Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65
Substrates of separate fastening of railway track (КБ-65), Substrates of separate fastening of railway track (КБ-50), overlays 1Р65.
Очікувана вартість
34 280 299,62 UAH
UA-2020-03-04-001155-c a371f95414154f3885d8a6203d5aa178
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 березня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 12:23
Очікувана вартість: 34 280 299,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 171 401,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1028408 UAH
Publication date: 04 березня 2020 16:52
Enquiries until: 28 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 03 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 квітня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 34 280 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 171 402 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Scope of the procurement
Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65

Substrates of separate fastening of railway track (КБ-65), Substrates of separate fastening of railway track (КБ-50), overlays 1Р65.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
595 т
Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65)
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
121 т
Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50)
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
247 т
Накладки 1Р65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Накладки 1Р65
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 18:09
3631 ТД підкладки розд.скріплення_нова редакція_11.03.2020.docx
11 березня 2020 18:09
Зміни до тендеру_3631_11.03.2020.doc
04 березня 2020 16:49
Додаток №9.docx
11 березня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 18:09
3631 ТД підкладки розд.скріплення_нова редакція_11.03.2020.docx
04 березня 2020 16:49
3631 ТД підкладки розд.скріплення.docx
11 березня 2020 18:09
Зміни до тендеру_3631_11.03.2020.doc
04 березня 2020 16:49
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-001155-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 06 березня 2020 11:10
лист щодо внесення змін
лист щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2020 18:10
1. Пропонуємо залишити без змін

2. Замовником внесено зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2020-03-04-001155-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 06 березня 2020 13:16
Вимога до умов закупівлі
Добрий день! Наше підприємство має бажання прийняти участь в оголошеній закупівлі, але ретельно вивчивши додану до оголошеної закупівлі тендерну документацію, нами виявлено деякі зауваження та відсутність необхідної інформації, яка б дозволила учаснику визначитись з можливістю прийняти участь у закупівлі та підтвердити оголошені Замовником умови постачання предмету закупівлі. Звертаємось до Замовника з проханням розглянути можливість розділення закупівлі на 3 (три) окремих лота згідно заявленої номенклатури. Вважаємо, що дане розділення дасть можливість збільшити кількість потенційних постачальників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2020 18:11
Вирішили залишити без змін
Номер вимоги: UA-2020-03-04-001155-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: АТ "ДнСЗ", Код ЄДРПОУ:14367980
Дата подання: 20 березня 2020 09:58
Вимога
Добрий день! Повторно звертаємось до Замовника з проханням розглянути можливість розділення закупівлі на 3 (три) окремих лота згідно заявленої номенклатури. Маємо заначити, що ми, як потенційний учасник даної закупівлі розуміємо, що поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не його обов’язок. При цьому маємо зауважити про те, що відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону № 922 закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: — максимальна економія та ефективність; — недискримінація учасників; — запобігання корупційним діям і зловживанням. Тож у цьому випадку, наприклад, поділивши предмет закупівлі такого товару, на окремі лоти, замовник забезпечує більшу конкуренцію учасників, що може ефективно відобразитись на аукціонній ціні товару. Адже цілком ймовірно, що залежно від тих чи інших технічних вимог та кількості товару до того чи іншого предмета закупівлі, не всі потенційні учасники зможуть взяти участь у торгах, якщо закупівля буде на весь обсяг товару без поділу на лоти. Тож у даному випадку замовнику варто враховувати ймовірні ризики, приймаючи рішення проведення закупівлі одним лотом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2020 16:11
Прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-03-000045 ● 0857c06295a34b2780cde229218ec164
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2020 № 239
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-03-04-001155-c 04.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-03-04-001155-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 29 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-65), підкладки роздільного скріплення залізничної колії (КБ-50), накладки 1Р65 (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-04-001155-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення пункту четвертого частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-03-04-001155-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення пункту четвертого частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. В складі пропозиції переможця торгів надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді сканованого договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації учасником торгів (далі – тендерне забезпечення). На виконання вимоги п. 3.3. розділу 3 тендерної документації тендерне забезпечення підписане зі сторони страхової установи та учасника торгів та накладено електронна печатка страхової установи, про що свідчить протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису, який додається до даного заперечення. (Додаток у вигляді PDF файлу з назвою «протокол перевірки підпису») Про відсутність ліцензії: При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» Замовник виходив з того, що інформація про чинні ліцензії на здійснення страхової діяльності містяться у вільному та відкритому доступі, зокрема, на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг). Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-04-001155-c – 03.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-03-04-001155-c –29.12.2020. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 71 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.

2021-01-06 14:43:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 13.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Північний офіс Держаудитслужби) про визнання протиправним та скасування висновку від 29.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2020-03-04-001155-c
Дата публікації: 14 січня 2021

Документи:

14 січня 2021 16:26
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 травня 2020
UA-2020-03-04-001155-ca371f95414154f3885d8a6203d5aa178
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 10:27
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:27
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:26
загальні до подачі.rar

Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 12:43
Електронний підпис
06 квітня 2020 12:43
Електронний підпис
06 квітня 2020 12:24
ISO АС.pdf
06 квітня 2020 12:24
цінова пропозиція.pdf
06 квітня 2020 12:23
ст 17.pdf
06 квітня 2020 12:23
Сертифікат КБ65.pdf (1).pdf
06 квітня 2020 12:23
сертифікат кач Кб50.pdf
06 квітня 2020 12:23
сертификат кач 1р65.pdf
06 квітня 2020 12:23
протокол 79C.pdf
06 квітня 2020 12:23
платежка.pdf
06 квітня 2020 12:23
лист повноваження гд.pdf
06 квітня 2020 12:23
лист згода з умов дог.pdf
06 квітня 2020 12:23
лист захист довкілля.pdf
06 квітня 2020 12:23
ДСТУ 2651-2005 (ГОСТ 380-2005).pdf
06 квітня 2020 12:23
додаток 9.pdf
06 квітня 2020 12:23
довідка викон анал дог.pdf
06 квітня 2020 12:23
дані на товар.pdf
06 квітня 2020 12:23
ГОСТ 8193-73.pdf
06 квітня 2020 12:23
ГОСТ 4133-73.pdf
06 квітня 2020 12:23
ГОСТ 16277-93.pdf
06 квітня 2020 12:23
Витяг з ПДВ.pdf
06 квітня 2020 12:23
Випіска СМЦ.pdf
06 квітня 2020 12:23
Акт тех годн КБ65.pdf
06 квітня 2020 12:23
акт тех годн КБ50.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" 34 275 096,00
UAH з ПДВ
34 275 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" 34 279 718,40
UAH з ПДВ
34 279 718,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 12:43
Електронний підпис
06 квітня 2020 12:43
Електронний підпис
06 квітня 2020 12:24
ISO АС.pdf
06 квітня 2020 12:24
цінова пропозиція.pdf
06 квітня 2020 12:23
ст 17.pdf
06 квітня 2020 12:23
Сертифікат КБ65.pdf (1).pdf
06 квітня 2020 12:23
сертифікат кач Кб50.pdf
06 квітня 2020 12:23
сертификат кач 1р65.pdf
06 квітня 2020 12:23
протокол 79C.pdf
06 квітня 2020 12:23
платежка.pdf
06 квітня 2020 12:23
лист повноваження гд.pdf
06 квітня 2020 12:23
лист згода з умов дог.pdf
06 квітня 2020 12:23
лист захист довкілля.pdf
06 квітня 2020 12:23
ДСТУ 2651-2005 (ГОСТ 380-2005).pdf
06 квітня 2020 12:23
додаток 9.pdf
06 квітня 2020 12:23
довідка викон анал дог.pdf
06 квітня 2020 12:23
дані на товар.pdf
06 квітня 2020 12:23
ГОСТ 8193-73.pdf
06 квітня 2020 12:23
ГОСТ 4133-73.pdf
06 квітня 2020 12:23
ГОСТ 16277-93.pdf
06 квітня 2020 12:23
Витяг з ПДВ.pdf
06 квітня 2020 12:23
Випіска СМЦ.pdf
06 квітня 2020 12:23
Акт тех годн КБ65.pdf
06 квітня 2020 12:23
акт тех годн КБ50.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 10:27
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:27
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:26
загальні до подачі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
Переможець 34 275 096,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 13:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"
#32036829
34 275 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:34
ЦЗВ-05-00220-01.pdf укладений
24 грудня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 10:19
ЦЗВ-05-00220-01 (2).pdf зміни до договору
25 червня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 14:59
ЦЗВ-05-00220-01.pdf укладений
25 травня 2020 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-05-00220-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 33 549 313,78
UAH (в тому числі ПДВ 5 591 552,30 UAH)