Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Володимир Годня +380532562010 uprkap@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2020 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 20 березня 2020 12:56 |
Очікувана вартість: | 1 862 099,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунку на оплату робіт та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3) , підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом дев’яносто календарних днів | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
«Гарантійне обслуговування» : | 15% |
10: | 15% |
6-9: | 10% |
2-5: | 5% |
1: | 0% |
«Строк виконання» : | 15% |
120-115: | 15% |
125-123: | 10% |
130-128: | 5% |
134-131: | 0% |
04 березня 2020 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2020 16:43 |
Тендерна док ЗОШ № 29.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Повторно повідомляємо причини Вашого відхилення.
Додатком 1 до тендерної документації, передбачено, що для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою.
ДОВІДКА
ПРО НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ
№
з/п Назва Коротка характеристика Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність **
1 2 3 4 5 6
* -якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання);
**- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Довідки.
Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, на кожну одиницю такого обладнання, учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності.
Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності.
Якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт.
Звертаємо увагу, що в розумінні даної тендерної документації, та враховуючи, що всі матеріали передбачені проектно-кошторисною документацією закуповує власними силами учасник-переможець відкритих торгів, у складі обладнання та матеріально-технічної бази учасники обов’язково підтверджують право власності або право користування складським приміщенням (ангаром).
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" наявна копія договору оренди нежитлового приміщення №60-а від 19.07.2019 року, предметом якого є складське приміщення загальною площею 100,0 кв.м. Пунктом 1.2. вказаного договору оренди зазначено, що приміщення є власністю ТДВ «ЗОРЯ», що підтверджується Свідоцтвом про право власності на нерухоме майно САК №305227 від 02.09.2013 року. Проте, всупереч вимогам тендерної документації, ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" не надано копію вказаного свідоцтва, що є невідповідністю.
Також, у складі тендерної пропозиції, ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" надано договір оренди будівельного інструменту і обладнання №28122019/1. Орендодавцем є ФОП Кійко О.В. Пунктом 1.2. розділу 1 вказаного договору передбачено, що найменування обладнання, вартість обладнання і ціна оренди вказується в Додатку до даного договору, вартість і кількість елементів обладнання, переданого в оренду, вказується в акті прийому-передачі обладнання в оренду, вище перераховані документи є невід’ємною частиною Договору і підписуються повноваженими представниками сторін.
Проте додаток і акт прийому-передачі до договору №28122019/1, у складі документів тендерної пропозиції відсутні, що свідчить, про те, що договір надано не в повному обсязі.
Попри викладене, відсутність вказаного додатку і акту прийому-передачі унеможливлює підтвердження факту наявності обладнання, яке міститься в довідці про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази №81 від 19.03.2020 року в позиціях з 18 по 29, оскільки в предметі договору відсутній перелік обладнання, що надається в оренду.
Також, слід відмітити, що у складі пропозиції ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" відсутні документи, що підтверджують наявність права власності на обладнання у орендодавця ФОП Кійко О.В., що є невідповідністю.
Крім того, ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" надано копію договору на надання послуг №2-т від 27.12.2019 року. Виконавцем за вказаним договором є МПП "ПРОТОН". Згідно додатку 1 до договору 2-т від 27.12.2019 року послуги можуть бути надані, згідно заявок замовника 17-тьма одиницями техніки. Проте, всупереч умовам тендерної документації, учасник ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" не надав документи, що підтверджують наявність права власності у МПП "ПРОТОН" на вказані 17 одиниць техніки, що є невідповідністю.
Підсумовуючи викладене вище, ТОВ "СВ-БІЛДІНГ" документально не підтвердило відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційному критерію, що встановлений тендерним комітетом відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Тобто, причинами Вашого відхилення є відсутність документів, що передбачена тендерною документацією для підтвердження кваліфікаційного критерію.
Враховуючи зазначене вище, тендерний комітет приймаючи рішення про Ваше відхилення діяв в межах закону та не порушив жодної норми законодавства, що регулює сферу публічних закупівель.
Тому, ваше твердження щодо спотворення умов та змісту нашої тендерної документації та порушення положення Цивільного кодексу України, які визначають поняття, зміст, істотні умови та форму, якими підтверджується в Україні факт користування та факт надання послуг є хибними.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 квітня 2020 16:15
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-24-000089 ● 8b876403ec034cf1a6f4cdc3a435bc62
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 18:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2020 № 101
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-03-04-001790-b 04.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-05 11:21:02
Про надання інформації
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.05.2020 № 106
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-03-04-001790-b.b2 та UA-2019-12-19-000033-a.c10,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальними номерами оголошення про проведення процедур закупівель UA-2020-03-04-001790-b та UA-2019-12-19-000033-a (оприлюднених на вебпорталі Уповноваженого органу 19 грудня 2019 року та 04 квітня 2020 року), прийнятих наказом Держаудитслужби від 28 квітня 2020 року № 101 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання висновку про результати моніторингу закупівлі, Замовник, зобов’язується вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому.
2020-06-09 17:18:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2020 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" |
1 625 639,05
UAH з ПДВ
|
1 512 857,14
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 059 000 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" |
1 862 095,00
UAH з ПДВ
|
1 839 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 287 300 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" |
1 862 000,00
UAH з ПДВ
|
1 838 571,42
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 286 999.99 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» |
1 768 900,00
UAH з ПДВ
|
1 371 428,57
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 960 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» #32460890 |
Відхилено |
1 371 428,57
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 16:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" #42113252 |
Відхилено |
1 512 857,14
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 11:41
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" #40093478 |
Відхилено |
1 838 571,42
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 11:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУД- ІНВЕСТ" #41267243 |
Переможець |
1 839 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2020 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 21:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 22:05
|
002.jpg | зміни до договору |
01 жовтня 2020 22:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 12:53
|
001.jpg | зміни до договору |
01 вересня 2020 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 16:28
|
календарний графік.pdf | укладений |
25 травня 2020 16:26
|
Договір.pdf | укладений |
25 травня 2020 16:26
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
25 травня 2020 16:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено роботи до 30.09.20 р. : Зміни до проектної документації. |
Номер договору про закупівлю: | 82-юр/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено для проведення взаєморозрахунків за виконані роботи в вересні 2020. |
Номер договору про закупівлю: | 82-юр/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |