Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку карток "Toppan CP500"
Очікувана вартість
86 297,72 UAH
UA-2020-03-04-001982-b 3adef9bf89ad40268b7f58c87f990aad
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Капітанчук Костянтин

+380432661596 kkapitan1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр МВС у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 40112249
Місцезнаходження: 21010, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24
Контактна особа: Капітанчук Костянтин
+380432661596
kkapitan1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


2.1. Послуги надаються кваліфікованим персоналом Виконавця за місцезнаходженням сервісного центру Виконавця, який розташований за адресою: м. Київ, пров. Виноградний, 4.
2.2. Замовник самостійно за власний рахунок забезпечує доставку Обладнання до місця надання Послуг, визначеного в п. 2.1 цього Договору, та повернення Обладнання з ремонту.
2.3. Приймання-передача Обладнання здійснюється Виконавцем у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 за відповідними актами переміщення, форма яких встановлена у Додатку № 2 до цього Договору.
2.4. Виконавець протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Обладнання за актом переміщення (Додаток № 2 до цього Договору), здійснює діагностування поломок та несправностей і надає Замовнику дефектний акт (Додаток № 3 до цього Договору) із зазначенням вартості ремонту, переліку деталей/вузлів/запчастин, що підлягають заміні, необхідних заходів (робіт) із відновлення працездатності Обладнання.
2.5. Замовник на підставі отриманого від Виконавця дефектного акту протягом 2 (двох) робочих днів приймає рішення щодо доцільності проведення ремонту Обладнання та повідомляє Виконавця про прийняте рішення у письмовій формі (листом на поштову адресу Виконавця, або засобами факсимільного зв’язку, або електронної пошти, зазначену у реквізитах цього Договору).
2.6. Виконавець, отримавши від Замовника письмове повідомлення про відмову від проведення ремонту Обладнання згідно дефектного акту, протягом 3 (трьох) робочих днів повертає Обладнання Замовнику за актом.
2.7. У разі прийняття Замовником рішення про доцільність проведення ремонту згідно дефектного акту, Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів приступає до ремонту Обладнання.
2.8. Загальний строк надання Послуг Виконавцем щодо кожної одиниці Обладнання не може перевищувати 60 (шести десяти) робочих днів з моменту отримання Обладнання Виконавцем за актом переміщення (Додаток № 2 до цього Договору), який є невід’ємною складовою частиною цього Договору.
2.9. Усі замінені в процесі надання Послуг за цим Договором деталі, вузли, запчастини тощо повертаються Виконавцем в момент передачі відремонтованого Обладнання Замовнику.
2.10. Сторони домовились, що усі акти переміщення (Додаток № 2 до цього Договору) з обох Сторін можуть підписуватися штатними працівниками Сторін, що визначені відповідальними за виконання цього Договору.
2.11. Відповідальною особою з боку Замовника є: Капітанчук К.В., тел.0672360635, e-mail Dorado_group@ukr.net.
2.12. Відповідальною особою з боку Виконавця є: Ткаченко Олександр Віталійович, тел. +38 (044) 223 99 43, e-mail ot@topptek.com .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 послуга
послуги з діагностики поломок і несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку карток «Toppan CP500» -додаткові кошти-спец. Фонд, довідка № 1603 від 23.01.20; 12697,72-загальний фонд-постійний кошторис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Ботанічна, буд.24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

04 березня 2020 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ТОППТЕК"
#39342787
Переможець 86 297,72
UAH з ПДВ
04 березня 2020 17:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 17:12