Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олія, 1 л
Очікувана вартість
23 100,00 UAH
UA-2020-03-04-001600-a 2efff05315aa4af5938920e694966f1f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мусієнко Ірина Леонідівна

380503853983 imya8483@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізований будинок для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів на вул. Будищанській, 4
Код ЄДРПОУ: 36820437
Місцезнаходження: 02097, Україна , Київська обл., Київ, вул. Будищанська, 4
Контактна особа: Мусієнко Ірина Леонідівна
380503853983
imya8483@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 15:06
Очікувана вартість: 23 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 231,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
660 штуки
Олія, 1 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02097, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Будищанська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15411210-7 — Олія для смаження

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 11:42
олія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чому?
Дата подання: 05 березня 2020 10:20
Проаналізувавши Ваші закупівлі побачили дивну закономірність, що уних постійно переможцем є декілька учасників з найвищими ціновими пропозиціями. Згідно статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Надайте будьласка відповідь чому ви постійно незаконно дискваліфікуєте всіх учасників крім учасника з найвищою ціновою пропозицією(пропозиція якого вдвічі більша за пропозицію учасника з найменшою ціною). Вам потрібно купити товар належної якосні за "норомальною" ціною та зекономити бюджетні кошти, чи щоб переможцем був учасник з найвищою ціною? Повідомляємо, що згідно Закону України від 14.10.2014 № 1700-VII "Про запобігання корупції" Корупція - використання особою, наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття такої вигоди чи прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди особі або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень чи пов’язаних з ними можливостей. Корупційне правопорушення - діяння, що містить ознаки корупції, вчинене особою, за яке законом встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність. Згідно Кримінального кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення за корупційні правопорушення передбачено кримінальну та адміністративну відповідальність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-001600-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП КРАВЧЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:1980915941
Дата подання: 05 березня 2020 09:16
Внесіть зміни
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ТД вказано, що учасник має надати наступний документ "Завірена належним чином копія свідоцтва про реєстрацію платника податку, ПДВ (для резидентів - платників ПДВ) або свідоцтва про право сплати єдиного податку (для юр. осіб) або свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності)". Вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною, оскільки для фізичних осіб – підприємців які є платниками єдиного податку згідно чинного законодавства не передбачено свідоцтво про право сплати єдиного податку. Тобто Замовник цією вимогою обмежує коло учасників та не дає можливості прийняти участь у закупівлі фізичним особам-підприємцям які є платниками єдиного податку.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-03-04-001600-a.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП КРАВЧЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:1980915941
Дата подання: 05 березня 2020 09:18
Вимагаємо внести зміни
Відповідно до підпункту 2 пункту 4 ст.36 Закону ціна за одиницю товару може бути збільшена, але не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку. Вимога Замовника надати довідку про те, що ціни на продукцію, яка зазначена у специфікації, у бюджетному році змінюватись не будуть є незаконною та дискримінаційною. Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та забороняє включати у тендерну документації вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо привести умови тендерної документації у відповідність до вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-03-04-001600-a.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП КРАВЧЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:1980915941
Дата подання: 05 березня 2020 09:22
Вимагаємо внести зміни
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та забороняє включати у тендерну документації вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В пп.12 п.4 тендерної документації встановлено умову про подання «Довідку про укладені аналогічні договори у 2018-2019 рр.». Умова про надання інформації більше ніж про один аналогічний договір та до того ж укладений лише в 2018-2019 році є дискримінаційною, доказом чого є наступне: 1. Рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема п. 4.1. рішення №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р., рішенням №9941-р/пк-пз від 26.09.2018р. та рішенням №9468-р/пк-пз від 13.09.2018р.) замовникам заборонено вимагати від учасників : 1) подання більше одного аналогічного договору, 2) подання договору укладеного у певному році (роках); 3) подання договору укладеного лише з певною (зокрема бюджетною). Такі вимоги визнані АМКУ порушенням ст.3, 5, 22 Закону (обмеження конкуренції та ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників) та зобов’язано замовників виключати такі вимоги з тендерної документації. 2. Згідно ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» Тобто Закон не дозволяє замовнику вимагати інформацію по виконання а) більше ніж одного аналогічного договору, б) обмежувати дати укладення аналогічних договору. Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) замовник може встановити лише такий кваліфікаційний критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Тобто ч.2 ст.16 Закону не дозволяє замовнику 1) вимагати більше одного аналогічного договору; 2) обмежувати аналогічний договір роком його укладання чи виконання. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо привести умови тендерної документації щодо аналогічного договору відповідність до вимог Закону та рішень АМКУ
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-03-04-001600-a.b4
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП КРАВЧЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:1980915941
Дата подання: 05 березня 2020 09:24
Вимагаємо внести зміни
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У тендерній документації містяться наступні дискримінаційні умови - в п.6.1. ТД вказано, що «в складі своєї пропозиції учасник надає відповідний лист, скріплений підписом відповідальної особи та печаткою учасника, в якому зобов’язується за власний рахунок на першу вимогу замовника провести експертизу запропонованої ним продукції.» Вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною, що підтверджується наступним: 1) Відповідно до ст. 16 Закону замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та визначено ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ВИДІВ ДОКУМЕНТІВ. Вимагати від учасників подання листа про згоду на експертизу та до того ж за рахунок учасника ні ст.16, ні жодна інша стаття замовнику Закону НЕ ДОЗВОЛЯЄ. 2) Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції, а саме: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Як вбачається у вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЛИСТА ПРО ЗГОДУ НА ЕКСПЕРТИЗУ ТОВАРУ. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо виключити з Тендерної документації вимоги про надання листа про згоду на експертизу як протизаконні та дискримінаційні.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-03-04-001600-a.b5
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП КРАВЧЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:1980915941
Дата подання: 05 березня 2020 09:31
Вимагаємо внести зміни
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник вимагає надати ветеринарну довідку та документ який підтверджує можливість здійснення ветеринарної-санітарної експертизи товарі, що є необгрунтованою та дискримінаційною умовою, оскільки олія є продуктом рослинного походження. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо привести умови тендерної документації у відповідність до вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-03-04-001600-a.b6
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП КРАВЧЕНКО ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:1980915941
Дата подання: 05 березня 2020 09:37
Вимагаємо внести зміни
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У тендерній документації містяться наступні дискримінаційні умови - в п.6.1. ТД вказано, що "в складі своєї пропозиції учасник надає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи", що є незаконною та дискримінаційною вимогою. Повідомляємо, що санітарно-епідеміологічна служба, яка мала б видавати висновки санітарно- епідеміологічної експертизи, була ліквідована Постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 р. № 348. У зв’язку з відсутністю в системі державних органів такого органу як Державна санітарно-епідеміологічна служба учасники не мають можливості надати в складі своєї пропозиції висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.На підставі вищевикладеного вимагаємо привести умови документації у відповідність до вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-03-04-001600-a.c7
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Мельник, Код ЄДРПОУ:2963009588
Дата подання: 17 березня 2020 18:40
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Спеціалізований будинок для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів було проведено закупівлю ID UA-2020-03-04-001600-a на Класифікація за ДК 021:2015: 15411210-7 - Олія для смаження. Дата та час проведення аукціону: 11.03.2020 15:06 - 11.03.2020 15:27
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП Мельник Лілія Миколаївна
2. Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір, згідно Протоколу (рішення) Засідання тендерного комітету Спеціалізованого будинку для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів від 16.03.2020р., з учасником Комунальне підприємство "Володимирський ринок".
Детально ознайомившись з пропозицією Комунального підприємства "Володимирський ринок", зазначаємо про невідповідність кваліфікаційним вимогам Учасника, оприлюдненим замовником при оголошенні закупівлі.
Зокрема, Замовником були визначені такі кваліфікаційні вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження, як:
№8 - Необхідні сертифікати якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, ветеринарна довідка або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами;
№18 - Фотографію виробу в тому вигляді, у якому буде постачатися Замовнику. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, відсутність ГМО
Так, Комунальне підприємство "Володимирський ринок" надало Копію ДЕКЛАРАЦІЇ ВИРОБНИКА на олію соняшникову ТМ «Рай СОНЕЧКО» за печаткою ФОП Скиба М.А., хоча в тій же ДЕКЛАРАЦІЇ ВИРОБНИКА вказаний виробник: ТОВ «ГІДРОСЕНТ», Кіровоградська обл., м. Світловодськ, смт. Власівка, вул.. Молодіжна 65., що вказує на невідповідність.
А фотографію виробу в тому вигляді, у якому буде постачатися Замовнику Комунальне підприємство "Володимирський ринок" надало фотографію олії соняшникової ТМ «ЕКСТРА» Назва виробника та адреса потужностей виробництва: ПАТ «ПОЛТАВСЬКИЙ ОЛІЙНОЕКСТРАЦІЙНИЙ ЗАВОД – КЕРНЕЛ ГРУП» м. Полтава, вул.. М.Бірюкова, 17., що вказує на невідповідність, та не відповідає даним, вказаним у ДЕКЛАРАЦІЇ ВИРОБНИКА.
Також Замовником вимагалося надати інформацію про назву харчового продукту, назву та адресу підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, відсутність ГМО , чого Комунальне підприємство "Володимирський ринок" не виконало, що вказує на невідповідність.
Зазначу також, що на фото зображена олії соняшникової ТМ «ЕКСТРА» 0,87літра, а Замовник вимагав у документації Олія, 1літр, що вказує на те, що підопічні, а це ветерани війни та праці, громадяни похилого віку та інваліди, яких забезпечує Спеціалізований будинок для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів, НЕДООТРИМАЮТЬ НА КОЖНІЙ ПЛЯШЦІ ЗАКЛАДЕНУ НОРМУ ЗАМОВНИКОМ.

Також детально ознайомившись з пропозицією Комунального підприємства "Володимирський ринок", зазначаємо, що в її складі відсутній гарантійний лист від Учасника, що усі витрати сплачуються учасником за рахунок прибутку Учасника.
Замовником у тендерній документації було зазначено, що:
До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю. Зазначені витрати сплачуються учасником за рахунок його прибутку, про що УЧАСНИК НАДАЄ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися.

Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника Комунальне підприємство "Володимирський ринок".
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.

Виходячи з вищевикладеного,

ВИМАГАЮ:

1. Скасувати рішення тендерного комітету Спеціалізованого будинку для ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів від 16.03.2020р., щодо визначення переможцем учасника Комунальне підприємство "Володимирський ринок".
2. Розглянути пропозицію наступного учасника.
3. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
ФОП Мельник Лілія Миколаївна
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 березня 2020 15:21
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

17 березня 2020 18:40
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 19 549,20
UAH з ПДВ
19 549,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мельник 21 120,00
UAH з ПДВ
21 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 15:17
Звіт про дослідження Caddy.pdf
05 березня 2020 15:16
довідка працівники.pdf
05 березня 2020 15:16
Висновок HUNDAY.FR12.pdf
05 березня 2020 15:16
довідка мат-тех база.pdf
05 березня 2020 15:16
Статистика.pdf
05 березня 2020 15:16
Наказ на Директора.pdf
05 березня 2020 15:16
Витяг ПДВ.pdf
05 березня 2020 15:16
довідки, гарант лист.pdf
05 березня 2020 15:16
договір олія ветерани.PDF
05 березня 2020 15:16
аналог договори олія.pdf
05 березня 2020 15:16
Фото МАСЛО.jpg
05 березня 2020 15:16
Дог №47 ПБ №3.PDF
05 березня 2020 15:16
цінова пропозиція олія.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 16:25
Захист довкілля.pdf
05 березня 2020 16:25
Лист щодо ліцензії.pdf
05 березня 2020 16:25
Довідка про діяльність.pdf
05 березня 2020 16:25
Довідка податки.pdf
05 березня 2020 16:25
Гарантія постачальника.pdf
05 березня 2020 16:25
Лист гарантія зразки.pdf
05 березня 2020 16:25
Лист згода експертиза.pdf
05 березня 2020 16:25
Лист згода закупівлі.pdf
05 березня 2020 16:25
Довідка щодо ціни.pdf
05 березня 2020 16:25
Відомості ФОП Мельник.pdf
05 березня 2020 16:25
Лист щодо сертифікатів.pdf
05 березня 2020 16:25
Фотографія виробу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

ФОП Мельник

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Рішення скасоване 19 549,20
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:21
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Відхилено 19 549,20
UAH з ПДВ
24 березня 2020 16:38
ФОП Мельник
#2963009588
Переможець 21 120,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 16:46

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельник
#2963009588
21 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 17:11
Олія розірвання зменшення 7-Т.pdf укладений
12 жовтня 2020 17:11
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 17:10
Олія розірвання зменшення 7-Т.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 12:51
договір на олію.PDF укладений
01 квітня 2020 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Економічна неможливість Постачальника постачати товар
Номер договору про закупівлю: 7-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 07 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 9 312,00
UAH
Причини розірвання договору: Економічна неможливість Постачальника постачати товар