Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень , улаштування системи зовнішнього відеоспостереження та благоустрій території Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Алмазній, 1
Очікувана вартість
1 862 099,00 UAH
UA-2020-03-04-001790-b cdd683eef7784140a572ab59dba4dfaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Годня

+380532562010 uprkap@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ
Код ЄДРПОУ: 04057600
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Володимир Годня
+380532562010
uprkap@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 березня 2020 12:56
Очікувана вартість: 1 862 099,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень , улаштування системи зовнішнього відеоспостереження та благоустрій території Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 29 Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Алмазній, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунку на оплату робіт та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3) , підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом дев’яносто календарних днів Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
«Гарантійне обслуговування» : 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
«Строк виконання» : 15%
120-115: 15%
125-123: 10%
130-128: 5%
134-131: 0%
04 березня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 16:43
Тендерна док ЗОШ № 29.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 09 березня 2020 16:31
Дата відповіді: 11 березня 2020 17:13
Шановний Замовнику! У тендерній документації зазначена вимога щодо наявності в Учасника досвіду виконання робіт з капітального ремонту приміщень об'єкта. Просимо Вас роз'яснити: Чи буде вважатися наявністю необхідного досвіду виконання робіт, які відповідають класифікатору ДК 021:2015-45000000-7 та змісту відомості обсягів робіт, заявлених у тендерній документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику ! Відповідно до роз"яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі Україри № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 та керуючись п. 29 ч. 1 ст. 1 та ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовником визначено, що саме вважається аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації. Тому, надання підтвердження виконання аналогічного договору буде зараховано лише те, яке визначено тендерною документацією.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-001790-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113252
Дата подання: 07 квітня 2020 09:51
Вимога
Вимагаємо пояснити факт відхилення пропозиції ТОВ «СВ – Білдінг» з підстав, визначених у протоколі № 1-5 від 03.04.2020р., які не лише спотворюють умови та зміст власної ж ТД, а й порушують положення Цивільного кодексу України, які визначають поняття, зміст, істотні умови та форму, якими підтверджується в Україні факт користування та факт надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2020 13:58
Шановний учаснику! Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям (аналогічна думка викладена в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017).
Повторно повідомляємо причини Вашого відхилення.
Додатком 1 до тендерної документації, передбачено, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою.
ДОВІДКА
ПРО НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ

з/п Назва Коротка характеристика Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність **
1 2 3 4 5 6

* -якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання);
**- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Довідки.
Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, на кожну одиницю такого обладнання, учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності.
Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт.
Звертаємо увагу, що в розумінні даної тендерної документації, та враховуючи, що всі матеріали передбачені проектно-кошторисною документацією закуповує власними силами учасник-переможець відкритих торгів, у складі обладнання та матеріально-технічної бази учасники обов’язково підтверджують право власності або право користування складським приміщенням (ангаром).
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" наявна копія договору оренди нежитлового приміщення №60-а від 19.07.2019 року, предметом якого є складське приміщення загальною площею 100,0 кв.м. Пунктом 1.2. вказаного договору оренди зазначено, що приміщення є власністю ТДВ «ЗОРЯ», що підтверджується Свідоцтвом про право власності на нерухоме майно САК №305227 від 02.09.2013 року. Проте, всупереч вимогам тендерної документації, ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" не надано копію вказаного свідоцтва, що є невідповідністю.
Також, у складі тендерної пропозиції, ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" надано договір оренди будівельного інструменту і обладнання №28122019/1. Орендодавцем є ФОП Кійко О.В. Пунктом 1.2. розділу 1 вказаного договору передбачено, що найменування обладнання, вартість обладнання і ціна оренди вказується в Додатку до даного договору, вартість і кількість елементів обладнання, переданого в оренду, вказується в акті прийому-передачі обладнання в оренду, вище перераховані документи є невід’ємною частиною Договору і підписуються повноваженими представниками сторін.
Проте додаток і акт прийому-передачі до договору №28122019/1, у складі документів тендерної пропозиції відсутні, що свідчить, про те, що договір надано не в повному обсязі.
Попри викладене, відсутність вказаного додатку і акту прийому-передачі унеможливлює підтвердження факту наявності обладнання, яке міститься в довідці про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази №81 від 19.03.2020 року в позиціях з 18 по 29, оскільки в предметі договору відсутній перелік обладнання, що надається в оренду.
Також, слід відмітити, що у складі пропозиції ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" відсутні документи, що підтверджують наявність права власності на обладнання у орендодавця ФОП Кійко О.В., що є невідповідністю.
Крім того, ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" надано копію договору на надання послуг №2-т від 27.12.2019 року. Виконавцем за вказаним договором є МПП "ПРОТОН". Згідно додатку 1 до договору 2-т від 27.12.2019 року послуги можуть бути надані, згідно заявок замовника 17-тьма одиницями техніки. Проте, всупереч умовам тендерної документації, учасник ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" не надав документи, що підтверджують наявність права власності у МПП "ПРОТОН" на вказані 17 одиниць техніки, що є невідповідністю.
Підсумовуючи викладене вище, ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" документально не підтвердило відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію, що встановлений тендерним комітетом відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Тобто, причинами Вашого відхилення є відсутність документів, що передбачена тендерною документацією для підтвердження кваліфікаційного критерію.
Враховуючи зазначене вище, тендерний комітет приймаючи рішення про Ваше відхилення діяв в межах закону та не порушив жодної норми законодавства, що регулює сферу публічних закупівель.
Тому, ваше твердження щодо спотворення умов та змісту нашої тендерної документації та порушення положення Цивільного кодексу України, які визначають поняття, зміст, істотні умови та форму, якими підтверджується в Україні факт користування та факт надання послуг є хибними.

Документи подані скаржником

07 квітня 2020 09:45
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-04-001790-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113252
Дата подання: 24 квітня 2020 16:15
Незаконне відхилення учасника та незаконне визначення переможця закупівлі.
Порушення замовником вимог статті 3 та статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", щодо необ'єктивної та упередженої оцінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, що призвело до незаконного її відхилення, та визначення переможця закупівлі, учасника торгів, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 квітня 2020 13:29
Рішення від 28.04.2020 №8116.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 13:29
Рішення від 18.05.2020 №9658.pdf
Дата публікації: 21 травня 2020 20:30

Документи подані скаржником

24 квітня 2020 14:50
Скарга.pdf
24 квітня 2020 14:50
Протокол №1-5.pdf
24 квітня 2020 14:50
Протокол №1-7.pdf
24 квітня 2020 14:51
Квитанція №ПН1344.pdf
24 квітня 2020 14:51
Квитанція №9147.pdf
24 квітня 2020 14:51
Пояснення щодо оплати.pdf

Документи подані замовником

08 травня 2020 15:46
Пояснення UA-2020-03-04-001790-b.pdf

Документи Органу Оскарження

29 квітня 2020 13:29
Рішення від 28.04.2020 №8116.pdf
21 травня 2020 20:30
Рішення від 18.05.2020 №9658.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000089 ● 8b876403ec034cf1a6f4cdc3a435bc62
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 18:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.04.2020 № 101

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-03-04-001790-b 04.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-05 11:21:02

Про надання інформації

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


05.05.2020 № 106

Київ



Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівель


Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-03-04-001790-b.b2 та UA-2019-12-19-000033-a.c10,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедур закупівель UA-2020-03-04-001790-b та UA-2019-12-19-000033-a (оприлюднених на вебпорталі Уповноваженого органу 19 грудня 2019 року та 04 квітня 2020 року), прийнятих наказом Держаудитслужби від 28 квітня 2020 року № 101 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішень органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою виконання висновку про результати моніторингу закупівлі, Замовник, зобов’язується вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому.

2020-06-09 17:18:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" 1 625 639,05
UAH з ПДВ
1 512 857,14
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 059 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" 1 862 095,00
UAH з ПДВ
1 839 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 287 300 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 1 862 000,00
UAH з ПДВ
1 838 571,42
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 286 999.99 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» 1 768 900,00
UAH з ПДВ
1 371 428,57
UAH з ПДВ
1.4285714286 960 000 Документи

Публічні документи

26 березня 2020 15:01
Електронний підпис
26 березня 2020 14:34
Додаток 2.pdf
26 березня 2020 14:34
Додаток 1.pdf
26 березня 2020 14:34
Супровідний лист.pdf
19 березня 2020 17:34
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2020 16:33
Електронний підпис
16 квітня 2020 16:24
Документи переможця.pdf
19 березня 2020 17:34
Електронний підпис
19 березня 2020 17:34
Електронний підпис
19 березня 2020 16:42
Пропозиція ч.3.pdf
19 березня 2020 16:41
Пропозиція ч.2.pdf
19 березня 2020 16:41
Пропозиція ч.1.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 16:11
Електронний підпис
19 березня 2020 15:57
17916 Марк Строй p7s (1).7z
19 березня 2020 15:57
3 частина.pdf
19 березня 2020 15:55
2 частина.pdf
19 березня 2020 15:54
1 частина.pdf
19 березня 2020 15:54
реєстр документів.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 17:39
Електронний підпис
19 березня 2020 15:35
Гарантія.rar
19 березня 2020 15:34
Частина 3.pdf
19 березня 2020 15:26
Частина 2.pdf
19 березня 2020 15:22
Частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВ-БІЛДІНГ"

ТОВ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ»
#32460890
Відхилено 1 371 428,57
UAH з ПДВ
24 березня 2020 16:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ"
#42113252
Відхилено 1 512 857,14
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 11:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Відхилено 1 838 571,42
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 11:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
#41267243
Переможець 1 839 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ"
#41267243
1 839 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 21:25
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 22:05
002.jpg зміни до договору
01 жовтня 2020 22:04
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 12:53
001.jpg зміни до договору
01 вересня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 16:28
календарний графік.pdf укладений
25 травня 2020 16:26
Договір.pdf укладений
25 травня 2020 16:26
Договірна ціна.pdf укладений
25 травня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено роботи до 30.09.20 р. : Зміни до проектної документації.
Номер договору про закупівлю: 82-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено для проведення взаєморозрахунків за виконані роботи в вересні 2020.
Номер договору про закупівлю: 82-юр/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 1 660 317,16
UAH (в тому числі ПДВ 276 719,52 UAH)