Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з заміни вагоноперекидача стаціонарного роторного ВРС-125 № 1 на ВРС-125М (демонтаж, монтаж) (код ДК 021:2015: 45250000-4 Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)
Works on replacement of stationary rotary wagon tipper WSR-125 №1 on WSR-125 (code of state classifier DK 021: 2015: 45250000-4 Construction of plants / plants, mining and processing facilities and oil and gas infrastructure facilities)
Очікувана вартість
52 400 000,00 UAH
UA-2020-03-04-003438-a f52250388fb94b21b55e751d862355d0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синча Роман

+380624957307 tender@utes.centrenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Вуглегірська ТЕС ПАТ "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 00131245
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька область обл., Світлодарськ, Донецька обл., м.Світлодарськ
Контактна особа: Синча Роман
+380624957307
tender@utes.centrenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Centrenergo
National ID: 00131245
Contact point: Syncha Roman
+380624957307
tender@utes.centrenergo.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 березня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 11:14
Очікувана вартість: 52 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 260000 UAH
Publication date: 04 березня 2020 15:07
Enquiries until: 12 квітня 2020 00:00
Complaints submission until: до 18 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 квітня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 52 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 52 400 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Роботи з заміни вагоноперекидача стаціонарного роторного ВРС-125 № 1 на ВРС-125М (демонтаж, монтаж) (код ДК 021:2015: 45250000-4 Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)
Works on replacement of stationary rotary wagon tipper WSR-125 №1 on WSR-125 (code of state classifier DK 021: 2015: 45250000-4 Construction of plants / plants, mining and processing facilities and oil and gas infrastructure facilities)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи з заміни вагоноперекидача стаціонарного роторного ВРС-125 № 1 на ВРС-125М (демонтаж, монтаж)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

Works on replacement of stationary rotary wagon tipper WSR-125 №1 on WSR-125
CPV: 45250000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки з Виконавцем за даним Договором здійснюються Замовником в наступному порядку: попередня оплата здійснюється Замовником у кожному випадку за рішенням Замовника та з урахуванням наявності фінансових можливостей у Замовника, а саме: - попередня оплата у розмірі 20% від ціни договору здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання рахунку; Аванс 10 Календарні 20
Iнша подія попередня оплата у розмірі 5% від ціни договору здійснюється протягом 45 календарних днів з дати отримання рахунку; Аванс 45 Календарні 5
Iнша подія попередня оплата у розмірі 10% від ціни договору здійснюється протягом 75 календарних днів з дати отримання рахунку; Аванс 75 Календарні 10
Iнша подія попередня оплата у розмірі 10% від ціни договору здійснюється протягом 190 календарних днів з дати отримання рахунку Аванс 190 Календарні 10
Iнша подія попередня оплата у розмірі 10% від ціни договору здійснюється протягом 220 календарних днів з дати отримання рахунку. Виконавець надає Замовнику письмове обґрунтування обсягу попередньої оплати у кожному випадку. В разі прийняття Замовником рішення про здійснення попередньої оплати та її розміру у кожному випадку, про що Замовник письмово повідомляє Виконавця, попередня оплата здійснюється Замовником на підставі рахунку Виконавця. Аванс 220 Календарні 10
Iнша подія Оплата 45% від ціни договору здійснюється Замовником поетапно з урахуванням попередньої оплати протягом 10 (десяти) календарних днів на підставі підписання Сторонами відповідного Акту прийому-передачі виконаних робіт (Акт приймання виконаних будівельних робіт (Типова форма №КБ-2в)) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (та витрат/ (Типова форма №КБ-3)) та за умови своєчасної реєстрації Виконавцем податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з чинним законодавством України. У разі неможливості здійснення Замовником попередньої оплати у кожному випадку за рішенням Замовника та з урахуванням фінансових можливостей Замовника, визначається наступний порядок розрахунків з Виконавцем: • Оплата 100% від ціни договору здійснюється Замовником поетапно протягом 10 (десяти) робочих днів на підставі підписання Сторонами відповідного Акту прийому-передачі виконаних робіт (Акт приймання виконаних будівельних робіт (Типова форма № КБ-2В)) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт (та витрат / (Типова форма № КБ-3)) і за умови своєчасної реєстрації Виконавцем податкової накладної / розрахунку коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних згідно з чинним законодавством України. Пiсляоплата 10 Календарні 45

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 17:07
45250000-4_ЗТД.doc
03 квітня 2020 17:07
Перелік_змін.pdf
03 квітня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 17:07
45250000-4_ЗТД.doc
04 березня 2020 15:04
45250000-4_ТД.doc
03 квітня 2020 17:07
Перелік_змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-003438-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВАЖМАШ", Код ЄДРПОУ:00168076
Дата подання: 13 травня 2020 10:50
№5390992: Роботи з заміни вагоноперекидача стаціонарного роторного ВРС-125 № 1 на ВРС-125М (демонтаж, монтаж) (код ДК 021:2015: 45250000-4 Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)
Лист-скарга.
АТ «Дніпроважмаш» (код за ЄДРПОУ 00168076) єдиний розробник в колишньому СРСР вагоноперекидачіва і один з небагатьох виробників даної продукції в СНД. АТ «Дніпроважмаш» має всі дозвільні документи, необхідні для повного циклу створення розвантажувальних комплексів, з референціей реалізованих проектів за останнє десятиліття до 50 вагоноперекидачів (включаючи ВРС-125М - 9ед).
Наше підприємство приймає участь в тендері «Роботи з заміни вагоноперекидача стаціонарного роторного ВРС-125 № 1 на ВРС-125М (демонтаж, монтаж) (код ДК 021:2015: 45250000-4 Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури)»
Документи, які передбачені вимогами тендеру АТ «Дніпроважмаш» надало в строк, передбачений замовником.
8 травня 2020р. нашу пропозицію було відхилено замовником тендеру у зв’язку з ненаданням копії звіту 1-ДФ за останній звітний період разом з квитанцією №2, що підтверджує його отримання органом ДФС. При допуске нас до участі у тендері, АТ «Дніпроважмаш» надасть даний документ Замовнику.
Відностно зауваження у відсутності довідки у довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, то дана інформація представлена в Технічній Пропозиції, розділ 15 «Реалізовані проекти з 2003 по 2020гг.» (файл ТП Дніпроважмаш ВРС-125, 01042020)
Відностно зауваження у відсутності довідки, яка підтверджує офіційне працевлаштування робітників, дана Довідка представлена АТ «Дніпроважмаш» у довільний формі (файл «працівники Дніпроважмаш ВРС-125, 01042020». При допуске до участі у тендері, АТ «Дніпроважмаш» готово додати копії дипломів ключевих працівників підприємства.
На основі викладеного, просимо розглянути нашу скаргу та прийняти рішення про скасування відхилення нашого підприємства від участі у тендері, та допустити до участі в тендері який очікується 14 травня 2020р.
С повагою,
Директор К.Е.Биба
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2020 10:09
Доброго дня! На Вашу вимогу надаємо відповідь:
1. Інформація щодо ненадання копії звіту 1-ДФ за останній звітній період разом з квітанцією №2, що підтверджує його отримання органом ДФС, :
На виконання вимог пп.1.1 п. 1 розділу 3 Тендерної документації учасник та Субпідрядник (у разі залучення субпідрядника)у складі тендерної пропозиції повинен надати копію звіту 1-ДФ за останній звітний період разом з квитанцією №2, що підтверджує його отримання органом ДФС (надаються в окремому файлі для розгляду до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій).
АТ «Дніпроважмаш» не надав копії звіту 1-ДФ за останній звітній період разом з квітанцією №2, що підтверджує його отримання органом ДФС, що є порушенням вимог тендерної документації замовника.
2. Інформація відносно відсутності довідки у довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору:
На виконання вимог пп.1.1 п. 1 розділу 3 Тендерної документації Учасник та/або Субпідрядник (в разі залучення до виконання робіт Субпідрядника) повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору (один або декілька) на виконання робіт з заміни, реконструкції або капітального ремонту вагоноперекидачів або аналогічних розвантажувальних машин.
Довідку надати із зазначенням відомостей щодо предмету договору (договорів), контрагенту (контрагентів), адреси та номера (номерів) телефону контрагенту (контрагентів), та надати копію договору (договорів) з усіма додатками.
Довідка та документи надані Субпідрядником, повинні бути завірені як Учасником , так і Субпідрядником.
У розміщеному файлі «ТП Дніпроважмаш ВРС-125, 01042020 надана довідка у якій затребувана інформація відсутня», що є порушенням вимог тендерної документації замовника.
3. Інформація відносно відсутності довідки, яка підтверджує офіційне працевлаштування робітників:
На виконання вимог пп.1.1 п. 1 розділу 3 Тендерної документації Учасник та Субпідрядник (у разі залучення субпідрядника) окремою довідкою підтверджує офіційне працевлаштування робітників. Довідка подається за підписом директора та бухгалтера підприємства та скріплена печаткою.
У розміщеному файлі «працівники ТП Дніпроважмаш ВРС-125, 01042020» дана довідка відсутня, що є порушенням вимог тендерної документації замовника.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-04-003438-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Старокраматорський машинобудівний завод", Код ЄДРПОУ:05763642
Дата подання: 12 травня 2020 20:20
Помилкове вiдхiлення вiд участi в тендерi ПрАТ "СКМЗ"
Наше пiдприемство приймае участь в тендерi “Роботи з замiни вагоноперекидача стацiонарного роторного ВРС-125 на ВРС-125М(монтаж-демонтаж),UA-2020-03-04-003438-а. Усi необхiднi документи,якi передбаченi вимогами тендеру ПрАТ «СКМЗ» надало в полному обсязi ,та в строк,передбачений замовником. 8 травня 2020 року нашу пропозицiю було вiдхилено замовником тендеру у зв'язку з тим,що нами не надана довiка,яка свiдчить про офiцiйне працевлаштування робiтникiв.Припускаемо,що така причина е помилковою i не може бути пiдставою для вiдхилення,так як ПрАТ «СКМЗ» була надана довiдка – форма 1-ДФ,яка свiдчить про наявнiсть офiцiйно працевлаштованих робiтникiв, а також з нарахуванням доходу ,та сумами утриманого податку.Цей документ завантажений на тендернiй площадцi (файл 1-ДФ.PDF вiд 03.04.2020р.). На основi викладенного,просимо розглянути нашу скаргу,та прийняти рiшення про скасування вiдхилення нашого пiдприемства вiд участi в тендерi,та допустити нас до аукцiону,який очiкуеться 15 травня 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 15.05.2020 №9468.pdf
Дата публікації: 15 травня 2020 16:07

Документи подані скаржником

12 травня 2020 15:04
12.5 письмо ЦЕНТРЭНЕРГО.PDF

Документи Органу Оскарження

15 травня 2020 16:07
рішення від 15.05.2020 №9468.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 травня 2020
UA-2020-03-04-003438-af52250388fb94b21b55e751d862355d0
Найменування: Вуглегірська ТЕС ПАТ "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 00131245
Місцезнаходження: 84792, Україна, Донецька область обл., Світлодарськ, Донецька обл., м.Світлодарськ
Учасник Документи Рішення
Приватне акціонерне товариство "Старокраматорський машинобудівний завод" Документи
Відхилено
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВАЖМАШ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СТЕМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 15:03
Електронний підпис
08 квітня 2020 13:29
довiдка ознайомлення.PDF
08 квітня 2020 13:29
лист вiдповiдностi.PDF
07 квітня 2020 13:28
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:20
ліцензія.PDF
03 квітня 2020 16:20
єконом.санкции.PDF
03 квітня 2020 16:20
дозвіл1.PDF
03 квітня 2020 16:20
Аналоги дог..PDF
03 квітня 2020 16:20
Справка о работниках.PDF
03 квітня 2020 16:20
ліцензія1.PDF
03 квітня 2020 16:20
довідка оборудования.PDF
03 квітня 2020 16:20
дозвіл.PDF
03 квітня 2020 16:20
Сертифікат.PDF
03 квітня 2020 16:20
ліцензія.PDF
03 квітня 2020 16:20
наявність обладнання.PDF
03 квітня 2020 16:20
1-ДФ.PDF
03 квітня 2020 16:20
Статут ПрАТ СКМЗ_2019.pdf
03 квітня 2020 16:20
лист-згода договір.PDF
03 квітня 2020 16:20
єконом.санкции.PDF
03 квітня 2020 16:20
протокол1.PDF
03 квітня 2020 16:20
El_гарантiя_92 СКМЗ.pdf.p7s.p7s
03 квітня 2020 16:20
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
03 квітня 2020 16:20
Лист-згода перс.данні.PDF
03 квітня 2020 16:20
Лист-згода.PDF
03 квітня 2020 16:20
протокол.PDF
03 квітня 2020 16:20
El_гарантiя_92 СКМЗ.pdf
03 квітня 2020 16:20
витяг с реестру.PDF
03 квітня 2020 16:20
image001.jpg

Документи

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 18:45
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:45
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:45
5 днів непрац..pdf
21 квітня 2020 18:44
Ліцензія.pdf
21 квітня 2020 18:44
Аркуш відповідності.pdf
21 квітня 2020 18:44
Довідка про положення.pdf
21 квітня 2020 18:44
Захист довкілля.pdf
21 квітня 2020 18:44
Додаток 6.pdf
21 квітня 2020 18:44
Додаток 7.pdf
21 квітня 2020 18:44
Комерційна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 18:44
Виробник санкції.pdf
21 квітня 2020 18:44
Виробник аналог.дог.pdf
21 квітня 2020 18:44
Виробник 1 ДФ.pdf
21 квітня 2020 18:44
Виробник працівники.pdf
21 квітня 2020 18:44
Виробник мат-тех.база.pdf
21 квітня 2020 18:44
Довідка про виробника.pdf
21 квітня 2020 18:44
19. Опис до Статуту.pdf
21 квітня 2020 18:44
18. Статут.pdf
21 квітня 2020 18:44
17. Рішення про зміни.pdf
21 квітня 2020 18:44
Тех.вимоги.pdf
21 квітня 2020 18:44
Додаток 5.pdf
21 квітня 2020 18:44
Аналогічний договір.pdf
21 квітня 2020 18:44
Аналог.договор.pdf
21 квітня 2020 18:44
8. 1ДФ з квітанцією.pdf
21 квітня 2020 18:44
Офіц.працевлаш..pdf
21 квітня 2020 18:44
Працівники.pdf
21 квітня 2020 18:44
Мат-тех.база.pdf

Документи

Публічні документи

27 травня 2020 22:24
Електронний підпис
27 травня 2020 22:24
Електронний підпис
27 травня 2020 22:21
ДОВІДКА__МВС.pdf
26 травня 2020 20:57
Електронний підпис
26 травня 2020 20:57
Електронний підпис
26 травня 2020 20:52
ДЦ+звед.кошторис+ПУМР.pdf
26 травня 2020 20:52
Об'єктний кошторис.pdf
26 травня 2020 14:08
Електронний підпис
26 травня 2020 14:08
Електронний підпис
26 травня 2020 14:06
Об'єктний кошторис.pdf
26 травня 2020 14:01
ДЦ+звед.кошт+ПУМР.pdf
26 травня 2020 12:35
Довідка коруп СТЕМ.pdf.p7s
26 травня 2020 12:35
Довідка банкрутство.pdf.p7s
26 травня 2020 11:50
Електронний підпис
26 травня 2020 11:50
Електронний підпис
26 травня 2020 11:49
Електронний підпис
26 травня 2020 11:49
Електронний підпис
26 травня 2020 11:46
Електронний підпис
26 травня 2020 11:46
Електронний підпис
25 травня 2020 18:46
Довідка банкрутство.pdf
25 травня 2020 18:46
Довідка коруп СТЕМ.pdf
25 травня 2020 18:46
ДЦ+звед.кошт+ПУМР.pdf
25 травня 2020 18:45
Об'єктний кошторис.pdf
21 квітня 2020 20:33
Документ 7 Виробник.pdf
21 квітня 2020 20:33
Документ 3.pdf
21 квітня 2020 20:33
Документ 7 Учасник.pdf
21 квітня 2020 20:33
Документ 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Старокраматорський машинобудівний завод"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВАЖМАШ"

ТОВ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО"

ТОВ "СТЕМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЕМ" 52 359 647,00
UAH з ПДВ
52 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО" 52 398 239,00
UAH з ПДВ
52 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 22:24
Електронний підпис
27 травня 2020 22:24
Електронний підпис
27 травня 2020 22:21
ДОВІДКА__МВС.pdf
26 травня 2020 20:57
Електронний підпис
26 травня 2020 20:57
Електронний підпис
26 травня 2020 20:52
ДЦ+звед.кошторис+ПУМР.pdf
26 травня 2020 20:52
Об'єктний кошторис.pdf
26 травня 2020 14:08
Електронний підпис
26 травня 2020 14:08
Електронний підпис
26 травня 2020 14:06
Об'єктний кошторис.pdf
26 травня 2020 14:01
ДЦ+звед.кошт+ПУМР.pdf
26 травня 2020 12:35
Довідка коруп СТЕМ.pdf.p7s
26 травня 2020 12:35
Довідка банкрутство.pdf.p7s
26 травня 2020 11:50
Електронний підпис
26 травня 2020 11:50
Електронний підпис
26 травня 2020 11:49
Електронний підпис
26 травня 2020 11:49
Електронний підпис
26 травня 2020 11:46
Електронний підпис
26 травня 2020 11:46
Електронний підпис
25 травня 2020 18:46
Довідка банкрутство.pdf
25 травня 2020 18:46
Довідка коруп СТЕМ.pdf
25 травня 2020 18:46
ДЦ+звед.кошт+ПУМР.pdf
25 травня 2020 18:45
Об'єктний кошторис.pdf
21 квітня 2020 20:33
Документ 7 Виробник.pdf
21 квітня 2020 20:33
Документ 3.pdf
21 квітня 2020 20:33
Документ 7 Учасник.pdf
21 квітня 2020 20:33
Документ 1.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 18:45
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:45
Електронний підпис
21 квітня 2020 18:45
5 днів непрац..pdf
21 квітня 2020 18:44
Ліцензія.pdf
21 квітня 2020 18:44
Аркуш відповідності.pdf
21 квітня 2020 18:44
Довідка про положення.pdf
21 квітня 2020 18:44
Захист довкілля.pdf
21 квітня 2020 18:44
Додаток 6.pdf
21 квітня 2020 18:44
Додаток 7.pdf
21 квітня 2020 18:44
Комерційна пропозиція.pdf
21 квітня 2020 18:44
Виробник санкції.pdf
21 квітня 2020 18:44
Виробник аналог.дог.pdf
21 квітня 2020 18:44
Виробник 1 ДФ.pdf
21 квітня 2020 18:44
Виробник працівники.pdf
21 квітня 2020 18:44
Виробник мат-тех.база.pdf
21 квітня 2020 18:44
Довідка про виробника.pdf
21 квітня 2020 18:44
19. Опис до Статуту.pdf
21 квітня 2020 18:44
18. Статут.pdf
21 квітня 2020 18:44
17. Рішення про зміни.pdf
21 квітня 2020 18:44
Тех.вимоги.pdf
21 квітня 2020 18:44
Додаток 5.pdf
21 квітня 2020 18:44
Аналогічний договір.pdf
21 квітня 2020 18:44
Аналог.договор.pdf
21 квітня 2020 18:44
8. 1ДФ з квітанцією.pdf
21 квітня 2020 18:44
Офіц.працевлаш..pdf
21 квітня 2020 18:44
Працівники.pdf
21 квітня 2020 18:44
Мат-тех.база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЕМ"

ТОВ "ІНТЕЛ ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТЕМ"
#39400838
Переможець 52 300 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЕМ"
#39400838
52 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2022 07:43
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 16:35
Додаткова_угода_2_17.08.2021.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 16:51
Додаткова_угода_1_05.11.20 (1).pdf зміни до договору
05 листопада 2020 16:51
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 14:59
Договор17_2 от 11_06_2020.PDF укладений
11 червня 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (в редакції від 01.04.2016 року): покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 17/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (в редакції від 01.04.2016 року): продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 17/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 26 400 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 400 000,00 UAH)