Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів
Очікувана вартість
722 500,00 UAH
UA-2020-03-04-004015-a ● 4f88c74e38414f8285c463e3cca30852
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління державної реєстрації юридичного департаменту Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26526811 |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська обл., Львів, Городоцька, 299 |
Контактна особа: |
Гевак Марія Ігорівна 380672623469 natalya.osadchuk@city-adm.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2020 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 12:09 |
Очікувана вартість: | 722 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 615,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).Оплата здійснюється Замовником у безготівковій формі на підставі рахунків та актів наданих Послуг, шляхом перерахування суми за фактично надані Послуги на банківський рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2020 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2020 16:37 |
Проект договору.docx | |
04 березня 2020 16:37 |
Технічні вимоги.docx | |
04 березня 2020 16:37 |
ДКТ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-04-004015-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП В.І.Б.-СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39345044
Дата подання: 04 квітня 2020 16:25
оскарження протоколу про дискваліфікацію
Вимога (Скарга)
ПП "В.І.Б.-СЕРВІС"
щодо дискваліфікаціїї учасника
Шановний замовник,у протоколі №13 від 26.03.2020р.тендерного комітету було було дискваліфіковано учасника ПП»В.І.Б.СЕРВІС» в зв'язку з тим ,що у довідці учасника відповідно до вимоги п.9 Додатку 3 тендерної документації інформація була подана не в повному обсязі .Згідно ч.1 ст.14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних.Тому нами була надана узагальнена довідка,а,також копія штатного розкладу підприємства.Згідно Закону України» Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45
ч.2 п.2 ст.28 викладено у новій редакції «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані.Крім,того згідно ч.3 п.1 Закону України»Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: ціна.Не надання довідки у повному об’ємі згідно вищевикладеного ,не являється причиною дискваліфікації учасника. Прохання взяти до уваги та прийняти відповідні міри.
Розгорнути
Згорнути
ПП "В.І.Б.-СЕРВІС"
щодо дискваліфікаціїї учасника
Шановний замовник,у протоколі №13 від 26.03.2020р.тендерного комітету було було дискваліфіковано учасника ПП»В.І.Б.СЕРВІС» в зв'язку з тим ,що у довідці учасника відповідно до вимоги п.9 Додатку 3 тендерної документації інформація була подана не в повному обсязі .Згідно ч.1 ст.14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних.Тому нами була надана узагальнена довідка,а,також копія штатного розкладу підприємства.Згідно Закону України» Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45
ч.2 п.2 ст.28 викладено у новій редакції «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані.Крім,того згідно ч.3 п.1 Закону України»Про публічні закупівлі» критеріями оцінки є: ціна.Не надання довідки у повному об’ємі згідно вищевикладеного ,не являється причиною дискваліфікації учасника. Прохання взяти до уваги та прийняти відповідні міри.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 16:30
Розглянувши Вашу вимогу від 04.04.20 р., повідомляємо наступне:
1.Відповідно до п. 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
2.Відповідно до п.1 розділу 2 «Порядок усунення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» - Відсутність будь-яких запитань, вимог або уточнень стосовно змісту та умов цієї тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та згодні з вимогами, викладеними ній.
3.Відповідно до п. 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі у встановленому порядку означатиме, що Учасники повністю усвідомлюють зміст та вимоги цієї документації.
4.Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» з метою правильного оформлення тендерної пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми документів, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, терміни, наведені у цій тендерній документації тощо. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам документації, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
5.Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі » від 25.12.2015 № 922-VIII. (Кваліфікаційні критерії), замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи відповідні вимоги закону та документи, які можуть це підтвердити, замовником закупівлі і була встановлена вимога щодо надання інформації про освіту, досвід роботи та посаду працівників.
6.Відповідно до п. 4 та п.1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» та «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Розгорнути
Згорнути
1.Відповідно до п. 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
2.Відповідно до п.1 розділу 2 «Порядок усунення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» - Відсутність будь-яких запитань, вимог або уточнень стосовно змісту та умов цієї тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та згодні з вимогами, викладеними ній.
3.Відповідно до п. 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі у встановленому порядку означатиме, що Учасники повністю усвідомлюють зміст та вимоги цієї документації.
4.Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» з метою правильного оформлення тендерної пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми документів, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, терміни, наведені у цій тендерній документації тощо. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам документації, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
5.Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі » від 25.12.2015 № 922-VIII. (Кваліфікаційні критерії), замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи відповідні вимоги закону та документи, які можуть це підтвердити, замовником закупівлі і була встановлена вимога щодо надання інформації про освіту, досвід роботи та посаду працівників.
6.Відповідно до п. 4 та п.1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» та «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Розглянувши Вашу вимогу від 04.04.20 р., повідомляємо наступне:
1.Відповідно до п. 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
2.Відповідно до п.1 розділу 2 «Порядок усунення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» - Відсутність будь-яких запитань, вимог або уточнень стосовно змісту та умов цієї тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та згодні з вимогами, викладеними ній.
3.Відповідно до п. 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі у встановленому порядку означатиме, що Учасники повністю усвідомлюють зміст та вимоги цієї документації.
4.Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» з метою правильного оформлення тендерної пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми документів, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, терміни, наведені у цій тендерній документації тощо. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам документації, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
5.Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі » від 25.12.2015 № 922-VIII. (Кваліфікаційні критерії), замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи відповідні вимоги закону та документи, які можуть це підтвердити, замовником закупівлі і була встановлена вимога щодо надання інформації про освіту, досвід роботи та посаду працівників.
6.Відповідно до п. 4 та п.1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» та «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
1.Відповідно до п. 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
2.Відповідно до п.1 розділу 2 «Порядок усунення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» - Відсутність будь-яких запитань, вимог або уточнень стосовно змісту та умов цієї тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та згодні з вимогами, викладеними ній.
3.Відповідно до п. 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі у встановленому порядку означатиме, що Учасники повністю усвідомлюють зміст та вимоги цієї документації.
4.Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» з метою правильного оформлення тендерної пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми документів, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, терміни, наведені у цій тендерній документації тощо. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам документації, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.
5.Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі » від 25.12.2015 № 922-VIII. (Кваліфікаційні критерії), замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи відповідні вимоги закону та документи, які можуть це підтвердити, замовником закупівлі і була встановлена вимога щодо надання інформації про освіту, досвід роботи та посаду працівників.
6.Відповідно до п. 4 та п.1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» та «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП В.І.Б.-СЕРВІС |
402 858,00
UAH з ПДВ
|
402 858,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС" |
547 872,00
UAH з ПДВ
|
455 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЩИТ-1" |
572 320,32
UAH з ПДВ
|
457 670,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СБ ШЕРИФ" |
586 800,00
UAH з ПДВ
|
457 704,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" |
632 335,68
UAH з ПДВ
|
479 973,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" |
650 250,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНБЕСТ-КАРПАТИ" |
721 480,00
UAH з ПДВ
|
599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМ-КОН ГРУП" |
609 956,16
UAH з ПДВ
|
609 956,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП В.І.Б.-СЕРВІС #39345044 |
Відхилено |
402 858,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 16:05
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС" #40369718 |
Відхилено |
455 520,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 09:51
|
|
ТОВ "ЩИТ-1" #36957425 |
Переможець |
457 670,40
UAH з ПДВ
|
30 березня 2020 14:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 12:55
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 11:16
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:05
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2020 10:48
|
Договір 7.pdf | укладений |
13 квітня 2020 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України та п. 10.1 Договору № 7 від 13.04.2020 р., Сторони домовились продовжити дію Договору № 7 від 13.04.2020 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі №7 від 13.04.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення кількості постів, обсягів закупівлі та відповідно зменшення суми договору на 45 767,04 грн. без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |