Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування та ремонт комп"ютерної та розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів. ОБОВ"ЯЗКОВО орієнтуємось на завантажені додатки. ДОДАТОК "Орієнтовна Специфікація-розрахунок", який є критерієм відбору. Заправка та відновлення картриджів HP 17 А; НР LJ 7553/1200/15 A; НР 83 А (737); Сanon EP 27; Сanon 719; Сanon С-ЕХ V 33 (тонер); Сanon 725/85А ; Samsung ML 1610; Samsung D 1043s; НР 26 А; Xerox Phaser 3140/D-105S; НР LJ 1005/1010/3200. Послуги ремонту комп"ютерної техніки та оргтехніки із заміною комплектуючих та технічне обслуговування, в т.ч. ремонт системного блока (заміна жорсткого диску, відеокарти, сервера та ін.), ремонт монітора, ремонт принтера (заміна термоплівки), БФП, ремонт ДБЖ з заміною АКБ та ін. і т.п). Послуги мають бути якісні, заправка картриджу здійснюється на повний об"єм картриджа. Включаючи доставку по виконанню даних послуг протягом року.
Очікувана вартість
37 600,00 UAH
UA-2020-03-03-005101-a 1714396cfd714a568ea533f64012f015
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

malenko Ludmila Ivanovna

380442361194 buh_ruszn10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470057
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, пр.Перемоги,5
Контактна особа: malenko Ludmila Ivanovna
380442361194
buh_ruszn10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2020 10:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 13:39
Очікувана вартість: 37 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 376,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги технічного обслуговування та ремонту комп`ютерної та розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Технічне обслуговування та ремонт комп"ютерної та розмножувальної техніки, заправка та відновлення картриджів. ОБОВ"ЯЗКОВО орієнтуємось на завантажені додатки. ДОДАТОК "Орієнтовна Специфікація-розрахунок", який є критерієм відбору. Заправка та відновлення картриджів HP 17 А; НР LJ 7553/1200/15 A; НР 83 А (737); Сanon EP 27; Сanon 719; Сanon С-ЕХ V 33 (тонер); Сanon 725/85А ; Samsung ML 1610; Samsung D 1043s; НР 26 А; Xerox Phaser 3140/D-105S; НР LJ 1005/1010/3200. Послуги ремонту комп"ютерної техніки та оргтехніки із заміною комплектуючих та технічне обслуговування, в т.ч. ремонт системного блока (заміна жорсткого диску, відеокарти, сервера та ін.), ремонт монітора, ремонт принтера (заміна термоплівки), БФП, ремонт ДБЖ з заміною АКБ та ін. і т.п). Послуги мають бути якісні, заправка картриджу здійснюється на повний об"єм картриджа. Включаючи доставку по виконанню даних послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 17:38
Перелік документів (послуги).docx
03 березня 2020 17:37
Типовий Договір на послуги 2020.doc
03 березня 2020 17:37
картриджи.xlsx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 31 018,50
UAH з ПДВ
29 609,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЖЕСТІК-УКРАЇНА" 33 720,00
UAH з ПДВ
29 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 13:39
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2020 13:13
Статус діючого партнера.rar
10 березня 2020 13:13
Копія Статуту.pdf
10 березня 2020 13:13
Висновок ДСЕС на тонер.pdf
10 березня 2020 13:13
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 10:12
Довідка мат-тех бази.pdf
06 березня 2020 10:12
Довідка анал договорів.pdf
06 березня 2020 10:12
Статут-Мажестик.rar
06 березня 2020 10:12
Призн.дир2 (1).pdf
06 березня 2020 10:12
Призн.дир1 (1).pdf
06 березня 2020 10:12
ПДВ.pdf
06 березня 2020 10:12
Витяг2.pdf
06 березня 2020 10:12
Витяг1.pdf
06 березня 2020 10:12
Відомості про учасника.pdf
06 березня 2020 10:12
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

ТОВ "МАЖЕСТІК-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Рішення скасоване 29 609,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 15:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Переможець 29 609,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 16:02

Документи

17 березня 2020 13:41
рішення 4.PDF

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
29 609,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 15:50
Дод. угода 1.PDF зміни до договору
15 грудня 2020 15:47
договір заправка.PDF укладений
10 квітня 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу закупівля на суму 7199,00
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML