Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація харчування дітей Попаснянської багатопрофільної гімназії №25(доповнення)
Очікувана вартість
96 114,34 UAH
UA-2020-03-04-000412-a dfc8f82f6e2e49dd91a822651292a384
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Заворотня

+380636606054 zoshv25@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Попасняська багатопрофільна гімназія №25 Попаснянської районної ради Луганської області
Код ЄДРПОУ: 33224980
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попаснянський район, місто Попасна, ВУЛИЦЯ КОШОВОГО, БУД. 31
Контактна особа: Тетяна Заворотня
+380636606054
zoshv25@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація харчування дітей Попаснянської багатопрофільної гімназії №25(доповнення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська область, м.Попасна, вул.Кошового буд,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

04 березня 2020 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОДОРОВА ІРИНА СЕРГІЇВНА
#2122610489
Переможець 96 114,34
UAH з ПДВ
04 березня 2020 09:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:26
Дод уг 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 11:27
Дод уг 3.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 12:18
Дод уг 1.pdf зміни до договору
28 травня 2020 12:16
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У з’язку з встановленням карантину для запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби COVID -19 на території України сторони домовились зменшити суму Договору № 3 від 04 березня 2020 року на суму 22020,46 грн. без ПДВ, а саме суму послуг з організації гарячого харчування для дітей пришкільного табору на 22020,46 грн. без ПДВ (КПК -0613140):
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з встановленням карантину для запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби COVID-19 на території України та зменшенням в зв'язку з цим асигнувань,сторони домовились зменшити суму Договору №3 від 04.03.2020 р. на суму 29854,44 грн.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У з’язку з встановленням карантину для запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби COVID -19 на території України і закінченням бюджетного року та зменшенням в зв’язку з цим асигнувань, сторони домовились зменшити суму Договору № 3 від 04 березня 2020 року на суму 15207,64 грн.(П’ятнадцять тисяч двісті сім грн. 64 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 031,80
UAH (в тому числі ПДВ 4 838,63 UAH)