Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Постільна білизна
Очікувана вартість
199 999,00 UAH
UA-2020-03-04-001079-c ● e28119249117463f94ddaaffa314ce34
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26199401 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10 |
Контактна особа: |
Небога Олена Анатоліївна +380442059839 kdcekonomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2020 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2020 16:25 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 16:25 |
Очікувана вартість: | 199 999,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
590 шт
Постільна білизна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03134, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симиренка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно видаткових накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2020 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2020 16:20 |
Оголошення постільна білизна.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-04-001079-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТК-Домашній Текстиль", Код ЄДРПОУ:38192655
Дата подання: 04 березня 2020 17:41
Вимога про усунення дискримінаційних вимог
Вимога в доданому файлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2020 14:33
На Вашу вимогу щодо усунення дискримінаційних вимог повідомляємо, що ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі «Закон») визначено сферу застосування Закону до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Тобто, зазначена закупівля відноситься до сфери застосування визначеної Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» 19 березня 2019 року № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі «Наказ»). Наказ визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі - ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
У відповідності до п. розділу 2 зазначеного наказу під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
- замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками);
- предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки);
- очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж 3 000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні);
- валюту закупівлі;
- розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до З відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості);
- інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж ЗО відсотків);
- дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує З тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень);
- дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень).
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19 березня 2019 року № 10 не передбачена заборона оголошення закупівлі з посиланням на торгівельну марку, модель тощо, а також відсутня обов’язкова вимога для замовника передбачити в оголошенні еквівалент товару, що закуповується.
Замовником Додатком № 1 до Оголошення, Додатком № 2 (проект договору) встановлено, що предметом закупівлі є товар ТМ «ЯРОСЛАВ», оскільки вона відповідає вимогам замовника, щодо дизайну, кольору тканини, розміру, типу тканини, складу, щільності та відмінно зарекомендував себе у використанні в лікарняних закладах.
Враховуючи наведене ви маєте можливість надати свої пропозиції у відповідності з вимогами замовника.
Тобто, зазначена закупівля відноситься до сфери застосування визначеної Наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» 19 березня 2019 року № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі «Наказ»). Наказ визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі - ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
У відповідності до п. розділу 2 зазначеного наказу під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
- замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками);
- предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки);
- очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж 3 000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні);
- валюту закупівлі;
- розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до З відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості);
- інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж ЗО відсотків);
- дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформації про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує З тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень);
- дату та час початку і закінчення отримання пропозицій учасників (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень).
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19 березня 2019 року № 10 не передбачена заборона оголошення закупівлі з посиланням на торгівельну марку, модель тощо, а також відсутня обов’язкова вимога для замовника передбачити в оголошенні еквівалент товару, що закуповується.
Замовником Додатком № 1 до Оголошення, Додатком № 2 (проект договору) встановлено, що предметом закупівлі є товар ТМ «ЯРОСЛАВ», оскільки вона відповідає вимогам замовника, щодо дизайну, кольору тканини, розміру, типу тканини, складу, щільності та відмінно зарекомендував себе у використанні в лікарняних закладах.
Враховуючи наведене ви маєте можливість надати свої пропозиції у відповідності з вимогами замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНОВ ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2832900979 |
Переможець |
183 000,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
07 квітня 2020 12:47
|