Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка в с. Трипілля Обухівського району Київської області». Корегування
Очікувана вартість
1 142 437,60 UAH
UA-2020-03-04-002892-a 9759ba47626e4a768b0e6de7f99b5427
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Форманчук

+380500347079 obuhiv_rcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 37910005
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., м. Українка, вул. Київська, 1
Контактна особа: Олександр Форманчук
+380500347079
obuhiv_rcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
cт. 35, п. 6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Під час реалізації проекту та виконання будівельно-монтажних робіт виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини, а саме:
- додаткові роботи з утеплення конструкцій перекриття;
- роботи з улаштування віконних ролет;
- роботи з улаштування підвісних стель;
- додаткові роботи з улаштування підлог (плінтуса);
- роботи з оздоблення стін;
- роботи з установлення огорожі вхідних груп;
- роботи з установлення козирків вхідних груп;
- монтаж вивіски «Амбулаторія»;
- роботи з монтажу системи рекуперації;
- роботи з монтажу системи кондиціювання та вентиляції;
- роботи з установлення сантехнічних приборів;
- улаштування внутрішніх електричних мереж (електрообладнання, електроосвітлення, заземлення);
- улаштування зовнішніх електричних мереж;
- улаштування комп’ютерної та телефонної мережі;
- придбання обладнання на первинні засоби пожежогасіння;
- установка електричного генератора;
- додаткові роботи з улаштування благоустрою території (озеленення).

Слід зазначити, що генеральним підрядником не були завершені роботи по улаштуванню інженерних мереж (енергопостачання), загально будівельні роботи з опорядження стін, підлог, стель, роботи по благоустрою території.
Проектна документація по об’єкту «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка в с. Трипілля Обухівського району Київської області». Корегування було надано на розгляд до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФБУДЕКСПЕРТ» за результатами розгляду якої було отримано позитивний експертний звіт № 03-3110-19/К від 06 грудня 2019 р.
Відкоригований проект є продовженням будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка в с. Трипілля Обухівського району Київської області» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи) та становить невід’ємну частину від первісного проекту.
На даний час загальний обсяг виконання робіт по об'єкту становить 84 % готовності. Роботи, які необхідно виконати на вищезгаданому об’єкті, технічно та економічно пов’язані з основним договором по залишкам робіт закуплені матеріали та обладнання, які зберігаються на будівельному майданчику та складах ТОВ «Монтажно Будівельна Компанія «Будмонтаж».
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
- несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
- несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
- призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
- збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт.
Продовження виконання будівельно-монтажних робіт з тим самим виконавцем по об’єкту об’єкту «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка в с. Трипілля Обухівського району Київської області». Корегування (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи) дозволить:
– забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– забезпечити сумісність з вже розпочатим поряд розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення;
– забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому;
– призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування;
– зменшити час виконання робіт, оскільки на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, а також знаходиться професійний кадровий інженерно-технічний склад і кваліфіковані робітники ТОВ «Монтажно Будівельна Компанія «Будмонтаж», які працюють на об’єкті із самого початку будівництва відповідного об’єкта;
– зменшити витрати бюджетних коштів на доопрацювання даних робіт;
– підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення будівництва об’єкту в цілому.
Умови застосування : п.6 ч.2 ст.35: необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
п.5 ч.2 ст.35: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 14:24
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Шевченка в с. Трипілля Обухівського району Київської області». Корегування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08722, Україна, Київська область, Трипілля, Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

04 березня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 14:19
Протокол 04.03.5.pdf
04 березня 2020 14:19
Протокол 03.03.02.pdf
04 березня 2020 14:19
Протокол.04.03.02.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"
#42519505
Переможець 1 142 437,60
UAH з ПДВ
04 березня 2020 14:24

Документи

04 березня 2020 14:24
Електронний підпис
04 березня 2020 14:23
Протокол 04.03.5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 14:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"
#42519505
1 142 437,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2020 14:24
Електронний підпис
04 березня 2020 14:23
Протокол 04.03.5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 14:51
Додаток №2.pdf укладений
19 березня 2020 14:48
Договір.pdf укладений
19 березня 2020 14:48
Додаток №1..pdf укладений
19 березня 2020 14:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 1 141 022,40
UAH (в тому числі ПДВ 190 170,40 UAH)