Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 - 48041 - Система для вибіркового контролю фізіологічних показників, для домашнього використання (Комплект обладнання для надання медичних послуг із застосуванням телемедицини)
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-03-04-000897-b 722590ee66ae4d84802b47050b715f67
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Ільків

+380343734690 bol-pmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" БОЛЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42513875
Місцезнаходження: 77202, Україна , Івано-Франківська обл., м. Болехів, вул. Є.Коновальця, буд. 2
Контактна особа: Мар'яна Ільків
+380343734690
bol-pmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Пункт 4 частини 2 статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII надає повноваження Замовнику застосувати переговорну процедуру, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Документальним підтвердженням необхідності застосування переговорної процедури є:
• по-перше, причиною відміни торгів має бути саме подання до участі в них менше двох тендерних пропозицій. В якості підтвердження даного факту зазначаємо, що на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель замовник двічі проводив закупівлю за предметом ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 - 48041 - Система для вибіркового контролю фізіологічних показників, для домашнього використання (Комплект обладнання для надання медичних послуг із застосуванням телемедицини) на 2020 рік і статуси цих процедур це «Закупівля не відбулась». Причини відміни по двох процедурах: Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Перша закупівля була оголошена 16.01.20 та друга -11.02.2020 .
• по-друге, обидві відміни торгів мали здійснюватись саме за Законом України «Про публічні закупівлі» згідно Інфолиста Мінекономрозвитку від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07. Обидві процедури були проведені за Законом України «Про публічні закупівлі», підтвердженням даного факту є ідентифікатор першої закупівлі: UA-2020-01-16-001261-c, та є ідентифікатор другої закупівлі: UA-2020-02-11-003972-b, а також сформовані системою звіти по даних процедурах.
• вимоги до предмету закупівлі та до Учасника не мають відрізнятись від тих, що були визначенні в тендерній документації при проведенні відмінених торгів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 15:32
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Код ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2019 - 48041 - Система для вибіркового контролю фізіологічних показників, для домашнього використання (Комплект обладнання для надання медичних послуг із застосуванням телемедицини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77202, Україна, Івано-Франківська область, м. Болехів, вул. Є.Коновальця, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 березня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВОДЕНТ"
#22178744
Переможець 219 800,00
UAH
04 березня 2020 15:32

Документи

04 березня 2020 15:32
Електронний підпис
04 березня 2020 15:26
повідомлення (3).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 15:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВОДЕНТ"
#22178744
219 800,00
UAH
Документи

Документи

04 березня 2020 15:32
Електронний підпис
04 березня 2020 15:26
повідомлення (3).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 15:23
Договір телемедицина.pdf укладений
27 березня 2020 15:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 219 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 379,44 UAH)