Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція існуючих будівель Управління ДСНС України в Івано-Франківській області під оперативно-координаційний центр та тренувально-реабілітаційний центр по вул. Івана Франка, 6 в м. Івано-Франківськ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (Кошти Європейського Союзу та кошти залучені у відповідності до чинних нормативно-правових актів України)
Очікувана вартість
74 234 286,00 UAH
UA-2020-03-04-000231-c 7c3927d8fa1c4086b0cb5d014a953941
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якуб'як Андрій Васильович

+380342596534 vrzif@mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 38555228
Вебсайт: https://if.dsns.gov.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івана Франка, 6
Контактна особа: Якуб'як Андрій Васильович
+380342596534
vrzif@mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 20 березня 2020 12:12
Очікувана вартість: 74 234 286,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 371 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 371000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція існуючих будівель Управління ДСНС України в Івано-Франківській області під оперативно-координаційний центр та тренувально-реабілітаційний центр по вул. Івана Франка, 6 в м. Івано-Франківськ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Івана Франка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 березня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 15 Робочі 95
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 11:15
перелік змін.pdf
12 березня 2020 11:14
тендерна документація нова редакція.pdf
12 березня 2020 11:14
проект договору нова редакція.pdf
12 березня 2020 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2020 11:15
перелік змін.pdf
12 березня 2020 11:14
тендерна документація нова редакція.pdf
04 березня 2020 10:43
тендерна документація.pdf
12 березня 2020 11:14
проект договору нова редакція.pdf
04 березня 2020 10:43
проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бюджет без ПДВ
Дата подання: 08 березня 2020 23:41
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:01
В інформації про процедуру закупівлі UA-2020-03-04-000231-c вказано: Очікувана вартість: 74 234 286,00 UAH з ПДВ. В тендерній документації розділ 5 п.п. 5.1 вказно: "Ціна пропозиції кожного учасника має зазначатись без ПДВ". Також в додатку 1 "Тендерна пропозиція" ціна тендерної прпозиції вказується без ПДВ. Окрім вищенаведеного, в розділі 3 п.п. 3.1 вказано: "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформації про ціну". Прошу надати роз'яснення щодо подачі цінової пропозиції в електронній формі, оскільки на електронних майдачких ціна закупівлі №5386948 вказується з ПДВ. Також щодо бюджету, якщо бюджет закупівлі з ПДВ складає 74 234 286,00 грн, то максимальна ціна пропозиції учасників мала б дорівнювати 61 861 905,00 грн без ПДВ, але в даному вартіанті подачі пропозицій в електронній формі учасники можуть подати пропозицію без ПДВ, яка значно перевищить бюджет закупівлі. Прошу уточнити максимальний бюджет закупівлі без ПДВ. Також прошу вирішити проблему, щоб електронні майданчики не давали змоги подавати пропозицію, яка перивищує бюджет закупівлі без ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації та оголошення буде внесено зміни
Гарантійні листи по розділу 3.6
Дата подання: 08 березня 2020 23:55
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:02
Відповідно до розділу 3.6 "Учасники процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність тенденої пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предемета зкупівлі". В даному розділі замовник вимагає надати гарнтійні листи в кількості п'ять штук. Прошу вказати чи можуть учасники подати один гарантійний лист де буде п'ять абзаців в яких учасники нададуть всі гарантії відповідно до вимог розділу 3.6.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В складі пропозиції мають бути надані всі документи, які вимагаються тендерною документацією
Щодо розділу 3.7 Інформація про субпідрядника
Дата подання: 09 березня 2020 00:29
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:03
В розділі 3.7 замовником чітко вказано які документи зобов'язаний подати учасник, якщо він планує залучати субпідрядника на обсяг більше 20% від вартості договору. Натомість нічого не вказано які документи зобов'язаний подати учасник, якщо він планує залучати субпідрядника на обсяг менше 20% від вартості договору. Для прикладу учасник планує залучити субпідрядника для виконання зовнішніх мереж газопостачання. Вартість даного комплексу робіт меше 5% від вартості договору. Яким чином учасник має підтвердити наявність у субпідрядника обладнання для виконання даного комплексу робіт якщо в самого учасника дане обладнання відсутнє?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Однак тендерною документацією не заборонено вказувати інформацію про субпідрядника в обсязі менше 20 відсотків
Додаток 5. Договір підряду
Дата подання: 09 березня 2020 00:39
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:03
В договорі підряду п.п. 2.1 .1 Договірна ціна становить _________ в тому числі ПДВ, натомість в п.п. 2.4 Ціна робіт, що виконуються Генпідрядником ... становить ____________ без урахування ПДВ. Також в розділі 6.3 тендерної документації зазанчено: "Договірна ціна зазначається без ПДВ". Прошу усунути розбіжності, або надати роз'ясненя щодо розбіжностей п.п. 2.1.1 і 2.4.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено зміни
Щодо коштів на інфляційні процеси і покриття ризіків
Дата подання: 09 березня 2020 00:57
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:04
В договорі підряду п.п. 2.10 вказано, що джерелом покриття обгрунтованого поточного збільшення вартості витрат будуть передбачені в договірній ціні кошти на інфляційні процеси і на покриття ризиків. Прошу звернути увагу, що в тендерній документації замовник не вимагає врахувати в тендерній пропозиції кошти на інфляційні процеси і на покриття ризиків. В розділі 6.3 зазначений перелік документів для підтвердження ціни тендерної пропозиції. В даному переліку відсутня вимога щодо подачі розрахунку коштів на інфляційні процеси і покритя ризиків. Прошу уточнити чи зобов'язані учасники врахувати в своїх тендерних пропозиціях кошти на інфляційні процеси і покриття ризиків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено зміни
Щодо урахування зворотніх сум
Дата подання: 09 березня 2020 01:07
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:04
В розділі 6.3 вказано: "Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) вказується з урахуванням усіх податків, зборів та обов'язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, з вказівкою та урахуванням зворотніх сум". Прошу уточнити: 1. Про зворотні суми з демонтажу яких конструкцій наголошує замовник? 2. Яким чином має бути визначена ціна даних конструкцій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено зміни
Щодо навантаження сміття
Дата подання: 09 березня 2020 01:39
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:05
В технічному завданні, а саме: "Демонтажні роботи, підготовка майданчика" п.п 16 вказано: "Перевезення сміття до 25 км" - 1927 тон. В технічному завданні відсутні роботи, що враховують навантаження 1927 тон сміття на автомобілі. Прошу внести зміни в технічне завдання і врахувати навантаження сміття екскаваторами.
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Марки сумішей бетонних
Дата подання: 09 березня 2020 02:00
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:05
В технічному завданні не вказано марки сумішей бетонних. Для підготовки тендерної пропозиції прошу вказати марку сумішей бетонних в наступних пунктах технічного завдання: 1. Розділ 1. Фундаменти п.п 7. 2. Загальнобудівельні роботи Розділ 1. Монолітний каркас, перекриття п.п. 1, п.п 9, п.п 19, п.п 28, п.п 38, п.п 46, п.п 56, п.п 65, п.п 75, п.п 87. 3. Дороги та майданчики Розділ 1 Дороги, тротуари, майданчики п.п 10. 4. Відділ 1. Колодязь В1-1 діаметром 1500мм-1шт. п.п 25. 5. Відділ 1. Колодязь діаметром 1500мм-1шт. п.п 27. 6. Малі форми, огородження, розмітка та інше. Благоустрій п.п 7.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Товщина пінопласту
Дата подання: 09 березня 2020 02:07
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:05
Прошу вказати товщину пінопласту для теплоізоляції стін і колон прямокутних п.п. 112. Загальнобудівельні роботи Розділ 1. Монолітний каркас, перекриття.
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Характеристи матеріалів для покриття покрівлі
Дата подання: 09 березня 2020 02:12
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:06
Загальнобудівельні роботи Розділ 2. Покриття покрівлі. Прошу вказати товщину: 1. Профлист оцинкований п.п 121. 2. Мінераловатні базальтові плити Rockwool п.п 124. 3. Профільований лист з полімерним покриттям п.п 127.
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Товщина матів мінераловатних
Дата подання: 09 березня 2020 02:16
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:06
Вентиляція та опалення п.п. 47. Прошу вказати товщину матів мінераловатних прошивних для ізоляції плоских поверхонь.
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Характеристики басейну 7 м3
Дата подання: 09 березня 2020 02:23
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:06
Водопровід та каналізації Розділ 6. Побутова каналізація К1 п.п 143. вказно "Басейн 7м". Для визначення ціни даної позиції потрібна повна характеристика даного басейну в якій має бути зазначено тип, розмір, форма, матеріал виготовлення і.т.д. Прошу надати вказану інформацію.
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Характеристики обладнання та меблів
Дата подання: 09 березня 2020 03:08
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:07
Прошу зазначити характеристики всіх меблів та обладнання, а саме: 1. Стіл п.п 2. Відсутні розміри, матеріал виготовлення, призначення і.т.д. 2. Стіл оператора з двома тумбами п.п 3. Відсутні розміри, матеріал виготовлення і.т.д. 3. Стілець п.п 4. Відсутня технічна характеристика. 4. Стіл комбінований п.п 5. Відсутні розміри, матеріал виготовлення, призначення і.т.д. 5. Стіл для засідань п.п 6. Відсутні розміри, матеріал виготовлення і.т.д. 6. Шафа для документів п.п 7. Відсутні розміри, матеріал виготовлення, тип (відкрита, закрита) і.т.д. 7. Вішалка для одягу п.п 8. Відсутня технічна характеристика. 8. Шафа для одягу п.п 10. Відсутні розміри і матеріал виготовлення. 9. Дзеркало п.п 11. Відсутні розміри. 10. Піч СВЧ п.п 12. Відсутня потужність і розмір. Потрібно вказати всі технічні характеристики. 11. Шафа холодильна ШХ-0,40М п.п 13. Дана модель відсутня на українському ринку. Прошу вказати технічні параметри для підбору аналогів. 12. Сейф для документів п.п 14. Прошу вказати розмір. 13. Агрегат дизель-генераторний У4060.02 п.п 17. Для визначення вартості ДГ потрібно вказати технічні харатеристики, потужність кВт, напруга 220-380В і.т.д. Особливу увагу прошу звернути на позиції: 1. Комплект тренажерів для спорткомплексу для фізичної підготовки п.п 18. В даній позиції потрібно вказати кількість тренажерів в комплеті, а також детальну характеристику кожної одиниці. 2. Комплект меблів п.п 19. Що значить комплект меблів? Потрібно вказати кількість одиниць в комплекті, призначення і характеристики кожної окремої одиниці. 3. Система відеоспостереження (для будівлі та території) п.п. 20. Для визначення вартості системи спостереження потрібен проект, або детальна специфікація з зазначеними характеристиками кожної одиниці обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Зведення альтанки
Дата подання: 09 березня 2020 03:11
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:08
Малі форми, огородження, рзмітка та інше. Благоустрій п.п 5 вказано: "Зведення альтанки". Для визначення вартості робіт і матеріалів для альтанки потрібен її проект.
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Ліфт пасажирський
Дата подання: 09 березня 2020 12:29
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:08
Обладнання та меблі п.п 16 вказано: "Ліфт пасажирський ПП-400А". Прошу надати інформацію про кількість зупинок ліфта. Також прошу вказати спеціальні вимоги щодо конструкції, виконання, оздоблення, якщо такі вимоги зазначені в проекті.
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Система відеоспостереження
Дата подання: 09 березня 2020 12:41
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:09
Обладнання та меблі п.п 20 вказано: "Система відеоспостереження (для будівлі та території). Дана позиція не може бути зазначена одним пунктом. Роботи по відеоспостереженню мають мати окремий розділ проекту і окремий локальний кошторис. В технічному завданні на відеоспостереження мають бути враховані роботи мо монтажу обладнання, прокладання кабелів, встановленя моніторів і пусконалагодження системи. Також в технічному завданні має бути враховано весь перелік обладнання з зазначеними характеристиками і перелік матеріалів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Щит силовий ВРП
Дата подання: 09 березня 2020 12:45
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:09
Зовнішні мережі 0,4 кВ. Зовнішні електромережі п.п 19 вказано: "Щит силовий ВРП". Для визначення ціни щитів ВРП просимо надати їх схеми.
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Вузол обліку газу
Дата подання: 09 березня 2020 12:53
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:09
Мережі газопостачання. Зовнішні мережі газопостачання, водопроводу та каналізації п.п 86 вказано: "Вузол обліку газу". Прошу надати технічні характеристики вузла обліку і тип виконання (шафний, рамний, контейнерний).
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Агрегат дизель-генераторний У4060.02
Дата подання: 09 березня 2020 13:03
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:10
Обладнання та меблі п.п 17 вказано: "Агрегат дизель-генераторний У4060.02". Прошу надати технічні харатеристики агрегата дизель-генераторного. Для визначення ціни потрібно вказати потужність кВт, напругу 220-380В, тип виконання (пересувний, стаціонарний). Також потрібнов вкзати спеціальні вимоги наприклад чи потрібен холодний пуск і.т.д.
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Майданчик підйомно-опускний
Дата подання: 09 березня 2020 13:11
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:10
Обладнання та меблі п.п 15 вказано: "Майданчик підйомно-опускний для осіб з обмеженими можливостями Н=1,8м; (маса 0,555)". Прошу надати додаткову інформацію, а саме: 1. Тип виконання (вертикальний, горизонтальний) 2. Розмір площадки 3. Привід (електричний, гідравлічний)
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Система CONIPUR HG
Дата подання: 09 березня 2020 13:21
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:11
Розділ 3. Оздоблювальні та загальнобудівельні роботи у приміщеннях. Відділ 1. Підлога п.п 149 вказано: "Покриття підлог спеціального призначення Система CONIPUR HG 11 мм (8+3). Прошу уточнити, яка із систем CONIPUR HG передбачена проектом, а саме: 1. CONIPUR HG eco 2. CONIPUR HG pure 3. CONIPUR HG protect+ 4. CONIPUR HG flex 5. CONIPUR HG sprint
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Вентиляція та опалення
Дата подання: 09 березня 2020 13:35
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:11
Прошу надати технічні характеристики всіх припливно витяжних установок, а також холодильних машин, а саме: 1. Припливно витяжна установка AV 15. 2. Припливно витяжна установка AV 02. 3. Припливно витяжна установка AV 03. 4. Припливно витяжна установка AV 04. 5. Машина холодильна TCEEBY 245-2185
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Комплект фасадних елементів
Дата подання: 09 березня 2020 13:42
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:11
Розділ 3. Оздоблювальні та загальнобудівельні роботи у приміщеннях. Відділ 4. Прорізи п.п 175 вказано: "Комплект фасадних елементів із алюмінієвих профілів ALT F50 ALUTECH ALT W 62 ALUTECH колір профіля - сірий графіт (RAL 7024), склопакет 4-12-4-8-4 LOW-E (32 мм)". Для розрахунку вартості прошу надати проект фасадних конструкцій.
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Блоки дверні зовнішні
Дата подання: 09 березня 2020 13:45
Дата відповіді: 12 березня 2020 11:12
Розділ 3. Оздоблювальні та загальнобудівельні роботи у приміщеннях. Відділ 4. Прорізи п.п 177 вказано: " Блоки дверні зовнішні профіль алюміній ALUTECH або аналог". Прошу додатково вказати кількість дверних блоків в штуках.
Відповідь: У додатку до тендерної документації визначено обсяги робіт із зазначенням матеріалів які необхідні для виконання реконструкції. Зазначене технічне завдання складено із даних які містяться в проектних рішеннях, щодо яких отримано експертний звіт. У разі якщо відсутня марка матеріалу та/або товару, це свідчить про те, що учасники мають надавати пропозицію з урахуванням вартості матеріалів (товарів) відібраних на свій розсуд із обов’язковим дотриманням параметрів таких матерів та/або товарів
Розгорнути всі запитання: 24 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-04-000231-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:30150987
Дата подання: 31 березня 2020 15:42
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця
Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДРЕМСЕРВІС» категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВ «ПРЕСТИЖ-П», з наступних підстав:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Далі МТБ).
Згідно вимозі зазначеній в п.1 Додатку 2 Тендерної документації (Далі ТД) Довідка про наявність МТБ подається за чітко встановленою формою - учасником надана довідка яка не відповідає встановленій формі, також в Довідці МТБ Учасника не зазначена марка машин, механізмів та техніки, що вимагається згідно затвердженої форми.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно вимозі зазначеній в п.2 Додатку 2 ТД Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - учасником надана довідка яка не відповідає встановленій формі.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно ТД: «Аналогічним договором вважається договір (-и) з виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту об’єктів і споруд.
Для документального підтвердження Учасником надаються:
оригінал (-и) вказаного (-их) Учасником у таблиці договору (-ів) (або копія завірена належним чином).
оригінал (-и) позитивного (-их) листа-відгуку (листів-відгуків) за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, що свідчать про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору (-ах), що наведені в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) їх невиконання або неналежного виконання з боку учасника. Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних Учасником у таблиці Замовників.»

Учасником надана довідка з зазначенням Договору підряду №223 від 21.10.2019 на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт відділень Заболотівської районної лікарні Заболотівської селищної ради об'єднаної територіальної громади Івано-Франківської області», оригінал договору та довідка-відгук від 05.11.2019 № 642 від замовника.
Для підтвердження факту виконання робіт та дотримання вимог чинного законодавства України в будівельній галузі, а саме ст. 34 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»:
«1. Замовник має право виконувати будівельні роботи після:
1) подання замовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю - щодо об’єктів будівництва, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта та які не потребують отримання дозволу на виконання будівельних робіт згідно з переліком об’єктів будівництва, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Форма повідомлення про початок виконання будівельних робіт та порядок його подання визначаються Кабінетом Міністрів України;», була перевірена інформація у відкритому реєстрі Державної архітектурно-будівельної інспекції України (Далі Реєстр) за посиланням https://dabi.gov.ua/declarate/list.php?sort=num&order=DESC
Повідомляємо, що станом на 31.03.2020 повідомлення про початок будівельних робіт, та/або інших дозвільних документів по об’єкту в Реєстрі не виявлено. Посилаючись на пункт 2 ст. 36 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності»: «Виконувати будівельні роботи без подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт забороняється.»
Отже, враховуючи вищенаведене роботи по об’єкту «Капітальний ремонт відділень Заболотівської районної лікарні Заболотівської селищної ради об'єднаної територіальної громади Івано-Франківської області» в жовтні-листопаді 2019 року виконувалися в обхід чинного законодавства України, тому виникають сумніви щодо законності виконання робіт по об’єкту, в тому числі щодо належного виконання робіт.
Згідно зі ст. 30 Закону України « Про публічні закупівлі», відхилення тендерних пропозицій:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У разі ненадання переможцем документів відповідно до всіх вимог тендерної документації в зазначені строки, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону.
Зважаючи на те, що пропозиція ТОВ «ПРЕСТИЖ-П» не відповідає умовам тендерної документації, а саме кваліфікаційним критеріям, то Замовник у відповідності до вимог ст. 30 Закону України « Про публічні закупівлі» мав відхилити тендерну пропозицію такого Учасника та визначити переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув відповідно до частини 3 статті 32 Закону. Та розглянути пропозицію ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС " яка наступна найбільш економічно вигідна.

Закон України «Про публічні закупівлі» покликаний захищати здорову конкуренцію всіх учасників процедури відкритих торгів, закупівлю товарів, робіт та послуг за найбільш економічно вигідними цінами та найбільш кваліфікованих та надійних учасників-переможців за для економії коштів Державного бюджету України.
Проте, тендерним комітетом проігноровано вказані принципи та завдання, що покладені в основу проведення торгів через систему Prozorro.
Згідно зі ст. 11 Закону України « Про державні закупівлі» членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника.
Таким чином, вважаємо що у Протокольному рішенні №28 від 30.03.2020 року підстави для визнання переможцем учасника ТОВ «ПРЕСТИЖ-П» є необґрунтованими та такими, що суперечать положенням чинного законодавства та умовам тендерної документації.
Згідно з частиною 2 ст. 38 Закону України «Про державні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
На підставі викладеного, відповідно до положень чинного законодавства вимагаємо скасувати неправомірне та таке, що суперечить нормам закону, рішення замовника, оформлене Протоколом №28 від 30.03.2020 року, про визнання переможцем учасника ТОВ «ПРЕСТИЖ-П».
У разі ігнорування вказаної вимоги та вимог законодавства України, ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» буде змушене повідомити про вказані порушення на порталі Dozorro та звертатися з оскарженням рішення Замовника до Антимонопольного комітету України і в подальшому до суду для захисту наших прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2020 13:49
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Нажаль Закону України «Про публічні закупівлі не містить нормативного закріплення щодо можливості звернення учасників до замовника стосовно скасування рішень прийнятих замовником.
Однак на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Щодо надання інформацію про наявність матеріально-технічної бази та інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації. По-перше тендерна документація не містить вимоги про те, що під час подання інформації про наявність матеріально-технічної бази та інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації не повинен відступати від форм таблиць, які встановлені в тендерній документації. По-друге, відповідно до документації Замовник не відхиляє тендерні пропозиції при виявленні формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Надання ТОВ «ПРЕСТИЖ-П» повної інформації відповідно до вимог тендерної документації та оформленої не відповідно до форми не є підставою для відхилення. Відповідно вказані Вами причини не можуть слугувати підставами для відхилення.
Щодо виконання аналогічного договору:
Відповідно до вимог тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасники в складі пропозиції повинні надати – оригінал (-и) вказаного (-их) Учасником у таблиці договору (-ів) (або копія завірена належним чином).
– оригінал (-и) позитивного (-их) листа-відгуку (листів-відгуків) за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, що свідчать про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору (-ах), що наведені в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) їх невиконання або неналежного виконання з боку учасника. Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних Учасником у таблиці Замовників. На виконання даної вимоги в складі пропозиції ТОВ «ПРЕСТИЖ-П» надано ориінал договору підряду №223 від 21.10.2019 на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт відділень Заболотівської районної лікарні Заболотівської селищної ради об'єднаної територіальної громади Івано-Франківської області» та відгук від 05.11.2019 № 642 від замовника. Як бачимо учасником виконано вимоги тендерної документації та надано документи, які вимагаються в складі пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Жодним пунктом тендерної документації не передбачено надання в складі пропозиції документів, що підтверджують початок виконання робіт, які передбачені Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Таким чином, ТОВ «ПРЕСТИЖ-П» не порушило вимоги тендерної документації та надало всі необхідні документи, відповідно підстави для відхилення тендерної пропозиції цій частині відсутні.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-10-000019 ● b6718a8ecc26480eb569c26422344e00
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 березня 2020 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.03.2020 № 13

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.03.2020 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-03-04-000231-c 04.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 пункту 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання даної норми Закону тендерним комітетом було прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме Пункт 21.6. Додатку 5 до тендерної документації доповнено підпунктом 6) наступного змісту: «6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни». Для можливості ознайомлення із внесеними змінами до даного листа додається Додаток 5 до тендерної документації в новій редакції, витяг з протоколу про внесення змін до тендерної документації в частині приведення у відповідність додатку 5 до тендерної документації вимогам зазначеним у висновку Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області.

2020-03-12 11:25:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Внесено відповідні зміни до тендерної документації.

2020-03-16 09:55:21

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" 56 388 700,00
UAH
44 999 999,00
UAH
Документи
Приватне підприємство "ГалКомБуд" 59 983 523,83
UAH
45 000 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ПРЕСТИЖ-П" 60 902 326,00
UAH
48 500 000,00
UAH
Документи
ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС" 53 498 545,98
UAH
49 999 888,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД" 68 403 548,33
UAH
68 032 548,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОП ФАСАД" 69 352 148,12
UAH
68 401 533,01
UAH
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 14:52
Електронний підпис
19 березня 2020 14:51
Наявність працівників.PDF
19 березня 2020 14:16
Електронний підпис
19 березня 2020 14:15
Наявність працівників.PDF
19 березня 2020 13:17
Електронний підпис
19 березня 2020 13:16
Договiрна цiна.pdf
19 березня 2020 13:13
Електронний підпис
19 березня 2020 13:12
Локальні кошториси-51-107.pdf
19 березня 2020 13:12
Локальні кошториси-1-50.pdf
19 березня 2020 13:01
Розрахунки п_дприємства.PDF
19 березня 2020 13:01
Протокол 8.PDF
19 березня 2020 13:01
Iнформацiйний_лист.PDF
19 березня 2020 13:01
Наявність обладнання.PDF
19 березня 2020 13:01
Розрахунки до кошторису.pdf
19 березня 2020 13:01
Договiрна_цiна.PDF
19 березня 2020 13:01
Відгук Кривопілля.PDF
19 березня 2020 13:01
Відгук пожежен депо.pdf
19 березня 2020 13:01
Відгуки Радча.pdf
19 березня 2020 13:01
Договір 9т Кривопілля.PDF
19 березня 2020 13:01
Договір №27 Радча.pdf
19 березня 2020 13:01
Договір №35 Радча.pdf
19 березня 2020 13:01
Iнформацiйний_лист.PDF
19 березня 2020 13:01
Баланс.pdf
19 березня 2020 13:01
Гарантiйний_лист.PDF
19 березня 2020 13:01
Додаток 4.pdf
19 березня 2020 13:01
Додаток-9.PDF
19 березня 2020 13:01
Лист дозвіл.PDF
19 березня 2020 13:01
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

19 березня 2020 14:54
ЗВ та Адмін.Витрати.PDF
19 березня 2020 14:54
Кошторис.rar
19 березня 2020 14:54
000.PDF
19 березня 2020 14:54
Дозвіл.jpg
19 березня 2020 14:54
Гарантійний лист п.3,6..PDF
19 березня 2020 14:54
Захист довкілля.PDF
19 березня 2020 14:54
Вих.№134.PDF
19 березня 2020 14:54
статут.PDF
19 березня 2020 14:54
Ліцензія.PDF
19 березня 2020 14:54
Протокол,ріш.,опис.PDF
19 березня 2020 14:54
свідоцтво ПДВ(1).jpg
19 березня 2020 14:54
Паспорт Пясти 2ст.jpg
19 березня 2020 14:54
Паспорт Пясти 5ст.jpg
19 березня 2020 14:54
Паспорт Пясти 7ст.jpg
19 березня 2020 14:54
Паспорт Пясти 11ст+код.jpg
19 березня 2020 14:54
Паспорт Пясти 1ст.jpg
19 березня 2020 14:54
наказ П'яста.jpg
19 березня 2020 14:54
Дог.оренди землі.PDF
19 березня 2020 14:54
Дог.оренди прим.PDF
19 березня 2020 14:53
Інформаційна довідка.PDF
19 березня 2020 14:53
дод,9.pdf
19 березня 2020 14:53
Дод.8.PDF
19 березня 2020 14:53
Дод.7.PDF
19 березня 2020 14:53
Субпідр..PDF
19 березня 2020 14:53
Дод.5.pdf
19 березня 2020 14:53
Додат,4.PDF
19 березня 2020 14:53
Вих145.PDF
19 березня 2020 14:53
Додаток 3.PDF
19 березня 2020 14:53
Відгук.pdf
19 березня 2020 14:53
дод.2 анал.догов.PDF
19 березня 2020 14:53
Анал.дог2.pdf
19 березня 2020 14:53
Анал.дог.3.pdf
19 березня 2020 14:53
Анал.дог.1.pdf
19 березня 2020 14:53
Накази на прийняття.PDF
19 березня 2020 14:53
Протокол Мельницький.pdf
19 березня 2020 14:53
посвідчення.PDF
19 березня 2020 14:53
Протокол ОП.pdf
19 березня 2020 14:53
Сорока.PDF
19 березня 2020 14:53
Острижнюк.PDF
19 березня 2020 14:53
Кваліфікація працівн..PDF
19 березня 2020 14:53
Кравчук.PDF
19 березня 2020 14:53
Павлусевич.PDF
19 березня 2020 14:53
Борищак.PDF
19 березня 2020 14:53
Маланчук.PDF
19 березня 2020 14:53
Кутовий.PDF
19 березня 2020 14:53
Мельницький.PDF
19 березня 2020 14:53
Губернат.PDF
19 березня 2020 14:53
Матер.техн.база ДОДАТОК.PDF
19 березня 2020 14:53
Матер.техн.база.PDF
19 березня 2020 14:53
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

03 квітня 2020 14:39
Електронний підпис
03 квітня 2020 14:35
Довідка ДПСУ
02 квітня 2020 17:14
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:45
Електронний підпис
31 березня 2020 21:47
довідка податкова
31 березня 2020 21:47
Довідка МВС
19 березня 2020 00:32
Електронний підпис
19 березня 2020 00:30
звв 1.pdf
19 березня 2020 00:30
Ліцензія і види робіт.pdf
19 березня 2020 00:30
Ліцензія і види робіт.pdf
18 березня 2020 22:36
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2020 22:36
Лист НБУ по ліцензії.pdf
18 березня 2020 22:36
ДСНС_ ФРАНКА_6.rar
18 березня 2020 22:36
Виписка з ЄДР.pdf
18 березня 2020 22:36
Гарантійні листи.pdf
18 березня 2020 22:36
Декларація Дод9.pdf
18 березня 2020 22:36
Довідка Дод 7.pdf
18 березня 2020 22:36
Довідка Дод 8.pdf
18 березня 2020 22:36
Довідка субпідрядники.pdf
18 березня 2020 22:36
Довідки ст.17.pdf
18 березня 2020 22:36
Довідки_ листи гарантії.pdf
18 березня 2020 22:36
Досвід таблиця.pdf
18 березня 2020 22:36
Інше.pdf
18 березня 2020 22:36
Календарний графік.jpg
18 березня 2020 22:36
Ліцензія.pdf
18 березня 2020 22:36
МТБ.pdf
18 березня 2020 22:36
Проект договору Д5.pdf
18 березня 2020 22:36
Статут.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 14:59
IMG_0001.pdf
19 березня 2020 14:58
Кошториси.rar
19 березня 2020 14:58
посв ч1.pdf
19 березня 2020 14:58
Протокол ДСНС.pdf
19 березня 2020 14:58
Листи відгуки.pdf
19 березня 2020 14:58
Банківська гарантія.zip
19 березня 2020 14:57
Протокол ЗЗУ 11.pdf
19 березня 2020 14:57
Паспорт Дзюба.pdf
19 березня 2020 14:57
Наказ Директор.pdf
19 березня 2020 14:57
Ліцензія.pdf
19 березня 2020 14:57
Листи підтвердження.pdf
19 березня 2020 14:57
ІПН Дзюба.pdf
19 березня 2020 14:57
Договір техніки.pdf
19 березня 2020 14:57
Договір обладнання.pdf
19 березня 2020 14:57
Витяг.pdf
19 березня 2020 14:57
Витяг з ПДВ.pdf
19 березня 2020 14:57
Баланс 2019 БРС.pdf
19 березня 2020 14:57
Аналогічні договори.pdf
19 березня 2020 14:57
аналогічний договір.pdf
19 березня 2020 14:57
5.2.Протокол ЗЗУ 2.pdf
19 березня 2020 14:57
5.1. Протокол ЗЗУ 1.pdf
19 березня 2020 14:57
4. Статут.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 14:20
Електронний підпис
19 березня 2020 14:07
Відомості про учасника.pdf
19 березня 2020 14:07
Лицензия с ЭЦП.pdf
19 березня 2020 14:07
Підписаний_G0320-4127-GL_tender.pdf
19 березня 2020 14:07
Витяг з ЄДР.pdf
19 березня 2020 14:07
Статут.pdf
19 березня 2020 14:06
Відомість ресурсів .pdf
19 березня 2020 14:06
Пояснювальна записка.pdf
19 березня 2020 14:06
Договірна ціна.pdf
19 березня 2020 14:06
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 14:59
лист - згода.pdf
19 березня 2020 14:59
Банковская гарантия.rar
19 березня 2020 14:59
Листи-відгуки.pdf
19 березня 2020 14:59
Статут, опис.pdf
19 березня 2020 14:59
Баланс 2019, 2018, 2017.pdf
19 березня 2020 14:59
Ліцензія, Дозвіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"

Приватне підприємство "ГалКомБуд"

ТОВ "ПРЕСТИЖ-П"

ТОВ "БУДРЕМСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД"

ТОВ "ТОП ФАСАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"
#41467865
Відхилено 44 999 999,00
UAH
24 березня 2020 13:16
Приватне підприємство "ГалКомБуд"
#32873210
Відхилено 45 000 000,00
UAH
26 березня 2020 10:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ПРЕСТИЖ-П"
#42819411
Переможець 48 500 000,00
UAH
30 березня 2020 16:05

Документи

24 березня 2020 13:16
Електронний підпис
24 березня 2020 13:14
протокол
20 березня 2020 12:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватне підприємство "ГалКомБуд" #32873210

№ рішення у справі

№63/93-р/к

Дата рішення у справі

12.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

26 березня 2020 10:27
Електронний підпис
26 березня 2020 10:18
протокол
24 березня 2020 13:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРЕСТИЖ-П"
#42819411
48 500 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:51
документи укладений
10 січня 2022 13:34
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 10:08
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 10:01
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 08:38
Договір зміни до договору
16 квітня 2020 08:34
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 17:43
Договір укладений
15 квітня 2020 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлено технічну помилку
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в реквізити Замлвника, та перерозподілено фінансування.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 12 березня 2022
Сума оплати за договором: 7 099 683,32
UAH
Причини розірвання договору: розірвано у зв'язку з невиконанням підрядником строків виконання робіт