Обов'язкове страхування цивільної відповідальності ДП "НАЕК "Енергоатом" за ядерну шкоду
Очікувана вартість
169 892 658,00 UAH
UA-2020-03-04-000198-b 8d1c475083f64763bd8ebc32146cf59e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Тур Аліна Ігорівна
+38044 206-97-56
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обгрунтування
Через об’єктивну відсутність конкуренції щодо закупівлі обов’язкового страхування цивільної відповідальності ДП «НАЕК «Енергоатом» за ядерну шкоду у данному випадку відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з приватним акціонерним товариством «ПРОСТО-страхування».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Обов'язкове страхування цивільної відповідальності ДП "НАЕК "Енергоатом" за ядерну шкоду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2020  —  28 квітня 2021
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія оплата проводиться у гривнях по курсу СПЗ до гривні, встановленому Національним банком України на дату здійснення платежу: до 15.05.2020 – 1 267 500, 00 СПЗ Пiсляоплата 16 Календарні 25
Iнша подія оплата проводиться у гривнях по курсу СПЗ до гривні, встановленому Національним банком України на дату здійснення платежу: до 15.08.2020 – 1 267 500, 00 СПЗ Пiсляоплата 92 Календарні 25
Iнша подія оплата проводиться у гривнях по курсу СПЗ до гривні, встановленому Національним банком України на дату здійснення платежу: до 15.02.2021 – 1 267 500, 00 СПЗ. Пiсляоплата 92 Календарні 25
Iнша подія оплата проводиться у гривнях по курсу СПЗ до гривні, встановленому Національним банком України на дату здійснення платежу: до 15.11.2020 – 1 267 500, 00 СПЗ; Пiсляоплата 92 Календарні 25

Документація

Тендерна документація

04 березня 2020 10:37
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-01-000005 ● 4a830facd9d44c4e8459a5819cfdb22a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-04-01 17:13:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


31.03.2020 № 76

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-03-04-000198-b 04.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 02.04.2020 (далі – Закон) ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) надає заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Замовника ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги (Обов’язкове страхування цивільної відповідальності ДП «НАЕК «Енергоатом» за ядерну шкоду) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-04-000198-b], оприлюдненого в електронній системі закупівель 16.04.2020. За результатами моніторингу орган державного фінансового контролю вважає, що «Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі у АТ «ПРОСТО-СТРАХУВАННЯ», чим порушив вимоги пункту 2 частини другої статті 35 Закону» (пункт 1 констатуючої частини висновку), оскільки рішення щодо укладання договору з АТ «ПРОСТО-СТРАХУВАННЯ» за результатом застосування переговорної процедури закупівлі в 2020 році було прийняте, керуючись рішенням загальних зборів членів Ядерного страхового пулу 2018 року, що суперечить вимогам пункту 22 Положення про Ядерний страховий пул, затвердженого постановою КМУ від 23.06.2003 № 9531, в частині щорічного визначення уповноваженої страхової компанії, яка від свого імені підписує з оператором договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності за ядерну шкоду. Замовник не погоджується з вищенаведеним висновком органу державного фінансово контролю і надає такі заперечення до нього. Частиною другою статті 35 Закону визначено виключний перелік підстав для застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону Замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі як виняток у разі відсутності конкуренції на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до рішення загальних зборів членів Ядерного страхового пулу, оформленого протоколом від 27.09.2019 № 104 (копія витягу з зазначеного протоколу додається), приватне акціонерне товариство «ПРОСТО-страхування» затверджено уповноваженою компанією Ядерного страхового пулу щодо підписання договору страхування цивільної відповідальності ДП «НАЕК «Енергоатом» за ядерну шкоду на новий страховий період з 29.04.2020 та здійснення інших дій відповідно до договору доручення. Приймаючи рішення про обґрунтованість застосування переговорної процедури, Замовник керувався саме вищезазначеним документом, який підтверджує наявність умов для проведення переговорної процедури саме з ПрАТ «ПРОСТО-страхування». Проте при розміщенні повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 03.03.2020 № 12 через авторизований електронний майданчик для оприлюднення в електронній системі закупівель було допущено помилку технічного характеру (описку), а саме: в абзаці 6 пункту 14 помилково зазначене посилання на «рішення загальних зборів членів Ядерного страхового пулу від 28.09.2018 протокол № 101». Оскільки Закон не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених при заповненні форм документів з питань публічних закупівель, Замовником 16.04.2020 прийнято рішення викласти абзац 6 пункту 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі) у редакції: «Приватне акціонерне товариство «ПРОСТО-страхування» – уповноважена компанія Ядерного страхового пулу на укладання договору обов’язкового страхування цивільної відповідальності ДП «НАЕК «Енергоатом» за ядерну шкоду, оскільки діє на підставі рішення загальних зборів членів Ядерного страхового пулу від 27.09.2019 протокол № 104, і договорів доручення страхових компаній – членів Ядерного страхового пулу». Таким чином, Замовником підтверджено наявність підстави, передбаченої пунктом другим частини 2 статті 35 Закону, для застосування переговорної процедури закупівлі, а саме – відсутність конкуренції на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Прийняті замовником рішення та вчинені дії під час проведення зазначеної процедури закупівлі жодним чином не заподіяли шкоди фізичним, юридичним особам, суспільним та державним інтересам, не вплинули на подальший перебіг та результати процедури закупівлі, не були предметом оскарження. З огляду на вищезазначене Замовником дотримано вимог Закону щодо застосування переговорної процедури закупівлі та принципів здійснення публічних закупівель, підстави для розірвання укладеного договору відсутні. Також варто наголосити, що відповідно до постанови КМУ від 15.10.2004 № 1373 «Про затвердження Положення про порядок здійснення перевезення радіоактивних матеріалів територією України» перевезення свіжого ядерного палива, відпрацьованого ядерного палива та уранового концентрату територією України можливе лише за наявності дозволу Державної інспекції ядерного регулювання України (ДІЯРУ). Для отримання такого дозволу згідно з «Порядком видачі дозволу на здійснення міжнародних перевезень радіоактивних матеріалів», затвердженим постановою КМУ від 03.10.2007 № 1196, заявник разом із заявою про видачу дозволу на перевезення радіоактивних матеріалів повинен надати до ДІЯРУ засвідчену копію договору про обов’язкове страхування цивільної відповідальності за ядерну шкоду, укладеного відповідно до законодавства та страхового полісу. Тому розірвання укладеного 27.03.2020 договору страхування цивільної відповідальності ДП «НАЕК «Енергоатом» за ядерну шкоду № 92-010-04-20-01251 унеможливить своєчасне перевезення ядерних матеріалів та ядерного палива за потребою Замовника, що, в свою чергу, створюватиме загрозу ядерній та радіаційній безпеці України. Додатки: 1. Копія витягу з протоколу загальних зборів членів об’єднання «Ядерний страховий пул» від 27.09.2019 № 104 в 1 прим. на 1 арк. 2. Копія витягу з протоколу засідання тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» від 16.04.2020 № 3-пвп в 1 прим. на 1 арк.

2020-04-22 16:16:34

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДП "НАЕК "Енергоатом", 24584661, Україна, Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
  2. Інформація про предмет закупівлі: Обов'язкове страхування цивільної відповідальності ДП "НАЕК "Енергоатом" за ядерну шкоду, 169892658UAH, 66510000-8, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 8d1c475083f64763bd8ebc32146cf59e, 2020-03-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі - Замовник) на 2020 рік, протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 03.03.2020 (далі - Повідомлення), звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір укладений з приватне акціонерне товариство «ПРОСТО-СТРАХУВАННЯ» (далі – АТ «ПРОСТО-СТРАХУВАННЯ») від 27.03.2020 № 92-010-04-2-01251 (далі - Договір). За результатами моніторингу встановлено, що Замовник обрав та застосував переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Відповідно до Повідомлення про намір укласти договір обґрунтуванням для застосування переговорної процедури Замовник зазначив: « що Положенням про ядерний страховий пул визначено, що договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності за ядерну шкоду укладається між оператором ядерних установок та уповноваженою страховою компанією. Український ядерний страховий пул, членами якого є 20 страхових компаній створено 19.11.2003. Дозвіл на його реєстрацію надано рішенням Антимонопольного комітету України від 18.11.2003 № 338-р. АТ «ПРОСТО-СТРАХУВАННЯ», з яким Замовником прийнято рішення щодо укладання договору за результатом застосування переговорної процедури закупівлі, є уповноваженою компанією ядерного страхового пулу на укладання договору обов’язкового страхування цивільної відповідальності за ядерну шкоду, оскільки діє на підставі рішення загальних зборів членів пулу від 28.09.2018 протокол № 101». Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про цивільну відповідальність за ядерну шкоду та її фінансове забезпечення» Страховик, який здійснює обов'язкове страхування цивільної відповідальності оператора ядерної установки за ядерну шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок ядерного інциденту, зобов'язаний мати ліцензію на здійснення цього виду страхування відповідно до законодавства України та бути членом ядерного страхового пулу. Порядок утворення та функціонування ядерного страхового пулу регулюється положенням, що затверджується Кабінетом Міністрів України (далі – КМУ). Положенням про ядерний страховий пул, затвердженим постановою КМУ від 23.06.2003 № 9531 (далі – Положення) визначено, що ядерний страховий пул (далі - Пул) - це об'єднання страховиків-резидентів України, які установленому порядку тримали ліцензію на проведення обов'язкового страхування цивільної відповідальності за ядерну шкоду (пункт 1 Положення). Членом Пулу може бути будь-який страховик, що отримав у встановленому порядку ліцензію на право проведення обов'язкового страхування цивільної відповідальності за ядерну шкоду (пункт 10 Положення) та вищим органом управління Пулу є загальні збори його членів (далі - загальні збори) до компетенції яких належить вирішення будь-яких питань діяльності Пулу (пункт 18 Положення). Рішення загальних зборів приймається більшістю голосів загальної кількості членів Пулу. Голосування відбувається за принципом пропорційного розподілу голосів відповідно до квот відповідальності серед членів Пулу. Квоти відповідальності та кількість голосів, що належать кожному членові Пулу, щороку розподіляються серед його членів пропорційно максимальному обсягу відповідальності членів Пулу відповідно до заяв та балансу на останню звітну дату і затверджуються загальними зборами (пункт 19 Положення). Слід зауважити, що відповідно до вимог пункту 22 Положення загальні збори щороку до 1 квітня визначають уповноважену страхову компанію, яка за дорученням членів Пулу від свого імені підписує з оператором договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності за ядерну шкоду. Проте, Замовником прийнято рішення щодо укладання договору з АТ «ПРОСТО-СТРАХУВАННЯ» за результатом застосування переговорної процедури закупівлі в 2020 році керуючись рішенням загальних зборів членів Пулу 2018 року, що суперечить вимогам пункту 22 Положення, в частині щорічного визначення уповноваженої страхової компанії, яка від свого імені підписує з оператором договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності за ядерну шкоду. З огляду на викладене, Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі у АТ «ПРОСТО-СТРАХУВАННЯ», чим порушив вимоги пункту 2 частини другої статті 35 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівель установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, вжити заходи, щодо розірвання укладеного договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «ПРОСТО-страхування».
#24745673
Переможець 169 892 658,00
UAH
04 березня 2020 10:47

Документи

04 березня 2020 10:47
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 10:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «ПРОСТО-страхування».
#24745673
169 892 658,00
UAH
Документи

Документи

04 березня 2020 10:47
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 березня 2020 17:34
92-010-04-20-01251.pdf укладений
27 березня 2020 17:34

Актуальні тендери

До пошуку