Печиво сухе
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2020-03-04-002295-a ebf40492024343bd887306141fb20824
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження замовника: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа замовника: Крайова Наталія Сергіївна
380442769601,380632134609
natali.krayova@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 13:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 13:20
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Печиво сухе - 400кг. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою 9.Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. 10. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації, розфасованого та упакованого у спеціальні картоні ящики, які забезпечують цілісність товару .11. Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограми
Печиво сухе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Василя Кучера, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

04 березня 2020 13:03
Договір КНП КМПБ 3.docx
04 березня 2020 13:03
Кваліфікаційні та технічні вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 18 624,00
UAH з ПДВ
18 624,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 11:47
дозвільні КВЕДИ.pdf
06 березня 2020 11:47
Висновок HUNDAY.FR12.pdf
06 березня 2020 11:47
довідка працівники.pdf
06 березня 2020 11:47
довідка мат-тех база.pdf
06 березня 2020 11:47
Витяг ПДВ.pdf
06 березня 2020 11:47
Статистика.pdf
06 березня 2020 11:47
Наказ на Директора.pdf
06 березня 2020 11:47
Звіт про дослідження Caddy.pdf
06 березня 2020 11:47
аналог договір печиво.PDF
06 березня 2020 11:47
гарантійні листи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Переможець 18 624,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 15:00

Документи

06 березня 2020 14:59
Рішення №25.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
18 624,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2020 14:59
Рішення №25.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 березня 2020 13:36
Дог №67 КП Волод ринок.pdf укладений
19 березня 2020 13:35

Актуальні тендери

До пошуку