Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний (дрібний) ремонт дорожнього покриття в Інгульському районі м. Миколаєва
Очікувана вартість
3 520 000,00 UAH
UA-2020-03-04-002266-a 2fda1e05bc9e49ad8b0f8a4e67fc32c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54017, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 14:01
Очікувана вартість: 3 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 послуга
поточний (дрібний) ремонт дорожнього покриття в Інгульському районі м. Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Інгульський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за цим Договором провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (наданих послуг) та/або витрат за формою № КБ-3 або інших форм актів виконаних робіт (наданих послуг), якщо розрахунок договірної ціни виконувався за допомогою методу калькулювання, протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт (наданих послуг). Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 13:00
2.ТД- Інгульський р-н.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-22-000026 ● edd1069164054a00b4b741d38678cafd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.12.2020 № 368
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.12.2020 № 368


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-03-04-002266-a 04.03.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уважно розглянувши висновок оприлюднений Державною аудиторською службою України за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-03-04-002266-a, вважаємо за необхідне зазначити наступне. Як вбачається з оголошення про проведення даної процедури закупівлі, створення річного плану та публікація оголошення в електронній системі закупівель відбувалось - 04.03.2020. Тобто, на момент публікації річного плану і оголошення Закон України "Про публічні закупівлі" діяв в редакції від 08.02.2020. Відповідно до цієї редакції, ст. 4 Закону мала такий зміст: " Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження". Відтак, на момент публікації річного план, законодавство у сфері публічних закупівель не містило обов'язку щодо зазначення в такому плані інформації про місцезнаходження Замовника. Така інформація стала обов'язковою лише при створенні і публікації річного плану, починаючи з нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі", яка набула чинності з 19.04.2020 року. Замовник публікує ці аргументовані заперечення під видом усунення порушень, через технічну обмеженість ресурсу електронного майданчику. , з урахуванням відсутності технічної можливості щодо надання аргументованих заперечень, вважаємо за необхідне наголосити на наступному. Відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації усі документи, що складені Учасником та надаються ним у складі тендерної пропозиції і завантажуються до електронної системи закупівель, повинні бути скановані з оригіналів або належно завірених копій, містити посаду, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи, вихідний номер та дату, а також відбитки печатки (у разі її використання). Тобто вимога щодо наявності підпису уповноваженої особи стосуються лише тих документів, що безпосередньо складаються самим учасником. Як відомо, витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань формується у відповідному реєстрі на офіційному сайті Міністерства юстиції України, є у відкритому доступі і може бути перевірений. Тобто, витяг завантажений учасником-переможцем не є документом, що складений ним і повинен містити підпис уповноваженої особи. Щодо обов'язку завірити копії документів, то слід зазначити, що наданий витяг не є копією у буквальному розумінні, адже відповідно до своєї форми є електронним документом, який не є скан-копією. Також треба зазначити, що вказаний витяг не був серед переліку документів, які вимагались Замовником для подання учасниками закупівлі. і оцінювався як додатковий документ у складі тендерної пропозиції, що не має першочергового значення для вимог процедури закупівлі. Відтак, враховуючи, що строк дії договору укладеного з переможцем торгів закінчився 31.12.2020 року, просимо надати роз'яснення щодо правових підстав для розірвання договору, строк дії якого вже минув. Також інформуємо, що через технічну обмеженість електронного майданчику, Замовник матиме змогу оприлюднити звіт про завершення договору лише після отримання вказаних роз'яснень.

2021-01-02 15:34:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 3 255 996,00
UAH з ПДВ
2 799 996,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг 3 391 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 14:23
Документи переможця
19 березня 2020 20:38
Електронний підпис
19 березня 2020 20:37
Справка 187.pdf
19 березня 2020 20:37
Документи_ПАТ_МТБ_БАНК.zip
19 березня 2020 20:37
fwd (5).zip
19 березня 2020 20:37
12 Довіреність.pdf
19 березня 2020 20:37
10 Технічне завдання.PDF
19 березня 2020 20:37
9 Проект договору.PDF
19 березня 2020 20:37
8 Персональні дані.PDF
19 березня 2020 20:37
7 Інші довідки.PDF
19 березня 2020 20:37
6 Уповноважена особа.PDF
19 березня 2020 20:37
5 Стаття 17.PDF
19 березня 2020 20:37
4 Відгук.pdf
19 березня 2020 20:37
3 Аналогічний договір.pdf
19 березня 2020 20:37
2 Працівники.PDF
19 березня 2020 20:37
1 МТБ.PDF

Публічні документи

20 березня 2020 08:23
Електронний підпис
20 березня 2020 08:22
ТК.rar
20 березня 2020 08:22
документи.rar
20 березня 2020 08:22
довідки.rar
20 березня 2020 08:22
гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Миколаївбудцентр

КП "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Миколаївбудцентр
#40984166
2 799 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:47
ДУ №3 від 28.12.2020.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 16:30
ДУ №2 від 01.10.2020.PDF зміни до договору
02 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 17:19
Додаткова угода від 01.09.2020.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 17:18
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 16:29
Договір № 622 від 16.04.2020.pdf укладений
17 квітня 2020 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 622
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 660 476,80
UAH (в тому числі ПДВ 443 412,80 UAH)