Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2020 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2020 12:14 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 105000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за цим Договором провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (наданих послуг) та/або витрат за формою № КБ-3 або інших форм актів виконаних робіт (наданих послуг), якщо розрахунок договірної ціни виконувався за допомогою методу калькулювання, протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт (наданих послуг). | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2020 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2020 12:38 |
2.ТД- Заводський р-н.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-22-000023 ● 7de97bb5b3bf449b8e332656a4b16f41
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2020 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2020 № 368
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.12.2020 № 368
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-04-002096-a 04.03.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-01-02 15:40:00
звернення за роз'ясненнями з обґрунтуванням позиції Замовника
Уважно розглянувши висновок оприлюднений Державною аудиторською службою України за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-03-04-002096-a, з урахуванням відсутності технічної можливості щодо надання аргументованих заперечень, вважаємо за необхідне наголосити на наступному. Відповідно до вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації усі документи, що складені Учасником та надаються ним у складі тендерної пропозиції і завантажуються до електронної системи закупівель, повинні бути скановані з оригіналів або належно завірених копій, містити посаду, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи, вихідний номер та дату, а також відбитки печатки (у разі її використання). Тобто вимога щодо наявності підпису уповноваженої особи стосуються лише тих документів, що безпосередньо складаються самим учасником. Як відомо, витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань формується у відповідному реєстрі на офіційному сайті Міністерства юстиції України, є у відкритому доступі і може бути перевірений. Тобто, витяг завантажений учасником-переможцем не є документом, що складений ним і не повинен містити підпис уповноваженої особи. Щодо обов'язку завірити копії документів, то слід зазначити, що наданий витяг не є копією у буквальному розумінні, адже відповідно до своєї форми є електронним документом, який не є скан-копією. Також треба зазначити, що вказаний витяг не був серед переліку документів, які вимагались Замовником для подання учасниками закупівлі. і оцінювався як додатковий документ у складі тендерної пропозиції, що не має першочергового значення для вимог процедури закупівлі. Відтак, враховуючи, що строк дії договору укладеного з переможцем торгів закінчився 31.12.2020 року, просимо надати роз'яснення щодо правових підстав для розірвання договору, строк дії якого вже минув та подальшої доцільності у виконанні вказаного висновку.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-01-11 17:25:44
Про надання інформації
Державна аудиторська служба України розглянула звернення Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (далі – Замовник) від 02.01.2021 б/н щодо роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2020-03-04-002096-a (далі – висновок), та повідомляє.
За результатами моніторингу встановлено, що переможцем торгів
ТОВ «Миколаївбудцентр» складі тендерної пропозиції надано витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не містить підпису уповноваженої особи учасника та засвідчення копії оригіналу, чим порушено вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Проте, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника
ТОВ «Миколаївбудцентр» як таку, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з ним договір, чим порушено абзацу другого пункту 2 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020) (далі – Закон).
Результати моніторингу закупівлі з дотриманням вимог статті 8 Закону задокументовані у висновку, який оприлюднений в електронній системі закупівель.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, обмежують Держаудитслужбу в наданні роз’яснень щодо способів виконання зобов’язань, зазначених у висновку.
Зазначаємо, що виконання договору про закупівлю регулюється Цивільним та Господарським кодексами України, умовами договору з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Відповідно до абзацу другого пункту 8 статті 8 Закону Замовник може оприлюднити інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок оприлюднений Державною аудиторською службою України за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-03-04-002096-a, а також оприлюднені від 11.01.2021 року розяснення, повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції до 19.04.2020) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Як вбачається з інформації розміщеної в електронній системі закупівель, висновок органу державного фінансового контролю оприлюднений 30.12.2020. Тобто строк пяти робочих днів спливає - 11.01.2021 року. Водночас, згідно ч. 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції до 19.04.2020) звіт про виконання договору оприлюднєються протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Відтак, враховуючи наявність часових обмежень, Замовником 02.01.2021 (тобто протягом 3 днів з моменту закінчення строку дії договору) оприлюднено звіт про його виконання. При цьому, виконання договору про закупівлю і публікація звіту є кінцевими і остаточними стадіями проведення процедури закупівлі, що унеможливлюють виконання інших дій, зокрема розірвання договору. За такого, інформуємо про неможливість усунення виявлених порушень через відсутність таких порушень, а також технічних і юридичних підстав для їх усунення.
2021-01-11 18:39:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2020 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр |
3 255 000,00
UAH з ПДВ
|
2 799 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "Експлуатаційне лінійне управління автодоріг |
3 276 000,00
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр #40984166 |
Переможець |
2 799 996,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2020 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 09:51
|
ДУ №3 від 21.12.2020.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2020 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 16:27
|
ДУ №2 від 01.10.2020.PDF | зміни до договору |
02 жовтня 2020 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 17:44
|
Додаткова угода від 01.09.2020.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2020 17:43
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 15:45
|
Договір № 623 від 16.04.2020 поточний ремонт доріг в Заводськом.pdf | укладений |
17 квітня 2020 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 623 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |