Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб український, хліб пшеничний)
Очікувана вартість
1 364 636,00 UAH
UA-2020-03-04-003827-a ● 553f92c6073048289c172aef01608cf4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня "ПСИХІАТРІЯ"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 01994072 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, Кирилівська, 103 |
Контактна особа: |
Вільховий Павло Андрійович 380444685191 vmtztmo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2020 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2020 14:23 |
Очікувана вартість: | 1 364 636,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 823,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73432.9 кілограми
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб український, хліб пшеничний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Кирилівська,103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2020 11:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 11:51 |
Нова редакція Тендерна Документація .doc | |
04 березня 2020 16:07 |
Тендерна Документація .doc | |
04 березня 2020 16:07 |
ДОДАТОК 4 Форма цінової пропозиції.docx | |
04 березня 2020 16:06 |
ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx | |
04 березня 2020 16:06 |
ДОДАТОК 2.doc | |
04 березня 2020 16:05 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників.docx |
19 березня 2020 11:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2020 11:51 |
Нова редакція Тендерна Документація .doc
|
|||
04 березня 2020 16:07 |
Тендерна Документація .doc
|
|||
04 березня 2020 16:07 |
ДОДАТОК 4 Форма цінової пропозиції.docx
|
|||
04 березня 2020 16:06 |
ДОДАТОК 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
|
|||
04 березня 2020 16:06 |
ДОДАТОК 2.doc
|
|||
04 березня 2020 16:05 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів, що подаються на підтвердження відповідності учасників.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Упаковка
Дата подання: 06 березня 2020 18:50
Дата відповіді: 10 березня 2020 09:35
Шановний замовнику, чи повинен товар мати індивідуальну упаковку?
Відповідь: Доброго дня. Товар не обов'язково повинен мати індивідуальну упаковку
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-04-003827-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МИЗА", Код ЄДРПОУ:38888259
Дата подання: 03 квітня 2020 10:46
Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
В ході здійснення кваліфікації учасників, Замовником 02 квітня 2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем - ТОВ «Черкасихліб ЛТД». Підстави для визначення переможця важчаємо необґрунтованими, адже пропозиція Учасника містить невідповідності тендерній документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 11:06
1.1. Відповідно до довідок вих.№397, вих..№400 та вхи.№410 від 18.03.2020р., а також декларації Виробника поданих у складі Тендерної пропозиції Учасника підтверджує якісні та функціональні характеристики товару, його екологічну чистоту та країну походження.
1.2. Учасником у складі Тендерної пропозиції надано лист-погодження вих..№412 від 18.09.2020р згідно з яким Учасник підтверджує згоду з усіма вимогами Замовника вказаному в Додатку 3 до Тендерної документації, в тому числі – можливість Замовника перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально – технічну базу Учасника.
1.3. Шановний Учасник, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації – У випадку, якщо Статут Учасника не містить відмітку державного реєстру, такий Учасник надає довідку з кодом доступу до результатів наданих адміністративних послуг. Тобто, у разі відсутності відмітки, Учасник може ЗАМІСТЬ установчого документа надати довідку з кодом доступу. Проте Учасник-Переможець вирішив надати копію Статуту, що жодним чином не порушує вимог Тендерної документації.
1.4. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід Учасник зазначає та вказує наявність таких працівників. Тобто Тендерною документацією не передбачено надання медичних книжок на тих працівників, які вказані у вищезазначеній довідці. Медичні книжки мають бути надані на працівників, які безпосередньо залучаються до виконання договору з Замовником. Таким чином надання медичної книжки на працівника Бенедь О.А. не є обов’язковим оскільки він має трудові відносини з Учасником однак не залучається до виконання договору з Замовником та розсуд Учасника діяльність вказаного працівника не пов’язана з транспортуванням або зберіганням та торгівлею харчовими продуктами.
1.5. 1.6. У зв’язку з тим що у Учасника відсутні власні обладнання для виробництва предмета закупівлі, що відповідно не відображалось би у рахунку 10 – такий Учасник на підтвердження наявності обладнання для виробництва предмета закупівлі додав копію договору оренди цілісного майнового комплексу від 01 листопада 2017 року №б/н.
1.7. Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та
якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку що проводять діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ.
1.8. Відповідно до ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданою Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Повідомляємо, що під час розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «Черкасихліб ЛТД» замовником було виявлено, що Учасником некоректно надано банківські документи про оплату орендної плати, а від так у Учасника може бути заборгованість перед орендодавцем. Для отримання інформації щодо даного питання, Замовник 01.04.2020 р. звернувся до орендодавця ЦМК ПрАТ «Черкаський хлібокомбінат» на що була отримана відповідь вих..№8 від 01.04.2020р. про те що станом на 01.04.2020р орендар ТОВ «Черкасихліб ЛТД» (код ЄДРПОУ 37715680) не має заборгованості по Договору оренди ЦМК ПрАТ «Черкаський хлібокомбінат» №б/н від 01.11.2017р.
1.9. Відповідно п.1.1.3 Учасник, який орендує складські приміщення та автотранспорт має надати скан – копії оригіналу правовстановлюючих документів Орендодавця на приміщення та автотранспорт. Проте цим пунктом непередбачено, що Учасник має надати документи на ті транспортні засоби, що вказані у довідці про наявність матеріально – технічної бази. Таким чином Учасник мав надати правовстановлюючі документи Орендавця на будь – яку кількість та види транспорту, керуючись власним переконанням.
Враховуючи вищевикладене Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ»» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як Замовник, ретельно провів розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та залишає своє рішення щодо визнання ТОВ «Черкасихліб ЛТД» переможцем закупівлі на постачання хлібопродуктів для медичного закладу без змін.
Розгорнути
Згорнути
1.2. Учасником у складі Тендерної пропозиції надано лист-погодження вих..№412 від 18.09.2020р згідно з яким Учасник підтверджує згоду з усіма вимогами Замовника вказаному в Додатку 3 до Тендерної документації, в тому числі – можливість Замовника перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально – технічну базу Учасника.
1.3. Шановний Учасник, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації – У випадку, якщо Статут Учасника не містить відмітку державного реєстру, такий Учасник надає довідку з кодом доступу до результатів наданих адміністративних послуг. Тобто, у разі відсутності відмітки, Учасник може ЗАМІСТЬ установчого документа надати довідку з кодом доступу. Проте Учасник-Переможець вирішив надати копію Статуту, що жодним чином не порушує вимог Тендерної документації.
1.4. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід Учасник зазначає та вказує наявність таких працівників. Тобто Тендерною документацією не передбачено надання медичних книжок на тих працівників, які вказані у вищезазначеній довідці. Медичні книжки мають бути надані на працівників, які безпосередньо залучаються до виконання договору з Замовником. Таким чином надання медичної книжки на працівника Бенедь О.А. не є обов’язковим оскільки він має трудові відносини з Учасником однак не залучається до виконання договору з Замовником та розсуд Учасника діяльність вказаного працівника не пов’язана з транспортуванням або зберіганням та торгівлею харчовими продуктами.
1.5. 1.6. У зв’язку з тим що у Учасника відсутні власні обладнання для виробництва предмета закупівлі, що відповідно не відображалось би у рахунку 10 – такий Учасник на підтвердження наявності обладнання для виробництва предмета закупівлі додав копію договору оренди цілісного майнового комплексу від 01 листопада 2017 року №б/н.
1.7. Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та
якості харчових продуктів» експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку що проводять діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів ТВАРИННОГО ПОХОДЖЕННЯ.
1.8. Відповідно до ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданою Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Повідомляємо, що під час розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «Черкасихліб ЛТД» замовником було виявлено, що Учасником некоректно надано банківські документи про оплату орендної плати, а від так у Учасника може бути заборгованість перед орендодавцем. Для отримання інформації щодо даного питання, Замовник 01.04.2020 р. звернувся до орендодавця ЦМК ПрАТ «Черкаський хлібокомбінат» на що була отримана відповідь вих..№8 від 01.04.2020р. про те що станом на 01.04.2020р орендар ТОВ «Черкасихліб ЛТД» (код ЄДРПОУ 37715680) не має заборгованості по Договору оренди ЦМК ПрАТ «Черкаський хлібокомбінат» №б/н від 01.11.2017р.
1.9. Відповідно п.1.1.3 Учасник, який орендує складські приміщення та автотранспорт має надати скан – копії оригіналу правовстановлюючих документів Орендодавця на приміщення та автотранспорт. Проте цим пунктом непередбачено, що Учасник має надати документи на ті транспортні засоби, що вказані у довідці про наявність матеріально – технічної бази. Таким чином Учасник мав надати правовстановлюючі документи Орендавця на будь – яку кількість та види транспорту, керуючись власним переконанням.
Враховуючи вищевикладене Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ»» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як Замовник, ретельно провів розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та залишає своє рішення щодо визнання ТОВ «Черкасихліб ЛТД» переможцем закупівлі на постачання хлібопродуктів для медичного закладу без змін.
Враховуючи вищевикладене Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ»» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як Замовник, ретельно провів розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та залишає своє рішення щодо визнання ТОВ «Черкасихліб ЛТД» переможцем закупівлі на постачання хлібопродуктів для медичного закладу без змін.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-03-04-003827-a.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "МИЗА", Код ЄДРПОУ:38888259
Дата подання: 10 квітня 2020 16:03
Дата подання: 10 квітня 2020 16:03
Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Підстави для визначення переможця важчаємо необґрунтованими, адже пропозиція Учасника містить невідповідності тендерній документації, а тому мала бути відхилена Замовником.
Свою позицію аргументуємо наступним.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2020 11:06
рішення від 14.04.2020 № 7079.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2020 11:06
Інформація про перенесення дати розгляду скарги № 5306.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2020 10:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2020 № 8032.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 21:22
рішення від 27.04.2020 № 8032.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2020 22:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2020 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД" |
837 792,72
UAH з ПДВ
|
837 792,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МИЗА" |
1 238 933,65
UAH з ПДВ
|
1 238 933,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ" |
1 364 449,11
UAH з ПДВ
|
1 364 449,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД" #37715680 |
Переможець |
837 792,72
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 11:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 травня 2020 15:36 |
Коментар щодо відміни: | для забезпечення права на оскарження рішень Замовника минуло 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Черкасихліб ЛТД». У зв’язку з цим на веб-порталі Уповноваженого органу не передбачена технічна можливість Замовником скасувати своє рішення про визначення Переможцем ТОВ «Черкасихліб ЛТД» на підставі Рішення №8032-р/пк-пз від 27.04.2020р. органу оскарження – тобто по причині невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Вказана ситуація відображена в Додатку до даного Протоколу. Тому, у зв’язку з технічною неможливістю, яка не залежить від Замовника, виконати рішення Органу оскарження неможливо. Також з метою недопущення порушення законодавства, Замовник змушений відмінити процедуру закупівлі. Відтак, відповідно до ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
04 травня 2020 15:35
|
Протокол 49.pdf |