Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Construction of the section of the second line of the South bypass of the Dnieper from the Dnieper border to the roadway of the reinforced concrete overpass through the street. Millman (45230000-8 Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railways; alignment of surfaces)
Construction of the section of the second line of the South bypass of the Dnieper from the Dnieper border to the roadway of the reinforced concrete overpass through the street. Millman (45230000-8 Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railways; alignment of surfaces)
Очікувана вартість
200 652 967,00 UAH
UA-2020-03-04-002231-a ● 90e079f7824543e6a4391e3ec0a602bd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Качан Валентина Федорівна 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Kachan Valentina Fedorivna 380567445263, tender@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 березня 2020 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 15:59 |
Очікувана вартість: | 200 652 967,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 065,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1003264 UAH |
Publication date: | 04 березня 2020 12:55 |
Enquiries until: | 05 травня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 11 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 травня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 200 652 967 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 20 065 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1189 метри
Будівництво ділянки дороги другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога державного значення другої черги Південного обходу м. Дніпра від межі м. Дніпра до проїзної частини залізобетонного шляхопроводу через вул. Мільмана, -----
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Construction of the section of the second line of the South bypass of the Dnieper from the Dnieper border to the roadway of the reinforced concrete overpass through the street. Millman
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно Ф № КБ-2в та ф № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 71 |
Виконання робіт | Можливе здійснення попередньої оплати (аванс) відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2001 р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та Постанови КМУ від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата здійснюється за рішенням головного розпорядника коштів на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду у розмірі до 30% від річної вартості. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів. Використаний аванс погашається на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт, по формі КБ-2в, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню зазначеного терміну непогашені суми авансу повертаються Замовнику з подальшим перерахуванням до відповідного бюджету, з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1,2. | Аванс | 90 | Календарні | 29 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2020 09:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2020 09:54 |
Перелік змін від 07.05.2020.doc | |
07 травня 2020 09:54 |
ТД Мільмана -07.05.2020.doc | |
29 квітня 2020 16:19 |
Перелік змін від 29.04.2020.doc | |
29 квітня 2020 16:18 |
ТД Мільмана -29.04.2020.doc | |
01 квітня 2020 19:25 |
Перелік змін від 01.04.2020.doc | |
01 квітня 2020 19:24 |
ТД Мільмана -01.04.2020.doc | |
04 березня 2020 12:55 |
Проект договору Мільмана.docx | |
04 березня 2020 12:55 |
ТД Мільмана -1.doc |
07 травня 2020 09:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 травня 2020 09:54 |
Перелік змін від 07.05.2020.doc
|
||||||
07 травня 2020 09:54 |
ТД Мільмана -07.05.2020.doc
|
||||||
29 квітня 2020 16:19 |
Перелік змін від 29.04.2020.doc
|
||||||
29 квітня 2020 16:18 |
ТД Мільмана -29.04.2020.doc
|
||||||
01 квітня 2020 19:25 |
Перелік змін від 01.04.2020.doc
|
||||||
01 квітня 2020 19:24 |
ТД Мільмана -01.04.2020.doc
|
||||||
04 березня 2020 12:55 |
Проект договору Мільмана.docx
|
||||||
04 березня 2020 12:55 |
ТД Мільмана -1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-04-002231-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 27 березня 2020 11:25
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Відповідно до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
До таких вимог слід віднести:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період протягом останніх 5-ти років) в обсязі не менше ніж 100% від об’ємів.
Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не обсягів виконання видів робіт за таким договором. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договори в менших обсягах.
Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні поточного середнього ремонту дороги є однаковими без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт. Єдиною відмінністю є кількість машин/механізмів та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за час встановлений Замовником.
Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши кількісні обмеження щодо обсягів виконаних аналогічних робіт, що є дискримінаційною вимогою, які дозволяють прийняти участь у тендері обмеженій кількості учасників.
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема:
Усунути вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт в обсязі 100% від об’ємів робіт, визначених в тендерній документації в натуральних величинах.
Розгорнути
Згорнути
До таких вимог слід віднести:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період протягом останніх 5-ти років) в обсязі не менше ніж 100% від об’ємів.
Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не обсягів виконання видів робіт за таким договором. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договори в менших обсягах.
Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні поточного середнього ремонту дороги є однаковими без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт. Єдиною відмінністю є кількість машин/механізмів та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за час встановлений Замовником.
Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши кількісні обмеження щодо обсягів виконаних аналогічних робіт, що є дискримінаційною вимогою, які дозволяють прийняти участь у тендері обмеженій кількості учасників.
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема:
Усунути вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт в обсязі 100% від об’ємів робіт, визначених в тендерній документації в натуральних величинах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 15:14
Шановний учасник! Дана вимога не може бути виключена з вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-002231-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 27 березня 2020 11:27
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Відповідно до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
До таких вимог слід віднести:
2. Технічне завдання до тендерної документації передбачає виконання робіт, вказаних у вимогах щодо підтвердження досвіду. А саме:
розроблення грунту виїмки;
влаштування металевої або залізобетонної труби
влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші;
влаштування нижнього щару покриття з асфальтобетонної суміші ;
влаштування верхнього шару покриття з ЩМАС;
розмітка пластиком хододного нанесення.
Встановлення вимог щодо підтвердження виконання деяких з цих видів робіт є дискримінаційним, з огляду на наступне:
Незрозумілим є встановлення такої дискримінаційної вимоги. Чому на підтвердження влаштування верхнього шару покриття необхідно лише влаштування покриття з ЩМА, а не розширено на інші види асфальтобетонної суміші. Незалежно від того яка асфальтобетонна суміш (ЩМА, дрібнозерниста чи крупнозерниста асфальтобетонна суміш) буде використовуватися для влаштування верхнього шару покриття, технологія його влаштування є однаковою.
Найбільш поширеною технологією нанесення дорожньої розмітки є нанесення дорожньої розмітки фарбою. Такий досвід є у більшості компаній, які займаються дорожнім будівництвом. Технологія нанесення розмітки холодним пластиком є менш поширеною, тому виконанням цих робіт займаються вузькоспеціалізовані компанії.
Вимогами тендерної документації не передбачено можливості врахування досвіду субпідрядної організації, яку в майбутньому планує залучати Учасник до виконання вищезгаданих робіт. Таким чином, вважаємо, що вимога нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком є дискримінаційною та антиконкурентною умовою, що значно звужує коло потенційних учасників.
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема:
Усунути вимоги щодо виконання конкретних видів робіт за аналогічним договором.
Розгорнути
Згорнути
До таких вимог слід віднести:
2. Технічне завдання до тендерної документації передбачає виконання робіт, вказаних у вимогах щодо підтвердження досвіду. А саме:
розроблення грунту виїмки;
влаштування металевої або залізобетонної труби
влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші;
влаштування нижнього щару покриття з асфальтобетонної суміші ;
влаштування верхнього шару покриття з ЩМАС;
розмітка пластиком хододного нанесення.
Встановлення вимог щодо підтвердження виконання деяких з цих видів робіт є дискримінаційним, з огляду на наступне:
Незрозумілим є встановлення такої дискримінаційної вимоги. Чому на підтвердження влаштування верхнього шару покриття необхідно лише влаштування покриття з ЩМА, а не розширено на інші види асфальтобетонної суміші. Незалежно від того яка асфальтобетонна суміш (ЩМА, дрібнозерниста чи крупнозерниста асфальтобетонна суміш) буде використовуватися для влаштування верхнього шару покриття, технологія його влаштування є однаковою.
Найбільш поширеною технологією нанесення дорожньої розмітки є нанесення дорожньої розмітки фарбою. Такий досвід є у більшості компаній, які займаються дорожнім будівництвом. Технологія нанесення розмітки холодним пластиком є менш поширеною, тому виконанням цих робіт займаються вузькоспеціалізовані компанії.
Вимогами тендерної документації не передбачено можливості врахування досвіду субпідрядної організації, яку в майбутньому планує залучати Учасник до виконання вищезгаданих робіт. Таким чином, вважаємо, що вимога нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком є дискримінаційною та антиконкурентною умовою, що значно звужує коло потенційних учасників.
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема:
Усунути вимоги щодо виконання конкретних видів робіт за аналогічним договором.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 15:14
Шановний учасник! Дана вимога не може бути виключена з вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-002231-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 27 березня 2020 11:28
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Відповідно до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
До таких вимог слід віднести:
Замовником встановлена Вимога щодо виконання аналогічного договору не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Ця вимога також є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у даній закупівлі багатьох потенційних учасників, адже аналогічний договір може знаходитись на стадії виконання і бути виконаним менше ніж на 85% від загальної ціни договору. Тим не менше, учасником уже було виконано ряд робіт у достатніх обсягах. Окрім цього, поширеними є випадки, коли під час оголошення закупівель, а також під час виконання договору у Замовників не було достатніх бюджетних призначень на всю (загальну) суму договору, а виключно на суму наявних у Замовників бюджетних призначень, про що сторонами укладаються відповідні зміни і доповнення до договорів, погоджуються строки і обсяги їх виконання.
Таким чином у договорах, які є значними за їх сумою, Замовники, як правило, встановлюють загальну суму договору повну (на суму ремонту усієї дороги), однак фактично доручають підрядникам виконувати роботи виключно в межах сум наявних бюджетних призначень (про що безпосередньо вказується у відповідних договорах), а не на загальну суму укладених договорів, а відповідно підрядники зобов’язані і виконують такі договори в меншій сумі (ніж загальна сума договору), не з власної вини, а виключно згідно вказівок Замовників та у відповідності до вимог чинного бюджетного законодавства України.
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема:
Усунути вимогу щодо відсотку виконання аналогічних договорів у розмірі від загальної ціни договору.
Розгорнути
Згорнути
До таких вимог слід віднести:
Замовником встановлена Вимога щодо виконання аналогічного договору не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Ця вимога також є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у даній закупівлі багатьох потенційних учасників, адже аналогічний договір може знаходитись на стадії виконання і бути виконаним менше ніж на 85% від загальної ціни договору. Тим не менше, учасником уже було виконано ряд робіт у достатніх обсягах. Окрім цього, поширеними є випадки, коли під час оголошення закупівель, а також під час виконання договору у Замовників не було достатніх бюджетних призначень на всю (загальну) суму договору, а виключно на суму наявних у Замовників бюджетних призначень, про що сторонами укладаються відповідні зміни і доповнення до договорів, погоджуються строки і обсяги їх виконання.
Таким чином у договорах, які є значними за їх сумою, Замовники, як правило, встановлюють загальну суму договору повну (на суму ремонту усієї дороги), однак фактично доручають підрядникам виконувати роботи виключно в межах сум наявних бюджетних призначень (про що безпосередньо вказується у відповідних договорах), а не на загальну суму укладених договорів, а відповідно підрядники зобов’язані і виконують такі договори в меншій сумі (ніж загальна сума договору), не з власної вини, а виключно згідно вказівок Замовників та у відповідності до вимог чинного бюджетного законодавства України.
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема:
Усунути вимогу щодо відсотку виконання аналогічних договорів у розмірі від загальної ціни договору.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2020 15:12
Шановний учасник! Дана вимога не може бути виключена з вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-002231-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 27 березня 2020 11:30
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Відповідно до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
До таких вимог слід віднести:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період протягом останніх 5-ти років) в обсязі не менше ніж 100% від об’ємів.
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування саме державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії є дискримінаційною, оскільки види робіт, які передбачені технічним завданням тендерної документації, виконуються не тільки на дорогах державного значення, але і на дорогах місцевого значення. Технологія виконання робіт, як і на дорогах державного значення, так і на дорогах місцевого значення, здійснюється згідно існуючих в Україні норм, правил та стандартів, та не буде відрізнятись.
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема:
Усунути вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування саме державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії.
Розгорнути
Згорнути
До таких вимог слід віднести:
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно (за будь-який період протягом останніх 5-ти років) в обсязі не менше ніж 100% від об’ємів.
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування саме державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії є дискримінаційною, оскільки види робіт, які передбачені технічним завданням тендерної документації, виконуються не тільки на дорогах державного значення, але і на дорогах місцевого значення. Технологія виконання робіт, як і на дорогах державного значення, так і на дорогах місцевого значення, здійснюється згідно існуючих в Україні норм, правил та стандартів, та не буде відрізнятись.
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема:
Усунути вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування саме державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 15:11
Шановний учасник! Дана вимога не може бути виключена з вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-002231-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 27 березня 2020 11:31
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Відповідно до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
До таких вимог слід віднести
Вимога щодо відгуку:
копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Дана вимога Замовника також є дискримінаційною, враховуючи що лист-відгук, відповідно до міжнародної практики, надається замовником робіт ОДИН раз після виконання проекту у довільній формі!!!!
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, шляхом усунення вимоги щодо строку отримання відгуку та його змісту.
Розгорнути
Згорнути
До таких вимог слід віднести
Вимога щодо відгуку:
копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Дана вимога Замовника також є дискримінаційною, враховуючи що лист-відгук, відповідно до міжнародної практики, надається замовником робіт ОДИН раз після виконання проекту у довільній формі!!!!
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, шляхом усунення вимоги щодо строку отримання відгуку та його змісту.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 березня 2020 15:11
Шановний учасник! Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-002231-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 27 березня 2020 11:33
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Відповідно до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати сертифікат міжнародного стандарту ISO:9001 . При цьому Замовником встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
Вимога:
3.6.1.3.- копія сертифікату міжнародного стандарту ISO:9001
Слід зазначити, що згідно з наказом національного органу України із сертифікації - ДП "Укрметртестстандарт" від 31.12.2015 № 221 в Україні з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
Однак, ці стандарти не є обов’язковими до використання. Так, статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Тобто, чинним законодавством не визначена обов’язковість застосування системи якості ISO 9001.
За інформацією ДП "Укрметртестстандарт" отримання даного сертифікату займає від одного до двох місяців. Крім того, відповідно до відкритих джерел мережі Інтернет витрати на одержання такого сертифікату виходячи із сердньоринкової вартості таких послуг складають близько 20 000,00 (двадцяти тисяч) гривень. Вартісні межі та часові проміжки обмежують коло потенційних учасників торгів, та створюють більш вигідні порівняно умови для тих учасників закупівель, що такі сертифікати одержали або які мають можливість нести такі значні витрати. Виходячи з того, що такий сертифікат є не обов'язковим, автор вимоги не міг передбачити необхідність його отримання заздалегідь.
Частиною четвертою статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити вимогу «3.6.1.3.- копія сертифікату міжнародного стандарту ISO:9001» з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Вимога:
3.6.1.3.- копія сертифікату міжнародного стандарту ISO:9001
Слід зазначити, що згідно з наказом національного органу України із сертифікації - ДП "Укрметртестстандарт" від 31.12.2015 № 221 в Україні з 01.07.2016 є чинними ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів». Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності.
Однак, ці стандарти не є обов’язковими до використання. Так, статтею 23 Закону України "Про стандартизацію" національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Тобто, чинним законодавством не визначена обов’язковість застосування системи якості ISO 9001.
За інформацією ДП "Укрметртестстандарт" отримання даного сертифікату займає від одного до двох місяців. Крім того, відповідно до відкритих джерел мережі Інтернет витрати на одержання такого сертифікату виходячи із сердньоринкової вартості таких послуг складають близько 20 000,00 (двадцяти тисяч) гривень. Вартісні межі та часові проміжки обмежують коло потенційних учасників торгів, та створюють більш вигідні порівняно умови для тих учасників закупівель, що такі сертифікати одержали або які мають можливість нести такі значні витрати. Виходячи з того, що такий сертифікат є не обов'язковим, автор вимоги не міг передбачити необхідність його отримання заздалегідь.
Частиною четвертою статті 16 Закону визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити вимогу «3.6.1.3.- копія сертифікату міжнародного стандарту ISO:9001» з умов тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 15:10
Шановний учасник! Дана вимога не може бути виключена з вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-002231-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 27 березня 2020 13:59
щодо усунення дискримінаційної вимоги
Шановний Замовник!
З метою недискримінації учасників, створення добросовісного конкурентного середовища та запобігання корупційним діям та зловживанням:
Просимо Вас внести зміни у тендерну документацію, які б дозволили Консорціуму підтверджувати кваліфікаційні критерії кожним з учасників-підприємств Консорціуму враховуючи особливості обумовлені правовою сутністю цього господарського об’єднання.
Розгорнути
Згорнути
З метою недискримінації учасників, створення добросовісного конкурентного середовища та запобігання корупційним діям та зловживанням:
Просимо Вас внести зміни у тендерну документацію, які б дозволили Консорціуму підтверджувати кваліфікаційні критерії кожним з учасників-підприємств Консорціуму враховуючи особливості обумовлені правовою сутністю цього господарського об’єднання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 15:09
Шановний учасник! Діючим на даний час Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язкове включення кваліфікаційних критеріїв для участі в закупівлях Консорціумів.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-002231-a.b8
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 27 березня 2020 14:24
Дискримінаційні вимоги
Вимога у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2020 15:08
Шановний учасник! Дана вимога не може бути виключена з вимог тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-002231-a.c9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 27 березня 2020 15:16
Щодо ліцензій/дозволів
Просимо внести зміни до вимоги п. 3.6.1.2- копії дозволів та/або ліцензій Учасника торгів на виконання робіт класу наслідків (відповідальності) – СС3 або IV-V категорії складності, враховуючи що ліцензія на будівництво може бути видана тільки ОДНА та дозвіл - також один!!! Однак, Замовник вимагає копії дозволів та/або ліцензій (зазначено у множині). Також слід зазначити, що ліцензії Учасника або дозволу Учасника не існує взагалі, існує ліцензія або дозвіл, що ВИДАНА Учаснику уповноваженим органом у відповідній сфері господарювання.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 15:08
Шановний учасник! Дана вимога не може бути змінена.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-002231-a.c10
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 09 квітня 2020 10:50
Дискримінаційні вимоги
Вимога у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2020 11:32
Шановний учасник! Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Частиною 2 статті 16 Закону визначено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору таке формулювання вимагає саме факту «виконання», а не «укладення» договору. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. З метою підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічних договорів учасник має документально підтвердити факт належного виконання в повному обсязі зобов’язань за договором.
Виходячи з міркувань забезпечення можливості підрядної організації виконати весь комплекс робіт з будівництва автомобільної дороги в межах технічного завдання згідно проектної документації та з дотриманням нормативних та беручи до уваги сезонність, терміновість й різноманітність робіт, Замовником визначений період виконання аналогічних договорів, відсоток виконання аналогічного договору в розмірі не менше 85% від загальної ціні договору та 100% від об’ємів основних робіт в натуральних величинах .
Виходячи з міркувань забезпечення можливості підрядної організації виконати весь комплекс робіт з будівництва автомобільної дороги в межах технічного завдання згідно проектної документації та з дотриманням нормативних та беручи до уваги сезонність, терміновість й різноманітність робіт, Замовником визначений період виконання аналогічних договорів, відсоток виконання аналогічного договору в розмірі не менше 85% від загальної ціні договору та 100% від об’ємів основних робіт в натуральних величинах .
Номер вимоги: UA-2020-03-04-002231-a.c11
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 09 квітня 2020 10:53
Дискримінаційні вимоги
Вимога у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2020 11:30
Шановний учасник! У відповідності до додатку 2.3 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку згідно форми про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з документальним підтвердженням. Будь-яких вимог щодо типу АБЗ , а саме мобільний чи стаціонарний, тендерною документацію не передбачено. Окрім того АБЗ можуть бути власними, орендованими (оренда, лізинг тощо) Умови тендерної документації не обмежують Учасників щодо використання різних типів АБЗ з дотриманням вимог, що підтверджують наявність та право користування АБЗ під час виконання робіт згідно предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-03-04-002231-a.b12
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 11 червня 2020 10:17
Вимога щодо надання обґрунтованої інформації
Шановні члени тендерного комітету! Відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у редакції, яка діяла на момент оголошення Замовником процедури закупівлі: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Керуючись вищезазначеним, просимо Вас надати обґрунтовану інформацію стосовно причини невідповідності нашої, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСДОРСТРОЙ", тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника із конкретним посиланням на пункти (розділи) тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись вищезазначеним, просимо Вас надати обґрунтовану інформацію стосовно причини невідповідності нашої, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСДОРСТРОЙ", тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Замовника із конкретним посиланням на пункти (розділи) тендерної документації.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 09 червня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Консорціум "Блек Сі Консорціум" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 червня 2020 14:54 |
Коментар щодо відміни: | Відміна закупівлі у відповідності до ч.1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”- допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. |
Документи:
13 червня 2020 14:52
|
протокол відміна.PDF |