Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
2 118 723,30 UAH
UA-2020-03-03-004787-a cf801c2f910740a5b47b96fc080a1a39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 березня 2020 13:49
Очікувана вартість: 2 118 723,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 186,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63558 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Двері вхідні (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
2 шт
Двері вхідні (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Двері прохідні вогнезахисні (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
44 шт
Двері засувні (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Двері туалету ліві (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
2 шт
Двері туалету праві (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Двері тамбурні бічні ліві (з фурнітурою) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Двері тамбурні бічні праві (з фурнітурою) (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Двері тамбурні торцеві (з фурнітурою)(Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
3 шт
Двері (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
5 шт
Піддон (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
4 шт
Двері котельного відділення (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 17:30
ТД_157-20_Нова редакція.doc
17 березня 2020 17:30
Перелік змін.docx
17 березня 2020 17:30
ТД_157-20_з закресл.даними.doc
03 березня 2020 16:55
Оголошення.doc
03 березня 2020 16:55
договір.docx
17 березня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 17:30
ТД_157-20_Нова редакція.doc
17 березня 2020 17:30
Перелік змін.docx
17 березня 2020 17:30
ТД_157-20_з закресл.даними.doc
03 березня 2020 16:55
ТД_157-20_Запасні частини до пасажирських вагонів (1).doc
03 березня 2020 16:55
Оголошення.doc
03 березня 2020 16:55
договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога надання роз'яснень
Дата подання: 06 березня 2020 16:55
Дата відповіді: 12 березня 2020 20:09
В зв'язку з наявністю в Додатку № 1 ТД "Техничне завдання Перелік та кількість продукції" Примітки:* або еквівалент продукції (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації), а також відсутністю * (зірочки) в "Переліку ті кількості продукції", прошу надати роз'яснення до якої позиції переліку застосовується викладена примітка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. Викладена примітка застосовується до всього переліку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-03-004787-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: АО "Юникон", Код ЄДРПОУ:23647276
Дата подання: 06 березня 2020 16:56
Вимога внесення змін до ТД
Просимо дивитися файл що додається
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 березня 2020 20:10
Щодо питання І. Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Щодо питання ІІ. Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Щодо питання ІІІ. Вашу вимогу опрацьовано та повідомляється наступне. Відмовити у вимозі.

Документи подані скаржником

06 березня 2020 16:56
Вимога внесення змін.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ" 2 000 364,00
UAH з ПДВ
1 059 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ" 2 012 787,00
UAH з ПДВ
1 059 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВК ГРУП" 2 118 723,30
UAH з ПДВ
2 118 723,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2020 16:36
Електронний підпис
08 квітня 2020 16:36
Дов_дка МВС20098623010960173010.pdf
08 квітня 2020 16:36
Дов_дка ДФС.PDF
25 березня 2020 14:12
Електронний підпис
25 березня 2020 14:11
Мат2-Фанера.zip
25 березня 2020 14:11
Мат2 пласт_к.zip
25 березня 2020 14:11
Мат1-Фанера.zip
25 березня 2020 14:11
Мат1 пласт_к.zip
25 березня 2020 14:11
Техчасть4787.zip
25 березня 2020 14:11
Страхування4787.zip
25 березня 2020 14:11
Квал_ф_кац_йна частина4787.zip

Публічні документи

25 березня 2020 17:52
Електронний підпис
25 березня 2020 17:50
Електронний підпис
25 березня 2020 17:49
Licenziya_1585145377.zip
25 березня 2020 17:49
Dovirenist_1585145377.zip
25 березня 2020 17:49
BG 1481-20G NVP SEAL.zip

Публічні документи

24 березня 2020 11:40
довідка аналог дог.pdf
24 березня 2020 11:40
Кваліфікаційна частина.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ"

ТОВ "АВК ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ"
#43091761
Переможець 1 059 300,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 11:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-МАШ-ПОСТАЧ"
#43091761
1 059 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 11:42
ЗВІТ.docx укладений
17 березня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 14:56
~7593777 (1).pdf зміни до договору
31 липня 2020 14:56
повідомлення 20274 ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДУ1 (1).docx зміни до договору
31 липня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 21:37
20274 (1).pdf укладений
29 квітня 2020 21:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти пункти Договору у новій редакції, а саме: «2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику на територію кінцевого отримувача товару - товар, якість якого повинна відповідати вимогам державних стандартів, що діють в Україні, нормативно-технічній та/або конструкторській документації, зазначеним в Специфікації №1 (Додаток №1), що є невід'ємною частиною цього Договору.» «2.7. Приймання товару по найменуванню, кількості, якості та комплектності здійснюється Замовником та кінцевим отримувачем товару в присутності представника Постачальника, відповідно до рознарядки Замовника. За відсутності представника Постачальника при прийманні товару та виявленні невідповідності товару по найменуванню, кількості, якості та комплектності, Замовник та/або кінцевий отримувач товару, складають у складі комісії Акт про виявлені недоліки. Копія Акту направляється Постачальнику в дату його складання на електронну адресу Постачальника budmash.2019@gmail.com, з подальшим направлення рекомендованим листом з повідомленням про його вручення, разом з викликом представника Постачальника для подальшого приймання товару і складання акту про фактичну якість і комплектність товару. Постачальник протягом 10 (десяти) календарних днівз дати складання Акту про виявлені недоліки усуває виявлені невідповідності товару власними силами та за власний рахунок. Товар невідповідної якості, в разі необхідності його заміни, Постачальник зобов’язаний забрати з території Замовника протягом 10 (десяти) календарних днів з дати складання Акту про виявлені недоліки. Починаючи з 11 дня перебування товару на території Замовника, товар вважається таким, що перебуває на оплатному зберіганні. Замовник самостійно здійснює нарахування плати за кожен день зберігання. Постачальник, протягом 5-ти банківських днів з дати виставлення рахунку, зобов’язаний сплатити вартість зберігання на весь період перебування товару на території Замовника згідно пред’явленого рахунку та калькуляції. » «2.8. У разі незгоди Постачальника з Актом, Замовник та кінцевий отримувач товару має право залучити незалежну експертну організацію, що має акредитацію на проведення якісних досліджень такого виду товару, висновок якої про якість товару є остаточним і обов'язковим для виконання Сторонами. Вартість експертизи у цьому разі відшкодовується Постачальником.» 2. Сторони дійшли згоди доповнити договір пунктами 2.11, 2.12 розділу 2 Якість товару та гарантійні терміни: 2.11. «Вхідний контроль товару проводиться кінцевим отримувачем товару – виробничим підрозділом філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», згідно з вимогами галузевих стандартів АТ «Укрзалізниця», що встановлюють порядок проведення вхідного контролю продукції, яка надходить для потреб акціонерного товариства «Українська залізниця». 2.12. «Замовник та кінцевий отримувач товару мають право вимагати проведення перевірки технології виробництва товару та приймання його по якості у виробника з використанням виробничого обладнання, якщо товар входить у «Перелік продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль», затвердженому нормативними документами АТ «Укрзалізниця».» 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-20274/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 1 059 300, 00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, відповідно Додатку №1.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20274/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-20274/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 059 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 176 550,00 UAH)