Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Substrates of separate fastening of railway track (КБ-65), Substrates of separate fastening of railway track (КБ-50), overlays 1Р65.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2020 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2020 12:23 |
Очікувана вартість: | 34 280 299,62 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 171 401,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1028408 UAH |
Publication date: | 04 березня 2020 16:52 |
Enquiries until: | 28 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 03 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 34 280 300 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 171 402 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Substrates of separate fastening of railway track (КБ-65), Substrates of separate fastening of railway track (КБ-50), overlays 1Р65.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 18:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2020 18:09 |
3631 ТД підкладки розд.скріплення_нова редакція_11.03.2020.docx | |
11 березня 2020 18:09 |
Зміни до тендеру_3631_11.03.2020.doc | |
04 березня 2020 16:49 |
Додаток №9.docx |
11 березня 2020 18:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 березня 2020 18:09 |
3631 ТД підкладки розд.скріплення_нова редакція_11.03.2020.docx
|
|||
11 березня 2020 18:09 |
Зміни до тендеру_3631_11.03.2020.doc
|
|||
04 березня 2020 16:49 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
2. Замовником внесено зміни в тендерну документацію
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-03-000045 ● 0857c06295a34b2780cde229218ec164
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-03-04-001155-c 04.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-03-04-001155-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65 (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-04-001155-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення пункту четвертого частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-04-001155-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення пункту четвертого частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. В складі пропозиції переможця торгів надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді сканованого договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації учасником торгів (далі – тендерне забезпечення). На виконання вимоги п. 3.3. розділу 3 тендерної документації тендерне забезпечення підписане зі сторони страхової установи та учасника торгів та накладено електронна печатка страхової установи, про що свідчить протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, який додається до даного заперечення. (Додаток у вигляді PDF файлу з назвою «протокол перевірки підпису») Про відсутність ліцензії: При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» Замовник виходив з того, що інформація про чинні ліцензії на здійснення страхової діяльності містяться у вільному та відкритому доступі, зокрема, на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг). Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-04-001155-c – 03.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-04-001155-c –29.12.2020. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 71 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.
2021-01-06 14:43:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | 13.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Північний офіс Держаудитслужби) про визнання протиправним та скасування висновку від 29.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-03-04-001155-c |
Дата публікації: | 14 січня 2021 |
Документи:
14 січня 2021 16:26
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2020 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" |
34 275 096,00
UAH з ПДВ
|
34 275 096,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" |
34 279 718,40
UAH з ПДВ
|
34 279 718,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" #32036829 |
Переможець |
34 275 096,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2020 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 16:34
|
ЦЗВ-05-00220-01.pdf | укладений |
24 грудня 2020 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2020 10:19
|
ЦЗВ-05-00220-01 (2).pdf | зміни до договору |
25 червня 2020 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 14:59
|
ЦЗВ-05-00220-01.pdf | укладений |
25 травня 2020 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-00220-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |