Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут -Михайлівка, км 59+500- км 71+200
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repair of the highway of national importance N-32 Pokrovsk - Bakhmut-Mikhailivka, km 59 + 500- km 71 + 200
Очікувана вартість
404 449 700,00 UAH
UA-2020-03-04-002072-b d4bcf29308b449d39e0e8e6faab0a75c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 березня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 12:50
Очікувана вартість: 404 449 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 050 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2022248.5 UAH
Publication date: 04 березня 2020 17:29
Enquiries until: 27 березня 2020 15:00
Complaints submission until: до 02 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 квітня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 404 449 700 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 050 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут -Михайлівка, км 59+500- км 71+200
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: H-32 — Покровськ - Бахмут - Михайлівка

DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repair of the highway of national importance N-32 Pokrovsk - Bakhmut-Mikhailivka, km 59 + 500- km 71 + 200
Розгорнути Згорнути
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 30 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду визначеного Бюджетним кодексом. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" (із змінами) Підрядник зобов'язаний використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в) протягом 10 (десяти) робочих днів. До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). 12.3. Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 09:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 09:32
Перелік змін 19.03.2020.docx
19 березня 2020 09:32
Тендерна документація зі змінами.docx
04 березня 2020 17:26
Відомість обсягів робіт .docx
04 березня 2020 17:26
Проект договору.docx
19 березня 2020 09:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 17:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 09:32
Перелік змін 19.03.2020.docx
19 березня 2020 09:32
Тендерна документація зі змінами.docx
04 березня 2020 17:26
Тендерна документація.docx
04 березня 2020 17:26
Відомість обсягів робіт .docx
04 березня 2020 17:26
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000003 ● 91b005c1a3464e0aa827e97b616a49a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 13:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.09.2020 № 35

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.09.2020 №35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-03-04-002072-b 04.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (UA-M-2020-09-18-000003) по закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут -Михайлівка, км 59+500- км 71+200» (UA-2020-03-04-002072-b). Згідно висновку Держаудитслужби Службою автомобільних доріг у Донецькій області, під час проведення зазначеної закупівлі, було вчинено два епізоди порушень з якими не погоджується Замовник виходячи з наступного: 1. Держаудитслужба зазначає наступне: «На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані банком-гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Однак, учасником торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції не надано виписку з банку по рахунку покриття, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовника.» Водночас, у вимогах тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету від 19.03.2020 №118 взагалі відсутня вимога щодо надання виписки з банку по рахунку покриття грошового забезпечення. Вимоги пункту 2 розділу 3 тендерної документації в частині підтвердження наявності грошового покриття банківській гарантії забезпечення тендерної пропозиції викладені в такій редакції: «Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта». Таким чином, вимоги тендерної документації Учасником ТОВ «Автомагістраль-Південь» виконано у повному обсязі. У зв’язку з чим вважаємо висновок Держаудитслужби в цій частині необґрунтованим, тобто прийнятим без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення. 2. Щодо другого епізоду Держаудитслужба зазначає наступне: «Також, відповідно до додатку 4 до тендерної документації Замовника учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, визначених в тендерній документації в натуральних величинах. Для підтвердження інформації, що зазначається учасником у довідці «Інформація про виконання аналогічного договору», яка надається учасником згідно таблиці 6 додатку 4 до тендерної документації, учасник повинен, зокрема, надати копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами). При цьому зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. На виконання зазначених вимог учасником торгів ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про виконання п’яти аналогічних договорів, сумарний обсяг об’ємів основних робіт яких відповідає обсягу об’ємів основних робіт, що визначені у пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовника та п’ять позитивних відгуків від Служб автомобільних доріг в Одеській, Сумській, Львівській (два відгука) та Дніпропетровській областях. Слід зазначити, що надані у складі тендерної пропозиції два позитивних відгука від Служби автомобільних доріг у Львівській області від 24.02.2020 № 17-760/09-05 та від 06.04.2020 № 05-1543/09-05 видані учаснику ТОВ «Автомагістраль-Південь» щодо виконання одного договору, а саме договору від 24.10.2016 № 169-10/16. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» відсутній позитивний відгук від Служби автомобільних доріг у Львівській області щодо виконання договору від 30.05.2018 № 43-05/18, що не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації Замовника. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 08.02.2020) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, допустив зазначеного учасника до аукціону, за результатами якого уклав з ним договір від 18.05.2020 № 2-74 на суму 390 999 998,00 гривень.» ТОВ «Автомагістраль-Південь» у складі тендерної пропозиції помилково двічі надало відгуки від Служби автомобільних доріг у Львівській області на договір від 24.10.2016 № 169-10/16. ТОВ «Автомагістраль-Південь», до моменту визначення переможцем Учасника, листом №0406/Н-32/59/71 від 06.04.2020р. повідомило Службу автомобільних доріг у Донецькій області про вчинення ненавмисної технічної помилки при оприлюдненні документів на даний тендер та повідомило, що відгук на договір №43-05/18 від 30.05.2018р., укладений з Службою автомобільних доріг у Львівській області надано у складі тендерної пропозиції на закупівлю САД у Донецькій області «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут - Михайлівка , км 16+800- км 31+000» (UA-2020-02-17-000192-b) у файлі «Договір №9.pdf», який можна переглянути шляхом вільного доступу в системі. Служба автомобільних доріг у Донецькій ознайомилась за посиланням з наявністю зазначеного вище відгуку та обґрунтовано і законно прийняла рішення щодо допуску до аукціону ТОВ «Автомагістраль-Південь». Враховуючи викладене, вважаємо висновок Держаудитслужби необґрунтованим, та таким, що не відповідає дійсним обставинам справи. Також, просимо врахувати, що згідно з п. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Згідно ч.1 ст.526 Цивільного кодексу України - зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. У відповідності до окремих положень ст. 598 Цивільного кодексу України відзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до положень п.17.2. Договору №2-74 відзначено, що Замовник має право відмовитися від Договору в односторонньому порядку та вимагати відшкодування Підрядником збитків за таких обставин: - порушення Підрядником умов пункту 3.1. Договору щодо початку виконання робіт; - відставання з вини Підрядника строків виконання робіт більш ніж на один місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування (несвоєчасністю його здійснення); - неодноразове (два і більше рази) порушення Підрядником будівельних норм і правил, безпеки руху інших нормативних документів, передбачених п. 1.5. цього Договору; - не усунення у встановлений термін (строк) недоліків, виявлених та зафіксованих Замовником. Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю послуг у зв'язку із вимогою Державної аудиторської служби (її структурного підрозділу), більше того, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою КМУ № 43 від 03.02.2016 р., Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України. З урахуванням описаного, а ні положення Договору №2-74, а ні положення чинного законодавства не передбачають розірвання Договору №2-74 згідно вимоги Держаудитслужби, у зв'язку із окресленим, Висновок в частині зобов'язання Службу автомобільних доріг у Донецькій області здійснити заходи щодо розірвання Договору №2-74 є незаконним. Додатково повідомляємо, що роботи по договору з ТОВ «Автомагістраль-Південь» від 18.05.2020 р. №2-74, фінансування яких передбачено на 2020 рік, виконано на 100%. Розірвання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору є неможливим. Заперечення на висновок моніторингу затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 21.10.2020р. №445.

2020-10-21 11:33:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов
Дата публікації: 27 жовтня 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 квітня 2020
UA-2020-03-04-002072-bd4bcf29308b449d39e0e8e6faab0a75c
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

05 квітня 2020 16:39
Електронний підпис
05 квітня 2020 16:37
24.12 Накази 2.rar
05 квітня 2020 16:37
24.11 Накази 1.rar
05 квітня 2020 16:37
24.10 Дипломи.rar
05 квітня 2020 16:37
28. АБЗ підтверджуючі.rar
05 квітня 2020 16:37
24.9 Трудові.rar
05 квітня 2020 16:37
27.5 Відгуки 11.03.2020.rar
05 квітня 2020 16:37
27.4 Договір 491-495 2.rar
05 квітня 2020 16:37
24.8 Трудові.rar
05 квітня 2020 16:37
27.3 Договір 491-495 1.rar
05 квітня 2020 16:37
24.7 Трудові.rar
05 квітня 2020 16:37
27.2 Дог_км 495-499.zip
05 квітня 2020 16:37
27.1 Дог_км 399.rar
05 квітня 2020 16:37
довіреність Лановенко.pdf
05 квітня 2020 16:37
дов25_А_03.04.2020.pdf
05 квітня 2020 16:37
016-001-12786-2020.zip
05 квітня 2020 16:37
19. Проект договору.pdf
05 квітня 2020 16:37
17. Копія Статуту.pdf
05 квітня 2020 16:37
16. Календарний графік.pdf
05 квітня 2020 16:37
15. Копія ліцензії.pdf
05 квітня 2020 16:37
13. Сертифікат ISO.pdf
05 квітня 2020 16:37
8. Витяг ПДВ.pdf
05 квітня 2020 16:37
6.1 Паспорт Вакар А.М..pdf
05 квітня 2020 16:37
4. Дозвіл Держпраці.pdf
05 квітня 2020 16:37
3. Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2020 16:37
24.6 Трудові.rar
05 квітня 2020 16:37
24.5 Трудові.rar
05 квітня 2020 16:37
26. Транспортна схема.pdf
05 квітня 2020 16:37
25.7 ВІРТГЕН.rar
05 квітня 2020 16:37
24.4 Трудові.rar
05 квітня 2020 16:37
25.6 ФОП Стецюра.rar
05 квітня 2020 16:37
25.5 ДС-50.rar
05 квітня 2020 16:37
24.3 Трудові.rar
05 квітня 2020 16:37
25.4 Есфіра.rar
05 квітня 2020 16:37
24.2 Трудові.rar
05 квітня 2020 16:37
25.3 ОТП.rar
05 квітня 2020 16:37
25.2 АТГ самоскиди.rar
05 квітня 2020 16:37
24.1 Трудові.rar
05 квітня 2020 16:37
25.1 Тех. паспорти.rar
05 квітня 2020 16:37
24.13 ЦПУ.pdf
05 квітня 2020 16:37
20.2 Договір оренди офіс.pdf
05 квітня 2020 16:37
1. Реєстр.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 17:30
Електронний підпис
14 травня 2020 17:30
Документи переможця.7z
04 травня 2020 14:38
Електронний підпис
04 травня 2020 14:37
Довідка МВС. 04.05.2020.pdf
06 квітня 2020 14:48
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:48
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:48
4. Банківська гарантія.pdf
06 квітня 2020 14:48
4. Банківська гарантія.7z
06 квітня 2020 14:48
1.3. Договір №5.pdf
06 квітня 2020 14:48
1.3. Договір №4.PDF
06 квітня 2020 14:48
1.3. Договір №3.pdf
06 квітня 2020 14:48
1.3. Договір №2.pdf
06 квітня 2020 14:48
1.3. Договір №1.pdf
06 квітня 2020 14:48
1.2.1. Ярлигін Д.С..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 395 700 000,00
UAH з ПДВ
390 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 399 790 000,00
UAH з ПДВ
391 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 17:30
Електронний підпис
14 травня 2020 17:30
Документи переможця.7z
04 травня 2020 14:38
Електронний підпис
04 травня 2020 14:37
Довідка МВС. 04.05.2020.pdf
06 квітня 2020 14:48
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:48
Електронний підпис
06 квітня 2020 14:48
4. Банківська гарантія.pdf
06 квітня 2020 14:48
4. Банківська гарантія.7z
06 квітня 2020 14:48
1.3. Договір №5.pdf
06 квітня 2020 14:48
1.3. Договір №4.PDF
06 квітня 2020 14:48
1.3. Договір №3.pdf
06 квітня 2020 14:48
1.3. Договір №2.pdf
06 квітня 2020 14:48
1.3. Договір №1.pdf
06 квітня 2020 14:48
1.2.1. Ярлигін Д.С..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 390 999 998,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 10:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
390 999 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2024 11:18
ДУ від 08.05.2024 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
08 травня 2024 11:18
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2023 14:52
ДУ від 05.05.2023 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
08 травня 2023 14:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 14:00
ДУ від 29.12.2022 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 14:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 11:32
ДУ від 28.12.2022 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 11:46
ДУ від 16.08.2022 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 11:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:50
ДУ від 29.12.2021 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 17:49
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:25
ДУ від 24.12.2021 до договору №2-74 від 18.05.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 10:39
ДУ від 22.03.2021 до договору №2-74 від 22.03.2020 (1).pdf зміни до договору
22 березня 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:49
ДУ від 22.12.2020 до договору №2-74 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:49
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 13:32
ДУ від 09.12.2020 до договору №2-74 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 13:56
ДУ від 27.07.2020 до договору №2-74 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
27 липня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 10:04
ДУ від 20.07.2020 до договору №2-74 від 18.05.2020 (1).pdf зміни до договору
20 липня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 16:13
Договір №2-74 від 18.05.2020.pdf укладений
18 травня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування, перенос строків на 2021 рік, уточнення реквізитів
Номер договору про закупівлю: 2-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення п.12.4 договору
Номер договору про закупівлю: 2-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування, перенос строків
Номер договору про закупівлю: 2-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування)
Номер договору про закупівлю: 2-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування)
Номер договору про закупівлю: 2-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 та п. 4 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2-74
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML