарження протоколу про дискваліфікацію
Вимога (Скарга)
ПП "В.І.Б.-СЕРВІС"
щодо дискваліфікаціїї учасника
Шановний замовник,у протоколі №13 від 26.03.2020р.тендерного комітету було було дискваліфіковано учасника ПП»В.І.Б.СЕРВІС» в зв'язку з тим ,що у довідці учасника відповідно до вимоги п.9 Додатку 3 тендерної документації інформація була подана не в повному обсязі .Згідно ч.1 ст.14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних.Тому нами була надана узагальнена довідка,а,також копія штатного розкладу підприємства.Згідно Закону України» Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45
ч.2 п.2 ст.28 викладено у новій редакції «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані.Крім,того згідно ч.3 п.1 Закону України»Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: ціна.Не надання довідки у повному об’ємі згідно вищевикладеного ,не являється причиною дискваліфікації учасника. Прохання взяти до уваги та прийняти відповідні міри.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 16:30
Розглянувши Вашу вимогу від 04.04.20 р., повідомляємо наступне:
1.Відповідно до п. 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
2.Відповідно до п.1 розділу 2 «Порядок усунення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» - Відсутність будь-яких запитань, вимог або уточнень стосовно змісту та умов цієї тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та згодні з вимогами, викладеними ній.
3.Відповідно до п. 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі у встановленому порядку означатиме, що Учасники повністю усвідомлюють зміст та вимоги цієї документації.
4.Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» з метою правильного оформлення тендерної пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми документів, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, терміни, наведені у цій тендерній документації тощо. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам документації, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
5.Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі » від 25.12.2015 № 922-VIII. (Кваліфікаційні критерії), замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи відповідні вимоги закону та документи, які можуть це підтвердити, замовником закупівлі і була встановлена вимога щодо надання інформації про освіту, досвід роботи та посаду працівників.
6.Відповідно до п. 4 та п.1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» та «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Розгорнути Згорнути
Розглянувши Вашу вимогу від 04.04.20 р., повідомляємо наступне:
1.Відповідно до п. 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
2.Відповідно до п.1 розділу 2 «Порядок усунення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» - Відсутність будь-яких запитань, вимог або уточнень стосовно змісту та умов цієї тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та згодні з вимогами, викладеними ній.
3.Відповідно до п. 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі у встановленому порядку означатиме, що Учасники повністю усвідомлюють зміст та вимоги цієї документації.
4.Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» з метою правильного оформлення тендерної пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми документів, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, терміни, наведені у цій тендерній документації тощо. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам документації, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
5.Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі » від 25.12.2015 № 922-VIII. (Кваліфікаційні критерії), замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи відповідні вимоги закону та документи, які можуть це підтвердити, замовником закупівлі і була встановлена вимога щодо надання інформації про освіту, досвід роботи та посаду працівників.
6.Відповідно до п. 4 та п.1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» та «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП В.І.Б.-СЕРВІС 402 858,00
UAH з ПДВ
402 858,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС" 547 872,00
UAH з ПДВ
455 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЩИТ-1" 572 320,32
UAH з ПДВ
457 670,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СБ ШЕРИФ" 586 800,00
UAH з ПДВ
457 704,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" 632 335,68
UAH з ПДВ
479 973,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" 650 250,00
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ-КАРПАТИ" 721 480,00
UAH з ПДВ
599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМ-КОН ГРУП" 609 956,16
UAH з ПДВ
609 956,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 19:50
Електронний підпис
19 березня 2020 18:52
довідка ст.17.jpg
19 березня 2020 18:52
проєкт договору стр.3.jpg
19 березня 2020 18:52
проєкт договору стр.2.jpg
19 березня 2020 18:52
проєкт договору стр.1.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.14.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.13.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.12.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.11.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.10.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.15.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.9.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.8.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.7.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.6.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.5.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.4.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.3.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.2.jpg
19 березня 2020 18:51
статут ст.1.jpg
19 березня 2020 18:50
витяг з РПЄП.jpg
19 березня 2020 18:50
відомості про учасника.jpg
19 березня 2020 18:50
наказ на призначення.jpg
19 березня 2020 18:50
тендерна пропозиція.jpg
19 березня 2020 18:50
тех.умови.jpg

Публічні документи

19 березня 2020 21:06
Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2020 21:05
Ст. 17.pdf
19 березня 2020 21:05
Повноваження керівника.pdf
19 березня 2020 21:05
Довідка про працівників.pdf
19 березня 2020 21:05
Довідка МТР.pdf
19 березня 2020 21:05
Гарантійний лист.pdf
19 березня 2020 21:05
11. Копія Статуту СО-2.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 15:21
Електронний підпис
01 квітня 2020 15:18
Довідка ГУ ДПС.p7s
01 квітня 2020 15:18
Довідка ГУ ДПС.pdf
30 березня 2020 16:05
Dovidka_20079419900210246490.pdf.p7s
30 березня 2020 16:05
Dovidka_20079419900210246490.pdf
30 березня 2020 15:32
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
30 березня 2020 15:27
Довідка Ст.17.PDF
27 березня 2020 10:33
Електронний підпис
19 березня 2020 17:38
Електронний підпис
19 березня 2020 17:22
Електронний підпис
19 березня 2020 17:17
Електронний підпис
19 березня 2020 17:17
Електронний підпис
18 березня 2020 12:28
Електронний підпис
18 березня 2020 11:47
Пульт ОРЛАН.PDF
18 березня 2020 11:47
ПР-НАРК-ПСИХ-10.pdf
18 березня 2020 11:47
ПР-МЕД-10.pdf
18 березня 2020 11:47
ПР-МВС-10.pdf
18 березня 2020 11:46
КК-22-3-IMEI 2-х MSQ 900.PDF
18 березня 2020 11:46
ІД-04-Копія ЛІЦЕНЗІЇ.pdf
18 березня 2020 11:46
Строк дії ТП.PDF
18 березня 2020 11:46
Санкції.PDF
18 березня 2020 11:46
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
18 березня 2020 11:46
Лист-гарантія ВИТРАТИ.PDF
18 березня 2020 11:46
ЕЦП.PDF
18 березня 2020 11:46
ДОСТОВІРНІСТЬ.PDF
18 березня 2020 11:46
ДОВКІЛЛЯ.PDF
18 березня 2020 11:45
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.PDF
18 березня 2020 11:45
0-ПРАЦІВНИКИ.PDF
18 березня 2020 11:45
0-ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF

Публічні документи

20 березня 2020 09:58
Електронний підпис
20 березня 2020 09:57
технічні вимоги.pdf
20 березня 2020 09:57
тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 09:57
статут.pdf
20 березня 2020 09:57
ст. 17.pdf
20 березня 2020 09:57
повноваження.pdf
20 березня 2020 09:57
повноваження підпису.pdf
20 березня 2020 09:57
мат база та працівники.pdf
20 березня 2020 09:57
інші документи.pdf
20 березня 2020 09:57
згоди на обробку.pdf
20 березня 2020 09:57
відомості про учасника.pdf
20 березня 2020 09:57
аналогічий досвід.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 17:24
Електронний підпис
19 березня 2020 17:24
форма кардинал нова.pdf
19 березня 2020 17:24
Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2020 17:24
Скан-копія витягу з ЄДР.PDF
19 березня 2020 17:24
Сертиф нарко_псих.pdf
19 березня 2020 17:24
Свідоцтва_розряди.pdf
19 березня 2020 17:24
радіостанції транспорт.pdf
19 березня 2020 17:24
протокол на директора.pdf
19 березня 2020 17:24
Проект договору.pdf
19 березня 2020 17:24
Про уповноважену особу.pdf
19 березня 2020 17:24
Про уповнов на підпис.pdf
19 березня 2020 17:24
накладна БД 10 штук.pdf
19 березня 2020 17:24
Лист згода на обробку ПД.pdf
19 березня 2020 17:24
Копія штатного розпису.pdf
19 березня 2020 17:23
Копія сертифікату ДСТУ.pdf
19 березня 2020 17:23
копія наказу.pdf
19 березня 2020 17:23
копія ліцензії.pdf
19 березня 2020 17:23
копія витягу ПДВ.pdf
19 березня 2020 17:23
Копії накладних МТБ2.pdf
19 березня 2020 17:23
Копії накладних МТБ_1.pdf
19 березня 2020 17:23
Інформ субпідряд.pdf
19 березня 2020 17:23
Інформ про тех_вимоги.pdf
19 березня 2020 17:23
Докум фото Тайота Камри.pdf
19 березня 2020 17:23
Довідки_мед.pdf
19 березня 2020 17:23
Довідки_МВС.pdf
19 березня 2020 17:23
Довідка ст. 236 ГК.pdf
19 березня 2020 17:23
Довідка ст 17 ЗУ.pdf
19 березня 2020 17:23
Довідка санкції.pdf
19 березня 2020 17:23
Довідка МТБ.pdf
19 березня 2020 17:23
Довідка захист довкілля.pdf
19 березня 2020 17:23
Довідка аналог договір.pdf
19 березня 2020 17:23
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 20:32
Електронний підпис
19 березня 2020 20:29
Цінова.PDF
19 березня 2020 20:29
Технічні вимоги.PDF
19 березня 2020 20:29
Статут.pdf
19 березня 2020 20:29
СТ17.PDF
19 березня 2020 20:29
Протокол.pdf
19 березня 2020 20:29
Паспорт_директора.pdf
19 березня 2020 20:29
Наказ про призначення.PDF
19 березня 2020 20:29
Мат-тех база.PDF
19 березня 2020 20:29
Лист про санкції.PDF
19 березня 2020 20:29
Лист про достовірність.PDF
19 березня 2020 20:29
Згода на обробку даних.PDF
19 березня 2020 20:29
Договір Київська МКЛ №12.pdf
19 березня 2020 20:29
Довідка про санкції.PDF
19 березня 2020 20:29
Довідка про працівників.PDF
19 березня 2020 20:29
Довідка про ПДВ.PDF
19 березня 2020 20:29
Довідка про ліцензію.PDF
19 березня 2020 20:29
Відомості про учасника.PDF
19 березня 2020 20:29
Витяг.PDF

Публічні документи

16 березня 2020 16:36
Скан _5_.zip

Публічні документи

16 березня 2020 14:25
Електронний підпис
16 березня 2020 14:22
Технічне завдання.pdf
16 березня 2020 14:22
Тендерна пропозиція.pdf
16 березня 2020 14:22
Довідка ст. 17.pdf
16 березня 2020 14:22
Проект договору.rar
16 березня 2020 14:22
Установчі.rar
16 березня 2020 14:22
Погиба О.О.pdf
16 березня 2020 14:22
Овчарик О.І.pdf
16 березня 2020 14:22
Малиновський Р.А..pdf
16 березня 2020 14:22
Леоненко М.Г.pdf
16 березня 2020 14:22
Ковальов С.С.pdf
16 березня 2020 14:22
Камінчук В.В.pdf
16 березня 2020 14:22
Кайданник М.М.pdf
16 березня 2020 14:22
Ємець Р.О.pdf
16 березня 2020 14:22
Дьогтєв О.С.pdf
16 березня 2020 14:22
Дасік І.М.pdf
16 березня 2020 14:22
Гламазда П.Г..pdf
16 березня 2020 14:22
Вігор І.М.pdf
16 березня 2020 14:22
Болдін М.О .pdf
16 березня 2020 14:22
Блохін О.А .pdf
16 березня 2020 14:22
Блохін І.А.pdf
16 березня 2020 14:22
МТБ.rar
16 березня 2020 14:22
Аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП В.І.Б.-СЕРВІС

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС"

ТОВ "ЩИТ-1"

ПП "СБ ШЕРИФ"

ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ"

ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ-КАРПАТИ"

ТОВ "КОМ-КОН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП В.І.Б.-СЕРВІС
#39345044
Відхилено 402 858,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 16:05
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС"
#40369718
Відхилено 455 520,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 09:51
ТОВ "ЩИТ-1"
#36957425
Переможець 457 670,40
UAH з ПДВ
30 березня 2020 14:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

26 березня 2020 16:03
Електронний підпис
26 березня 2020 15:57
Протокол рішення.pdf
23 березня 2020 13:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 березня 2020 09:50
Електронний підпис
27 березня 2020 09:48
Протокол рішення.pdf
26 березня 2020 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЩИТ-1" #36957425

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЩИТ-1"
#36957425
457 670,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 12:34
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 12:34
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 12:55
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
22 січня 2021 12:52
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 11:16
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:05
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 10:48
Договір 7.pdf укладений
13 квітня 2020 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України та п. 10.1 Договору № 7 від 13.04.2020 р., Сторони домовились продовжити дію Договору № 7 від 13.04.2020 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі №7 від 13.04.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кількості постів, обсягів закупівлі та відповідно зменшення суми договору на 45 767,04 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 17 лютого 2021
Сума оплати за договором: 493 603,20
UAH