Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки листів та наказів Міжрегіонального територіального органу АРМА- за кодом CPV за ДК 021:2015 - 22820000-4 "Бланки"
Очікувана вартість
1 980,00 UAH
UA-2020-03-04-001202-a c4a9dda35bcf4d03bf1d42cfd5e75f4c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Орлов

+380967629746 dp.office@arma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННО-СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АГЕНТСТВА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ, РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ, ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ
Код ЄДРПОУ: 42638650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Чернишевського, буд. 11
Контактна особа: Володимир Орлов
+380967629746
dp.office@arma.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Бланки листів та наказів Міжрегіонального територіального органу АРМА- за кодом CPV за ДК 021:2015 - 22820000-4 "Бланки"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 штуки
Бланки листів та наказів Міжрегіонального територіального органу АРМА- за кодом CPV за ДК 021:2015 - 22820000-4 "Бланки"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Чернишевського, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 березня 2020  —  19 березня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

04 березня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА ГРУПА "КУНІЦА"
#19143995
Переможець 1 980,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 11:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 09:24
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 11:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 330,00 UAH)