Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. Набережній Перемоги, від буд. № 102 Б до буд. № 68/1 та від буд. № 50 до буд. № 1 А у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
1 316 555,70 UAH
UA-2020-03-04-001957-b 6aa1ab5dc38949deb16685a4947bc696
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. Набережній Перемоги, від буд. № 102 Б до буд. № 68/1 та від буд. № 50 до буд. № 1 А у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Виконкомівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 лютого 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

04 березня 2020 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕЛГ"
#21857756
Переможець 1 316 555,70
UAH з ПДВ
04 березня 2020 17:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 17:08
04.20.pdf укладений
04 березня 2020 17:07