Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом CPV за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги по обслуговуванню плавальних басейнів в навчальних закладах).
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-03-04-001019-a 90fe04c6477b4577b022f71dfd28c496
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Григорівна Мотузка

+380442571274 lyubov-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37479398
Місцезнаходження: 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Контактна особа: Любов Григорівна Мотузка
+380442571274
lyubov-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 23 березня 2020 12:20
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 одиниця
Послуги по обслуговуванню плавальних басейнів в навчальних закладах

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 100% післяоплата. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту наданих послуг, відстрочка платежу за надані послуги становить 10 (десять) банківських днів з моменту надання послуг Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 10:50
Додаток 4 .doc
04 березня 2020 10:50
Додаток 1.docx
04 березня 2020 10:50
Додаток 2 .doc
04 березня 2020 10:50
Додаток 3 .doc
04 березня 2020 10:50
ТД (Титулка).pdf
04 березня 2020 10:50
ТД .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Біо-Сервіс" 299 880,00
UAH з ПДВ
299 880,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс" 299 974,50
UAH з ПДВ
299 974,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2020 15:48
Електронний підпис
20 березня 2020 09:25
Електронний підпис
20 березня 2020 09:25
16МТБ + транспотр+ скалд .pdf
20 березня 2020 09:12
Електронний підпис
20 березня 2020 09:07
1. Додаток № 1.zip
19 березня 2020 19:57
Електронний підпис
19 березня 2020 19:50
5. Пропозиція +Дод №3.zip
19 березня 2020 19:50
3. МТБ.zip
19 березня 2020 19:50
1. Додаток № 1.zip

Публічні документи

19 березня 2020 15:05
Електронний підпис
19 березня 2020 14:58
витяг єдин подат.pdf
19 березня 2020 14:58
статут.pdf
19 березня 2020 14:58
2284.pdf
19 березня 2020 14:58
1.pdf
19 березня 2020 14:58
3285.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Біо-Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Біо-Сервіс"
#39192614
Переможець 299 880,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 08:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2020 08:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Біо-Сервіс"
#39192614
299 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 09:21
ЗпВД (Об-ня басейнів).pdf укладений
22 лютого 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 13:23
ПЗД № 3.pdf зміни до договору
18 січня 2021 13:22
Дод.Угода № 3 (Об-ня басейнів).pdf зміни до договору
18 січня 2021 13:22
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:15
ПЗД № 2 (Об-ня басейнів).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:14
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:13
Дод. угода № 1 (Об-ня басейнів).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:12
ПЗД № 1 (Об-ня басейнів).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:12
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 16:34
Договір № 120 (Об-ня плавальних басейнів).pdf укладений
10 квітня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшується на 38 080,00 (тридцять вісім тисяч вісімдесят) грн. 00 коп. з ПДВ. Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна даного Договору становить: 261 800,00 (двісті шістдесят одна тисяча вісімсот гривень 00 копійок) у тому числі ПДВ (20%).
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору № 120 від 10.04.2020 року (далі – Договір) та викласти в наступній редакції: «п.5.1 Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими на це представниками Сторін і діє до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до повного їх виконання». Загальна вартість товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису). Конкретний обсяг товарів, що будуть закуплені в період з 04.01.2021 року по 31.03.2021 року, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Постачальник зобов’язується поставити послуги в порядку та за ціною, визначеною в Договорі № 120 від 17.02.2020 року в період з 10.04.2021 по 31.03.2021 року. 2. Загальна сума вартості Договору № 120 від 10.04.2020 року на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 295 120,00 (двісті дев’яносто п’ять тисяч сто двадцять) грн. 00 коп. (з ПДВ). Відповідно до затверджених видатків на 2021 рік 20 відсотків від загальної суми договору складає 33 320,00 (тридцять три тисячі триста двадцять) грн. 00 коп. з ПДВ. 3. Кількість/обсяг послуг згідно п. 1.1 з урахуванням змін становить . 7 закладів.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 295 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 186,66 UAH)