Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонтування снн "Одессос"
Repair services of berth-connected oil tanker “Odessos”
Очікувана вартість
6 992 425,00 UAH
UA-2020-03-04-000943-a 1fef123451244b2b94e1bc89cbc45fbe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мошун Наталія Володимирівна

+380487507386; +380675195713 natalya.moshun@yuz.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Мошун Наталія Володимирівна
+380487507386; +380675195713
natalya.moshun@yuz.uspa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Трандафілов Григорій Васильович
(048)750-73-62
grigory.trandafilov@yuz.uspa.gov.ua
Тинкован Тетяна Вікторівна
(048)752-61-75
tatyana.tinkovan@yuz.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
National ID: 38728549
Contact point: Moshun Natalia Volodymyrivn
+380487507386; +380675195713
natalya.moshun@yuz.uspa.gov.ua
Additional contacts: Trandafilov Hryhorii Vasyliovych
(048)750-73-62
grigory.trandafilov@yuz.uspa.gov.ua
Tynkovan Tetiana Viktorovna
(048)752-61-75
tatyana.tinkovan@yuz.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 березня 2020 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 15:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 15:34
Очікувана вартість: 6 992 425,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 992,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Publication date: 04 березня 2020 10:45
Enquiries until: 11 квітня 2020 15:00
Complaints submission until: до 17 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 квітня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 6 992 425 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 6 992 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Кількість надання послуг: відповідно до технічних вимог. Місце надання послуг: ремонтна база Виконавця (Регіони України). Строк надання послуг: не більше 65 (шістдесяти п’яти) календарних днів протягом 2020 року з дати підписання «Акту приймання судна в ремонт».
Amount of services: according to technical requirements.
Place of provision of services: repair facility of the Contractor (Regions of Ukraine).
Terms of provision of services: no more than 65 (sixty five) calendar days during 2020 from the date of signing of the “Certificate of Acceptance of the Vessel for Repair”.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонтування снн "Одессос"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Repair services of berth-connected oil tanker “Odessos”
CPV: 50240000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Авансування в розмірі 20% від загальної ціни Послуг – протягом 10 банківських днів з дати отримання Листа про готовність прийняття судна в ремонт. Аванс 10 Банківські 20
Iнша подія Остаточна оплата – за фактом надання Послуг, протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами відповідного акту здавання-приймання наданих послуг (з урахуванням раніше сплаченого авансу)/ Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000001 ● c95a74850b054740a4d3f6a9eab79170
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 09:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.08.2020 Одеса № 252
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначені у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 05.08.2020; службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.08.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
3. UA-2020-03-04-000943-a 03.04.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-11 14:10:30

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонтування снн "Одессос")» (оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено за номером ID: UA-2020-03-04-000943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо допущення до оцінки тендерних пропозицій учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» (далі – ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ»), приватного підприємства «ПІ.ЕЙ.АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК» (далі – ПП «ПІ.ЕЙ.АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК»), товариства з обмеженою відповідальністю «МАРИН ТЕХ СЕРВІС» (далі – ТОВ «МАРИН ТЕХ СЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА МАРИН» (далі – ТОВ «АЛЬФА МАРИН») та відповідності їх такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тоді як учасниками надано довідки від 15.03.2020 № 030/03, від 17.04.2020 № 03/01/59, від 21.04.2020 № 27/1/20, від 03.04.2020 № 14-58/04-20 відповідно щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, де зазначили про наявність лише одного фахівця з неруйнівного (ультразвукового) контролю, що не відповідає вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД)?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» вимогам підпункту 3.13.2 пункту 3.13 Додатку 2 до ТД тоді як учасником ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» не надано сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001 саме у сфері надання послуг з організації судоремонту (у складі тендерної пропозиції надані інші сертифікати відповідності системи управління якістю ISO 9001, проте послуги з організації судоремонту в них відсутні)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-14 11:31:25

Пояснення на запит Південного офісу Державної аудиторської служби України від 11.08.2020 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: 50240000-9 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонтування снн «Одессос»)», оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-03-04-000943-a

04.03.2020 Замовником – Південною філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрацією морського порту Південний) в електронній системі закупівель Прозорро оприлюднено оголошення про проведення закупівлі по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015: 50240000-9 - Послуги з ремонтування снн «Одессос»)» (надалі також – Процедура закупівлі), оголошення UA-2020-03-04-000943-a.
Наказом Південного офісу Державної аудиторської служби від 05.08.2020 № 252 (надалі також – ПО ДАСУ) «Про початок моніторингу процедур закупівлі» було розпочато моніторинг вищезазначеної Процедури закупівлі.
11.08.2020 о 14:10 в межах проведення моніторингу, в електронній системі закупівель було оприлюднено Запит замовнику на пояснення, по суті якого, керуючись положеннями ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення.
1. Стосовно допущення до оцінки тендерних пропозицій учасників (ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ», ПП «ПІ.ЕЙ.АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК», ТОВ «МАРИН ТЕХ СЕРВІС», ТОВ «АЛЬФА МАРИН») та відповідності їх кваліфікаційному критерію в частині наявності працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно до п.п. 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі має надати довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) Учасника, що містить підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації для виконання ремонтів плавзасобів, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, із наданням інормації про наявних у Учасника спеціалістів (зварювальників, фахівців з неруйнівного (ультразвукового) контролю «вимірювання товщин металу корпусів суден») згідно з визнанням КТ «Регістр судноплавства України» із зазначенням ПІБ працівників, посади, досвіду роботи, інформації про кваліфікацію спеціалістів зварювальників та фахівців з неруйнівного (ультразвукового) контролю (№ Сертифікату, дата видачі).
Тобто, Замовник у складі ТД зазначив про необхідність наявності кількох спеціалістів (різних напрямків), серед яких, в цілому, мають бути такі фахівці як: зварювальники, фахівці з неруйнівного (ультразвукового) контролю «вимірювання товщин металу корпусів суден».
Отже, Замовником перелічене коло фахівців, яке має бути у учасника в цілому, а не у обов’язковому випадку кілька фахівців певного напрямку, про що й зазначено в вимогах до ТД.
В конкретному випадку, для надання послуг щодо вимірювання товщин металу корпусів суден у обсязі, який визначено у закупівлі «Послуги з ремонтування снн «Одессос», цілком достатньо одного спеціаліста-фахівця з неруйнівного (ультразвукового) контролю «вимірювання товщин металу корпусів суден» з урахуванням обсягу робіт/послуг, що перелічені в попередній ремонтній відомості зазначеного напрямку.
Відповідні довідки про наявність такого фахівця учасниками надані.

2. Стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» вимогам п.п. 3.13.2 п. 3.13 Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 3.13.2 пункту 3.13 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасники повинні надати Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001 організації (підприємства) на відповідність вимогам стандарту у сфері надання послуг з організації судноремонту.
Надання відповідних послуг з ремонту проводиться під наглядом КТ «Регістр судноплавства України».
Учасником ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» надано наступні сертифікати:
1. «Сертифікат відповідності системи управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), виданий 27.09.2018 КТ «Регістр судноплавства України» за № 41-621-18 (з щорічним підтвердженням за встановленими строками) на надання послуг:
- Вимір товщин на судах під технічним наглядом інспектора Регістра;
- Діагностика електрообладнання, пристроїв, установок, механізмів та інших об’єктів технічного нагляду.
2. «Сертифікат відповідності системи управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), виданий 20.03.2020 КТ «Регістр судноплавства України» за № 41-727-20, на надання послуг:
- Послуги з переобладнання та ремонту об’єктів нагляду;
- Послуги з ремонту, монтажу, пусконалагодження електрообладнання та обладнання автоматизації.
Слід зазначити, що у відповідності до Положення про ремонт суден на відомчих ремонтних базах, затвердженого Наказом Державного департаменту морського та річкового транспорту України від 05.08.1996 № 221 (КНД 31.5.001-96) та Правил освидетельствования судов (Регистра судоходства Украины, 2012), судноремонт це комплекс робіт, що пов'язаний із поновленням справного стану судна і його складових частин (обладнання, механізмів, озброєння тощо). Тобто, ремонт судна є складовою частиною технічної експлуатації судна.
Ремонт має забезпечити відновлення та/або підтримання технічного стану та ресурсів судових технічних засобів належного рівня.
Враховуючи вищевикладене слід зазначити, що судна Замовника, зокрема снн «Одессос», знаходяться під наглядом КТ «РСУ», а послуги «з переобладнання та ремонту об’єктів нагляду» за Сертифікатом відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), виданого 20.03.2020 КТ «РСУ» № 41-727-20, і є послугами з організації судноремонту.
Крім того, взагалі перелік послуг, що наданий у складі сертифікатів (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), які видані КТ «Регістр судноплавства України») учасника ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» в цілому є послугами з організації судноремонту та є цілком достатнім для надання послуг в частині предмету закупівлі.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-08-14 11:25:32

Пояснення на запит Південного офісу Державної аудиторської служби України від 11.08.2020 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: 50240000-9 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонтування снн «Одессос»)», оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-03-04-000943-a

04.03.2020 Замовником – Південною філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрацією морського порту Південний) в електронній системі закупівель Прозорро оприлюднено оголошення про проведення закупівлі по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015: 50240000-9 - Послуги з ремонтування снн «Одессос»)» (надалі також – Процедура закупівлі), оголошення UA-2020-03-04-000943-a.
Наказом Південного офісу Державної аудиторської служби від 05.08.2020 № 252 (надалі також – ПО ДАСУ) «Про початок моніторингу процедур закупівлі» було розпочато моніторинг вищезазначеної Процедури закупівлі.
11.08.2020 о 14:10 в межах проведення моніторингу, в електронній системі закупівель було оприлюднено Запит замовнику на пояснення, по суті якого, керуючись положеннями ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надає наступні пояснення.
1. Стосовно допущення до оцінки тендерних пропозицій учасників (ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ», ПП «ПІ.ЕЙ.АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК», ТОВ «МАРИН ТЕХ СЕРВІС», ТОВ «АЛЬФА МАРИН») та відповідності їх кваліфікаційному критерію в частині наявності працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно до п.п. 1.2.2 пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі має надати довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) Учасника, що містить підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації для виконання ремонтів плавзасобів, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, із наданням інормації про наявних у Учасника спеціалістів (зварювальників, фахівців з неруйнівного (ультразвукового) контролю «вимірювання товщин металу корпусів суден») згідно з визнанням КТ «Регістр судноплавства України» із зазначенням ПІБ працівників, посади, досвіду роботи, інформації про кваліфікацію спеціалістів зварювальників та фахівців з неруйнівного (ультразвукового) контролю (№ Сертифікату, дата видачі).
Тобто, Замовник у складі ТД зазначив про необхідність наявності кількох спеціалістів (різних напрямків), серед яких, в цілому, мають бути такі фахівці як: зварювальники, фахівці з неруйнівного (ультразвукового) контролю «вимірювання товщин металу корпусів суден».
Отже, Замовником перелічене коло фахівців, яке має бути у учасника в цілому, а не у обов’язковому випадку кілька фахівців певного напрямку, про що й зазначено в вимогах до ТД.
В конкретному випадку, для надання послуг щодо вимірювання товщин металу корпусів суден у обсязі, який визначено у закупівлі «Послуги з ремонтування снн «Одессос», цілком достатньо одного спеціаліста-фахівця з неруйнівного (ультразвукового) контролю «вимірювання товщин металу корпусів суден» з урахуванням обсягу робіт/послуг, що перелічені в попередній ремонтній відомості зазначеного напрямку.
Відповідні довідки про наявність такого фахівця учасниками надані.
2. Стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» вимогам п.п. 3.13.2 п. 3.13 Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідно до вимог підпункту 3.13.2 пункту 3.13 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасники повинні надати Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001 організації (підприємства) на відповідність вимогам стандарту у сфері надання послуг з організації судноремонту.
Надання відповідних послуг з ремонту проводиться під наглядом КТ «Регістр судноплавства України».
Учасником ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» надано наступні сертифікати:
1. «Сертифікат відповідності системи управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), виданий 27.09.2018 КТ «Регістр судноплавства України» за № 41-621-18 (з щорічним підтвердженням за встановленими строками) на надання послуг:
- Вимір товщин на судах під технічним наглядом інспектора Регістра;
- Діагностика електрообладнання, пристроїв, установок, механізмів та інших об’єктів технічного нагляду.
2. «Сертифікат відповідності системи управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), виданий 20.03.2020 КТ «Регістр судноплавства України» за № 41-727-20, на надання послуг:
- Послуги з переобладнання та ремонту об’єктів нагляду;
- Послуги з ремонту, монтажу, пусконалагодження електрообладнання та обладнання автоматизації.
Слід зазначити, що у відповідності до Положення про ремонт суден на відомчих ремонтних базах, затвердженого Наказом Державного департаменту морського та річкового транспорту України від 05.08.1996 № 221 (КНД 31.5.001-96) та Правил освидетельствования судов (Регистра судоходства Украины, 2012), судноремонт це комплекс робіт, що пов'язаний із поновленням справного стану судна і його складових частин (обладнання, механізмів, озброєння тощо). Тобто, ремонт судна є складовою частиною технічної експлуатації судна.
Ремонт має забезпечити відновлення та/або підтримання технічного стану та ресурсів судових технічних засобів належного рівня.
Враховуючи вищевикладене слід зазначити, що судна Замовника, зокрема снн «Одессос», знаходяться під наглядом КТ «РСУ», а послуги «з переобладнання та ремонту об’єктів нагляду» за Сертифікатом відповідності системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), виданого 20.03.2020 КТ «РСУ» № 41-727-20, і є послугами з організації судноремонту.
Крім того, взагалі перелік послуг, що наданий у складі сертифікатів (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), які видані КТ «Регістр судноплавства України») учасника ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» в цілому є послугами з організації судноремонту та є цілком достатнім для надання послуг в частині предмету закупівлі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок Південного офісу Держаудитслужби (оприлюднений 21.08.2020) по відкритим торгам за предметом закупівлі: «ДК 021:2015: 50240000-9 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонтування снн «Одессос»)», оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-03-04-000943-a 04.03.2020 Замовником – Південною філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрацією морського порту Південний) в електронній системі закупівель Прозорро оприлюднено оголошення про проведення закупівлі по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги за кодом ДК 021:2015: 50240000-9 - Послуги з ремонтування снн «Одессос»)» (надалі також – Процедура закупівлі), оголошення UA-2020-03-04-000943-a. Наказом Південного офісу Держаудитслужби від 05.08.2020 № 252 (надалі також – ПО ДАСУ, Південний офіс) «Про початок моніторингу процедур закупівлі» було розпочато моніторинг вищезазначеної Процедури закупівлі, в межах якого оприлюднено Запит замовнику на пояснення від 11.08.2020 та пояснення Замовника від 14.08.2020 (надалі також – Пояснення). 21.08.2020 в електронній системі закупівель був оприлюднений висновок ПО ДАСУ про результати моніторингу закупівлі (надалі також – Висновок), відповідно до якого орган державного фінансового контролю не погоджується з обставинами, викладеними Замоником у Поясненні, та зазначає, що Пояснення не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 7 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі також – Закон) (в редакції від 08.02.2020) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень (Наразі, аналогічні положення містяться у абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону). Замовник із зазначеним Висновком не погоджується у повному обсязі, та надає свої заперечення до Висновку, враховуючи наступне. Так, у Висновку зазначено, що на порушення п.п. 3.13.2 п. 3.13 Додатку 2 до Тендерної документації та Додатку 5 до Тендерної документації учасниками, а саме: Товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» (код за ЄДРПОУ 40463220), Товариством з обмеженою відповідальністю «Альфа Марин» (код за ЄДРПОУ 42806051) та Товариством з обмеженою відповідальністю «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» (код за ЄДРПОУ 41798536), не наданий сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001 у сфері надання послуг з організації судоремонту. Перш за все необхідно відзначити, що надання відповідних послуг з ремонту проводиться під наглядом КТ «Регістр судноплавства України». Учасником ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ» надано наступні сертифікати відповідності системи управління якістю: 1. «Сертифікат відповідності системи управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), виданий 27.09.2018 КТ «Регістр судноплавства України» за № 41-621-18 на надання послуг: - Вимір товщин на судах під технічним наглядом інспектора Регістра; - Діагностика електрообладнання, пристроїв, установок, механізмів та інших об’єктів технічного нагляду. 2. «Сертифікат відповідності системи управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), виданий 20.03.2020 КТ «Регістр судноплавства України» за № 41-727-20, на надання послуг: - Послуги з переобладнання та ремонту об’єктів нагляду; - Послуги з ремонту, монтажу, пусконалагодження електрообладнання та обладнання автоматизації. Учасником ТОВ «Альфа Марин» наданий «Сертифікат відповідності системи управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), виданий 02.05.2019 КТ «Регістр судноплавства України» за № 41-681-19 на надання послуг: - Ремонт, монтаж, випробування та діагностика корпусів суден, корпусних конструкцій, суднових систем і трубопроводів, механізмів, холодильного обладнання, суднового електрообладнання та обладнання автоматизації; - Монтаж, налагодження, обслуговування, ремонт та програмування, заміна елементів живлення; - Розробка проектно-конструкторської документації для модернізації, переобладнання суден і плавучих засобів; - Виміру залишкових товщин на судах під наглядом інспектора РУ; - Постачання змінно-запасних частин та суднового забезпечення. Учасником ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» наданий «Сертифікат відповідності системи управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), виданий 17.05.2018 КТ «Регістр судноплавства України» за № 41-587-18 на надання послуг: - Послуги з переобладнання та ремонту об’єктів технічного нагляду; - Послуги з ремонту, монтажу та пусконалагодженню електрообладнання та обладнання автоматизації; - Виміру залишкових товщин на суднах під наглядом Регістра судноплавства України; - Постачання змінно-запасних частин та суднового забезпечення. Слід зазначити, що у відповідності до Положення про ремонт суден на відомчих ремонтних базах, затвердженого Наказом Державного департаменту морського та річкового транспорту України від 05.08.1996 № 221 (КНД 31.5.001-96) та Правил освидетельствования судов (Регистра судоходства Украины, 2012), судноремонт це комплекс робіт, що пов'язаний із поновленням справного стану судна і його складових частин (обладнання, механізмів, озброєння тощо). Тобто, ремонт судна є складовою частиною технічної експлуатації судна. Ремонт має забезпечити відновлення та/або підтримання технічного стану та ресурсів судових технічних засобів належного рівня. Враховуючи вищевикладене слід зазначити, що судна Замовника, зокрема снн «Одессос», знаходяться під наглядом КТ «РСУ», а послуги «з переобладнання та ремонту об’єктів нагляду», «виміру залишкових товщин на судах під наглядом інспектора РУ», «виміру залишкових товщин на суднах під наглядом Регістра судноплавства України» за вищепереліченими сертифікатами, і є послугами з організації судноремонту. (наразі, слід звернути увагу на зазначення формулювання «нагляду Регістру» у сертифікатах відповідності, яка в кожному випадку самим Регістром судноплавства України викладена по-різному). Крім того, взагалі перелік послуг, що надані у складі сертифікатів (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), які видані КТ «Регістр судноплавства України») учасників, в цілому є послугами з організації судноремонту та є цілком достатнім для надання послуг в частині предмету закупівлі. Також, слід звернути увагу на те, що у Запиті замовнику на пояснення від 11.08.2020 орган державного фінансового контролю порушує питання лише стосовно невідповідності тендерній документації Замовника сертифікату відповідності одного учасника, а саме: ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ», а у Висновку здійснює аналіз сертифікатів вже трьох учасників закупівлі (ТОВ «СПЕЦ ЕКСПЕРТ», ТОВ «Альфа Марин», ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС») та робить висновок щодо їх невідповідності. Враховуючи викладені у запереченні на Висновок обставини, вважаємо зазначені у Висновку порушення необґрунтованими, оскільки Замовником були виконані всі передбачені чинним законодавством дії. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону (ч. 10 ст. 7 1 Закону в редакції від 08.02.2020) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Враховуючи зазначене, необхідно зауважити, що Замовник має на меті скористатись наданим йому правом на оскарження Висновку до суду. З врахуванням вищезазначеного, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) просить прийняти до уваги наведені аргументовані заперечення до Висновку в прийнятті подальшого рішення.

2020-08-26 14:19:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до ч. 10 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» адміністрацією морського порту Південний було подано Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівель. Копія Позовної заяви із додатками додається.
Дата публікації: 02 вересня 2020

Документи:

02 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
02 вересня 2020 13:47
Позовна заява із додатками.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 травня 2020
UA-2020-03-04-000943-a1fef123451244b2b94e1bc89cbc45fbe
Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728549
Місцезнаходження: 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬФА МАРИН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВІРГО СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 15:24
Статут Альфа Марин.pdf
17 квітня 2020 15:24
Протокол №5.pdf
17 квітня 2020 15:24
Опис.pdf
17 квітня 2020 15:24
Довідка ст 17.pdf
17 квітня 2020 15:24
Довідка про участника.pdf
17 квітня 2020 15:24
Довідка про санкції.pdf
17 квітня 2020 15:24
Довідка працівники 1.pdf
17 квітня 2020 15:24
Довідка банківська.pdf
17 квітня 2020 15:24
Тех вимоги.pdf
17 квітня 2020 15:24
Сертифікат якістю.pdf

Документи

Публічні документи

20 квітня 2020 13:48
Електронний підпис
20 квітня 2020 13:48
Електронний підпис
20 квітня 2020 13:44
Статут + рішення.pdf
20 квітня 2020 13:44
Сертифікати РСУ.pdf
20 квітня 2020 13:44
Довідка, баланси.pdf
20 квітня 2020 13:44
Довідка ст.17 ЗУ.pdf
20 квітня 2020 13:44
Довідка з банку.pdf
20 квітня 2020 13:44
Відомості ЕДРПОУ.pdf
20 квітня 2020 13:44
Технічні вимоги.PDF

Документи

Публічні документи

27 травня 2020 13:52
QT-Odessos.pdf
27 травня 2020 13:52
public_doc.pdf
27 травня 2020 13:52
public_doc.p7s
27 травня 2020 13:52
Dovidka_20140597830620788454.pdf
27 травня 2020 13:52
Dovidka_20140597830620788454.pdf.p7s
21 квітня 2020 14:32
dovidka_analog_dogov_compressed.pdf
21 квітня 2020 11:40
filial.pdf
21 квітня 2020 11:40
zahyst dovkillya.pdf
21 квітня 2020 11:40
subpidr.pdf
21 квітня 2020 11:40
ISO 9001.pdf
21 квітня 2020 11:40
vuznan_vidpovidn.pdf
21 квітня 2020 11:40
zgoda.pdf
21 квітня 2020 11:40
dovidka sankcii.pdf
21 квітня 2020 11:40
PDV.pdf
21 квітня 2020 11:40
dovidka bank.pdf
21 квітня 2020 11:40
kod dostupu.pdf
21 квітня 2020 11:40
statut.pdf
21 квітня 2020 11:40
vidomosti.pdf
21 квітня 2020 11:40
povnovazh.pdf
21 квітня 2020 11:40
prikaz_protokol.pdf
21 квітня 2020 11:40
rishennya.pdf
21 квітня 2020 11:40
st17.pdf
21 квітня 2020 11:40
dovidka analog dogov.pdf
21 квітня 2020 11:40
teh vymogy.pdf
21 квітня 2020 11:40
pracivn2.pdf
21 квітня 2020 11:40
pracivn.pdf
21 квітня 2020 11:40
mtb.pdf

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 12:19
статут+опис.PDF
21 квітня 2020 12:19
ст 17.PDF
21 квітня 2020 12:19
сертифікат ISO.pdf
21 квітня 2020 12:19
повноваження_2.pdf
21 квітня 2020 12:19
повноваження_1.pdf
21 квітня 2020 12:19
згода учасника торгів.PDF
21 квітня 2020 12:19
довідка про учасника.PDF
21 квітня 2020 12:19
довідка про сануції.PDF
21 квітня 2020 12:19
довідка з банку.pdf
21 квітня 2020 12:19
витяг з ПДВ.pdf
21 квітня 2020 12:19
Тех вимоги.PDF
21 квітня 2020 12:19
ремонт ПС-323 ч2.PDF
21 квітня 2020 12:19
ремонт гідрограф.PDF
21 квітня 2020 12:19
ремонт ПС-323 ч1.PDF
21 квітня 2020 12:19
довідка мат тех база.PDF

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 14:53
лист підтвердження.pdf
21 квітня 2020 14:53
РСУ підтвер.pdf
21 квітня 2020 14:53
ISO порт.pdf
21 квітня 2020 14:53
ISO Вирго.pdf
21 квітня 2020 14:53
ТП 9 згода учасника.pdf
21 квітня 2020 14:53
ТП 8 санкції.pdf
21 квітня 2020 14:53
Копія ПДВ.pdf
21 квітня 2020 14:53
Довідка банк.pdf
21 квітня 2020 14:53
ТП 7 код доступу.pdf
21 квітня 2020 14:53
Рішення учасника.pdf
21 квітня 2020 14:53
ТП 5 ст 17.pdf
21 квітня 2020 14:53
ТП 10 тех вимоги.pdf
21 квітня 2020 14:53
ТП 4 фахівці.pdf
21 квітня 2020 14:53
ТП 3 Працівники.pdf
21 квітня 2020 14:53
ТП 2 Досвід.pdf
21 квітня 2020 14:53
ТП 1 довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА МАРИН"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК"

ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ"

ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС"

ТОВ "ВІРГО СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ" 6 976 425,00
UAH
6 584 985,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК" 6 599 169,00
UAH
6 599 169,00
UAH
Документи
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС" 6 987 600,00
UAH
6 987 600,00
UAH
Документи
ТОВ "АЛЬФА МАРИН" 6 990 000,00
UAH
6 990 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 13:52
QT-Odessos.pdf
27 травня 2020 13:52
public_doc.pdf
27 травня 2020 13:52
public_doc.p7s
27 травня 2020 13:52
Dovidka_20140597830620788454.pdf
27 травня 2020 13:52
Dovidka_20140597830620788454.pdf.p7s
21 квітня 2020 14:32
dovidka_analog_dogov_compressed.pdf
21 квітня 2020 11:40
filial.pdf
21 квітня 2020 11:40
zahyst dovkillya.pdf
21 квітня 2020 11:40
subpidr.pdf
21 квітня 2020 11:40
ISO 9001.pdf
21 квітня 2020 11:40
vuznan_vidpovidn.pdf
21 квітня 2020 11:40
zgoda.pdf
21 квітня 2020 11:40
dovidka sankcii.pdf
21 квітня 2020 11:40
PDV.pdf
21 квітня 2020 11:40
dovidka bank.pdf
21 квітня 2020 11:40
kod dostupu.pdf
21 квітня 2020 11:40
statut.pdf
21 квітня 2020 11:40
vidomosti.pdf
21 квітня 2020 11:40
povnovazh.pdf
21 квітня 2020 11:40
prikaz_protokol.pdf
21 квітня 2020 11:40
rishennya.pdf
21 квітня 2020 11:40
st17.pdf
21 квітня 2020 11:40
dovidka analog dogov.pdf
21 квітня 2020 11:40
teh vymogy.pdf
21 квітня 2020 11:40
pracivn2.pdf
21 квітня 2020 11:40
pracivn.pdf
21 квітня 2020 11:40
mtb.pdf

Публічні документи

20 квітня 2020 13:48
Електронний підпис
20 квітня 2020 13:48
Електронний підпис
20 квітня 2020 13:44
Статут + рішення.pdf
20 квітня 2020 13:44
Сертифікати РСУ.pdf
20 квітня 2020 13:44
Довідка, баланси.pdf
20 квітня 2020 13:44
Довідка ст.17 ЗУ.pdf
20 квітня 2020 13:44
Довідка з банку.pdf
20 квітня 2020 13:44
Відомості ЕДРПОУ.pdf
20 квітня 2020 13:44
Технічні вимоги.PDF

Публічні документи

21 квітня 2020 12:19
статут+опис.PDF
21 квітня 2020 12:19
ст 17.PDF
21 квітня 2020 12:19
сертифікат ISO.pdf
21 квітня 2020 12:19
повноваження_2.pdf
21 квітня 2020 12:19
повноваження_1.pdf
21 квітня 2020 12:19
згода учасника торгів.PDF
21 квітня 2020 12:19
довідка про учасника.PDF
21 квітня 2020 12:19
довідка про сануції.PDF
21 квітня 2020 12:19
довідка з банку.pdf
21 квітня 2020 12:19
витяг з ПДВ.pdf
21 квітня 2020 12:19
Тех вимоги.PDF
21 квітня 2020 12:19
ремонт ПС-323 ч2.PDF
21 квітня 2020 12:19
ремонт гідрограф.PDF
21 квітня 2020 12:19
ремонт ПС-323 ч1.PDF
21 квітня 2020 12:19
довідка мат тех база.PDF

Публічні документи

17 квітня 2020 15:24
Статут Альфа Марин.pdf
17 квітня 2020 15:24
Протокол №5.pdf
17 квітня 2020 15:24
Опис.pdf
17 квітня 2020 15:24
Довідка ст 17.pdf
17 квітня 2020 15:24
Довідка про участника.pdf
17 квітня 2020 15:24
Довідка про санкції.pdf
17 квітня 2020 15:24
Довідка працівники 1.pdf
17 квітня 2020 15:24
Довідка банківська.pdf
17 квітня 2020 15:24
Тех вимоги.pdf
17 квітня 2020 15:24
Сертифікат якістю.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІ. ЕЙ. АЙ. ШИПМЕНЕДЖМЕНТ ІНК"

ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС"

ТОВ "АЛЬФА МАРИН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ"
#40463220
Переможець 6 584 985,00
UAH
22 травня 2020 15:39

Документи

22 травня 2020 15:39
Електронний підпис
22 травня 2020 15:39
ПОВІДОМЛЕННЯ.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦ ЕКСПЕРТ"
#40463220
6 584 985,00
UAH
Документи

Документи

22 травня 2020 15:39
Електронний підпис
22 травня 2020 15:39
ПОВІДОМЛЕННЯ.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 15:07
ЗВІТ про виконання договору 131-В-ПВФ-20 від 11.06.2020.docx укладений
19 листопада 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 15:33
Повідомлення про внесення змін до договору (1).docx зміни до договору
21 жовтня 2020 15:32
ду 1 к 131-В-ПВФ-20 від 11.06.2020 ТОВ СПЕЦ ЕКСПЕРТ (1).pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 16:41
Звіт про укладені договори.docx укладений
11 червня 2020 16:39
131-В-ПВФ-20 від 11.06.2020 ТОВ СПЕЦ ЕКСПЕРТ.pdf укладений
11 червня 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі: згідно із пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до пункту 9.5. Договору Сторони досягли згоди підпункт 2.1.5. Договору викласти у наступній редакції: «2.1.5. Надати Послуги протягом 2020 року, у строк, що не перевищує 70 (сімдесят) календарних днів з дати підписання Акту приймання судна в ремонт, а саме: - постановка/спуск з доку (перший та останній дні) – 2 (два) дні; - проміжні дні стоянки в доці – не більше 30 (тридцяти) днів; - стоянка біля причалу – 33 (тридцяти три) днів; - тимчасове припинення надання Послуг у зв’язку з несприятливими погодними умовами – 5 (п’ять) днів.». 2. Усі інші умови Договору, не порушені цією Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним.
Номер договору про закупівлю: 131-В-ПВФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 763 848,25
UAH (в тому числі ПДВ 1 293 974,71 UAH)